IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Vuurwerk Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-12-2003 0:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 0:28 schreef stoomfiets het volgende:
Neen, ik kijk wel naar buiten. Ik moet toegeven dat het wel leuk is om het af te steken, maar veel te duur.


Afsteken is gratis hoor.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 0:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 0:29 schreef Chelman het volgende:
Afsteken is gratis hoor.


Bijdehand



..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-12-2003 0:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 0:30 schreef Immortella het volgende:
Bijdehand




Sorry


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-12-2003 0:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 0:29 schreef Chelman het volgende:
Afsteken is gratis hoor.


Mij heeft het anders een keer een gebroken duim gekost


I can't shoot straight unless I've had a pint!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-12-2003 0:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 december 2003 0:31 schreef Dunne_Hein het volgende:
Mij heeft het anders een keer een gebroken duim gekost

Ja ik heb nog zo gezegt geen bommetje


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-12-2003 0:54 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

sorrie mam


I can't shoot straight unless I've had a pint!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-12-2003 0:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 december 2003 0:54 schreef Dunne_Hein het volgende:
sorrie mam


Sorrie? Sorry zul je bedoelen
Ik niet mam, ik jonger dan jij


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 30-12-2003 7:58 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

HAHAH, ik ben geen student meer dus kan er best iets aan uitgeven zondar dat ik iets anders hoef te laten...maar ook toen ik studnt was gaf ik best veel uit aan vuurwerk het is gewoon leuk....

Ik heb het dit jaar rustig aan gedaan daar ik in een groot gezelschap ben waar ongetwijfeld nog meer mensen wat hebben...

Ik heb de grootste pot gekocht die ik kon krijgen die was 20,50 EURO en het grootste pijlenpakket dat er was met 11 van die mega grote dingen dat kostte me 40 EURO dius voor zo'n 60 EURO was ik klaar dat vind ik best beschaafd!

Ik heb liever een paar grote dingen dan allemaal van die kleine bullshit, gewoon effe knallen, maar dan wel flink, en dan aan het bier!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-12-2003 10:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Euhm... ik was in totaal euro 137,- kwijt aan mijn vuurwerk, maar ik schiet mezelf dan ook lekker in een baan rond de aarde. Kijk da's nou de kracht van vuurwerk.... grrrrrrr


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 10:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

lol! Kernkop gekocht?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 11:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik schijt in mijn broek voor vuurwerk, vind dat sierspul wel leuk om te zien, maar na 5 minuten weet ik het wel.
Gelukkig maakt de rest van oud en nieuw het altijd wel goed


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-12-2003 11:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Heb deze keer wat mee genomen uit Polen daar hebben ze van die hele grote strijkers(achtung) maar ik vind ze niet echt sterk als ik zelf een middagje aan het kloten ben zijn ze wel een stukje zwaarder


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-12-2003 12:57 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Toch maar wat vuurwerk gekocht, m'n ma vond het wel leuk. Wel jammer van die 18 euro maar goed, moeders is ook weer tevreden


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-12-2003 12:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 11:58 schreef ElitE het volgende:
Heb deze keer wat mee genomen uit Polen daar hebben ze van die hele grote strijkers(achtung) maar ik vind ze niet echt sterk als ik zelf een middagje aan het kloten ben zijn ze wel een stukje zwaarder




Kijk je wel uit, want je vingers kunnen nog best nuttig zijn ooit...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-12-2003 12:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Damn...jammer dat we al een paar jaar niet meer met m'n opa omgaan...



...anders hadden we Molotov Coctails


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-12-2003 23:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 10:04 schreef Elfensteen het volgende:
lol! Kernkop gekocht?


Het is een zwart koffertje met daarop russische letters...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2003 23:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zow .. zwikkie big ass pijlen gekocht .. nu nog kinderen om ze vast te houde


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-12-2003 23:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

vasthouwen?? die kinderkes hebben ook mondjes hoor!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2003 23:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

bierfleshouder .. dumbass


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 30-12-2003 23:28 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

stel belgische zooi gekocht
hehe die dingen laten een kratertje achter opt grasveld
leuke dingen


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-12-2003 23:28 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

knal je hand er maar af!


I Find That I Am Not There...


hammer
Usericon van hammer
Posted 30-12-2003 23:28 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

geen vuurwerk voor mij.....

ik moet dit jaar kiezen tussen het kopen van vuurwerk, of het kopen van bier voor oudjaars nacht.....

tja student he.




Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-12-2003 23:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Tja, dan nog koos ik voor vuurwerk...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-12-2003 23:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 december 2003 23:30 schreef Staalman het volgende:
Tja, dan nog koos ik voor vuurwerk...


Ik ook. En Beerenburg


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-12-2003 23:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 23:28 schreef rvanderholst het volgende:
knal je hand er maar af!
wat onaardig tegen zo'n lief klein meisje zeg...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen