IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Vuurwerk Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 28-12-2003 22:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 21:58 schreef Jenje het volgende:
In Volendam was dat of nie?
Maar ja .. friesland he ....
erm...Volendam ligt in Noord Holland Jenje!

Vlakbij trouwens..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2003 22:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die het fuurwerruk aanstak was ene fries





(hmmpf alcohol verneukt mijn topografische kennis)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 28-12-2003 22:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hm, dat wist ik niet...niet zo'n slimme actie inderdaad.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2003 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik ook nie


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-12-2003 22:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik vind siervuurwerk wel leuk om naar te kijken maar niet leuk genoeg om te kopen, zonde van het geld.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-12-2003 22:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 22:03 schreef Schaep het volgende:
Ik vind siervuurwerk wel leuk om naar te kijken maar niet leuk genoeg om te kopen, zonde van het geld.


Idd. Eer dat je iets hebt wat er een beetje leuk uit ziet, ben je al snel vele tientallen euro's kwijt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-12-2003 22:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 22:04 schreef altx het volgende:
Idd. Eer dat je iets hebt wat er een beetje leuk uit ziet, ben je al snel vele tientallen euro's kwijt...


Inderdaad!

En knalvuurwerk vind ik al helemaal niets...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-12-2003 22:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 22:05 schreef Schaep het volgende:
Inderdaad!

En knalvuurwerk vind ik al helemaal niets...


Hehe, idd. Dat boring met je verstand op nul astronauten aansteken met een aansteker en dan de astronaut weggooien totdat je een keer de aansteker weggooit en de astronaut beethoudt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-12-2003 22:38 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 28 december 2003 22:08 schreef altx het volgende:
Hehe, idd. Dat boring met je verstand op nul astronauten aansteken met een aansteker en dan de astronaut weggooien totdat je een keer de aansteker weggooit en de astronaut beethoudt...


hehe, mij is gebeurd toen ik 11 was ofzo...nu erg grappig, toen niet



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-12-2003 22:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 22:38 schreef chriz het volgende:
hehe, mij is gebeurd toen ik 11 was ofzo...nu erg grappig, toen niet


Mij overkwam een keer iets heel stoms. Was ik ook 11 jaar of zo. Ik had een astronaut in de ene hand en een aansteeklont in de andere. Komt iemand me een gelukkig nieuwjaar wensen en steekt zijn hand uit. In een reactie hou ik de aansteeklont en de astronaut te dicht bij elkaar zonder dat ik het gelijk in de gaten had... Heb een week met pijn in m'n klauwen rondgelopen...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 28-12-2003 22:42]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-12-2003 22:42 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 28 december 2003 22:41 schreef altx het volgende:
Mij overkwam een keer iets heel stoms. Was ik ook 11 jaar of zo. Ik had een astronaut in de ene hand en een aansteeklont in de andere. Komt iemand me een gelukkig nieuwjaar wensen en steekt zijn hand uit. In een reactie hou ik de aansteeklont en de astronaut te dichtbij elkaar zonder dat ik het gelijk in de gaten had... Heb een week met pijn in me klauwen rondgelopen...


haha, ik heb eens m'n lont per ongeluk in zo'n buiktas gestoken...dat is best schrikken....ja, best wel



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-12-2003 8:37 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Geweldig i8k haal elk jaar een mooi pakket, zo'n 60-70 EURO dat vind ik genoeg...

Kijk er ook graag naar toen ik nog in Den Haag woomde ging ik vaak in scheveningen naar het internationale vuurwerk festival kijken!

Vroeger ging ik wel naar belgie om spullen te halen maar nu dat allemaal wat moeilijker is geworden koop ik gewoon legaal hier



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 29-12-2003 8:44 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Ik ga zo op weg om een pakketje samen te gaan stellen... Weet nog niet hoeveel geld het me gaat kosten, maar dat zie ik snel genoeg


FREEZE


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-12-2003 8:45 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja hoor ik ga zo ook vuurwerk hoort gewoon bji oud en nieuw, tenminste mijn oud en nieuw zou niet compleet zijn zonder!



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-12-2003 8:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Zolang er bier is en gezelligheid kan m'n oud en nieuw niet meer stuk! Vuurwerk (kan) een leuke bijeenkomst zijn!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 29-12-2003 8:48 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 8:45 schreef enforcer het volgende:
ja hoor ik ga zo ook vuurwerk hoort gewoon bji oud en nieuw, tenminste mijn oud en nieuw zou niet compleet zijn zonder!
Ach ja... mijn oud en nieuw kan niet zonder: alcohol (jaja, alcohol verslaafd whatever), gezelligheid (dus geen glazen champagne die door de lucht vliegen) en dat vuurwerk natuurlijk


FREEZE


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-12-2003 8:50 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 29 december 2003 8:46 schreef Elfensteen het volgende:
Zolang er bier is en gezelligheid kan m'n oud en nieuw niet meer stuk! Vuurwerk (kan) een leuke bijeenkomst zijn!


Natuurlijk zijn dat andere voorwaarden, ach het vult elkaar goed aan!



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-12-2003 8:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 8:50 schreef enforcer het volgende:
Natuurlijk zijn dat andere voorwaarden, ach het vult elkaar goed aan!
Inderdaad, het hoort gewoon zo! METAAL is natuurlijk nog iets dat gewoon moet, maar dat spreekt voor zich!

check trouwens je mail even!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 29-12-2003 10:00 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 22:41 schreef altx het volgende:
Mij overkwam een keer iets heel stoms. Was ik ook 11 jaar of zo. Ik had een astronaut in de ene hand en een aansteeklont in de andere. Komt iemand me een gelukkig nieuwjaar wensen en steekt zijn hand uit. In een reactie hou ik de aansteeklont en de astronaut te dicht bij elkaar zonder dat ik het gelijk in de gaten had... Heb een week met pijn in m'n klauwen rondgelopen...


Illegaal vuurwerk (witkruit) met schietlonten was ook niet altijd een pretje.
Was altijd blij dat er sneeuw lag om mijn klauw in te steken als het weer eens fout ging...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-12-2003 10:21 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik besteed het geld liever aan een lekker biertje dan aan vuurwwerk, vind ik gewoon zonde van mijn centen..
Maar ja, ieder zijn pleziertjes...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-12-2003 14:00 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 22:08 schreef altx het volgende:
Hehe, idd. Dat boring met je verstand op nul astronauten aansteken met een aansteker en dan de astronaut weggooien totdat je een keer de aansteker weggooit en de astronaut beethoudt...
Bij ons was het een sport om ze vast te houden...heel lichtjes tussen de topjes van je vinger...voel je haast niks van...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Candy
Usericon van Candy
Posted 29-12-2003 14:04 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

wat ik irritant vind, zijn die koters die vuurwerk naar je toe gooien als je voorbij fietst. ok is maar 1 keer gebeurd, maar wel irritant. sindsdien zorg ik ervoor dat ik tijdens vuurwerktijd niet meer over straat hoef


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-12-2003 14:05 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Goed, dan kan je vanaf vandaag niet meer over straat


Candy
Usericon van Candy
Posted 29-12-2003 14:10 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

ach het valt nu nog wel mee hoor
maar met oudennieuw-vuurwerktijd zorg ik dat ik binnen ben


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-12-2003 14:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

dan loop ik waarschijnlijk net richting kroeg


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen