IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 24-02 Dismember 't Podium Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 30-01-2006 19:46 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

nee ok maarja de 1e paar biertje maar thuis en in de trein doen



mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 30-01-2006 20:21 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 19:42 schreef Spermarcel het volgende:
ik vind het helemaal niet erg kan ik mijn laatste trein halen en de mooiste band af kijken


Het lijkt me eerder een foutje op de website dan dat Dismember daadwerkelijk als eerste gaat optreden. Afgelopen weekend kreeg ik ook nog een mail van het podium met Massive assault als headliner na God dethroned wat ook niet echt het geval was. De opzet van de flyer suggereert mijns inziens ook een andere volgorde van bands.

[Dit bericht is gewijzigd door mardukfan op 30-01-2006 20:24]


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 30-01-2006 20:43 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 30 januari 2006 19:45 schreef stigma het volgende:
Nee idd. Nu is er niemand dronken en headbangerig als Dismember speelt. Ook niet leuk.

Op het station op de trein wachten met een biertje erbij, in de trein zitten met een biertje erbij, van het station naar podium lopen met een biertje erbij. Komt vast wel goed

Ow ja, niet vergeten eerst bij de supermarkt langs te gaan dan

quote:
Op 30 januari 2006 20:21 schreef mardukfan het volgende:
Het lijkt me eerder een foutje op de website dan dat Dismember daadwerkelijk als eerste gaat optreden. Afgelopen weekend kreeg ik ook nog een mail van het podium met Massive assault als headliner na God dethroned wat ook niet echt het geval was. De opzet van de flyer suggereert mijns inziens ook een andere volgorde van bands.

http://hetpodium.nl/agenda_persbericht.asp?Id=93
D'r staat duidelijk het volgende bij:
quote:
De Zweedse band Dismember zal vanavond de spits afbijten, dus zorg dat je optijd aanwezig bent ! Heerlijk heftig en hard, zullen ze hun krachtige deathmetal tracks in Het Podium ten gehore brengen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-01-2006 20:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 20:21 schreef mardukfan het volgende:
Het lijkt me eerder een foutje op de website dan dat Dismember daadwerkelijk als eerste gaat optreden. Afgelopen weekend kreeg ik ook nog een mail van het podium met Massive assault als headliner na God dethroned wat ook niet echt het geval was. De opzet van de flyer suggereert mijns inziens ook een andere volgorde van bands.


Gaat niet om de flyer maar om het persbericht waar Dismember wordt beschreven als opener.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 30-01-2006 20:43 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 30 januari 2006 20:43 schreef MMayo het volgende:
Gaat niet om de flyer maar om het persbericht waar Dismember wordt beschreven als opener.


//edit: ik zei net dus ik was eerder, maar dat heeft de flood protection weggehaald.

[Dit bericht is gewijzigd door Hades op 30-01-2006 20:44]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-01-2006 20:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 20:43 schreef Hades het volgende:
//edit: ik zei net dus ik was eerder, maar dat heeft de flood protection weggehaald.


Jij was eerder ja ghehe


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 30-01-2006 23:13 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hmmm, Dismember als eerste? Mooi treinen dus , de rest hoef ik toch niet te zien..


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 30-01-2006 23:23 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ja hoor, ik wil ook eens reserveren.
quote:
Het formulier kan niet worden verstuurd door de volgende fouten:

* Invalid referer.


slome
Usericon van slome
Posted 16-02-2006 17:44 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik heb nu al een tijdje geleden gereserveerd, maar heb nog geen bericht oid gehad. Iemand anders al wel?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-02-2006 18:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 17:44 schreef slome het volgende:
Ik heb nu al een tijdje geleden gereserveerd, maar heb nog geen bericht oid gehad. Iemand anders al wel?
Ikke wel ja, heb gereserveerd begin januari.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


slome
Usericon van slome
Posted 16-02-2006 19:10 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 18:16 schreef Greycloak het volgende:
Ikke wel ja, heb gereserveerd begin januari.


Shit. Hopen dat 6 februari nog niet te laat was.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-02-2006 21:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 17:44 schreef slome het volgende:
Ik heb nu al een tijdje geleden gereserveerd, maar heb nog geen bericht oid gehad. Iemand anders al wel?


Ik heb al wel 10 keer gereserveerd, maar de 11e keer kreeg ik een bevestiging binnen.


slome
Usericon van slome
Posted 16-02-2006 22:48 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 21:11 schreef MMayo het volgende:
Ik heb al wel 10 keer gereserveerd, maar de 11e keer kreeg ik een bevestiging binnen.


En nu serieus aub? Ik wil er wel zeker van zijn dat ik naar binnen kan.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-02-2006 22:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heb even gekeken; ik heb de 2e gereserveerd en kan geen mail terugvinden met een reservering erop... Ik heb dus wel gereserveerd, maar niets bevestigd zien worden.

En ook ik wil gráág naar binnen; Dismember wil ik niet missen!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


slome
Usericon van slome
Posted 16-02-2006 22:51 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Baggersysteem is dit, waarom kan het podium niet gewoon kaartjes laten drukken?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-02-2006 22:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Mijn idee. Ik bel iig volgende week.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-02-2006 10:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 22:48 schreef slome het volgende:
En nu serieus aub? Ik wil er wel zeker van zijn dat ik naar binnen kan.


Ik meen het heel serieus, ik vind het ook een tyfus systeem. Heb al paar keer gemailt ook maar geen reactie en heb ze in Podium bij de kassa nog gevraagd maar daar wisten ze ook maar weinig. Men zei dat je automatisch op een lijst gezet wordt na reserveren maar dat je niks geen bevestiging ontvangt. En ja ik ben gaan zeuren, wat nou als het wel uitverkoopt en ik heb wel gereserveerd maar jullie systeem werkt niet.. kom ik dan niet binnen? Daarop zei men dat ook al zou het uitverkopen, je met uitleg van de situatie ook een eind zou komen (maar dat kon men mij niet garanderen).

Behoorlijk achterlijk wel, nu beantwoorden ze volgens mij handmatig de reserveringen per mail als ze al eens antwoorden. Tis toch harstikke simpel om gewoon kaarten in voorverkoop of een automatische bevestiging van je reservering terug te sturen. Gewoon net zo lang proberen tot je wel wat terug krijgt en dat meenemen. Overigens zouden de bevestigingen 2 week voor datum binnen komen, niks gezien van de overige keren.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 17-02-2006 11:45 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ik heb ook al geen bevestiging ontvangen, stelletje klojo's.

Maar goed, desnoods werk ik mezelf dan wel wat hardhandig naar binnen. Als ze dat liever hebben.


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 17-02-2006 11:45 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Het reserveringssysteem werkt nou helemaal niet meer via de site, je moet nu bellen. Heb dat gedaan en sta nu op de lijst als het goed is. Ben benieuwd!


see you at occultfest!


slome
Usericon van slome
Posted 17-02-2006 16:48 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2006 10:30 schreef MMayo het volgende:
Ik meen het heel serieus, ik vind het ook een tyfus systeem. Heb al paar keer gemailt ook maar geen reactie en heb ze in Podium bij de kassa nog gevraagd maar daar wisten ze ook maar weinig. Men zei dat je automatisch op een lijst gezet wordt na reserveren maar dat je niks geen bevestiging ontvangt. En ja ik ben gaan zeuren, wat nou als het wel uitverkoopt en ik heb wel gereserveerd maar jullie systeem werkt niet.. kom ik dan niet binnen? Daarop zei men dat ook al zou het uitverkopen, je met uitleg van de situatie ook een eind zou komen (maar dat kon men mij niet garanderen).

Behoorlijk achterlijk wel, nu beantwoorden ze volgens mij handmatig de reserveringen per mail als ze al eens antwoorden. Tis toch harstikke simpel om gewoon kaarten in voorverkoop of een automatische bevestiging van je reservering terug te sturen. Gewoon net zo lang proberen tot je wel wat terug krijgt en dat meenemen. Overigens zouden de bevestigingen 2 week voor datum binnen komen, niks gezien van de overige keren.


Ah juist. Dan kan ik ook maar beter bellen. Excuses voor het wantrouwen


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-02-2006 16:58 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik hoop toch verdikkie wel dat je met muntjes kan betalen. Heb er nog zat.
(nou, zat is ook weer een beetje overdreven, eerder een paar, maar als ik ze toch niet gebruik zijn het er teveel dus eigenlijk zijn het er zat...maar niet om zat te worden...of misschien wel)


Subtiel kamerolifantje


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 17-02-2006 17:40 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 17 februari 2006 16:58 schreef stigma het volgende:
Ik hoop toch verdikkie wel dat je met muntjes kan betalen. Heb er nog zat.
(nou, zat is ook weer een beetje overdreven, eerder een paar, maar als ik ze toch niet gebruik zijn het er teveel dus eigenlijk zijn het er zat...maar niet om zat te worden...of misschien wel)

Je betaalt toch altijd met muntjes in podium?!


see you at occultfest!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-02-2006 20:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2006 16:48 schreef slome het volgende:
Ah juist. Dan kan ik ook maar beter bellen. Excuses voor het wantrouwen




MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-02-2006 0:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Geloof dat al het klagen heeft gewerkt:

16-02-2006 - Reserveren
Op het moment werken wij aan een nieuw online reserveringssysteem, het is daarom alleen mogelijk om telefonisch te reserveren tijdens kantooruren via telefoonnummer 0528 275355. Ons excuses voor het ongemak.


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-02-2006 15:58 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen