IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 24-02 Dismember 't Podium Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 18-02-2006 16:10 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

jeuh, gereserveerd via de foon


martheun
Usericon van martheun
Posted 19-02-2006 21:21 by martheun Wijzig reactieProfiel van martheunQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

Dit is de programmeur van Het Podium.

Ik heb de topic niet geheel gelezen, maar wat ik begrepen heb is dat mensen problemen hebben om te reserveren via de site.

Hiervoor bied ik mijn excuses aan. We hebben nu behoorlijk wat ongeluk op de wereld wijde web gehad de laatste weken, en daarom hebben we ook besloten om mensen (voorlopig) niet meer via de site te laten reserveren. Computercrash, storing bij de host, internet eraf op het kantoor alles is wel voorgevallen.

Er zijn nog 50 kaarten te besteden voor aanstaande vrijdag met Dismember, je kunt tijdens kantooruren bellen naar 0528 275355 of direct een naam + aantal kaarten mailen naar: martheun@hetpodium.nl

mijn oprechte excuses voor het ongemak,

theun


slome
Usericon van slome
Posted 19-02-2006 22:45 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

U heeft mail

Edit: netjes dat het even recht wordt getrokken.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 19-02-2006 22:46]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-02-2006 22:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Daar sluit ik me bij aan, prima opgelost zo!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Nix
Usericon van Nix
Posted 19-02-2006 22:57 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2006 21:21 schreef martheun het volgende:
Dit is de programmeur van Het Podium.

Ik heb de topic niet geheel gelezen, maar wat ik begrepen heb is dat mensen problemen hebben om te reserveren via de site.

Hiervoor bied ik mijn excuses aan. We hebben nu behoorlijk wat ongeluk op de wereld wijde web gehad de laatste weken, en daarom hebben we ook besloten om mensen (voorlopig) niet meer via de site te laten reserveren. Computercrash, storing bij de host, internet eraf op het kantoor alles is wel voorgevallen.

Er zijn nog 50 kaarten te besteden voor aanstaande vrijdag met Dismember, je kunt tijdens kantooruren bellen naar 0528 275355 of direct een naam + aantal kaarten mailen naar: martheun@hetpodium.nl

mijn oprechte excuses voor het ongemak,

theun


-3




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-02-2006 19:55 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Zin in zin in zin in!!!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 21-02-2006 0:01 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2006 19:55 schreef Doomy het volgende:
Zin in zin in zin in!!!
Hier ook. Vrijdag Hoogeveen en zondag nog even naar Enschede



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-02-2006 4:56 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

en zaterdag zwolle, en maandag arnhem...

alleen speelt daar Dismember niet, maar wel Cryptopsy

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 21-02-2006 5:00]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 21-02-2006 10:48 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

was er zaterdag in Zwolle dan????


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-02-2006 17:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 10:48 schreef verlepte theedoek het volgende:
was er zaterdag in Zwolle dan????


The Aurora project in popfront.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-02-2006 19:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht



@the witch: check je mail

edit: ...LOL mailtje kwam net binnen toen ik op "verstuur reactie" klikte

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 21-02-2006 19:35]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 21-02-2006 20:23 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 21 februari 2006 19:33 schreef Doomy het volgende:


@the witch: check je mail

edit: ...LOL mailtje kwam net binnen toen ik op "verstuur reactie" klikte

haha wat toevallig anyway kiek moar wat je gaat doen je kunt iig hier blijven pitten!


see you at occultfest!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-02-2006 21:35 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Dat sowieso...hoe en wat hoor je nog, weet ik nog niet helemaal zeker namelijk..

1 ding weet ik wel zeker...ik hoef geen bier te kopen in het Podium, neemt Mayo al voor me mee!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-02-2006 21:35 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Yay! Zin in!


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-02-2006 21:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 21:35 schreef Doomy het volgende:
Dat sowieso...hoe en wat hoor je nog, weet ik nog niet helemaal zeker namelijk..

1 ding weet ik wel zeker...ik hoef geen bier te kopen in het Podium, neemt Mayo al voor me mee!


Tsssk ik win die weddenschap glansrijk heur, dat bier is voor mij!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-02-2006 22:09 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht



iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 22-02-2006 16:09 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

HAHA telefonisch alsnog gereserveerd vandaag.

Ook al via internet gedaan, maar niet aangekomen...

PS: Nagevraagd en dismember is gewoon headliner en als laatste band!!

Dus niet als eerste... tot vrijdag en "Soon te be DEAD"


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 22-02-2006 20:53 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2006 16:09 schreef bloodcorpse het volgende:
HAHA telefonisch alsnog gereserveerd vandaag.

Ook al via internet gedaan, maar niet aangekomen...

PS: Nagevraagd en dismember is gewoon headliner en als laatste band!!

Dus niet als eerste... tot vrijdag en "Soon te be DEAD"
Niet te hopen dat laatste voor je jongen!! Maar dat ze headliner zijn kun je gewoon van uitgaan. Zal wel een primeur zijn van de zaal als ze met de headliner begonnen.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-02-2006 20:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2006 20:53 schreef Buried_Alive het volgende:
Niet te hopen dat laatste voor je jongen!! Maar dat ze headliner zijn kun je gewoon van uitgaan. Zal wel een primeur zijn van de zaal als ze met de headliner begonnen.


Ze hebben het nu ook uit het persbericht gegooid.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-02-2006 21:54 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 21:35 schreef stigma het volgende:
Yay! Zin in!
Oh jee komen jullie ook?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 22-02-2006 21:56 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Dismember is altijd gaaf.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 23-02-2006 1:29 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 21 februari 2006 21:35 schreef stigma het volgende:
Yay! Zin in!


Laat m'n pet wel thuis hoef ik niet elke keer schichtig om me heen te kijken van "daar is ze"


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-02-2006 4:47 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik wil m'n pet terug!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-02-2006 19:44 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-02-2006 21:03 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Lach niet...anders neger ik je


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen