IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 24-02 Dismember 't Podium Hoogeveen Vorige pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2006 1:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hoogeveen.

Het Winschoten van Drenthe.

Maar wél een vet optreden van Dismember!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-02-2006 3:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2006 1:27 schreef Greycloak het volgende:
Hoogeveen.

Het Winschoten van Drenthe.

Maar wél een vet optreden van Dismember!




Zeer zeker ja! Dit in tegenstelling tot de voorprogramma's trouwens. Hoewel Infernal Poetry no best aardig was. Debauchery daarentegen....jezus zeg, wat een bosmongolenbende.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 25-02-2006 4:57 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Hoeveel mensen die zouden komen waren er ziek


Spel vouten zijn cool!


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 25-02-2006 7:15 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Het was weer een vette avond. Ook het voorprogramma kon me goed bekoren. Enige band die een beetje uit de toon viel was Debauchery. Wat een saaie en zielige vertoning was dat. Dismember was gewoon strak als altijd.


slome
Usericon van slome
Posted 25-02-2006 11:29 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Erg gezellige avond ja, voorprogramma was idd goed te doen. Al mocht de zanger van The Architect wel wat minder suiker eten. Dismember was kennelijk dus erg vet, ik kan me er jammer genoeg niet veel van herinneren


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-02-2006 13:56 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Was bijzonder gezellig.
Jammer voor je Slome, dat je niks meer van Dismember weet. Zit je de hele avond voor niets naar kutbands te kijken!

@Nix: Je camera bevond zich nog in mijn tas vannochtend...

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-02-2006 13:56]


Subtiel kamerolifantje


Fire
Usericon van Fire
Posted 25-02-2006 14:32 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 25 februari 2006 11:29 schreef slome het volgende:
Erg gezellige avond ja, voorprogramma was idd goed te doen. Al mocht de zanger van The Architect wel wat minder suiker eten. Dismember was kennelijk dus erg vet, ik kan me er jammer genoeg niet veel van herinneren
Zondag herkansing mogelijk



Nix
Usericon van Nix
Posted 25-02-2006 14:37 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2006 13:56 schreef stigma het volgende:
Was bijzonder gezellig.
Jammer voor je Slome, dat je niks meer van Dismember weet. Zit je de hele avond voor niets naar kutbands te kijken!

@Nix: Je camera bevond zich nog in mijn tas vannochtend...






Zm'ers
Stiggy!
Nogayblackmetal
Verlepte Theedoek
Slome
Mayoo
Buried_alive
The Witch
Doomy
Beatblaster (iod)
Flappie
Greycloak



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-02-2006 15:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gave avond, net thuis en brak. Andere keer maar meer schrijven.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-02-2006 15:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 17:39 schreef the witch het volgende:
Wat wil je hebben dan enne ik serveer geen ontbijt op bed hoor ha ha


He jammer zeg maarre thnx voor de slaapplaats, was weer zeer gezellig!

quote:
Op 24 februari 2006 17:48 schreef Nix het volgende:
@Mayooo -> Miss piggy?


Nee, gothic belg.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-02-2006 12:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

The Architect kon mij niet boeien, hou niet van die vele hardcore invloeden en dat ge-adhd op het podium. Requiem was geweldig, lekker lomp en qua grunt vergelijkbaar met Chris Barnes. Infernal Poetry kon mij ook niet echt boeien, niet mijn muziek. Ik vond de zanger een grote idioot met dat gemep tegen zijn kop en het aflikken van de snoeren en bandleden. En hij had dreads, bah! Wel een pluspunt is dat hij een groot deel van het publiek wel mee kon krijgen in zijn enthousiasme. Debauchery was ook behoorlijk lomp, lekker wel! Alleen begon dit na een half uur wel iets te vervelen, veel van hetzelfde leek het voor mij. Tsja en toen Dismember

-> <-


Blijft ranzig bier dat Heineken, dit keer geen gestolde schuimkraag en niet ziek van geworden. Wel ontzettend kapot de volgende dag, maar donders gaaf avondje met goede bands. Voor degene die vanavond gaan, have fun.. dat moet lukken!!


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-02-2006 13:51 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik heb weinig van de eerste bands mee gekregen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 26-02-2006 15:06 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

[quote]Op 25 februari 2006 15:32 schreef MMayo het volgende:
He jammer zeg maarre thnx voor de slaapplaats, was weer zeer gezellig!
Graag gedaan, wij vonden het ook super gezellig en ik hoop dat Doomy en gothik belg nog een x meegaan want dat was wel lachen! Was een geslaagde avond, niet zo druk als ik had verwacht (bij God Dethroned was het drukker!) maar veel bekenden en dat is altijd gezellig. Heel veel bier en dus zaterdag brak en koppijn, leve heineken bier!




see you at occultfest!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen