IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Cactussen Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-02-2006 10:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, heb er weer een lekker burgerlijke hobby bij. Na de renovatie van ons huis hebben we besloten dat er meer groen in huis moet komen. Wij dus dapper kamerplanten aangeschaft. Erg leuk allemaal, maar ik blijk cactussen toch stiekem veel leuker te vinden. Begin nu dus een bescheiden cactusverzameling op te bouwen tot de vensterbank tot de strot toe vol staat. Staan inmiddels zo'n 15 stuks (kleine exemplaren..) maar wil de hele zooi volzetten. Lekker gemakkelijk in onderhoud, en het ziet er mooi uit. Nog meer liefhebbers? Of mensen die me gewoon effe uit willen lachen?


spelfout weggehaald...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-02-2006 10:19 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Zijn opzich best kicke planten idd, maar is het niet tering vol bij je met al die varanen enzo ook nog eens dr bij?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 10:19 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik zeg San Pedro!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-02-2006 10:20 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

je gaat nu die varanen toch niet weg doen?



Suck my piss


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-02-2006 10:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 10:19 schreef Murdering Monk het volgende:
Zijn opzich best kicke planten idd, maar is het niet tering vol bij je met al die varanen enzo ook nog eens dr bij?


Met de varanen ben ik al meer als een jaar geleden mee gestopt. Dat vrat veel te veel tijd en geld.


spelfout weggehaald...


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 10:21 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 10:20 schreef varanus het volgende:
Met de varanen ben ik al meer als een jaar geleden mee gestopt. Dat vrat veel te veel tijd en geld.


Je moet ze ook vlees voeren


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2006 10:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

HAHAHAHAHAHA!

...

Ik heb één keer bloemen meegenomen uit de gang van de flat omdat ik dacht dat iemand ze weg had gegooid, maar ze bleken van een oud vrouwtje bij mij op de verdieping te zijn die niets anders had dan haar planten en kennelijk was dit een speciaal soort, dus ik voelde me wel schuldig toen ze na twee dagen op de televisie te hebben gestaan dood waren, maar ik heb natuurlijk wel een nieuw plantje voor haar gekocht.

Verder heb ik een keer een plant bij de supermarkt gekocht die ik op kon eten, maar die was ook zo dood.

Wat dat betreft zouden cactussen wel veilig zijn, maar ik ben er niet altijd.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-02-2006 10:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 10:23 schreef Schaep het volgende:
HAHAHAHAHA


Was ik al bang voor


spelfout weggehaald...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-02-2006 10:42 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, mijn eerste ervaring waz vroeger toen ik nog iets van 4 of 5 was ofzo, vond ik die ronde cactussen met die haar axchtige stekerls zo leuk, en die ging ik dan aaien...
Logisch gevogl: Heel mn handen vol met van die kut naalden en janken als een idioot.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-02-2006 10:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 10:42 schreef Murdering Monk het volgende:
Hehe, mijn eerste ervaring waz vroeger toen ik nog iets van 4 of 5 was ofzo, vond ik die ronde cactussen met die haar axchtige stekerls zo leuk, en die ging ik dan aaien...
Logisch gevogl: Heel mn handen vol met van die kut naalden en janken als een idioot.


Hehe, toen wij laatst de eersten kochten had ik zo ongeveer 30 hele fijne stekels in m'n duim hangen
Heb meteen ook maar een cactusencyclopedie aangeschaft. Tering zeg, mooi spul te krijgen


spelfout weggehaald...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-02-2006 10:49 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Zitten inderdaad gruwelijk mooie bij.
Weet je toevallig ook uit welke cactus je mescaline haalt?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 10:49 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 10:19 schreef slome het volgende:
Ik zeg San Pedro!


Edit: onder andere, er zijn meerdere soorten mescaline producerende cactussen.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 14-02-2006 10:50]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-02-2006 10:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 10:49 schreef Murdering Monk het volgende:
Zitten inderdaad gruwelijk mooie bij.
Weet je toevallig ook uit welke cactus je mescaline haalt?


Nope, geen enkel idee. Ben dan ook geen kenner, en heb dan ook niet de ambitie om erin te gaan studeren ofzo. Vind ze gewoon mooi, en dat is het hehe.
Ga in tegenstelling tot de reptielen ook geen bulten Latijnse namen uit m'n hoofd leren.


spelfout weggehaald...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-02-2006 10:57 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Is dat trouwens niks voor in die kroeg van je? Zo'n enorme cactus die je ook altijd in die westerns ziet?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-02-2006 11:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 10:57 schreef Murdering Monk het volgende:
Is dat trouwens niks voor in die kroeg van je? Zo'n enorme cactus die je ook altijd in die westerns ziet?


Hehe, geen ruimte voor. Zou zo'n joekel wel in de kamer willen hebben trouwens. Staan op marktplaats trouwens ook veel grote exemplaren te koop. Mooi linkje hier:

www.cactuswereld.nl



spelfout weggehaald...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-02-2006 11:01 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Aargh!!!!! Dat muziekje!!!!

edit: ik jkijk thuis wel, kan op deze computer het geluid niet killen...

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 14-02-2006 11:01]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-02-2006 11:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 11:01 schreef Murdering Monk het volgende:
Aargh!!!!! Dat muziekje!!!!

edit: ik jkijk thuis wel, kan op deze computer het geluid niet killen...


Haha, speakers staan uit hier


spelfout weggehaald...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-02-2006 11:03 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Dat gaat hier dus niet, zitten in de monitor...

Aargh!!!! Bedankt he, dat muzikej blijft dus echt wel de hele fucking dag in mn hoofd zitten (opzich ook plek genoeg eigenlijk )


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 11:03 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

@ Murdering Monk: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/peyote.htm

Beetje achtergrondinfo over mescaline.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-02-2006 11:04 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Dat was het woord wat ik zoch ja, Peyote.
Niet dat ik dit spul ga proberen, ik moet niks hebben waarvan je gaat hallucineren, niet aan mij besteed...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 14-02-2006 11:14 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Cactussen heerschen!
Sinds een halfjaar mede-filantroop t.b.v. een botanische cactustuin, met bijbehorend koloniaal landhuis.

Als je geld kwijt wil, en -in ruil- een gratis vakantielandhuis.



Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-02-2006 11:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 10:49 schreef Murdering Monk het volgende:
Zitten inderdaad gruwelijk mooie bij.
Weet je toevallig ook uit welke cactus je mescaline haalt?


Agave - althans sommige soorten daarvan. Andere soorten worden weer gebruikt om tequila te maken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 11:33 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 14-02-2006 11:33]


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 14-02-2006 11:54 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 11:27 schreef Chelman het volgende:
Agave - althans sommige soorten daarvan. Andere soorten worden weer gebruikt om tequila te maken.


Agave? Wat is dat nou weer voor een onzin? De Agave is niet eens een cactus.
Mescaline komt voort uit peyote-cactussen. Wordt van oudsher gebruikt door de Huichol.

edit: we hebben ze in die botnische tuin staan

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 14-02-2006 11:58]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-02-2006 11:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Mezcal, mescaline. Een pot nat. Iets te snel de vraag gelezen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 11:59 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 11:54 schreef Brujo het volgende:
Agave? Wat is dat nou weer voor een onzin? De Agave is niet eens een cactus.
Mescaline komt voort uit peyote-cactussen. Wordt van oudsher gebruikt door de Huichol.

edit: we hebben ze in die botnische tuin staan


Er zijn meer soorten die dat produceren. Zoek maar eens wat over bv San Pedro op.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen