IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Taake Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 16-05-2005 15:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Celtic Frost, gaaaaaaf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-05-2005 15:24 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Celtic Frost zou ik ook nog weleens live willen zien.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-05-2005 17:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De eerste bevestigingen voor Hole in the Sky:
Nile
High On Fire
Blood Red Throne
Audiopain
Taake
Behemoth





Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-05-2005 17:16 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 mei 2005 15:21 schreef Hub de Gallier het volgende:
De site is weer online van HitS hoewel er nog niet veel nieuws is.
Buiten Taake zal waarschijnlijk ook Celtic Frost spelen (als ze niet in diezelfde tijd ook in de studio zitten uiteraard). Zou wel gaaf zijn om CF eens live te zien


Frost "zit" toch al tig jaar in de studio?

Gelukkig heb ik ze al gezien in hun glorietijd, maar het zou niet verkeerd zijn om ze nog een keer te zien. OEH enzo.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-06-2005 17:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vandaag de "...Doedskvad" lp en picture lp binnen gekregen en vooral de klaphoes lp ziet er geweldig uit (met andere hoes dan de cd)


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 09-06-2005 0:04 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Ik neem aan dat de picture niet met een hoes komt?


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 09-06-2005 0:18 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Andere hoes? Beschrijf 'ns. Foto mag natuurlijk ook..


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-06-2005 18:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voorkant klaphoes:



Binnenzijde staan de teksten in het leesbaar Engels (dus geen rune tekens dit keer).
Verder zit er een A2 formaat poster bij


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2005 10:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

weet iemand waar die vinylbox nog te krijgen is?????


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2005 10:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Misschien Perverted Taste: www.pervertedtaste.de


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2005 10:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gotver! das een goeie zeg, en ik maar zitten klooien op grau.cd


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2005 10:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Perverted Taste heeft 'em nog voor 48,50 euro, net effe gechecked.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-08-2005 21:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nog meer komende releases van Taake:
-re-release "Helnorsk Svartmetall" on CD (in a different edition)
-"Helnorsk Svartmetall" volume 2
-split 7"ep with Vidsyn
-split 7"ep tribute to Von met nog 3 andere bands



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-08-2005 19:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Die split met Vidsyn ben ik wel benieuwd naar. Die kwam toch op Agonia? Is er al een datum gepland?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-08-2005 0:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Komt via Agonia ja. Beide bands hebben alles opgenomen voor de split maar een releasedatum is nog niet bekend. Ligt bij het label dus maar afwachten....

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 04-08-2005 0:41]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-08-2005 14:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ben nu "Over Bjoergvin Graater Himmerik" aan het luisteren, net bij Part IV beland. Tot nu toe vind ik het een goede CD, het valt precies in mijn melancholische black-straatje (zijstraat van de moderne black). Kan er nog niet veel bijster origineels in ontdekken, behalve de flauwe poing in Part III

Hoe verhouden de andere CD's zich tot deze, en welke zou ik zeker moeten luisteren?

edit: 2e echt originele punt, het einde van Part IV. Ik zag het WimOudVuil al ergens zeggen, 'het swingt de pan uit'

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-08-2005 15:01]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 29-08-2005 15:35 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Luister de nieuwe Hordalands Doedskvad als Bjoergvin bevalt, die is sterker en nog wat 'swingender' met hier- en daar zelfs meerstemmige zang (gastoptredens van o.a Nattefrost en Nordavind) en een hoog Black 'n Roll gehalte. Het eerste nummer is bijvoorbeeld in wezen gewoon Carpathian Forest maar dan tig keer beter uitgewerkt. Echt gaaf. Qua inhoud/geluid zowel elementen van de tweede plaat als de eerste, Nattestid Ser Porten Vid.

Die laatstgenoemde zou ik vooral eens op gaan zoeken als je graag overdonderd wilt worden door één van de meest grandioze 'pure' Black Metal albums van de afgelopen 10 jaar. Geen slappe vergelijkingen die ik ga verzinnen, dat zou onzin zijn. Een Nattens Madrigal geluid, meer zeg ik niet. Die laatste twee albums rocken letterlijk, maar missen daarentegen de epiek en de kille grootsheid van de muzikale winter die Nattestid te bieden heeft. Dit album klinkt te afwijkend om van een echt drieluik te kunnen spreken.

Die "Poing" is trouwens een mondharp (Noords folkinstrument), maar totaal verkeerd toegepast als je het mij vraagt. Mondharp wordt pas gaaf als het (bij voorkeur echoënd) doorgespeeld wordt in plaats van na één enkele toon weer te kappen. Zie onder andere Bathory's One Rode To Asa Bay voor een voorbeeld van een goed gebruikte mondharp. Maar die in Part III lijkt inderdaad meer op een gare springveer.

[edithoer: een paar toevoegingen.]

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 29-08-2005 16:21]


Jullie zijn allemaal negers!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-08-2005 15:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Cool, dank je wel

Eens kijken wat ik op kan scharrelen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-08-2005 20:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Taake was geweldig op HitS....zelfs het beste optreden wat ik ooit heb meegemaakt.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 30-08-2005 18:05 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

een paar foto's van Hole in the Sky



'Helnorsk Svartmetal!!' ..en hop, de beuk er in





Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-08-2005 18:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mijn fotoos zijn komende week klaar...heb er zo'n 30 van Taake.
Krijg binnenkort de live-opnamen van het optreden


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 30-08-2005 18:10 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Mooie foto's!! Jammer dat ik er niet bij kon zijn Taake staat hoog genoteerd op mn lijstje met bands die ik absoluut nog es live wil zien...


Member of the iso-betawuste crew!!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-08-2005 18:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehehe


Je moeder.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 30-08-2005 18:22 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 18:08 schreef Hub de Gallier het volgende:
Mijn fotoos zijn komende week klaar...heb er zo'n 30 van Taake.
Krijg binnenkort de live-opnamen van het optreden


Heyyy, live-opnamen..da's wel leuk!
(hebbe, hebbe, hebbe)


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-08-2005 21:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

On the 29th of August, Dark Essence Records will officially put out Taake's "Helnorsk svartmetall" demo collection again, with the inclusion of the "Nordens doedsengel" rehearsal from 1994. Later this year, a second "Helnorsk svartmetall" album will be released with a lot of unreleased material!


Heb deze cd dus al gekregen en hij is zeker de moeite waard om aan te schaffen, ook al heb je de eerdere Perverted Taste versie al


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen