IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Taake Vorige pagina | Volgende pagina
Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-06-2004 19:19 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Zojuist wat nummerkes gedownloadt... GODVERDOMME WAT EEN LEKKERE BLEK!

*gaat op zoek naar cd's en shirts*


Inter faeces et urinam nascimur


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 01-06-2004 19:30 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2004 12:33 schreef kwelgeest het volgende:
Neen; Nattestid valt afentoe wat, onzeker, terug waar Bjoergvin doorgaat. Ook kunnen de 'cleanere' vocalen op Nattestid mij niet altijd bekoren.


Bjoergvin is stukken technischer waar Nattestid meer "typisch" black metal is naar mijn idee.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-06-2004 22:51 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
*gaat op zoek naar cd's en shirts*


Shirts zul je voorlopig nog niet snel vinden.


Jullie zijn allemaal negers!


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-06-2004 23:47 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2004 12:33 schreef kwelgeest het volgende:
Neen; Nattestid valt afentoe wat, onzeker, terug waar Bjoergvin doorgaat. Ook kunnen de 'cleanere' vocalen op Nattestid mij niet altijd bekoren.


Maar Bjoergvin is dus echt niet rauwer + sneller als Nattestid, vandaar dat ik dacht dat je ze doorelkaar haalde


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-06-2004 1:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 19:30 schreef Verval het volgende:
Bjoergvin is stukken technischer waar Nattestid meer "typisch" black metal is naar mijn idee.
Wrm? Omdat Bjoergvin beter in elkaar zit?
quote:
Op 1 juni 2004 23:47 schreef Argh het volgende:
Maar Bjoergvin is dus echt niet rauwer + sneller als Nattestid, vandaar dat ik dacht dat je ze doorelkaar haalde
mwa rauwrer misschien niet maar wel meer 'screamy' en wat vuiger; Sneller is hij zeker.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Skull
Usericon van Skull
Posted 02-06-2004 1:12 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Heb zelf o.a. die 7" ook hier liggen, en ik moet zeggen dat "Blant Soelv og Gull i Moerket" (side A) in deze versie toch wel zo'n beetje het beste is wat ik van ze gehoord heb! Vooral de eerste riff... met die geweldige solo... !!!
Het nr. staat ook op "Nattestid..." (nr. 6), maar daar klinkt het toch een stuk minder naar mijn mening.


- Mutatis mutandis -


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2004 13:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb zojuist de tot 888 stuks gelimiteerde picture disc boxen binnen gekregen. De 3 picture lp's zien er erg mooi uit!!!
Verder zit er het shirt bij welke ook te verkrijgen was tijdens hun laatste tour, m.a.w. het zwarte shirt met het witte logo


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-09-2004 13:55 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Net weer voor het eerst sinds lange tijd Nattestid geluisterd. Het blijft toch een geniale plaat, gave melodien, vette drums en voor de verandering eens hoorbare en gave baspartijen. Ben zeer benieuwd hoe die nieuwe plaat gaat worden


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 15-09-2004 14:24 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 13:08 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb zojuist de tot 888 stuks gelimiteerde picture disc boxen binnen gekregen. De 3 picture lp's zien er erg mooi uit!!!
Verder zit er het shirt bij welke ook te verkrijgen was tijdens hun laatste tour, m.a.w. het zwarte shirt met het witte logo

voor hoeveel gaan ze weg?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2004 14:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 14:24 schreef Digerdoden het volgende:
voor hoeveel gaan ze weg?
Bij Perverted Taste voor 48,50 euro excl. verzendkosten, Displeased gaat er ook enkele krijgen maar ik weet niet wat Displeased gaat vragen voor deze box.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 15-09-2004 17:47 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

In dat geval wacht ik wel even tot Displeased ze heeft.
Ik begrijp geen hol van die werkwijze van Perverted Taste. Volgens mij vragen ze ook nog 16,50 aan verzendkosten.


Jullie zijn allemaal negers!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 15-09-2004 17:50 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Kun je trouwens een paar foto's maken van die box + inhoud? Ben wel benieuwd.


Jullie zijn allemaal negers!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-09-2004 17:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 15 september 2004 17:47 schreef Meltdown het volgende:
In dat geval wacht ik wel even tot Displeased ze heeft.
Ik begrijp geen hol van die werkwijze van Perverted Taste. Volgens mij vragen ze ook nog 16,50 aan verzendkosten.




Ik heb daar nog nooit zo'n hoog bedrag aan verzendkosten betaald. Ik geloof dat ik altijd iets van € 8,00 betaal.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2004 18:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 17:50 schreef Meltdown het volgende:
Kun je trouwens een paar foto's maken van die box + inhoud? Ben wel benieuwd.
Er staat een review (inclusief cover van de box) op de Vampire site.
Ik ben niet in staat fotoos te maken van de picture-lp's zelf en die online te zetten, maar op alledrie de pictures staan op de A-zijde een foto van Oryan en op de B-zijde staat bij "Nattestid" en "Bjoergvin" een natuurfoto en bij "Helnorsk Svartmetall" de Thule en Taake logo's incl. alle titels.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2004 18:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 17:47 schreef Meltdown het volgende:
In dat geval wacht ik wel even tot Displeased ze heeft.
Ik begrijp geen hol van die werkwijze van Perverted Taste. Volgens mij vragen ze ook nog 16,50 aan verzendkosten.
De werkwijze bij Perverted Taste is heel makkelijk; je stuurt een mailtje met wat je wil hebben en zij laten jou weten wat het totaalbedrag is incl. verzendkosten. Easy as that!
En nee, ze zijn echt niet zo belachelijk duur met hun verzendkosten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 15-09-2004 18:56 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Bedankt. Ik zal het verkeerd begrepen hebben.
Maar toegeven, er valt ook praktisch geen hout vast te knopen aan een Duitse 'versandbedigungen' pagina als je de taal niet meester bent.


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2004 19:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 18:56 schreef Meltdown het volgende:
Bedankt. Ik zal het verkeerd begrepen hebben.
Maar toegeven, er valt ook praktisch geen hout vast te knopen aan een Duitse 'versandbedigungen' pagina als je de taal niet meester bent.
hahaha, ik geef je groot gelijk, die pagina's lees ik ook nooit. Ik stuur gewoon een mailtje met mijn wensen en het antwoord komt vanzelf wel


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-09-2004 20:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Taake Heerscht.

Jammer genoeg heeft een of andere bijstandstrekkende teringjunk mijn Nattestid CD uit de auto gejat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2004 20:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 20:08 schreef Chelman het volgende:
Taake Heerscht.

Jammer genoeg heeft een of andere bijstandstrekkende teringjunk mijn Nattestid CD uit de auto gejat.
Die bijstandstrekkende teringjunk heeft iig wel smaak


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-09-2004 20:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 20:13 schreef NecRobert het volgende:
Die bijstandstrekkende teringjunk heeft iig wel smaak

Hij griste gewoon mijn hele handschoenkastje leeg.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2004 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

2 cd's van die takkeherrie hier
Met alle liefde zou Chellie ze mogen (terug) kopen, maar mijn vriendin vindt het zowaar goed ...


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 15-09-2004 20:36 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Dan heeft je vriendin ook een goede smaak!


Jullie zijn allemaal negers!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2004 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dank je


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 15-09-2004 21:32 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

quote:
Op 15 september 2004 18:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
De werkwijze bij Perverted Taste is heel makkelijk; je stuurt een mailtje met wat je wil hebben en zij laten jou weten wat het totaalbedrag is incl. verzendkosten. Easy as that!
En nee, ze zijn echt niet zo belachelijk duur met hun verzendkosten.


13 euro vind ik anders niet echt goedkoop (maar misschien heb ik ook wat verkeerd begrepen)


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 24-09-2004 17:58 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Zo, ik heb die box nou bij Displeased besteld


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen