IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Taake Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 18:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:18 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik kwam pas langs een bootleg van Taake.

Welke,deze moet ik als jarenlange Taake fan natuurlijk ook hebben,hehe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 18:21 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 18:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Welke,deze moet ik als jarenlange Taake fan natuurlijk ook hebben,hehe


Even vergeten, ik laat je weten als ik hem heb! En bovendien heb ik ook nog steeds die Satyricon Live in Hilversum voor je liggen. Je zou me erover melen, maar dat is volgens mij niet gebeurd... Ik meel je meteen wel ff


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 18:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:21 schreef Inside-Lie het volgende:
Even vergeten, ik laat je weten als ik hem heb! En bovendien heb ik ook nog steeds die Satyricon Live in Hilversum voor je liggen. Je zou me erover melen, maar dat is volgens mij niet gebeurd... Ik meel je meteen wel ff

Ik heb je vorige week hierover gemeeld.Maar goed,ik lees het zo wel


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 19:13 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 18:24 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb je vorige week hierover gemeeld.Maar goed,ik lees het zo wel


You've got mail


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 02-12-2002 19:20 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ik vind beide albums geniaal.....live nog veel beter en dat zelfs dat ik normaal gesproken black metalbands live vind tegenvallen. Maar als ik moet kiezen vind ik nattestid het beste


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 20:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:20 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Ik vind beide albums geniaal.....live nog veel beter en dat zelfs dat ik normaal gesproken black metalbands live vind tegenvallen. Maar als ik moet kiezen vind ik nattestid het beste

Hey Heuy,hoe vaak hebben we die cd's eigenlijk gehoord in de auto van en naar Hengelo en Ieper.Toch wel extreem vaak dacht ik zo.Ik ken ondertussen bijna elke noot,haha


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-12-2002 20:24 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

....Is heerlijk.


Bazzio Attacks!!!


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 20:29 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik heb de nieuwe nog steeds niet


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-12-2002 21:22 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht


Hoe is de muziek op "Koldbrann I Jesu Marg" ? Ik kan dat ding echt niet vinden, terwijl ik toch hele nachten trade-lists afloop!.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 21:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 21:22 schreef Gangrad het volgende:
Hoe is de muziek op "Koldbrann I Jesu Marg" ? Ik kan dat ding echt niet vinden, terwijl ik toch hele nachten trade-lists afloop!.

Uiteraard is ook deze 7" Ben al vanaf de release van deze EP de trotse bezitter.Heb destijds 7 gulden 50 betaald


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 21:31 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 21:22 schreef Gangrad het volgende:
Hoe is de muziek op "Koldbrann I Jesu Marg" ? Ik kan dat ding echt niet vinden, terwijl ik toch hele nachten trade-lists afloop!.


Ik heb hem op CD voor je, iemand heeft hem ooit eens voor me geript, evenals de demo.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-12-2002 21:32 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Mwa, zo'n kopie is wel interessant! Maar dan puur en alleen om te lusiteren wat het is en hoe het klinkt, want voor de rest heb ik een behoorlijke "officiele-release-fetisj"

Toen dat ding gereleased werd was ik 13 denk ik. Niet echt "into-Taake" dus Ik ben dus veroordeeld tot het betalen van enorme bedragen, of heeeeeel lang zoeken naar exemplaren met een reeele prijs.

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 02-12-2002 21:36]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 21:38 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 21:32 schreef Gangrad het volgende:
Mwa, zo'n kopie is wel interessant! Maar dan puur en alleen om te lusiteren wat het is en hoe het klinkt, want voor de rest heb ik een behoorlijke "officiele-release-fetisj"



Ja, ik heb ook veel dingen niet origineel... Maar als ik het dan ooit eens tegenkom koop ik het wel. Maar het is gewoon voor de muziek dat ik het op CD of tape heb. Dus als je hem hebben wilt, laat maar even weten!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 21:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gelukkig ben ik oud genoeg om die tijd helemaal mee te hebben gemaakt.Heb heel veel zeldzame 7"EP's origineel.Destijds waren ze allemaal heel goedkoop.Nu is het bijna niet meer te betalen.Kijk maar naar de originele Arcturus promo "Constellation".Ik heb toen 15 gulden betaald en hoor tegenwoordig bedragen van 300 euro!!!!Echt belachelijk


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 03-12-2002 9:44 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 20:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hey Heuy,hoe vaak hebben we die cd's eigenlijk gehoord in de auto van en naar Hengelo en Ieper.Toch wel extreem vaak dacht ik zo.Ik ken ondertussen bijna elke noot,haha


HEUY!!!!

Behoorlijk vaak....ik schrik er zelfs nu nog wel is 's nachts wakker van
Maar ze blijven goed!!!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-12-2003 16:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Taake - bjoergvin heerscht echt de pannen van het dak. Wat een geweldige ruige plaat.
Dat ''poing'' geluidje in nummer drie is een mondharp (oud viking instrument ook te horen in thyrfing em manegarm allen dan wat langer en afwisselender dan een klank )


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-12-2003 16:01 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

taake heerscht inderdaad !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-12-2003 16:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind taake eigenlijk meer horna, gotmoor of zelfs selbstmord achtig dan burzum


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-12-2003 17:40 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 16:12 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind taake eigenlijk meer horna, gotmoor of zelfs selbstmord achtig dan burzum


Het is in ieder geval stukken sneller dan welk Burzum materiaal ook.
De tweede van Taake is erg goed maar toch vind ik dat het debuut onovertroffen is.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-12-2003 19:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De eerste full-length blijft inderdaad onovertroffen.Een van de beste cd's ooit


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-12-2003 19:29 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 19:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
De eerste full-length blijft inderdaad onovertroffen.Een van de beste cd's ooit


Mee eens. Mijn favoriete van de plaat zijn het eerste en laatste nummer. In één woord GENIAAL!!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-12-2003 19:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Als het goed is valt morgen de Taake bootleg bij mij op de deurmat.Hierop staat het optreden van 22 november afgelopen jaar live in Hengelo.Retegaaf optreden destijds


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-12-2003 19:38 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 19:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Als het goed is valt morgen de Taake bootleg bij mij op de deurmat.Hierop staat het optreden van 22 november afgelopen jaar live in Hengelo.Retegaaf optreden destijds


Klinkt goed, en hoe kom je aan die bootleg als ik vragen mag?


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Sater
Usericon van Sater
Posted 18-12-2003 19:47 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 19:38 schreef Verval het volgende:
Klinkt goed, en hoe kom je aan die bootleg als ik vragen mag?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=930995&page=28


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 18-12-2003 22:18 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 19:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Als het goed is valt morgen de Taake bootleg bij mij op de deurmat.Hierop staat het optreden van 22 november afgelopen jaar live in Hengelo.Retegaaf optreden destijds


Het optreden heb ik helaas gemist, maar de cd komt ook 1 dezer dagen in mijn bezit als de post een beetje meewerkt.


Op je knie en pijp voor genade!


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen