IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #2 Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-04-2007 21:44 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 april 2007 20:56 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik dacht halverwege seizoen twee wel 'oké jongens, hoe lang houden jullie het leuk?', maar die cliffhanger van de laatste aflevering maakte wel veel goed, ben heel benieuwd hoe dat in seizoen drie wordt uitgebouwd.

Toch vind ik het eerste seizoen het vetst.


Jij vindt het nog steeds spannend? Ik irriteer me mateloos aan de vrijheden die er genomen worden in deze serie. Alles zit met toevaligheden aan elkaar. Nee, ik kijk seizoen 3 zeker niet. Seizoen 1 was nog wel enigzins de moeite waar om te zien, maar in seizoen 2 werd het voorspelbaar.


"This one is older than shit, heavier than time!"


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 19-04-2007 21:55 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 19 april 2007 21:44 schreef 0Tolerence het volgende:
Jij vindt het nog steeds spannend? Ik irriteer me mateloos aan de vrijheden die er genomen worden in deze serie. Alles zit met toevaligheden aan elkaar. Nee, ik kijk seizoen 3 zeker niet. Seizoen 1 was nog wel enigzins de moeite waar om te zien, maar in seizoen 2 werd het voorspelbaar.


Echt spannend was het in seizoen twee niet vaak nee, en die shit werd té vaak té toevallig. Toch heb ik het allemaal afgekeken, gewoon omdat ik wilde weten hoe het afliep, maar die cliffhanger aan het einde van afl. 22 van seizoen twee beloofde wel wat goeds.

Ik denk dat ik het uit nieuwsgierigheid toch wel ga volgen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-04-2007 22:29 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Goddamn, ik vond het weer geniaal... Zijn echt heel weinig series waarbij ik echt op het puntje van de bank zit, maar dit is er 1 van

**Edit: Welk seizoen is dit eigenlijk? 2 of 3?

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 19-04-2007 22:30]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-04-2007 23:25 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 april 2007 22:29 schreef Ethereal het volgende:
Goddamn, ik vond het weer geniaal... Zijn echt heel weinig series waarbij ik echt op het puntje van de bank zit, maar dit is er 1 van

**Edit: Welk seizoen is dit eigenlijk? 2 of 3?


Dan gok ik dat je niet veel films/series gezien hebt, want het is echt een drama in seizoen 2


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-04-2007 13:44 by Mark Z Profiel van Mark Z

Gisteren Prison Break tock maar weer gekeken. Als ik het goed heb, was dit de eerste aflevering van het derde seizoen. Seizoen 1 was idd vele malen beter dan het tweede. Maar als het gehele derde seizoen net zo spannend wordt als de aflevering van gisteren, dan blijf ik het zeker wel volgen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2007 13:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik vond seizoen II super tegenvallen. maar als ik het zo lees is seizoen drie dus mogelijk beter. zal weer eesn kijken dan.
Maar eigenlijk is het gewoon het leukst om te wachten tot de serie op dvd uit is en dan een reeks afleveringen achter elkaar bekijken. zo doe ik dat ten minste met het 3e seizoen van Lost.

en oja, de beste tv-serie allertijden is "deadwood".


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2007 15:17 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Deadwood is echt de shit, ik heb het geloof ik al eens op dit forum gepost. Maar als je dit nog niet gezien hebt, kijken!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-05-2007 22:33 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Vandaag de Fort Alpha DVDbox gekocht.. Geniale serie! Eigenlijk als je er goed naar kijkt knap waardeloos, montage, het acteren is niet geweldig, noem maar op, maar zo'n gaaf sfeertje! En gewoon jeugdsentiment natuurlijk


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-05-2007 22:38 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 20 april 2007 13:44 schreef Mark Z het volgende:
Gisteren Prison Break tock maar weer gekeken. Als ik het goed heb, was dit de eerste aflevering van het derde seizoen. Seizoen 1 was idd vele malen beter dan het tweede. Maar als het gehele derde seizoen net zo spannend wordt als de aflevering van gisteren, dan blijf ik het zeker wel volgen.


Bij mijn weten is het derde seizoen nog niet begonnen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-05-2007 23:00 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 mei 2007 22:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Bij mijn weten is het derde seizoen nog niet begonnen.


Nee, volgens mij ook niet. De afleveringen die nu weer begonnen zijn, is een vervolg van seizoen twee die eerder dit jaar begon als ik het goed heb.

Prison Break blijft onverwacht spannend moet ik zeggen. Ik dacht dat 't na de ontsnapping wel een keer gebeurd zou zijn met de spanning, maar ze weten er een blijvend intrigerende verhaallijn van te maken!
Al ben ik benieuwd waar 't eens stopt .

Edit: Oja, ik wil dat seizoen 3 van 'The 4400' eens uitkomt! Daar zit ik toch wel met smart op te wachten .

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 03-05-2007 23:01]


..."Hate can only create more hate"...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-05-2007 23:02 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Ik snap niet dat mensen tv kijken... hebben die mensen niets beters te doen?



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-05-2007 23:02 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 mei 2007 23:02 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik snap niet dat mensen tv kijken... hebben die mensen niets beters te doen?


Nope!


..."Hate can only create more hate"...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-05-2007 23:05 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 mei 2007 23:02 schreef Immortella het volgende:
Nope!



Mkay.. ik zit hier met 2 laptops... de 1 om muziek af te mixen en de ander om jullie lastig te vallen, hehehehe...



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-05-2007 23:55 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 3 mei 2007 23:05 schreef blonde rockgod het volgende:
Mkay.. ik zit hier met 2 laptops... de 1 om muziek af te mixen en de ander om jullie lastig te vallen, hehehehe...


Ghehe, dat laatste getuigt er wel heel erg van dat je niks beters te doen hebt .

Dat eerste dan weer niet uiteraard.


..."Hate can only create more hate"...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-05-2007 23:56 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 mei 2007 23:55 schreef Immortella het volgende:
Ghehe, dat laatste getuigt er wel heel erg van dat je niks beters te doen hebt .

Dat eerste dan weer niet uiteraard.


Hehehe, ik ben scizofreen...



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 04-05-2007 1:17 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Binnekort op mezelf. Zonder TV!!



WMP
Usericon van WMP
Posted 04-05-2007 2:41 by WMP Profiel van WMP

Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat Prison Break uit twee seizoenen zou bestaan. Expres zo geschreven door de schrijvers, om het fris te houden, niet, zoals bij Lost, ellenalng doorgaan totdat het gewoon niet meer leuk is.
Dat is ook de reden dat ik nog steeds PB kijk, want ik wil weten hoe het eindigt, hoewel het van de irritante cliché's en toevalligheden aan elkaar hangt.
Nu ik echter dus begrijp dat er ook een derde (en misschien wel een vierde, vijfde, zesde) seizoen is, heb ik het wel gezien. Doe eens gek, en stel van te voren een aantal vaste aflevering vast, zodat er duidelijk naar een climax gewerkt kan worden, wat zo'n serie alleen maar ten goede kan komen. Nu rekken ze dit soort series ellenlang uit, met als gevolg dat het nogal erg oninteressant begint te worden.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-05-2007 18:04 by Chelman Profiel van Chelman

Net weer een Band Of Brothers marathon achter de rug. Blijft een heerschende serie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-05-2007 18:05 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 mei 2007 2:41 schreef WMP het volgende:
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat Prison Break uit twee seizoenen zou bestaan. Expres zo geschreven door de schrijvers, om het fris te houden, niet, zoals bij Lost, ellenalng doorgaan totdat het gewoon niet meer leuk is.
Dat is ook de reden dat ik nog steeds PB kijk, want ik wil weten hoe het eindigt, hoewel het van de irritante cliché's en toevalligheden aan elkaar hangt.
Nu ik echter dus begrijp dat er ook een derde (en misschien wel een vierde, vijfde, zesde) seizoen is, heb ik het wel gezien. Doe eens gek, en stel van te voren een aantal vaste aflevering vast, zodat er duidelijk naar een climax gewerkt kan worden, wat zo'n serie alleen maar ten goede kan komen. Nu rekken ze dit soort series ellenlang uit, met als gevolg dat het nogal erg oninteressant begint te worden.
Maar verdienen ze er wel meer geld aan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-05-2007 18:15 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 mei 2007 2:41 schreef WMP het volgende:
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat Prison Break uit twee seizoenen zou bestaan. Expres zo geschreven door de schrijvers, om het fris te houden, niet, zoals bij Lost, ellenalng doorgaan totdat het gewoon niet meer leuk is.

Verkeerd gelezen. 3 seizoenen en daarna afgelopen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-05-2007 18:19 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 20 april 2007 13:44 schreef Mark Z het volgende:
Gisteren Prison Break tock maar weer gekeken. Als ik het goed heb, was dit de eerste aflevering van het derde seizoen. Seizoen 1 was idd vele malen beter dan het tweede. Maar als het gehele derde seizoen net zo spannend wordt als de aflevering van gisteren, dan blijf ik het zeker wel volgen.
Nee, uitzendingen van rtl5 zitten nog steeds in seizoen 2. Ik vind elke aflevering van hoge kwaliteit overigens.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-05-2007 18:32 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 6 mei 2007 18:19 schreef spectre het volgende:
Ik vind elke aflevering van hoge kwaliteit overigens.


+1! De meeste series verzanden uiteindelijk toch in een hoop geneuzel en extreem vergezochte plotwendingen, terwijl deze serie toch de spanning constant weet te houden..
En waarom is die fokking DVDbox nog steeds zo duur


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-05-2007 19:18 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 6 mei 2007 18:04 schreef Chelman het volgende:
Net weer een Band Of Brothers marathon achter de rug. Blijft een heerschende serie.


Dat is wel een beetje veel van het goede, maar een zeer goede serie inderdaad. Ik heb het afgelopen weken weer gevolgd op Net5. Vaak gezien, maar blijft goed.


WMP
Usericon van WMP
Posted 06-05-2007 20:11 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 6 mei 2007 18:32 schreef Ethereal het volgende:
+1! De meeste series verzanden uiteindelijk toch in een hoop geneuzel en extreem vergezochte plotwendingen, terwijl deze serie toch de spanning constant weet te houden..
En waarom is die fokking DVDbox nog steeds zo duur


Prison Break heeft geen extreem vergezochte plotwendingen?
Het eerste seizoen vond ik grappig bedacht, maar ging tegen het einde toch aardig over de schreef wat geloofwaardigheid betrof, maar nu in het tweede seizoen wordt elke actie wat ook maar in de buurt komt van geloofwaardigheid hardhandig en consequent de kop ingedrukt.
Begrijp me niet verkeerd, de schrijvers kun je niet betichten van een gebrek aan een levendige fantasie, maar om de serie nu geloofwaardig te noemen...

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 06-05-2007 20:13]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 21:40 by Chelman Profiel van Chelman

Aaah...ik heb de extra zenders van UPC digital genomen en ik kan nu lekker naar FOX News kijken.

Oh...en Discovery Civilisations.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen