IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kleding Vorige pagina | Volgende pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-09-2007 12:12 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Mjah hangt er natuurlijk ook vanaf met wie je er bent...



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-09-2007 12:14 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Achja, ik kan met heel veel mensen goed opschieten, ik hoor ook gewoon liever metal, maar kan me uitstekend vermaken in een discotheek op foute muziek.


Against God and Government


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-09-2007 12:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik vond discotheken vroeger ook geweldig. Gegarandeerd knokken. Ben nu wat rustiger haha


spelfout weggehaald...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-09-2007 12:20 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

"Foute" muziek heerst. Jammer dat ze in discotheken echter kutmuziek draaien.

En natuurlijk passen legerbroeken niet altijd. Ik heb er hier een stapeltje welke ik zo op ebay kan zetten, hehe.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-09-2007 14:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Spectre weet er ook raad mee.

Ik altijd heerlijk gaye jeans met ene simpel shirt of bandshirt. Casual reigns supreme!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-09-2007 14:13 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Gaye jeans? Zit er dan een gat in de achterkant of hoe moet ik dat zien?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-09-2007 14:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Stracque.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-09-2007 14:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 01-09-2007 21:09 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 01-09-2007 21:11 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 1 september 2007 21:09 schreef Jällö het volgende:


spannend hoor!


R.
Usericon van R.
Posted 10-01-2008 12:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Kleed mezelf al zo'n 4 jaar redelijk casual. Vroegah was een motorjack, bandshirt en strakke broek met oude sportschoenen een pré voor mij, maar toen ik richting de 18 ging dacht ik ineens "Waarom?". Een een bandshirt lopen is natuurlijk prima, maar ik heb echt een hekel aan bepaalde mensen die weken van te voren bedenken wat ze nou eens voor shirt gaan aantrekken op een concert (ja, je hebt ze!).

Zoals mijn moeder altijd zegt; "Doe normaal, dan doe je al gek genoeg!"


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 10-01-2008 12:37 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 12:23 schreef R. het volgende:
Kleed mezelf al zo'n 4 jaar redelijk casual. Vroegah was een motorjack, bandshirt en strakke broek met oude sportschoenen een pré voor mij, maar toen ik richting de 18 ging dacht ik ineens "Waarom?". Een een bandshirt lopen is natuurlijk prima, maar ik heb echt een hekel aan bepaalde mensen die weken van te voren bedenken wat ze nou eens voor shirt gaan aantrekken op een concert (ja, je hebt ze!).

Zoals mijn moeder altijd zegt; "Doe normaal, dan doe je al gek genoeg!"


Ik loop er de laatste paar jaar ook redelijk 'casual' bij. Af en toe nog een uitspatting en concerten zijn meestal wel een uitzondering, maar je kunt niet meer echt aan me aflezen dat ik naar metal luister. Als je veel met mensen werkt moet je in bepaalde functies toch representatief zijn. En om dat met een lange zwarte rok/broek en bandshirtje aan te komen dat is niet echt je van het. Af en toe draag ik een jasje met daaronder een niet al te opvallend metalshirtje. En mijn haren zijn meestal los. Te zwaar om ze op te steken. Ik heb nog wel altijd om elke vinger een ring... Ik kan er nu eenmaal geen afstand van doen.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2008 12:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mannen mogen van mij wel leuke bandshirts dragen op een (zwarte) leger of een leren broek *rrrr* of gewoon in pak met de haren los *nog meer rrrrrr* of een donkere blouse op een mooie broek ofzo.

Zelf draag ik bijna alleen maar "nette" kleding. Blouse dingen Bijna alles in mijn kast is zwart, op een verdwaalde paarse of rode item na. Daar zeuren mijn ma en mijn collega's altijd over.. heh altijd dat zwart ook weer. Deed ik laatst een keer een knalrood vest op een paarse broek aan, gingen ze zeuren dat het niet mooi was Doe ik eens wild..

Op het werk meestal nog steeds oude shirts/truien en spijkerbroek ivm slopende clienten.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-01-2008 12:49]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-01-2008 12:50 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Rebels kleden is leuk tot een jaartje of 20, daarna ben je gewoon triest.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2008 12:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wat is rebels kleden?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-01-2008 12:54 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 10 januari 2008 12:53 schreef MMayo het volgende:
Wat is rebels kleden?


Ach ik vind het altijd een beetje sneu, van die gasten die allang de 30 gepaseerd zijn, en dan zo lopen dweepen met hun "metal" of "punk" uiterlijk.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2008 12:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 12:54 schreef Rotzak het volgende:
Ach ik vind het altijd een beetje sneu, van die gasten die allang de 30 gepaseerd zijn, en dan zo lopen dweepen met hun "metal" of "punk" uiterlijk.


Sommigen staat het gewoon mooi, anderen zien er belachelijk uit. Maar och, als dat is wat ze willen dragen. Prima toch, heb ik ook weer wat te lachen.

Zoals laatst, kerel op de AMM, voorbij de 30 en dan heeeel trots op zn onwijs lelijke new rocks boots in combinatie met het dragen van buitensporig veel lelijke spikebanden. Of kerels .. met panty's om de poten.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-01-2008 13:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nu ik zelf die rotzooi bijna niet meer draag, kun je pas lachen om de belachelijke uitspattingen van een ander.

... :') !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-01-2008 13:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik denk dat ik ooit nog eens een offer bij de H&M ga brengen. Wat een heersch zaak! Altijd superleuke simpele shirtjes voor 5 tot 9 euro, broeken die mij perfect passen! en vaak uitverkoop. van de week nog voor 45 euro een jas, 2 broeken en een satijnen shirtje gekocht
Kwaliteit? ach boeien. voor die prijs kan je om de zoveel maanden weer eens wat nieuws aanschaffen.. Heerlijk


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2008 13:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

H&M heeft geniale haarelastiekjes, zonder metaaldingetje.. in groot en wat kleiner formaat voor weinigggg


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-01-2008 13:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 13:15 schreef MMayo het volgende:
H&M heeft geniale haarelastiekjes, zonder metaaldingetje.. in groot en wat kleiner formaat voor weinigggg
ja fijn zijn die. Ze moeten alleen de lingerie afdeling eens wat uitbreiden


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-01-2008 13:24 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 13:15 schreef MMayo het volgende:
H&M heeft geniale haarelastiekjes, zonder metaaldingetje.. in groot en wat kleiner formaat voor weinigggg
Die heeft het Kruidvat ook :p


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2008 13:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 13:24 schreef Doomy het volgende:
Die heeft het Kruidvat ook :p


Die zijn duurderder en ze hebben ze niet in het paars. Puh!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-01-2008 13:26 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik heb geld zat en ik wil geen paarse! :p


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2008 13:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 13:26 schreef Doomy het volgende:
Ik heb geld zat en ik wil geen paarse! :p


Dat zeg je alleen omdat er bij jou in het dorp geen H&M is, patsertje!

Psst Roy, wat draag jij vandaag?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-01-2008 13:30]


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen