IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kleding Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 19-05-2003 22:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 22:33 schreef ghoulliette het volgende:
kramy is toch een beetje een twijfel geval
het viel me net ook al op in ander topic.
het is toch een mannetje of ligt t nou aan mij


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2003 22:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het heeft een piemeltje, en een zeer onvrouwelijk hoofd


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 19-05-2003 22:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 22:35 schreef ghoulliette het volgende:
het heeft een piemeltje, en een zeer onvrouwelijk hoofd
en hoe weet jij dat zo zeker?


occult
Usericon van occult
Posted 19-05-2003 22:37 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

als ik me kast open trek wat niet eens kan maar... dan kom ik dit tegen

dokter martens waar ik niet meer op loop
een kilt
veel net pantys
gekleurde kniekousen
veel zwarte broeken
truien van bands veel
me jurk
nog meer pantys om me handen
en niet te vergeten me dagelijkse schoeisel me trouwe kistjes

sjah en op dit moment nu een t-shirt alleen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2003 22:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 22:37 schreef occult het volgende:
als ik me kast open trek wat niet eens kan maar... dan kom ik dit tegen

dokter martens waar ik niet meer op loop
een kilt
veel net pantys
gekleurde kniekousen
veel zwarte broeken
truien van bands veel
me jurk
nog meer pantys om me handen
en niet te vergeten me dagelijkse schoeisel me trouwe kistjes

sjah en op dit moment nu een t-shirt alleen



aaaaaaaaaaaaa je heb handen met panties erom in je kast liggen!!!!!!!!!!!!

edit: geen ondergoed?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-05-2003 22:38]


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 19-05-2003 22:39 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 22:38 schreef ghoulliette het volgende:
edit: geen ondergoed?


ondergoed is voor posers dat hoor je toch te weten


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2003 22:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

geil


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 20-05-2003 2:07 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

um, ik draag eigenlijk alleen maar zwart.. veel bandgirlies en hoodies... kisten en hoge laarzen heb ik ook in de collectie... en wat mooie dingetjes voor als ik ga stappen...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-05-2003 2:08 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

ik draag gabbershirts en een gare j-ean.


Dit slaat nergens op.


occult
Usericon van occult
Posted 20-05-2003 9:03 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 19 mei 2003 22:38 schreef ghoulliette het volgende:
aaaaaaaaaaaaa je heb handen met panties erom in je kast liggen!!!!!!!!!!!!

edit: geen ondergoed?


kijk vlkodlak die gegrijpt het


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 10:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik vind mooi ondergoed eigenlijk heel mooi sexy en belangrijk. Ik geef er waarschijnlijk meer geld aan uit dan aan de rest van mijn kleding


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-05-2003 10:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 10:19 schreef ghoulliette het volgende:
Ik vind mooi ondergoed eigenlijk heel mooi sexy en belangrijk. Ik geef er waarschijnlijk meer geld aan uit dan aan de rest van mijn kleding

Dat is ook niet zo gek gezien je voor een beetje lingerie setje maar liefst rond de 100 euro kwijt bent.
(en nee ik heb geen een of andere vage hobby )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 10:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

*uch*130*uch*


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-05-2003 10:47 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 10:44 schreef ghoulliette het volgende:
*uch*130*uch*

ah ok, naja iig veel


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 10:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

moet je nagaan als je cup DD hebt ofzo is het nog drie keer duurder


Occultux Sathanas
Submit to Selfdestrucion
Usericon van Occultux Sathanas
Posted 20-05-2003 11:03 by Occultux Sathanas Wijzig reactieProfiel van Occultux SathanasQuote dit berichthttp://occultuxsathanas.cjb.net

quote:
Op 19 mei 2003 22:35 schreef impaled succubus het volgende:
het viel me net ook al op in ander topic.
het is toch een mannetje of ligt t nou aan mij


Als ie een mannetje is wil ik GEEN bewijs dat ie geen kleding draagt !

Maar er stond V in zijn profiel !


occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 11:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hij heeft geliegert tegen jou!!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-05-2003 11:13 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 19:47 schreef Dwaallicht het volgende:


Overigens vind ik al die trendy kleren van G-star en Diesel enzo wel behoorlijk nichterig, terwijl ik toch vaak genoeg in die winkels kom. Die truitjes staan me voor geen meter, en die lelijke schuin gestreepte 'trendy' overhemden mogen van mij ook weg, bah die 'gezellig & leuk & flitsend' look vind ik echt niets.


Diesel vind ik ook nix, een doodnormaal t-shirtje voor 70 pleuro gaat mij wat te ver, maar G-star dáár-integen (hans teeuwen manier) vind wel ik leuke kleding hebben. Wat ik ookwel aardig vind is 'Energie' deze kledinglijn doet gebruikt de modellen van 30/40 jaar geleden en schopt ze in een nieuw jasje. Wat wij bij Men At Work veel verkopen, maar ik dood lelijk vind is Gsus, zwaar felle kleuren en lelijke broeken, iew!!

Ach zal toch allemaal een kwestie van smaak blijven


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-05-2003 11:22 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 mei 2003 10:44 schreef ghoulliette het volgende:
*uch*130*uch*


Tja, de wereld draait allemaal om prioriteiten he!


Dit slaat nergens op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 11:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tja dna maar een weet niet eten


soul_of_stone
Usericon van soul_of_stone
Posted 21-05-2003 17:54 by soul_of_stone Wijzig reactieProfiel van soul_of_stoneQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sarin-heks

meestal een wijde broek,bandshirt of gewoon een relekste trui met een capuchon die wat maatjes te groot is,zo heb ik ook een trui van 5 jaar oud maar die zit zo lekker dat ik m altijd draaggewoon.
zwarte adidasjes en een winterjas.


when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 21-05-2003 18:04 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Veel hippie kleding: broek strak aan de bovenkant, wijd uitlopend naar beneden (m'n nieuwste aanwinst heeft pijpen met aan de onderkant een omtrek van een meter!)
Zooi bandshirtjes (allemaal girlies)
4 Paar doc martens
Verder vrij veel zwart.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Black Deviltje
Usericon van Black Deviltje
Posted 21-05-2003 19:59 by Black Deviltje Wijzig reactieProfiel van Black DeviltjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/vaag-vampiertjuh

euh... ik heb een aantal wijde broeken (kdraag geen strakke eigenlijk....bedenk ik me nu) ennuh...paar bandshirts....me jurk ennuh de normale dingen...sokken ondergoed blablabla....en me schoeisel?? kheb nog een paar docter martens maar die trek ik nooit meer aan....en me kissies


+death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2003 19:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 19:59 schreef Black Deviltje het volgende:
euh... ik heb een aantal wijde broeken (kdraag geen strakke eigenlijk....bedenk ik me nu) ennuh...paar bandshirts....me jurk ennuh de normale dingen...sokken ondergoed blablabla....en me schoeisel?? kheb nog een paar docter martens maar die trek ik nooit meer aan....en me kissies

Sk8ter girl!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-05-2003 20:00 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Verschillende soorten broeken: 1 camobroek(groen-bruin-zwart), 1 wijde broek, 3 gewone (strake) alleen 1tje pas me discman niet in me broekzak dus die doe ik zo min mogelijk aan naar school
Verder of een longsleeve of een trui en daarover soms een Tshirt, of andersom (Tshirt -> Trui/Longsleeve)
En kisten (bij 'wijdere' broeken de pijpen in me kisten)

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 21-05-2003 20:03]


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen