IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kleding Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-05-2003 13:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zelfs rode


Je moeder.


Occultux Sathanas
Submit to Selfdestrucion
Usericon van Occultux Sathanas
Posted 19-05-2003 13:06 by Occultux Sathanas Wijzig reactieProfiel van Occultux SathanasQuote dit berichthttp://occultuxsathanas.cjb.net

LOL, zolang ze maar zwart hebben kunnen de andere kleuren met niet veel schelen


occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2003 14:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Kleding, tja whatever er in mijn kast ligt, veel zwart maar heb ook kleurtjes


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-05-2003 15:01 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik draag eigenlijk altijd zwart en is het eens niet zwart is het wel grijs... (vaal door veel wassen)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-05-2003 15:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

laatste tijd veel meer kleur, begint een beetje saai te worden al dat zwart en diezelfde bandlogo's altijd...


Je moeder.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-05-2003 15:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 15:29 schreef karnivoor het volgende:
laatste tijd veel meer kleur, begint een beetje saai te worden al dat zwart en diezelfde bandlogo's altijd...

Sja ik heb weinig keus, zwart staat me goed en andere kleuren niet.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-05-2003 15:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik draag veel verschilende kleren, maar niet kleurrijk. veelal zwart en wit.

af en toe nog een bandshirt.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 19-05-2003 15:34]


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 19-05-2003 16:05 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

vooral rokjes/jurkjes en strakke zwarte shirtjes (zonder opdruk) en een zwarte strakke spijkerbroek.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 16:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 15:29 schreef karnivoor het volgende:
laatste tijd veel meer kleur, begint een beetje saai te worden al dat zwart en diezelfde bandlogo's altijd...
eerst Dwaallicht nu jij ...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2003 16:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 16:08 schreef Jenje het volgende:
eerst Dwaallicht nu jij ...



door lichte kleuren lijk je breder


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-05-2003 16:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 15:29 schreef karnivoor het volgende:
laatste tijd veel meer kleur, begint een beetje saai te worden al dat zwart en diezelfde bandlogo's altijd...

Rood is voor mij de enige afwisseling op zwart, en dat vind ik prima zo.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-05-2003 16:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 mei 2003 16:11 schreef ghoulliette het volgende:
door lichte kleuren lijk je breder


dat zal het zijn

kheb het al sinds vorig jaar, weet niety hoe het komt, heb zo van die buien hehe maar goed, ook wel wat beter voor mn stage volgend jaar he


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 16:11 schreef ghoulliette het volgende:
door lichte kleuren lijk je breder
Pff ... daarom hebben al die homo's roze shirts aan zeker ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-05-2003 16:14]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-05-2003 16:18 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Kleding, tja ik denk dat ik dan behoorlijk buiten de boot val. Ik werk in een hippe kledingzaak (Men At Work) en draag dus ook vaak die kleding. Geen felle kleuren ofzo, maar gewoon nette (vaak G-Star) truien en broeken. Draag nooit (behalve als ik naar een concert ofzo ga & als ik ga slapen) een metalshirt. Zijn vaak (vind ik) erg lelijk en worden zwaar over-sized gedragen, iew
k'heb wel het nieuwe ZM T-shirt besteld hahaha


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 16:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-05-2003 16:21 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

neem een paracetamol, gaat wel over!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Damn ..

Volgens mij begint mode zich een weg in metal te banen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-05-2003 16:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 16:23 schreef Jenje het volgende:
Damn ..

Volgens mij begint mode zich een weg in metal te banen


Draag zelf ook bijna alleen maar merkkleding, alleen mode houd ik geen rekening mee. Het gaat er tenslotte niet om wat andere mooi vinden


"This one is older than shit, heavier than time!"


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-05-2003 16:28 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Nix mis mee, waarom moet je als je naar metal luisterd er als een idioot bij lopen met een vale zwarte spijkerbroek en een lelijk t-shirt dat veel te groot is? Paar jaar geleden had ik vaak ookwel zulk soort kleding aan, maar die tijd is voorbij. Ik vind het er echt niet uitzien (gister in de Baroeg maar weer eens bevestigt)Ik trek liever leuke nette kleding aan. Ten eerste staat het gewoon veel beter en kom je stukke representatiever over naar de rest van je omgeving.

De vale zwarte spijkerbroek en metal-shirts zijn voor mij zwaar verledentijd.

ik ben niet trui


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-05-2003 16:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

merkjes kosten me teveel geld, lang leve de hema enzo hehe


Je moeder.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 19-05-2003 16:29 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

zwart en leer


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 16:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 16:27 schreef 0Tolerence het volgende:
Draag zelf ook bijna alleen maar merkkleding, alleen mode houd ik geen rekening mee. Het gaat er tenslotte niet om wat andere mooi vinden
Waarom draag je dan merkkleding????

Is alleen maar een manier om meer te betalen voor kleding...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2003 16:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 16:18 schreef Vintersorg het volgende:
Kleding, tja ik denk dat ik dan behoorlijk buiten de boot val. Ik werk in een hippe kledingzaak (Men At Work) en draag dus ook vaak die kleding. Geen felle kleuren ofzo, maar gewoon nette (vaak G-Star) truien en broeken. Draag nooit (behalve als ik naar een concert ofzo ga & als ik ga slapen) een metalshirt. Zijn vaak (vind ik) erg lelijk en worden zwaar over-sized gedragen, iew
k'heb wel het nieuwe ZM T-shirt besteld hahaha


heb jij kort haar en een goede baan/ opleiding, dan zou mijn vader heel blij met jou zijn


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 19-05-2003 16:34 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 19 mei 2003 16:28 schreef Vintersorg het volgende:
Nix mis mee, waarom moet je als je naar metal luisterd er als een idioot bij lopen met een vale zwarte spijkerbroek en een lelijk t-shirt dat veel te groot is?


Je moet gewoon aantrekken waar je je lekker in voelt. Mensen moeten zich niet zo druk maken om kleding.


Don't blush when I rip you open


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-05-2003 16:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 16:31 schreef Jenje het volgende:
Waarom draag je dan merkkleding????

Is alleen maar een manier om meer te betalen voor kleding...



ziet er over het algemeen wel beter uit dan dat merkloze spul en ik betaal zelfs niet eens mijn kleding, dat is het enige wat de ouders nog willen vergoeden


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen