IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : 'Metal heeft meer vrouwen nodig.' Vorige pagina | Volgende pagina
Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 17-01-2002 15:28 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 14:31 schreef SheRa het volgende:
De meesten niet nee, daar moet ik het toch mee eens zijn. Misschien zouden er meer vrouwen moeten komen die dat WEL kunnen.
Idd!


No regrets and no remorse...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-01-2002 18:50 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Er moeten meer vrouwen komen die dat wel kunnen?
Dat is een mooie loze opmerking, als er vrouwen waren die dat uberhaupt kunnen, waren ze er al wel geweest.
Alsof nu opeens alle vrouwelijke talentvolle metalheads tevoorschijn komen.

NO WAY!

Jullie enige recht houdt niet op bij het aanrecht, maar ga a.u.b. geen (black) metal spelen. Andere metal of andere muziekstijlen zal me een ruk zijn...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-01-2002 19:01 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik denk dat er niet zo veel vrouwelijke artiesten zijn omdat metal vooralsnog een mannenwereld is (en NEE, hier gaat niemand me op tegenspreken). Vrouwen nemen de moeite ook niet een instrument te spelen voor deze reden dunkt mij, en als ze dat al doen gaan ze geen band beginnen. Mocht er ondanks dit alles toch een vrouwen-band komen dan wordt deze uitgejouwd op het podium.

Kortom het is net als met topfuncties in het bedrijfsleven.

Er zijn overigens wel een aantal "aardige" vrouwenbands. Astarte en Sacralis bijvoorbeeld (sja meer weet ik er ook niet te noemen). Verder zijn er ook goeie vrouwelijke muzikanten die in een metalband zitten (zaten). Zoals Morrigan (Aeternus), Kari Rueslåtten (The 3rd and the Mortal), Sarcana (Gehenna) en natuurlijk Shagrath (Dimmu Borgir).
Wat wel opvalt is dat veel vrouwen in een metalband geen prominente instrumenten spelen. Vaak spelen ze toetsen, zingen ze of fluiten ze.



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-01-2002 19:21 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Zoals Vargen net zei:'vrouwen zingen, fluiten of toetsen meestal als ze al in een band spelen'.

Nou mag het toeval zo zijn dat ik aan alledrie in het algemeen een behoorlijk grondige hekel heb.
Dat zal dus ook wel een van de redenen zijn dat ik er niet om zit te springen.
Wees gewoon een goeie groupie, of verkoop wat t-shirts als je perse wilt, maar voor de rest.....


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-01-2002 19:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 17 januari 2002 19:21 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Wees gewoon een goeie groupie, of verkoop wat t-shirts als je perse wilt, maar voor de rest.....
Of richt een brute band als Sacralis op!



Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 17-01-2002 20:32 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

kennen jullie Drain STH niet??
een vrouwen-metalband
en nog lekkere vrouwen ook
die heb ik toevallig een keer gezien in het voorprogramma van Fear Factory in 1996 geloof ik, FF zijn lucky bastards dat ze daarmee getoured hebben
download maar eens het nummer "i don't mind" das wel een vette


met0l!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-01-2002 21:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Oh ja, Drain. Die zaten ook in het voorprog. van Black Sabbath in '99. Leuk om te zien idd maar de muziek boeit niet zo.



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-01-2002 22:38 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Nou moet ik met m'n bekrompen kop wel toegeven dat ik de bassiste van ROK wel erg spastisch vind.
Maar als je dat mens ziet, valt ze wel uit de boot als je het over de gemiddelde vrouwelijke muziekante hebt.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 18-01-2002 19:06 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 18:50 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Er moeten meer vrouwen komen die dat wel kunnen?
Dat is een mooie loze opmerking, als er vrouwen waren die dat uberhaupt kunnen, waren ze er al wel geweest.
Alsof nu opeens alle vrouwelijke talentvolle metalheads tevoorschijn komen.

NO WAY!

Jullie enige recht houdt niet op bij het aanrecht, maar ga a.u.b. geen (black) metal spelen. Andere metal of andere muziekstijlen zal me een ruk zijn...



Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 18-01-2002 19:12 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik weet niet of dit waar is alleen de meeste gothic meisje die ik kan zijn nogal erm.. hmz... VET.. ligt dat aan mij of zijn de meeste goth's ook een beetje dik, niet dat ze dan minder aardig zijn ofzo ?

PS. ik kan ook veel dunnen


Godverdommen..


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 18-01-2002 19:17 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2002 19:12 schreef Pandaemonaeon het volgende:
ik weet niet of dit waar is alleen de meeste gothic meisje die ik kan zijn nogal erm.. hmz... VET.. ligt dat aan mij of zijn de meeste goth's ook een beetje dik, niet dat ze dan minder aardig zijn ofzo ?

PS. ik kan ook veel dunnen


ligt aan jou, ik ben best dunn en mij meest vriendinnen ook
dussss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-01-2002 19:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2002 19:12 schreef Pandaemonaeon het volgende:
ik weet niet of dit waar is alleen de meeste gothic meisje die ik kan zijn nogal erm.. hmz... VET.. ligt dat aan mij of zijn de meeste goth's ook een beetje dik, niet dat ze dan minder aardig zijn ofzo ?

PS. ik kan ook veel dunnen

A: Het is 'Ik kEn'
B: Je kent er dus weinig, zoals overal komen alle maten en soorten voor.

Dus ja, het ligt aan jou.
JIJ BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-05-2002 9:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 19:01 schreef Vargen666 het volgende:
(...)
Wat wel opvalt is dat veel vrouwen in een metalband geen prominente instrumenten spelen. Vaak spelen ze toetsen, zingen ze of fluiten ze.


Angela Gossow van Arch Enemy al gehoord? Wat een stem...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-05-2002 9:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik ben heeeeeelemaal voor meer vrouwen in metalbands
Al was het maar om tijdens concerten naar iets mooiers te kunnen kijken dan de bierbuik van zo'n zanger.... Helemaal niks mis met strak in het leer geklede vrouwelijke bandleden


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-05-2002 10:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 9:53 schreef Zenial het volgende:
Ik ben heeeeeelemaal voor meer vrouwen in metalbands
Al was het maar om tijdens concerten naar iets mooiers te kunnen kijken dan de bierbuik van zo'n zanger.... (...)


Bij Angela Gossow is niet alleen haar stem om te smullen...

Op de 'nieuwe' cd Wages of Sin staat trouwens de videoclip van Ravenous. Mmmm...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 30-05-2002 10:01 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 30 mei 2002 9:38 schreef altx het volgende:
Angela Gossow van Arch Enemy al gehoord? Wat een stem...
Hee ja, die moet ik nog eens horen.

Maar ik bedoelde dat het vaak zo is dat een zangeres alleen achtergrond zang doet.



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-05-2002 10:08 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 9:38 schreef altx het volgende:
Angela Gossow van Arch Enemy al gehoord? Wat een stem...

Respect voor die meid: Er zit echt power in haar strot hé.
Vrouwen in de metal moet kunnen vind ik, geeft een aparte toets.
Hoewel, soms TE apart: Die zangeres van Sinister (what's her name?) : 1 nummer gehoord: SCARY, klinkt als een vent

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-05-2002 10:10]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-05-2002 10:13 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Jeps Angels klink erg lekker... en die videoclip is ook erg lekker... hehehe...
Maar toch de ultieme vrouwen-strot is die van Cadaveria (ex-Opera IX)... manoman wat kan zij grunten...


Zenial


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-05-2002 11:29 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:

Maar toch de ultieme vrouwen-strot is die van Cadaveria (ex-Opera IX)... manoman wat kan zij grunten...

Oeps! bijna vergete
T mooie aan cadaveria is de variatie die ze in haar stem brengt. 'The shadow's madame' van r nwe band gaat me steeds meer bevallen.
Haar moment suprême: t eerste nummer van "the black opera"
Ooit "Rise from within" van t Griekse VrouwenBlackMetalCombo (pffff) Astarte gehoord? De muziek is misschien niet zo origineel, maar toch wel vette stem die zangeres.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-05-2002 11:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb die cd van haar nieuwe band, Cadaveria, nog niet gehoord, maar ik hoop dat de productie iets beter is dan de cd's van Opera IX, want die vind ik eerlijk gezegd om te huilen.
Dan kan Cadaveria misschien nog zo goed grunten, maar als ik dat nauwelijks kan horen, houdt ook alles op...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 30-05-2002 12:18 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

meer vrouwen in de metal...ach we hebben Merv. Osbourne toch?....

joke hoor, vind het best


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 30-05-2002 13:13 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Bah nee, laat het alsjeblieft zo. Het lijkt toch meestal nergens op.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-05-2002 13:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Black metal is rauw, bloederig, duister en EVIL. Death metal is bruut, lomp en hard. Niet echt vrouwelijke kwaliteiten, dacht ik zo... (vooral niet in death metal).

Soms is het erg tof om vrouwenzang als instrument te gebruiken, zoals Tulus doet op 'Pure Black Energy' maar da's maar een heel kort stukje. Nee, voor vrouwenzang is andere muziek weggelegd... Monumentum of The Swans bv. (ik noem maar 2 ongerelateerde dingen).


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 30-05-2002 13:31 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Meer vrouwelijke metalfans: VOLLEDIG mee akkoord.

In bands is het niet echt noodzakelijk, kan wel leuk zijn maar NIET voor zang! Ze komen mijn strot uit tegenwoordig


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 30-05-2002 13:32 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik moet vanavond echt mijn FEIKN bandjes weer eens gaan luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 30-05-2002 13:33]



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen