IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : IQ-test Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-01-2004 18:21 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 januari 2004 18:20 schreef Spirit In Black het volgende:
..bij die BNN test was CONCENTRATIE het toverwoord
Oh.. ik had dus ondertussen niet mogen MSNen, niet met de katten mogen spelen en niet mogen eten? Shit...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-01-2004 18:22 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 16 januari 2004 18:17 schreef Spirit In Black het volgende:
Als je een laag IQ scoort kan dat betekenen dat je emotionele intelligentie wel heel erg goed ontwikkeld is, maar daar hoort geduld ook bij denk ik....dus ja....


Ik geloof niet dat er op dit moment een IQ-test aanwezig is die ver genoeg gaat om mijn IQ accuraat te meten. Verder geloof ik ook niet dat er een EQ-test is die laag genoeg gaat om mijn EQ accuraat te meten...



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 16-01-2004 18:44 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 18:21 schreef helmet het volgende:
Oh.. ik had dus ondertussen niet mogen MSNen, niet met de katten mogen spelen en niet mogen eten? Shit...



lol, met 10 vragen gemist te hebben kwam ik nog ergens rond de 130 uit...


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-01-2004 18:50 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik heb deze keer niet meegedaan, de vorige keer had ik 120.
Maar ja met zo'n test ............


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-01-2004 18:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 17:32 schreef Vintersorg het volgende:
www.BNN.nl

IQ-test is wel aardig op deze site. Ik had een score van 109, lekker gemiddeld


Heb de test ook ff gedaan, zat me toch te vervelen...

Ik kwam tot 132, terwijl ik halverwege de test al bijna in slaap viel...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-01-2004 18:55 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik ben gewoon niet zo slim als de rest van jullie....


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 16-01-2004 18:58 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 18:50 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ik heb deze keer niet meegedaan, de vorige keer had ik 120.
Maar ja met zo'n test ............



heheh volgens mij was dat vorig jaar, toen ze hem 's ochtends uitzonden. Toen had ik 3 uur geslapen en veelste veel gezopen die avond. Met die enorme kater nog uitgekomen op iets van 127 ofzo


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2004 19:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Alweer zo'n test, ik heb na een aantal vragen al geen zin meer om de vragen te beantwoorden. Dus mijn score klopt nooit, ik doe er dus nu ook maar niet aan mee


"This one is older than shit, heavier than time!"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 16-01-2004 19:30 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heb ook ff de test gedaan kwam uit op een IQ van 118 iets boven gemiddeld maar ja is een moment opname.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Candy
Usericon van Candy
Posted 16-01-2004 19:31 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

delaatste keer dat ik mee deed, had ik iets van 80, toen durdfe ik daarna niet meer te kijken


Candy
Usericon van Candy
Posted 16-01-2004 19:32 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

delaatste keer dat ik mee deed, had ik iets van 80, toen durdfe ik daarna niet meer te kijken


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-01-2004 19:32 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

106...



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-01-2004 19:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

130, maar het is inderdaad meer een geduldstest


Zenial


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-01-2004 21:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 18:21 schreef helmet het volgende:
Oh.. ik had dus ondertussen niet mogen MSNen, niet met de katten mogen spelen en niet mogen eten? Shit...


nee, potverdomme!


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-01-2004 21:19 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Mja ik 143...
Kweet het.... ik geloof het ook niet helemaal....


"Sehnsucht"


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 16-01-2004 21:21 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Geduldstest inderdaad!
Met concentratie-bogen van 3 minuten en bovendien erg 'populaire' vraagstukken.
De figuurtjes op de basisschool waren nog ingewikkelder.

Anyway ik wilde eerst niet meedoen, maar ik had toch niets dringends.....
132 (net als op de basisschool), maar nu had ik vraag 6 gemist omdat ik geen pen kon vinden en de 'fotovragen' gingen erg moeizaam zonder mijn bril op....

Volgend jaar op naar de minder dan 4 fout (ipv van de 7 nu), tenminste als ik me verveel...



Hagal
Usericon van Hagal
Posted 16-01-2004 21:24 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik had hem ook gedaan op papier en dan steeds door sms'en, kreeg ik een smsje terug:"u bent gezegend met een IQ van 76" dus ik later nagekeken met de tv mee, kwam het uit op 125. Foutje gemaakt met het intypen in de sms

Maar der klopt geen reet van die dingen, denk ik.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-01-2004 21:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 21:24 schreef Hagal het volgende:
Ik had hem ook gedaan op papier en dan steeds door sms'en, kreeg ik een smsje terug:"u bent gezegend met een IQ van 76" dus ik later nagekeken met de tv mee, kwam het uit op 125. Foutje gemaakt met het intypen in de sms

Maar der klopt geen reet van die dingen, denk ik.


Ach, zo'n test geeft in ieder geval aan dat er toch wel tekenen van intelligentie te bespeuren zijn (anders zou je helemaal geen vraag goed kunnen beantwoorden...).

Verder is het wel vaag dat praktisch iedereen boven het gemiddelde scoort... hetgeen dus niet klopt met de wiskundige betekenis van "gemiddelde"... (Conclusie: test is te makkelijk om voor een representatieve IQ-test door te gaan.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-01-2004 21:32 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 19:32 schreef Candy het volgende:
delaatste keer dat ik mee deed, had ik iets van 80, toen durdfe ik daarna niet meer te kijken

Hahahaha


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-01-2004 21:35 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 januari 2004 21:31 schreef altx het volgende:
Verder is het wel vaag dat praktisch iedereen boven het gemiddelde scoort... hetgeen dus niet klopt met de wiskundige betekenis van "gemiddelde"... (Conclusie: test is te makkelijk om voor een representatieve IQ-test door te gaan.)
Die conclusie hoeft niet juist te zijn, en kan in ieder geval niet zo maar getrokken worden. Want met het 'gemiddelde' waar ze het over hebben bedoelen ze het landelijke/mundiale gemiddelde en ik betwijfel eerlijk gezegd of een groep bij elkaar geraapte metalheads een representatieve afspiegeling daar van is.


I'm not being rude. You're just insignificant.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-01-2004 21:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

een nationale agressie test lijkt me een stuk zinvoller.

al dat geleuter over je iq. word je gelukkiger van een hoog iq? pfrt.


Oud Vuil.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-01-2004 21:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 21:35 schreef helmet het volgende:
Die conclusie hoeft niet juist te zijn, en kan in ieder geval niet zo maar getrokken worden. Want met het 'gemiddelde' waar ze het over hebben bedoelen ze het landelijke/mundiale gemiddelde en ik betwijfel eerlijk gezegd of een groep bij elkaar geraapte metalheads een representatieve afspiegeling daar van is.


Ik zeg niet dat mijn conclusie gerechtvaardigd is, maar als jouw bewering waar is, dan zijn metalheads schijnbaar de meest intelligente personen die onze maatschappij kent...


En toch was die test veels te makkelijk... Om een voorbeeld te noemen waarom: Alle rekenvragen konden gewoon door middel van het proberen van de antwoorden (brute force) binnen de tijd gedaan worden... Je hoefde er eigenlijk helemaal geen rekenkundige aanleg voor te hebben...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-01-2004 21:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 21:36 schreef webblaster wim het volgende:
een nationale agressie test lijkt me een stuk zinvoller.

al dat geleuter over je iq. word je gelukkiger van een hoog iq? pfrt.


Nee, want met mensen met een hoog iq hebben een laag eq...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2004 21:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 21:32 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Hahahaha


mja, ik weet niet of dat wel om te lachen is.


"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-01-2004 21:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 januari 2004 21:41 schreef altx het volgende:
Ik zeg niet dat mijn conclusie gerechtvaardigd is, maar als jouw bewering waar is, dan zijn metalheads schijnbaar de meest intelligente personen die onze maatschappij kent...
Nee hoor, want mensen als Panda, Accipiter en VUIG hebben de test niet gemaakt (of iig hun uitslag niet gepost) dus we missen blijkbaar wat compensatie

quote:
En toch was die test veels te makkelijk...
Ja, dat zei ik al! Ik had 'm dus alweer foutloos...

edit: LOL! Dit post-nummer is hetzelfde als mijn IQ volgens BNN... nou, dan zal het wel kloppen.. dat kan geen toeval meer zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 16-01-2004 21:49]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen