IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : IQ-test Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-01-2004 21:48 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Die test van bnn was echt complete onzin. Moest je naar fotos kijken en er dan een vraag over beantwoorden als de foto wegwas. Dat heeft toch niks met intelligentie te maken, dat is toeval dat je goed kijkt.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-01-2004 21:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 16 januari 2004 21:48 schreef arrebar het volgende:
Die test van bnn was echt complete onzin. Moest je naar fotos kijken en er dan een vraag over beantwoorden als de foto wegwas. Dat heeft toch niks met intelligentie te maken, dat is toeval dat je goed kijkt.


Jij had dus een lage score....


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-01-2004 21:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

óf dat je een goed geheugen hebt.


Oud Vuil.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-01-2004 21:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 januari 2004 21:48 schreef arrebar het volgende:
Die test van bnn was echt complete onzin. Moest je naar fotos kijken en er dan een vraag over beantwoorden als de foto wegwas. Dat heeft toch niks met intelligentie te maken, dat is toeval dat je goed kijkt.
Nee hoor, dat heeft niets te maken met toeval... dat heeft te maken met bepaalde koppelingen in je hersenen.

Maarehm.. IANAP


I'm not being rude. You're just insignificant.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-01-2004 21:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 21:47 schreef helmet het volgende:
Nee hoor, want mensen als Panda, Accipiter en VUIG hebben de test niet gemaakt (of iig hun uitslag niet gepost) dus we missen blijkbaar wat compensatie

(...)



Hehe, daar heb jij weer gelijk in... Zouden die het gemiddelde zo ontzettend naar beneden halen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-01-2004 8:50 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Euhm de vorige keer had ik 122 gehaald.
Ga de test niet nog eens doen.
Tijdrovend en daarbij niet erg nauwkeurig.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 17-01-2004 9:22 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik had 127.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 17-01-2004 14:11 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

Ben ik in een jaar tijd toch mooi dommer geworden, vorig jaar had ik nog 124 punten, en nu 120 , bedankt BNN, ik word met de jaren niet alleen lelijker maar ook nog dommer .


Effin ik ga nog maar eens in de kroeg kijken.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 17-01-2004 14:31 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik had 118 punten, bij een iq-test in groep 7 (zo'n 8 jaar terug) had ik 117 punten, dus dat komt aardig overeen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-01-2004 14:33 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 14:31 schreef Chantalie het volgende:
ik had 118 punten, bij een iq-test in groep 7 (zo'n 8 jaar terug) had ik 117 punten, dus dat komt aardig overeen.
Het kan sowieso een paar punten verschillen. Is niet erg, dat is niet significant dus in feite ook geen verschil waar je iets over kunt zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 17-01-2004 14:33]


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 17-01-2004 14:34 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 14:33 schreef anonymous het volgende:
Het kan sowieso een paar punten verschillen. Is niet erg, dat is niet significant dus in feite ook geen verschil waar je iets over kunt zeggen.


Tuurlijk niet. En trouwens, ik vind 't verschil anders ook erg klein: 1 puntje.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 17-01-2004 14:43 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 14:31 schreef Chantalie het volgende:
ik had 118 punten, bij een iq-test in groep 7 (zo'n 8 jaar terug) had ik 117 punten, dus dat komt aardig overeen.



Dat komt omdat jij nog niet over je fysieke top heen bent.

Geloof me als je eenmaal de 30 voorbij bent dan gaat alles hard achteruit, laatst was ik onder de douche aan het poepen om vervolgens mijn gezicht in de wc te wassen, ik bedoel maar.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-01-2004 14:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 14:43 schreef the beast het volgende:
Dat komt omdat jij nog niet over je fysieke top heen bent.

Geloof me als je eenmaal de 30 voorbij bent dan gaat alles hard achteruit, laatst was ik onder de douche aan het poepen om vervolgens mijn gezicht in de wc te wassen, ik bedoel maar.
Ik geloof dat dat niet veel te maken heeft met die zogenaamde 'achteruitgang' als je de 30 bent gepasseerd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 17-01-2004 14:50 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

Ik maak er een beetje een flauw grapje van, maar ik denk wel dat naarmate je ouder aan het worden bent, je hersenen wat minder veerkrachtig worden, maarja dan kunnen we weer teren op ervaring en over de jaren opgedane kennis.

En zo rond midden 20 ben je wel over je top heen.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 17-01-2004 14:53 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 14:43 schreef the beast het volgende:
Dat komt omdat jij nog niet over je fysieke top heen bent.

Geloof me als je eenmaal de 30 voorbij bent dan gaat alles hard achteruit, laatst was ik onder de douche aan het poepen om vervolgens mijn gezicht in de wc te wassen, ik bedoel maar.



Hahahahahaha, last van Korsakov ofzo?

En tja, ik mag toch hopen dat ik nog niet over m'n top heen ben: ik ben 19!
Maar sinds wanneer heeft IQ iets te maken met je fysieke top???


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-01-2004 14:59 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 14:53 schreef Chantalie het volgende:
Hahahahahaha, last van Korsakov ofzo?

En tja, ik mag toch hopen dat ik nog niet over m'n top heen ben: ik ben 19!
Maar sinds wanneer heeft IQ iets te maken met je fysieke top???

Helemaal niks natuurlijk! Onzin hier allemaal!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 17-01-2004 14:59 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 14:53 schreef Chantalie het volgende:
Hahahahahaha, last van Korsakov ofzo?

En tja, ik mag toch hopen dat ik nog niet over m'n top heen ben: ik ben 19!
Maar sinds wanneer heeft IQ iets te maken met je fysieke top???



Nou je hersenen zijn net zo goed onderhevig aan veroudering als de rest van je organen, althans naar wat ik daar over geleerd heb.
Natuurlijk kun je wel wat doen om ze in een goede conditie te houden.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-01-2004 15:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Sommige mensen compenseren de achteruitgang van hun hersenen met wijsheid, maarja, als je in al die jaren geen wijsheid hebt opgedaan, dan valt de achteruitgang van je hersenen wel te merken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 17-01-2004 15:08 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 14:59 schreef anonymous het volgende:
Helemaal niks natuurlijk! Onzin hier allemaal!


Yeppie, dat dacht ik ook al.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 17-01-2004 15:10 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik kwam uit op 120


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-01-2004 15:13 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 15:00 schreef Misanthrope het volgende:
Sommige mensen compenseren de achteruitgang van hun hersenen met wijsheid, maarja, als je in al die jaren geen wijsheid hebt opgedaan, dan valt de achteruitgang van je hersenen wel te merken.
Ja, maar dat heeft niks met intelligentie te maken. Eerder met bijvoorbeeld een geheugen wat achteruit gaat of een slechter concentratievermogen.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 17-01-2004 15:15 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 15:13 schreef anonymous het volgende:
Ja, maar dat heeft niks met intelligentie te maken. Eerder met bijvoorbeeld een geheugen wat achteruit gaat of een slechter concentratievermogen.


ik heb zelf vrij erge concentratie problemen.
ik denk dat dat wel degelijk meespeelt omdat ik langer kwijt ben aan tijd om alleen al de vraag in zijn geheel te kunnen lezen, heb ik minder tijd om het antwoord te verzinnen (bij sommige vragen was de tijd zelfs al om toen ik de vraag net gelezen had)


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-01-2004 15:16 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 15:15 schreef Butcher of the Soul het volgende:
ik heb zelf vrij erge concentratie problemen.
ik denk dat dat wel degelijk meespeelt omdat ik langer kwijt ben aan tijd om alleen al de vraag in zijn geheel te kunnen lezen, heb ik minder tijd om het antwoord te verzinnen (bij sommige vragen was de tijd zelfs al om toen ik de vraag net gelezen had)
Ok, maar in een echte intelligentietest (dus niet zo een als op t.v.) heb je alle tijd om vragen te beantwoorden. Dat gaat niet op tijd.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 17-01-2004 15:17 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

daarom klopt er dus ook niet echt veel van de bnn test


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 17-01-2004 15:20 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 15:13 schreef anonymous het volgende:
Ja, maar dat heeft niks met intelligentie te maken. Eerder met bijvoorbeeld een geheugen wat achteruit gaat of een slechter concentratievermogen.


Wat versta jij dan onder intelligentie?

Voor mij is dat hoe goed je hersenen alle informatie die er in komt verwerken.

Maar ik sta wel open voor een andere mening, vertel!

[Dit bericht is gewijzigd door the beast op 17-01-2004 15:20]


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen