IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : IQ-test Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-01-2004 15:21 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 15:17 schreef Butcher of the Soul het volgende:
daarom klopt er dus ook niet echt veel van de bnn test
Nee, maar ik neem aan dat iedereen toch wel weet?!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 17-01-2004 15:22 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

dat lijkt me wel


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-01-2004 15:23 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 15:20 schreef the beast het volgende:
Wat versta jij dan onder intelligentie?

Voor mij is dat hoe goed je hersenen alle informatie die er in komt verwerken.

Maar ik sta wel open voor een andere mening, vertel!
Het omvat zoveel, bijvoorbeeld algemene kennis, woordenschat, abstract redeneren, ruimtelijk inzicht, handelensgericht werken etc. En dat heeft natuurlijk wel met je hersenen te maken, maar veroudering van de hersenen zorgt niet voor achteruitgang op deze gebieden.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-01-2004 16:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 14:50 schreef the beast het volgende:
Ik maak er een beetje een flauw grapje van, maar ik denk wel dat naarmate je ouder aan het worden bent, je hersenen wat minder veerkrachtig worden, maarja dan kunnen we weer teren op ervaring en over de jaren opgedane kennis.

En zo rond midden 20 ben je wel over je top heen.


Even voor de duidelijkheid: Ongeveer vanaf je 23e begint je lichaam (en daar vallen je hersenen dus ook onder) langzaam met aftakelen (hetgeen dus zo langzaam gaat dat het in eerste instantie niet te merken is, alhoewel ikzelf nu op mijn 25e bijvoorbeeld al merk dat leren voor tentamens me toch wat moeilijker af gaat dan vroeger, maar misschien beeld ik me dat maar in... ).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-01-2004 16:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Met een via die IQ test verkregen score van 135 schijn ik dus hoogbegaafd te zijn..YEAH RIGHT!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-01-2004 17:47 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 14:31 schreef Chantalie het volgende:
ik had 118 punten, bij een iq-test in groep 7 (zo'n 8 jaar terug) had ik 117 punten, dus dat komt aardig overeen.


Had ik ook 118


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-01-2004 18:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 16:32 schreef Mutilator het volgende:
Met een via die IQ test verkregen score van 135 schijn ik dus hoogbegaafd te zijn..YEAH RIGHT!
Ja, idd.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 17-01-2004 18:14]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-01-2004 18:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 januari 2004 18:14 schreef Misanthrope het volgende:
Ja, idd.


Heb jij dan een hoger iq, anders kun jij dit niet bevatten jochie


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-01-2004 18:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mijn IQ is 666




invictis
Usericon van invictis
Posted 17-01-2004 18:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

kheb geen IQ , ben gewoon een toffe gast


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-01-2004 18:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hoog IQ wil zeggen dat je zou kunnen denken, maar veel mensen doen dat niet dus heb je er als nog niets aan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-01-2004 18:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 18:43 schreef ElitE het volgende:
Hoog IQ wil zeggen dat je zou kunnen denken, maar veel mensen doen dat niet dus heb je er als nog niets aan.
Volgens mij ging jouw test heel slecht

113 trouwens..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-01-2004 18:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 januari 2004 18:44 schreef Elfensteen het volgende:
Volgens mij ging jouw test heel slecht

113 trouwens..

dit jaar niet mee gedaan, vorig jaar 120 (zie je hoe onbetrouwbaar de test is )


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lies
Usericon van Lies
Posted 18-01-2004 16:53 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 15:16 schreef anonymous het volgende:
Ok, maar in een echte intelligentietest (dus niet zo een als op t.v.) heb je alle tijd om vragen te beantwoorden. Dat gaat niet op tijd.
De Mensa IQ-test gaat wel degelijk tegen tijd hoor, en die is toch vrij "echt" dacht ik zo?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 18-01-2004 18:11 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Volgens een obscure test ergens op het net, heb ik een IQ van 143... MWHOEHAHAHA!

Ik mag dan dom wezen, zo debiel om dit te geloven ben ik ook weer niet.


Uit liefde voor ZM.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-01-2004 19:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 16:53 schreef Lies het volgende:
De Mensa IQ-test gaat wel degelijk tegen tijd hoor, en die is toch vrij "echt" dacht ik zo?
Volgens de mensa test ben ik een genie. Overigens is de mensa test alleen gebaseerd op kennis van de exacte kan. In dit opzicht is de test naar mijn inzicht wel goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-01-2004 19:41]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-01-2004 19:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ben intelligent genoeg om te weten dat een iq test tijdverspilling is.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-01-2004 19:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 19:43 schreef 0Tolerence het volgende:
Ben intelligent genoeg om te weten dat een iq test tijdverspilling is.
Ik moest het een keer van mijn ouders doen, omdat ik wat te weinig inzet toonde op school.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lies
Usericon van Lies
Posted 19-01-2004 0:09 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 19:39 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens de mensa test ben ik een genie. Overigens is de mensa test alleen gebaseerd op kennis van de exacte kan. In dit opzicht is de test naar mijn inzicht wel goed.
Oh? Heb jij je dan ook in hun krantje moeten voorstellen?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-01-2004 1:09 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb net 118 gescoord. Ik zal em over een tijdje nog eens doen, maar dan overdag en niet na 300 km snelweg, hehe.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-01-2004 1:14 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2004 18:40 schreef invictis het volgende:
kheb geen IQ


Niet waar...

quote:
ben gewoon een toffe gast


Klopt


..."Hate can only create more hate"...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-01-2004 4:24 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Zelthor en ik hebben zojuist met onze zatte kop de iq test van bnn gemaakt en we kwamen toch nog op 127 uit...mwah, grolsch is dus goed voor je



Fire
Usericon van Fire
Posted 29-01-2004 4:45 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Tja laat ik hem nu maar niet maken Hoegaarden is vast niet zo goed



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-01-2004 4:47 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 januari 2004 4:45 schreef Fire het volgende:
Tja laat ik hem nu maar niet maken Hoegaarden is vast niet zo goed


geloof me, overdatum brand ook niet



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-01-2008 23:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wie heeft er vandaag nog meer meegedaan?


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen