IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Modern satanisme.. Vorige pagina | Volgende pagina
Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 26-06-2007 22:46 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2007 22:42 schreef MMayo het volgende:
Als je midden nederland bekijkt, kun je het ook onderverdelen in noord, west, zuid, oost.. topografisch gezien. Nou.. dat doe je dan en dan prik je met je vinger in het oosten en kiest daar een dorp/stad uit en tadaaaa.. midden oosten van nederland.



dat zou kunnen. ik zou het oostelijke middenstukje niet het middenoosten van nederland noemen. Daarom vraag ik het aan jou.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-06-2007 22:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2007 22:46 schreef Jolijn het volgende:
dat zou kunnen. ik zou het oostelijke middenstukje niet het middenoosten van nederland noemen. Daarom vraag ik het aan jou.


Waarom vraag je het mij dan?
Mijn reactie sloeg op het woordje "Zwolle" want daar woon ik. En daarbij, boeiend hoe jij iets wel/niet wil noemen.

Eniejweej.. zijn er nog moderne satanisten hier of hoe zit dat?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-06-2007 22:52]


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 26-06-2007 22:53 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2007 22:47 schreef MMayo het volgende:
Waarom vraag je het mij dan?
Mijn reactie sloeg op het woordje "Zwolle" want daar woon ik. En daarbij, boeiend hoe jij iets wil noemen.



oh daar ging het ook niet om. ik weet dat jij in zwolle woont. ik maakt de opmerking over Zwolle niet.

was wel een goeie. maar dat terzijde.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-06-2007 22:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2007 22:53 schreef Jolijn het volgende:
oh daar ging het ook niet om. ik weet dat jij in zwolle woont. ik maakt de opmerking over Zwolle niet.

was wel een goeie. maar dat terzijde.


Ik zou Jenje de schuld geven, die begon!


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 26-06-2007 22:56 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2007 22:55 schreef MMayo het volgende:
Ik zou Jenje de schuld geven, die begon!


ja

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 26-06-2007 22:57]


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 26-06-2007 22:58 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Zwolle is de duivel, das duidelijk.


Life doesn't get much better than this!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-06-2007 23:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

aanbid zwolle!



[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-06-2007 23:02]


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2007 7:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2007 22:55 schreef MMayo het volgende:
Ik zou Jenje de schuld geven, die begon!
jullie zijn ook zo stuurbaar ..


L.S.D
Usericon van L.S.D
Posted 06-08-2007 0:38 by L.S.D Wijzig reactieProfiel van L.S.DQuote dit bericht

heil!!!

satanisten die echt fanatiek zijn en er voor gaan zul je in ons land niet veel zien!en dan bedoel ik niet die losers van de church of satan!dat is gewoon humanisme!echt satanisme is een gevaarlijke weg die men met respect en sterke wil moet bewandelen!velen zeggen het aan te kunnen en falen!

HEIL SATAN!!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 0:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 0:38 schreef L.S.D het volgende:
velen zeggen het aan te kunnen en falen!


Zo! Das spannend!


L.S.D
Usericon van L.S.D
Posted 06-08-2007 0:53 by L.S.D Wijzig reactieProfiel van L.S.DQuote dit bericht

dat is het zeker!!

jammer genoeg is het voor velen maar een fase en of tijdelijke rebellie!het gaat heeeeel ver en diep,als je er maar voor open staat!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 0:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

En wat precies moet daar dan voor open staan?
Vertel, oh ga door, vertel!


L.S.D
Usericon van L.S.D
Posted 06-08-2007 0:59 by L.S.D Wijzig reactieProfiel van L.S.DQuote dit bericht

je moet eerst je eigen Ik leren kennen en begrijpen1dan pas kun je een lijn en of pad bekijken en eventueel bewandelen.laat je niet leiden en lijden door boeken en personen.althans,niet teveel1dan kun je een kopie van die persoon worden en niet je eigen IK!een eigen systeem is het beste met de juiste kosmische connecties!

black fucking metal!!!

wil men meer weten,kan via msn,hehehehe

holland_@hotmail.com


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-08-2007 1:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wtf, kun je een nog algemener verhaal ophangen?


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 1:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 0:59 schreef L.S.D het volgende:
je moet eerst je eigen Ik leren kennen en begrijpen1dan pas kun je een lijn en of pad bekijken en eventueel bewandelen.laat je niet leiden en lijden door boeken en personen.althans,niet teveel1dan kun je een kopie van die persoon worden en niet je eigen IK!een eigen systeem is het beste met de juiste kosmische connecties!

black fucking metal!!!

wil men meer weten,kan via msn,hehehehe

holland_@hotmail.com


Ik ben momenteel geheel kosmisch geconnect, op mijn pad ben ik eerst links gegaan en daarna rechtsaf, om vervolgens rechtdoor te blijven banjeren. Doe ik het zo goed?

Ik vraag me af wie er nu bepaalt of je jezelf goed genoeg kent en begrijpt. Naar mijn mening zijn mensen tegenwoordig maar een zwak afgietsel van wat men hun eigen -ik- noemt. Wat uiteraard perfect te sturen valt, in de richting waar jij op dat moment zin in hebt. Dus in hoeverre is een keuze, je eigen keuze. Is je ik, je daadwerkelijke ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 1:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 1:02 schreef karnivoor het volgende:
wtf, kun je een nog algemener verhaal ophangen?


Jaap, schat.. jij bent gewoon nog niet kosmisch geconnect. Dat geeft niet jongen, dat komt nog wel.


L.S.D
Usericon van L.S.D
Posted 06-08-2007 1:08 by L.S.D Wijzig reactieProfiel van L.S.DQuote dit bericht

dat bedoel ik dus met falen!

men wil te snel wat leren,of neemt het te licht op,of men springt van de hak op de tak!van grijze magie naar zwart,of van zwart naar wit of andersom etc etc etc.men is er totaal niet van bewust met wat voor machten ze bezig zijn!het is allemaal stoer en of sensatie!black metal is een goed voorbeeld!ik ging vroeger heel veel naar concerten voor muziek en discussies.maar het is te triest voor woorden wat men daar tegenkomt.ik ging altijd teleurgesteld of met afgepakte kettingen die men niet verdiende weer weg,haha!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 1:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja HA!
Zit je daar thuis met de door jou afgepakte satanskettingen. Maar vertel eens, wanneer verdient iemand het om een zelf gekochte of zelf gemaakte kettingen te dragen? Wie bepaalt dat? Jij? Waarom typ jij niet met leestekens en gebruik je weinig hoofdletters? Hoort dat bij je trueheid?

Vertel nou!
Straks vertel je het weer te laat en faal ik weer



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-08-2007 1:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

waarom een overtuiging aan muziek koppelen? het hele black metal gebeuren is slechts een hobby voor een satanist. maar wel een behoorlijk achterlijke hobby dat ze zich zo laten vormen door traditie. maar waarom noem je jezelf lsd eigenlijk? beetje raar, lijkt meer shockvalue te hebben dan een directe verband met hetgeen je predikt (ga ik even van uit). heb je drugs nodig om dingen te bevatten?


Je moeder.


L.S.D
Usericon van L.S.D
Posted 06-08-2007 1:15 by L.S.D Wijzig reactieProfiel van L.S.DQuote dit bericht

tja,ik denk sneller dan ik schrijf.en ja,ik bepaal dat oa.hehehe
zero tolerance!

je sarcasme is charmant hoor,hehehe


L.S.D
Usericon van L.S.D
Posted 06-08-2007 1:18 by L.S.D Wijzig reactieProfiel van L.S.DQuote dit bericht

hehehe.drugs is een weg om dingen te zien en te horen.maar dat is niet mijn weg.l.s.d is afkorting en black metal is idd meer entertainment,ware het niet dat het een ander level kan krijgen als bepaalde machten dat willen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 1:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 1:15 schreef L.S.D het volgende:
ja,ik bepaal dat oa.hehehe
zero tolerance!

je sarcasme is charmant hoor,hehehe


Waarom paal jij dat?
Sarcasme? Nee, dit is verveling.

Maar vertel.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-08-2007 1:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 augustus 2007 1:18 schreef L.S.D het volgende:
hehehe.drugs is een weg om dingen te zien en te horen.maar dat is niet mijn weg.l.s.d is afkorting en black metal is idd meer entertainment,ware het niet dat het een ander level kan krijgen als bepaalde machten dat willen!


klopt. maarja, ik vind het wat loos dat het altijd in één adem genoemd moet worden. niet voor niks dat 'organisaties' zoals MLO zich ervan distantiëren

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-08-2007 1:21]


Je moeder.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-08-2007 1:20 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 augustus 2007 1:18 schreef L.S.D het volgende:
hehehe.drugs is een weg om dingen te zien en te horen.maar dat is niet mijn weg.l.s.d is afkorting en black metal is idd meer entertainment,ware het niet dat het een ander level kan krijgen als bepaalde machten dat willen!


Neem nog een zegeltje anders.


L.S.D
Usericon van L.S.D
Posted 06-08-2007 1:21 by L.S.D Wijzig reactieProfiel van L.S.DQuote dit bericht

verveling dan,ook goed!waarom ik dat mag bepalen?omdat ik onderdeel van het satanisch geheel ben,wij zijn 1!


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen