IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Ondernemen Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-05-2007 12:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 12:50 schreef Zenial het volgende:
Nu de deadlines nog halen en fatsoenlijke producten afleveren zodat niet al die opdrachten weer ingetrokken worden

No problemos.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-05-2007 13:55 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

En wat ga je de naieve medemens aansmeren dan?


Against God and Government


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-05-2007 13:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Daar kan ik nog niet teveel over zeggen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-05-2007 14:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

We zien het vanzelf wel in het Programmeren topic


Zenial


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-05-2007 14:16 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik ben sinds januari ook voor mezelf begonnen als freelance ontwerper. tot nu toe loopt het erg lekker. veel orders, waarvan er al enkele terugkerend zijn. ook heb ik een paar bedrijven waar ik mee samenwerk. ook erg ruig.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-05-2007 14:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2007 14:12 schreef Zenial het volgende:
We zien het vanzelf wel in het Programmeren topic

Haha, nee hoor, dit komt allemaal dik in orde.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-05-2007 17:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

AAAAAAAAAAAAAAAARGH de kanker.

Schijt aan alle kankerbanken, vooral ABN. Het ENIGE dat we willen, is een ZAKELIJKE REKENING, ZONDER KREDIET, ZONDER LENING. Lees: een PLEKJE binnen bank X waar geld op gestort en afsgeschreven kan worden. THAT'S IT. Maar omdat ik 17 ben, kan ik bij de ABN überhaupt geen zakelijke rekening openen, de Rabo "weet het niet" en de Fortis adviseert het volgende:
"U kunt het beste eerst trouwen en dan scheiden, dan wordt u als volwassene gezien."
Grappig, ja, heel grappig. Maar als je er over nadenkt kankertriest. Dan hebben ze het over het stimuleren van starters?! De kanker met ze!

Na advies maar besloten gewoon ons in te schrijven bij de KvK, morgen zelfs, aan te melden bij de Belastingdienst en gewoon mijn of de rekening van Creepmime te gebruiken.
Wat een gezeik.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-05-2007 17:22 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Heeft iemand op dit forum je daar niet voor gewaarschuwd ???


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-05-2007 17:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Zou dat het minder irritant maken? Hehe.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-05-2007 17:24 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik zou in dat geval dan zeker wel even een extra rekening gebruiken en niet met je prive rekening gaan kloten...



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-05-2007 17:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dat zou eventueel ook nog kunnen, maar dat met die zakelijke rekeningen komt volgend jaar wel ofzo.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 03-05-2007 17:28 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Dat is niet aan te raden, vooral als je aangifte ga doen..

Is creepmime ook geen 18 dan ????

Als je wil trouwen...voor 2000 euro weet ik nog wel een Turks bruidje voor je

Maar iig is het irritant. Heeft het iets met Juridische aansprakelijheid te maken ofzo???
















Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-05-2007 17:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 17:28 schreef Vikingblood het volgende:
Dat is niet aan te raden, vooral als je aangifte ga doen..

Is creepmime ook geen 18 dan ????

Als je wil trouwen...voor 2000 euro weet ik nog wel een Turks bruidje voor je

Maar iig is het irritant. Heeft het iets met Juridische aansprakelijheid te maken ofzo???


- Ik heb een goede boekhouder, die belt me vanavond terug. Ik hoor wel van hem hoe we het moeten doen.

- Jawel, maar bij een VoF moeten, bij de ABN, alle vennoten 18 of ouder zijn.

- Ok.

- Ja, mijn handtekening is (zonder handlichting of toestemming van m'n ouders) deels geldig. Bij een normaal koopcontract, als ik een pakje shag koop, gelden die regels niet. Mocht ik een scooter kopen, en er dus wat meer geld bij gemoeid is, kunnen m'n ouders de overeenkomst ontbinden als ze het er niet mee eens zijn. Zo gaat dat ook bij veel zakelijke contracten, zeker als ik een klant een applicatie beloof voor, zeg, 1000 euro. Ik kan dan binnen 3 maanden (ofzo) het contract ontbinden.

Vergeef me de schoonheidsfoutjes, het fijne weet ik er niet van. Ik geloof dat m'n verhaal wel redelijk klopt in ieder geval, de rest staat op kvk.nl.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-05-2007 17:42 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

geld een samenlevingscontract ook.. je zou dan kunnen overwegen met creepmime een samenlevingscontract aan te gaan...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-05-2007 17:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 mei 2007 17:42 schreef Aaaarco het volgende:
geld een samenlevingscontract ook.. je zou dan kunnen overwegen met creepmime een samenlevingscontract aan te gaan...

Of anders moet je maar met hem trouwen ja


Zenial


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-05-2007 17:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Geen idee, maar daar heb ik überhaupt geen zin in. Het enige dat ik wil, daarin onderscheid ik me geenszins van welke ondernemer dan ook, is AAN HET WERK. Ik wil kunnen factureren, opdrachten kunnen binnenslepen en AAN HET WERK! Dat dat hier zo moeilijk is, is in dit geval niet mijn probleem. Als ik de regels kan omzeilen door simpelweg alles via een privérekening te doen en 9 maanden te wachten, so be it.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-05-2007 17:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

lijkt me wel te doen.. maar zoals gezegd NIET je eigen prive rekeningdaarvoor gebruiken.. geoon even een tweede rekening bij een willekeurige bank aanvragen, dat moet gewoon kunnen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-05-2007 17:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



spectre
Usericon van spectre
Posted 03-05-2007 18:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat doet je bedrijf eigenlijk? Dat heb ik gemist


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-05-2007 18:36 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hij maakt internetsites... enzo

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 03-05-2007 18:37]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-05-2007 20:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

zozo


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 03-05-2007 20:30 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 20:09 schreef spectre het volgende:
zozo

Lang niet alleen, grappenmakers. We moeten ergens mee beginnen dus eerst maar is wat centjes binnen halen en kwaliteit afleveren.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2007 20:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 17:12 schreef WhiteRider het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARGH de kanker.

Schijt aan alle kankerbanken, vooral ABN. Het ENIGE dat we willen, is een ZAKELIJKE REKENING, ZONDER KREDIET, ZONDER LENING. Lees: een PLEKJE binnen bank X waar geld op gestort en afsgeschreven kan worden. THAT'S IT. Maar omdat ik 17 ben, kan ik bij de ABN überhaupt geen zakelijke rekening openen, de Rabo "weet het niet" en de Fortis adviseert het volgende:
"U kunt het beste eerst trouwen en dan scheiden, dan wordt u als volwassene gezien."
Grappig, ja, heel grappig. Maar als je er over nadenkt kankertriest. Dan hebben ze het over het stimuleren van starters?! De kanker met ze!

Na advies maar besloten gewoon ons in te schrijven bij de KvK, morgen zelfs, aan te melden bij de Belastingdienst en gewoon mijn of de rekening van Creepmime te gebruiken.
Wat een gezeik.


Banken. Joden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-05-2007 20:32 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2007 22:21 schreef M. het volgende:
18K voor een B.V. ja, toen ik vorig jaar mijn Belastingrecht deed wel in ieder geval.

Misschien dat dat bedrag geïndexeerd is, geen idee eigenlijk.


Het was 40K goelden. En dat was het al behoorlijk lang geleden.
Nee dus.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-05-2007 20:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 20:31 schreef Heiden het volgende:
Banken. Joden.

Je vult me perfect aan, lieverd.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen