IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Trist (Funeral Doom Black - CZ) Vorige pagina | Volgende pagina
Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 18-01-2014 15:34 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 18 januari 2014 15:22 schreef mikkasscar het volgende:
favoriet blijft echter wel de Večerní Samoty-EP (onlangs op tape uitgebracht, daarvoor al lang online circulerend) met de numers Ticho Je Svoboda en Květy Snových Dálek, kan ik naar blijven luisteren met iedere keer weer kippenvel...

Hé, die heb ik nog niet, zou je die soms even willen droppen?


Willekeur en dictatuur!


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 18-01-2014 15:46 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2014 15:34 schreef Hérésie het volgende:
Hé, die heb ik nog niet, zou je die soms even willen droppen?


check! heb er ineens de Ve snech nekrvácím-demo bijgedropt, twee lange, fantastische nummers van rond de 20 min, ideaal werk- en studiemateriaal ook!


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 18-01-2014 16:07 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Bedankt


Willekeur en dictatuur!


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-01-2014 16:18 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2014 17:38 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Naar mijn mening is "Snění" zo'n beetje het beste nummer van Trist inderdaad.


Jammer dat Snění II die lijn niet voort weet te zetten

Verder blijft voor mij vrijwel al het materiaal (muv. bijvoorbeeld de eerste demo dan. Staat wel in de collectie, maar luisteren? nah) extreem goed. Een van mijn favoriete bands nog steeds. Dromerig, melancholisch , monotoon en meer sfeer dan waar vele bands louter over kunnen dromen


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-01-2014 16:26 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2014 16:18 schreef Mythics het volgende:
Jammer dat Snění II die lijn niet voort weet te zetten

Ja, wanstaltig vervolg. In verhouding dan. Heerlijk woord trouwens, 'wanstaltig'.

quote:
Op 18 januari 2014 16:18 schreef Mythics het volgende:
Verder blijft voor mij vrijwel al het materiaal (muv. bijvoorbeeld de eerste demo dan. Staat wel in de collectie, maar luisteren? nah) extreem goed. Een van mijn favoriete bands nog steeds. Dromerig, melancholisch , monotoon en meer sfeer dan waar vele bands louter over kunnen dromen

Ben ik het wel zo ongeveer mee eens, ja! Nu weer es een live show.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2014 16:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

live echt subliem. Hoe één man met een gitaar (en een degelijke drummer) zo een sfeer weet neer te zetten... tranentrekkend mooi


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-01-2014 17:04 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2014 16:53 schreef Hypnos het volgende:
live echt subliem. Hoe één man met een gitaar (en een degelijke drummer) zo een sfeer weet neer te zetten... tranentrekkend mooi


Absoluut! Zeker 'Autumn Depression' in Essen was fenomenaal, absurd mooi


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2014 17:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik hebbem nog gezien in Waarschoot in een oude cinemazaal, waar iedereen dus in een stoel zat te kijken. Beste van de ganse avond. Veel beter dan Hypothermia onder andere


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-01-2014 17:19 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2014 17:17 schreef Hypnos het volgende:
Ik hebbem nog gezien in Waarschoot in een oude cinemazaal, waar iedereen dus in een stoel zat te kijken. Beste van de ganse avond. Veel beter dan Hypothermia onder andere


Close Your Mind Fest was dat toch? Was ik ook bij, ik zag je nog, maar niet aangesproken! Stom van mij


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-01-2014 17:26 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2014 17:04 schreef Mythics het volgende:
Absoluut! Zeker 'Autumn Depression' in Essen was fenomenaal, absurd mooi

Zeker, dat was geweldig.

quote:
Op 18 januari 2014 17:19 schreef Mythics het volgende:
Close Your Mind Fest was dat toch? Was ik ook bij, ik zag je nog, maar niet aangesproken! Stom van mij

Nog steeds gefrustreerd dat jullie me destijds niet mee hebben gevraagd .


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2014 17:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2014 17:19 schreef Mythics het volgende:
Close Your Mind Fest was dat toch? Was ik ook bij, ik zag je nog, maar niet aangesproken! Stom van mij


fur real? oja, swaar,

nja, ik was ook erg bedrijvig die avond, een leuke moeder leren kennen en ook de toenmalige vriendin van hare zoon, die nog even bij ons (ZM) gewerkt heeft, Bastet idd, daar ontmoet.


signature


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 18-01-2014 17:32 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2014 17:26 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Zeker, dat was geweldig.


Nog steeds gefrustreerd dat jullie me destijds niet mee hebben gevraagd .


ook spijt van CYMF, maar Autumn Depression staat voor altijd in mijn geheugen gegrifd, ook aandoenlijk hoe hij daarna volledig weg van de wereld rondhoste


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 18-01-2014 17:32 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Ik was ook om een of andere reden toch niet aanwezig op Close Your Mind, familiefeest als ik me goed herinner. Ik heb het achteraf ook mogen horen ;')


Willekeur en dictatuur!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2014 17:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

best wel memorabele avond
http://www.zwaremetalen.com/recensie/17094/Close-Your-Mind-Fest-Part-I.html

nooit meer part II helaas


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-01-2014 20:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2014 17:31 schreef Hypnos het volgende:
Bastet idd

Oh ja, die


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-05-2014 9:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Zradcleni Melancholi beste ooit.
Veel meer dan DSBM. Melancholie, nostalgie, hoop en wanhopige vocalen in één!


En nu gaan we vegen


Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 24-10-2014 16:33 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

De status van Trist staat sinds niet al te lange tijd op "split up" op metal-archives. Iemand die hier meer van weet? Het laatste materiaal was voornamelijk ouder niet uitgebracht werk, en een nieuw album was al enigszins uitgesloten, maar ik wist niet dat de stekker er definitief uitgetrokken was.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 24-10-2014 17:06 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2014 16:33 schreef Hanging garden het volgende:
De status van Trist staat sinds niet al te lange tijd op "split up" op metal-archives. Iemand die hier meer van weet? Het laatste materiaal was voornamelijk ouder niet uitgebracht werk, en een nieuw album was al enigszins uitgesloten, maar ik wist niet dat de stekker er definitief uitgetrokken was.

Eufonie kan hier denk ik wel meer over vertellen.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 24-10-2014 19:05 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2014 17:06 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Eufonie kan hier denk ik wel meer over vertellen.


Zou het ook graag weten, ik keek zo uit naar nieuw werk...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 24-10-2014 19:13 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2014 17:06 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Eufonie kan hier denk ik wel meer over vertellen.


Hoewel ik hier nog altijd 'Mythics' heet; Trist is in feite al sinds jaar en dag dood en de releases na 2009 zijn hoofdzakelijk uitgebracht toen het project in feite al ten einde was. Geen optredens, geen releases en geen informatie meer in ieder geval. Dit geld eveneens voor Zahrady Ticha of andere projecten welke mogelijkerwijs nog doorheen de tijd eens een teken van leven vertoonden.

"And yes, Trist is past."



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 24-10-2014 19:14 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Overigens is er nog voldoende onuitgebracht materiaal (Snění II, Světlo, Život je bolest, Není cesty zpě I & II et cetera) maar dit gaat zo blijven ook.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-10-2014 7:05 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Valt mee te leven, voor het uitgemolken wordt.

Posledni Cesta, beste ooit.


En nu gaan we vegen


Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 25-10-2014 16:48 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

Het zat er inderdaad aan te komen natuurlijk, maar wist niet dat het zo als een nachtkaars zou doven.
In ieder geval zal deze band voor altijd bekend staan als één van de beste in het genre.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 26-10-2014 15:02 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2014 19:13 schreef Mythics het volgende:
Hoewel ik hier nog altijd 'Mythics' heet

Even vergeten inderdaad. Ach.

quote:
Op 24 oktober 2014 19:14 schreef Mythics het volgende:
Overigens is er nog voldoende onuitgebracht materiaal (Snění II, Světlo, Život je bolest, Není cesty zpě I & II et cetera) maar dit gaat zo blijven ook.

Zit fijn spul tussen ja, zou wel de moeite waard zijn om ook uit te brengen.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 24-11-2014 1:55 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2014 16:48 schreef Hanging garden het volgende:
Het zat er inderdaad aan te komen natuurlijk, maar wist niet dat het zo als een nachtkaars zou doven.
In ieder geval zal deze band voor altijd bekend staan als één van de beste in het genre.



http://bandcamp.fallenempirerecords.com/album/endlichkeit-i-ii
http://bandcamp.fallenempirerecords.com/album/endlichkeit-iii-v

[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 24-11-2014 19:42]


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen