IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Waldrock 2007. deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-07-2007 15:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 15:37 schreef MMayo het volgende:
Die vrienden van jou hebben er ook nog een heleboel gemaakt


Hehe, kan nog wat verwachten


spelfout weggehaald...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 15:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 15:38 schreef varanus het volgende:
Hehe, kan nog wat verwachten


Eh ja, ik verwacht behoorlijk ernstige foto's te zien ja.. niet alleen van jouw vrienden..


Sprietje
Usericon van Sprietje
Posted 08-07-2007 16:27 by Sprietje Wijzig reactieProfiel van SprietjeQuote dit berichthttp://www.panoptikon.nl

quote:
Op 8 juli 2007 14:21 schreef MMayo het volgende:
Dat is.. een zeer juiste omschrijving.

TERING wat ben ik brak
Maar vast niet zo brak als onze nieuwe vriendjes uit Rotterdam en Den-Haag die de nacht voor mijn tent wilden doorbrengen op een stoeltje.




Goor en Rot MMayo?


Only 2 things in life are certain, death and taxes.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 16:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 16:27 schreef Sprietje het volgende:
Goor en Rot MMayo?


*grinnik*


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 08-07-2007 17:02 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

Geslaagd dagje, campinggebeuren dit keer overgeslagen helaas daardoor ook Melechesh moeten missen.
Vooral Testament en Celtic Frost waren erg gaaf




Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-07-2007 17:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zo, net een ferme douche genomen en ik leef weer enigszins. Godverdeju wat was het gaaf! Op de blubber na heb ik een uitstekend weekend gehad. Beste band was mijns inziens Meshuggah met Dropkick Muphys als goede tweede. Dieptepunt was het moeten missen van de meesterlijke Testament-set wegens reviewverplichtingen maar dat werd weer deels goedgemaakt met de ontmoeting met mijn helden van de Dropkick Murphys .

Ja, erg leuk en volgend jaar weer

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 08-07-2007 17:06]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 17:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 17:05 schreef Judge M. het volgende:
dat werd weer deels goedgemaakt met de ontmoeting met mijn helden van de Dropkick Murphys .



Kan het kloppen dat je hier gisternacht nog een verhaal over vertelde tegen mij? Staat me iets van bij nog en iets met knakworst?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-07-2007 17:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 juli 2007 17:11 schreef MMayo het volgende:
Kan het kloppen dat je hier gisternacht nog een verhaal over vertelde tegen mij?
Dat zou heel goed kunnen

quote:
Staat me iets van bij nog en iets met knakworst?
Ik had een blik knakworsten mee naar Kamp Zwolle genomen ja



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 17:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oh dan was jij dat ja


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2007 17:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 17:11 schreef MMayo het volgende:
Kan het kloppen dat je hier gisternacht nog een verhaal over vertelde tegen mij? Staat me iets van bij nog en iets met knakworst?
Altijd handig, de feiten checken naderhand


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 17:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 17:13 schreef Jenje het volgende:
Altijd handig, de feiten checken naderhand




Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-07-2007 17:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kan inderdaad handig zijn. Zeker als er lui zijn die een half uur voor het sluiten van de backstagebar van hun consumptiebonnen af moeten en ineens de hele tafel vol bier zetten. Erg vervelend zoiets....



Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 08-07-2007 18:06 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Celtic Frost
Oh en barmannen die je voor 1 muntje en 1 lege beker zes bier retour geven zijn tof. Vooral als ze het herhaaldelijk doen.



Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 08-07-2007 18:07 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Damn, ik heb Friesland nog steeds niet volledig onder mijn nagels vandaan kunnen borstelen. De rest is gelukkig wel weer goedgekomen, dankzij mijn vrienden van het Gemeentelijk WaterBedrijf, de Nuon en The Body Shop.

Mooi:

* Melechesh
* Een waterdichte, strak opgezette tent (damn, ik ben goed)
* Wijn
* TMDC (vette nieuwe nummers, kinders!)
* Obituary
* Kotsen voor Satan
* Osdorp Posse & Laberinto
* Liefde, heel veel liefde
* Celtic Frost
* Testament
* Vrienden maken op de camping
* Poëzie maken op de camping, onder de halve maan van Friesland, mijmerend over de pisrivier
* Meshuggah

Jammer:

* Modder
* Hoe de neuk kwam mijn broek zo vies na de preparty?
* Achterlijk kleine drankjes
* De hete kip was niet echt heet
* En wil de kankergraftyfusinteeltmongool die het nodig vond om mijn tent als wc te gebruiken zich vanavond nog even aan mijn deur melden, zodat ik met terugwerkende kracht alle tanden uit z'n zwakzinnige muil kan rammen?
* Mijn festivaltentje dus achter moeten laten na bijna tien jaar trouwe dienst, want ik ben goddomme geen toiletjuffrouw.

Ugh...

Oh ja, en ik was dronken. Dat was ook mooi.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 18:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Een alles ontkennende Aaargh in de morgen, dat was het lichtpuntje van mijn zaterdag

Edit:
En de jongen van wie ik zijn pinguin mocht aaien.

Net de ootoo terug naar mijn ouders gebracht, van te voren eff heen gebelledingest. Moet ik de auto nog schoonmaken voor ik die kom brengen? Welnee breng maar.

Eerste reactie pa:
Jezus, wat heb je met die auto gedaan. Wat een bende

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-07-2007 18:12]


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 08-07-2007 18:12 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Minpuntje was de teringlijer die mijn tray bier al tijdens de pre-party heeft gestolen. Die stond in mijn tent, wat dus ook betekent dat iemand daar in is geweest. En dat bevalt me niet. Als ik 'em buiten had laten staan, ok, maar in andermans tent kruipen om pauperbier te jatten is gewoon een kutstreek.



Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 08-07-2007 18:14 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 8 juli 2007 18:09 schreef MMayo het volgende:
Een alles ontkennende Aaargh in de morgen, dat was het lichtpuntje van mijn zaterdag


Dat was ik niet!

quote:
Op 8 juli 2007 18:09 schreef MMayo het volgende:
Edit:
En de jongen van wie ik zijn pinguin mocht aaien.


Hehehe, nee dan de jongen die me in het voorbijgaan vriendelijk aanbood dat ik zijn piemel wel even mocht zien. "Nee dank je, ik ben vegetariër," antwoordde ik bijdehand, waarna hij in opperste verwarring tot stilstand kwam.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-07-2007 18:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Was idd fijn om Aaargh weer te zien en te knuffelen



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-07-2007 18:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 18:06 schreef Panzerke het volgende:
Celtic Frost
Oh en barmannen die je voor 1 muntje en 1 lege beker zes bier retour geven zijn tof. Vooral als ze het herhaaldelijk doen.


Dat heerst idd. Ik kreeg op een gegeven moment zelfs 12 bier voor 2 bekers en 1 muntje


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-07-2007 18:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 18:12 schreef Panzerke het volgende:
Minpuntje was de teringlijer die mijn tray bier al tijdens de pre-party heeft gestolen. Die stond in mijn tent, wat dus ook betekent dat iemand daar in is geweest. En dat bevalt me niet. Als ik 'em buiten had laten staan, ok, maar in andermans tent kruipen om pauperbier te jatten is gewoon een kutstreek.


Dat is vrij triest idd


spelfout weggehaald...


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 08-07-2007 18:16 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

De boer met de trekker was best vriendelijk (ik heb hem niet nodig gehad overigens), maar om nou de gehele voor- en linkerkant van mijn auto onder de modderspatten te helpen werkt niet natuurlijk. Dat ding ziet er nu echt niet meer uit



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 18:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 18:14 schreef Aaargh het volgende:
Dat was ik niet!

Hehehe, nee dan de jongen die me in het voorbijgaan vriendelijk aanbood dat ik zijn piemel wel even mocht zien. "Nee dank je, ik ben vegetariër," antwoordde ik bijdehand, waarna hij in opperste verwarring tot stilstand kwam.




Ik kreeg het aanbod van een Chainsawfan (meeste kennen hem als blote kont meneer ) die wel in mijn brievenbus wilde poepen, dat leek me op zich wel een boeiende gewaarwording maar hij weigerde er dan een filmpje van te maken. Poepen in brievenbus van een flatje is toch best bijzonder dacht ik, helemaal als die op anderhalve meter hoogte staat.

Ach, genoeg gekkerds gezien. Ik vind ze allemaal lief!



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-07-2007 18:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, Quinz....


spelfout weggehaald...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-07-2007 18:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 juli 2007 18:20 schreef MMayo het volgende:


Ik kreeg het aanbod van een Chainsawfan (meeste kennen hem als blote kont meneer ) die wel in mijn brievenbus wilde poepen, dat leek me op zich wel een boeiende gewaarwording maar hij weigerde er dan een filmpje van te maken. Poepen in brievenbus van een flatje is toch best bijzonder dacht ik, helemaal als die op anderhalve meter hoogte staat.

Ach, genoeg gekkerds gezien. Ik vind ze allemaal lief!
Wie weet was dat wel dezelfde figuur die vanochtend in de meest linkse dixie dusdanig hard moest schijten dat hij geen tijd meer had om de pleedeksel te openen en er dus maar overheen gescheten heeft



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 18:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 18:23 schreef varanus het volgende:
Hehe, Quinz....


Jep

Hee HOER! Als je volgend jaar Chainsaw niet boekt dan schijt ik in je brievenbus.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-07-2007 18:27]


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen