IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Waldrock 2007. deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-07-2007 18:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 juli 2007 18:13 schreef Mutilator het volgende:
Je boodt MM stukjes Satyriklont aan dus ik neem jouw tentplekje wel als extra plek in op Wacken ;P

Maar goed eerst Waldrock: Melechesh naar zaterdag verschuiven mag trouwens ook, dat slaat de pre party makkelijker over..





Pre party zou ik doen hoor, is erg gezellie daar.
Bolt thrower, leg ik je zaterdag wel uit. Ik ga niet drinken zaterdag. Minder al. Maar ben ziek, dus geen drank.
Peter gaat grunten bij Vader


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-07-2007 18:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 18:29 schreef zillah-morte het volgende:
Pre party zou ik doen hoor, is erg gezellie daar.
Bolt thrower, leg ik je zaterdag wel uit. Ik ga niet drinken zaterdag. Minder al. Maar ben ziek, dus geen drank.
Peter gaat grunten bij Vader
Beterschap.


Fuck the world and fuck you


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 18:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 18:29 schreef zillah-morte het volgende:
Pre party zou ik doen hoor, is erg gezellie daar.


Daar? In de discoooooo? Dit jaar preparty op Waldrock terrein. De discooooo was gaaf ja, leuke trappen ook


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-07-2007 18:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 juli 2007 18:31 schreef MMayo het volgende:
Daar? In de discoooooo? Dit jaar preparty op Waldrock terrein. De discooooo was gaaf ja, leuke trappen ook

Ohh dat wist ik niet. Die disco was vet gezellie. Alhoewel ik toen wel veel drank op had. Ga dit jaar niet pre partieeeen

Thanks Mental.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Raket
Usericon van Raket
Posted 04-07-2007 18:33 by Raket Wijzig reactieProfiel van RaketQuote dit bericht

4000 kaarten verkocht hoorde ik net.. niet zo heel best dus.. jammer.

aan de andere kant, crap als one bullet left en within temptation, wie zit daar nou op te wachten?
heaven and hell had mooi in deze line-up gepast!


ik wou dat ik 2 lesbo's was, dan kon ik samen spelen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 18:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 18:32 schreef zillah-morte het volgende:
Die disco was vet gezellie. Alhoewel ik toen wel veel drank op had.


Hehe dat is ehhr.. herkenbaar.. ehh


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 04-07-2007 18:36 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 18:35 schreef MMayo het volgende:
Hehe dat is ehhr.. herkenbaar.. ehh

Ja, hier ook. ik heb de preparty niet eens gered. Het lukte maar niet om van de camping af te strompelen.


Verrassend triviaal


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-07-2007 18:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 juli 2007 18:29 schreef zillah-morte het volgende:
Pre party zou ik doen hoor, is erg gezellie daar.
Bolt thrower, leg ik je zaterdag wel uit. Ik ga niet drinken zaterdag. Minder al. Maar ben ziek, dus geen drank.


Vrijdag zal zeker gezellig worden, maar ik kan pas zaterdag. Een band als Delain boeit me echter weinig.
Is Bolt Thrower zo'n lang verhaal dan? Vaag...

Besserschaft uiteraard, maar wat heb je dan als je toch kan gaan?

quote:
Peter gaat grunten bij Vader


Ik hadhet over meegrunten bij Vader dus naast Peter een extra zanger onstage.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-07-2007 18:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 juli 2007 18:38 schreef Mutilator het volgende:
Vrijdag zal zeker gezellig worden, maar ik kan pas zaterdag. Een band als Delain boeit me echter weinig.
Is Bolt Thrower zo'n lang verhaal dan? Vaag...

Besserschaft uiteraard, maar wat heb je dan als je toch kan gaan?



Ik hadhet over meegrunten bij Vader dus naast Peter een extra zanger onstage.


Nee niet lang verhaal, Snap je wel als ik het je zeg. Is wat technisch
Nee pre party boeit me nu ook niet hoor.
Ik weet niet wat ik heb. Dus hoop dat ik kan gaan,. Heb vandaag bijna hele dag geslapen. Druk op mijn borstkas. Weet niet wat het is. Lies zei misschien wel beginnende longontsteking ofzo. Tot nu toe de enige logische verklaring. Doet erg au. Misschien zo toch bellen met huisartsenpost.
Dus zaterdag is afwachten.
Ik snap wie er mee zal zingen ja...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 18:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 18:36 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ja, hier ook. ik heb de preparty niet eens gered. Het lukte maar niet om van de camping af te strompelen.


DAT ken ik ook ja.
Of gewoon al zat naar preparty, iets met onwijs zeiknat door de regen en kkkkoud hebben en daarom maar rum drinken. Vervolgens daar nog meer zuipen en de volgende dag geen idee meer hebben hoe je terug bent gekomen bij je tent.

Of als preparty nieuwe vriendjes en vriendinnetjes zoeken op de camping zelf. Ahja feest! Bijna!!



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-07-2007 18:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 juli 2007 18:41 schreef MMayo het volgende:
DAT ken ik ook ja.
Of gewoon al zat naar preparty, iets met onwijs zeiknat door de regen en kkkkoud hebben en daarom maar rum drinken. Vervolgens daar nog meer zuipen en de volgende dag geen idee meer hebben hoe je terug bent gekomen bij je tent.

Of als preparty nieuwe vriendjes en vriendinnetjes zoeken op de camping zelf. Ahja feest! Bijna!!



Vorig jaar op de pre party een condoom gewonnen. Moest je een vraag beantwoorden, Had je hem goed, kreeg je een condoom. Ik vond hem laatst nog in mijn fototas, die ik toen mee had. Goh wat maak ik dan veel foto's


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-07-2007 18:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 juli 2007 18:41 schreef zillah-morte het volgende:
Nee niet lang verhaal, Snap je wel als ik het je zeg. Is wat technisch
Nee pre party boeit me nu ook niet hoor.
Ik weet niet wat ik heb. Dus hoop dat ik kan gaan,. Heb vandaag bijna hele dag geslapen. Druk op mijn borstkas. Weet niet wat het is. Lies zei misschien wel beginnende longontsteking ofzo. Tot nu toe de enige logische verklaring. Doet erg au. Misschien zo toch bellen met huisartsenpost.
Dus zaterdag is afwachten.


Met jouw astma zou ik idd dan snel ff een check laten doen!

quote:
Ik snap wie er mee zal zingen ja...


Ok je weet het al! Gaaf he!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-07-2007 18:48 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 juli 2007 18:46 schreef Mutilator het volgende:
Met jouw astma zou ik idd dan snel ff een check laten doen!



Ok je weet het al! Gaaf he!!

Ja maar je weet ik ga niet snel naar de arts. ach de pilletjes werken nu wel een beetje. Moet de au even niet terugkomen.
Je gaat toch kamperen op den camping?

Ja erg vet voor Harald. Kan ie zijn eigen teksten zingen. verdiend ie ook wel. Kan ie vast wel


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-07-2007 20:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Volgens een eerder gepost tijdschema begint Within Temptation om 23.45 uur, maar ik heb hier het blokkenschema voor m'n neus liggen en daar staat dat ze om 23.15 beginnen. Of kijk ik nu scheel

Of geld dat tijdschema niet meer?


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-07-2007 20:46 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

wil jij dan within temptation zien? mijn plan was op na dropkick het op een rennen te zetten zodat ik de baggermuziek van wt niet hoef te horen

Maareh, kijk anders gewoon ff op de site van waldrock zelf, staat volgens mij het meest betrouwbare schema.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-07-2007 20:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ach, we zien wel of we WT gaan kijken

Tja, dan hou ik het blokkenschema maar aan, aangezien dat andere tijdschema nergens meer op de site staat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 21:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:46 schreef Pandora het volgende:
mijn plan was op na dropkick het op een rennen te zetten.


Ja doen en dan keihard uitglijden in de blubber!



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-07-2007 21:13 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 21:11 schreef MMayo het volgende:
Ja doen en dan keihard uitglijden in de blubber!



ehm, ik denk dat als er blubber is ik na m'n eerste pit al onder zit, dus dat kan me dan ook niks meer uitmaken denk ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 21:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 21:13 schreef Pandora het volgende:
ehm, ik denk dat als er blubber is ik na m'n eerste pit al onder zit, dus dat kan me dan ook niks meer uitmaken denk ik.


Nee, je begrijpt me niet.
Ik wil dat je gaat rennen en dan keihard met je smoel in de blubber pleurt, daar waar ik het goed kan zien en waar ik goed foto's kan maken.

Oh en hmz geen Satyricon op Waldrock is verwerkt. HEUJJ Destruction!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-07-2007 21:17 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

mmm, ach dan moet je me eerst herkennen he?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 21:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 21:17 schreef Pandora het volgende:
mmm, ach dan moet je me eerst herkennen he?


Is dat lastig dan?


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-07-2007 21:20 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

geen idee, zoveel meiden zullen er niet zijn die wazige kraaltjes in hun haar hebben (ik verveelde me op een gegeven moment ja)
of die in hun bh in de pit staan. (hoewel als het echt koud is ik misschien wel een shirt aanheb, dus dan wordt het moeilijker)


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-07-2007 21:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Misschien?? Het is normaler om een shirt aan te hebben hoor. Vaak vinden mensen het heel raar als iemand in slecht een bh staat. maar kan aan mij liggen...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 21:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ben jij toevallig die lakmeid die tegen een hek geneukt werd vorig jaar? @ Pandora

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-07-2007 21:23]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-07-2007 21:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 juli 2007 21:23 schreef MMayo het volgende:
Ben jij toevallig die lakmeid die tegen een hek geneukt werd vorig jaar? @ Pandora

Maar goed dat je even @ Pandora erbij had gezet
Was er ook niet vorig jaar, maar das een ander detail


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen