IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Waldrock 2007. deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 09-07-2007 16:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zeker vergheten door overmatig drinken zekerss *hips*


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 09-07-2007 16:33 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Neuken in een tent die niet van jou is vind ik dan weer een geniale actie.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-07-2007 16:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 16:30 schreef ZelThoR het volgende:
Ook niet echt consequent, hè?


Knap staaltje selectief quoten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-07-2007 16:36 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 16:33 schreef spectre het volgende:
Zeker vergheten door overmatig drinken zekerss *hips*


het ging niet altebest met me deze waldrock haha, veel teliefe barknapen die mijn veeeelteveel bier passten.. goed tedoen!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 09-07-2007 16:44 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 9 juli 2007 16:33 schreef Eiermensch het volgende:
Neuken in een tent die niet van jou is vind ik dan weer een geniale actie.


Hehehe, je mag me buiten op het festivalterrein rustig voor m'n voeten kotsen, daar geef ik niks om (waarschijnlijk ga ik eerst heel hard lachen voordat ik me weer herinner dat ik verpleegkundige ben en dat ik dus opgeleid ben om de arme kotsende medemensch te ondersteunen), maar ik zit niet te wachten op ongevraagde lichaamsvloeistoffen in mijn tent. Het is mijn tent, gek, mijn complete huis voor dat weekend. Het is niet zo dat ik naar een andere kamer kan uitwijken als er iemand over mijn luchtbed heeft lopen kwakken ofzo. Yuk!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-07-2007 16:47 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hoste ik nou trouwens bij Dropkick dinges bij jou langs?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 09-07-2007 16:48 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

quote:
Op 9 juli 2007 16:44 schreef Aaargh het volgende:
Hehehe, je mag me buiten op het festivalterrein rustig voor m'n voeten kotsen, daar geef ik niks om (waarschijnlijk ga ik eerst heel hard lachen voordat ik me weer herinner dat ik verpleegkundige ben en dat ik dus opgeleid ben om de arme kotsende medemensch te ondersteunen), maar ik zit niet te wachten op ongevraagde lichaamsvloeistoffen in mijn tent. Het is mijn tent, gek, mijn complete huis voor dat weekend. Het is niet zo dat ik naar een andere kamer kan uitwijken als er iemand over mijn luchtbed heeft lopen kwakken ofzo. Yuk!
Ik zou het bruut geniaal vinden. Ik zou de persoon in kwestie ook nog een biertje geven. Daarna sla ik hem natuurlijk en jat ik z'n vrouw, zo ben ik dan weer wel. Voor wat hoort wat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 17:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 16:44 schreef Aaargh het volgende:
Hehehe, je mag me buiten op het festivalterrein rustig voor m'n voeten kotsen, daar geef ik niks om (waarschijnlijk ga ik eerst heel hard lachen voordat ik me weer herinner dat ik verpleegkundige ben en dat ik dus opgeleid ben om de arme kotsende medemensch te ondersteunen), maar ik zit niet te wachten op ongevraagde lichaamsvloeistoffen in mijn tent. Het is mijn tent, gek, mijn complete huis voor dat weekend. Het is niet zo dat ik naar een andere kamer kan uitwijken als er iemand over mijn luchtbed heeft lopen kwakken ofzo. Yuk!


Ghehehe.
Ik vind ook veel best, maar kom niet aan mijn spullen, daar kan ik echt van over de zeik gaan. Lui die moedwillig zooi van een ander slopen, afmaken die handel.

Ook mooi trouwens, die modderpoel waar je doorheen moest als je naar de plee of van de camping af wilde. Die was op een gegeven moment zo diep, dat je er tot ver over de enkels in zakte. En die geluiden erbij *flop flop* Menig lui zien vastzitten, schoenen zien kwijt raken en zien uitglijden.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2007 17:27]


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 09-07-2007 17:44 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Op het festivalterrein liep een gast met krukken. Iedere keer dat hij zijn kruk verzette zakte die minstens 30 cm de modder in . Gelukkig zag hij zelf er de humor ook wel van in.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 17:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Stukje preparty wazigheid, filmpje van mijn telefoon vond ik vanmorgen.
UnholyMary, Varanus en Moon19nogwattes.




En Angelofdeath bij de Mac in Heerenveen:



Ja, beetje scheef op de film..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2007 17:57]


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 09-07-2007 18:13 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

leuk festival, van gezever niets meegekregen hierboven behalve dat ik mijn toilettas miste toen ik thuis kwam. maargoed, dan is er iemand blij met mijn tandenborstel, goedkope tandpasta en een stuk of wat condooms, who cares...

bands niet veel gezien, maar daar ging ik ook niet voor. wat ik wilde zien heb ik niet gezien en wat ik nie twilde zien heb ik wel gezien. usual.

nog wel even gezellig geMAUWTT met blonde cockgod en nath hier van zm en nog wel wat random zm volk gezien meen ik.

grappigste was het moddergevecht waarbij een meisje totaal geowned werd door een kerel van 150 kg, en een meisje van 150 kilo wat tijdens mijn frietdinee aan gezwalkt kwam, op mijn teen trapte, en 1 meter verderop flauw neerviel op de grond. maarja ik had mijn handen vol met friet en een vorkje, dus 2 andere kerles moesten haar optillen en redden van de dood. (allemaal weer goedgekomen, dat wel)


nou
dat was het. groetjes owue


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-07-2007 18:14 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Is het al volgend jaar?


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 18:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 18:13 schreef ouwe het volgende:
en een meisje van 150 kilo wat tijdens mijn frietdinee aan gezwalkt kwam, op mijn teen trapte, en 1 meter verderop flauw neerviel op de grond. maarja ik had mijn handen vol met friet en een vorkje, dus 2 andere kerles moesten haar optillen en redden van de dood. (allemaal weer goedgekomen, dat wel)




Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-07-2007 18:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 16:26 schreef Aaargh het volgende:
Het is precies dit soort zwakzinnigheid waarom ik niet graag op festivals kampeer. Weet je, het is echt waanzinnig gezellig op die camping, je banjert door de blubber, je praat met mensen die je niet kent, je deelt bier, shag, liefde en poëzie. Allemaal prachtig. En dat ik vies word, dat ik een keer een oneerbaar voorstel naar m'n hoofd (of m'n tieten) geslingerd krijg, dat er een keer iemand keihard op mijn tenen lazert omdat 'ie teveel gedronken heeft, dat interesseert me werkelijk geen donder. Dat hoort er allemaal bij, maak ik me zelf net zo hard schuldig aan als iedereen.

Maar sommige dingen zijn gewoon zo achterlijk dat het echt, echt niet leuk meer is. En daar valt wat mij betreft onder: Vernieling, agressie, diefstal en pissen, poepen en/of neuken in een tent die niet van jou is. Daarmee kun je namelijk het festivalplezier van iemand anders grondig vergallen en dan heb je het wat mij betreft gewoon niet goed begrepen. Stomme dingen doen heerscht, maar van andermans spullen heb je gewoon af te blijven. Is dat nou zo moeilijk om te onthouden?


Hier ben ik het dus 100% mee eens (ok, nou zal ik niet snel oneerbare voorstellen naar mijn tieten geslingerd krijgen haha). Maar mocht iemand in mijn tent liggen rotzooien, jatten, schijten of pissen dat gaat 'ie gegarandeerd invalide naar huis want zo iemand breek ik de poten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-07-2007 18:46 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 16:26 schreef Aaargh het volgende:

Maar sommige dingen zijn gewoon zo achterlijk dat het echt, echt niet leuk meer is. En daar valt wat mij betreft onder: Vernieling, agressie, diefstal en pissen, poepen en/of neuken in een tent die niet van jou is. Daarmee kun je namelijk het festivalplezier van iemand anders grondig vergallen en dan heb je het wat mij betreft gewoon niet goed begrepen. Stomme dingen doen heerscht, maar van andermans spullen heb je gewoon af te blijven. Is dat nou zo moeilijk om te onthouden?



+ 1 ---> Volgend jaar in een hotel.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-07-2007 18:47]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-07-2007 18:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Denk dat ik volgend jaar Waldrock op dezelfde manier vier als dit jaar.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 18:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 18:46 schreef AngelOfDeath het volgende:
+ 1 ---> Volgend jaar in een hotel.


Tering zeg, stelletje mietjes! Indien volgend jaar weer een Waldrock --> camping


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 09-07-2007 18:57 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 9 juli 2007 18:55 schreef MMayo het volgende:
Tering zeg, stelletje mietjes! Indien volgend jaar weer een Waldrock --> camping


Hehehe, ga jij dan mijn tent bewaken?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 09-07-2007 18:57 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Meshuggah


Signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 18:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 18:57 schreef Aaargh het volgende:
Hehehe, ga jij dan mijn tent bewaken?


Nee.
Ik moet bands kijken ja!


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 09-07-2007 18:59 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 9 juli 2007 18:58 schreef MMayo het volgende:
Nee.
Ik moet bands kijken ja!


Sjongejonge, wat heb ik nou aan jou?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 19:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 18:59 schreef Aaargh het volgende:
Sjongejonge, wat heb ik nou aan jou?


Ja niks toch!


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 09-07-2007 19:01 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 9 juli 2007 19:00 schreef MMayo het volgende:
Ja niks toch!


Oh ja!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 19:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 19:01 schreef Aaargh het volgende:
Oh ja!




Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 09-07-2007 19:05 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 18:13 schreef ouwe het volgende:
maarja ik had mijn handen vol met friet en een vorkje, dus 2 andere kerles moesten haar optillen en redden van de dood. (allemaal weer goedgekomen, dat wel)



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen