IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Slangen / Reptielen Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2009 20:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-12-2009 15:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

morgen weer naar de grootste terrariumbeurs van Nederland in Houten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-12-2009 16:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2009 15:50 schreef ElitE het volgende:
morgen weer naar de grootste terrariumbeurs van Nederland in Houten


Die in Hamm, Duitsland, die is pas gaaf. Daar zie je gewoon dieren voor tienduizenden euro's van eigenaar wisselen.


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-12-2009 16:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

lijkt me ook vet, maarja ben ook niet echt van plan een nieuw beest te nemen. Nouja ik denk nog wel een nieuwe herder.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-12-2009 16:51 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2009 16:47 schreef ElitE het volgende:
Nouja ik denk nog wel een nieuwe herder.

Binnenkort of wacht je nog een tijd, en neem je een pup of een asiel hond.
Iets dat ik me afvraag.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-12-2009 17:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik vraag het me ook af, sowieso heb ik er niet al teveel haast bij. Asiel is wel leuk maar vaak probleemhonden en al redelijk oud.(al heb ik een paar kanshebbers op teh internetz gezien, bij een aantal is het probleem dat ze beter 1 op 1 willen zijn) Maar een pup is zooooveeel werk, ik denk niet dat dat gaat.(al komt toevallig een vriendin van me aan de overkant wonen dus die kan af en toe ook helpen).

Volgende week ga ik naar Polen, dus sowieso wordt het daarna, Tenzij ik in Polen wat kan vinden. De duitse herdershonden uit oost europa zijn veel meer naar mijn smaak gefokt. Lekker stevig en wat groter en gemaakt om fysiek nog veel te kunnen ipv die lage kapotte achterkant die zwak is en samenhangt met HD.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-12-2009 17:03]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-12-2009 17:05 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Oud valt mee, en probleemhonden ook. Die hier zit heeft geen probleem, behalve stronteigenwijs.
http://arnhem.dierenbescherming.nl/asieldieren/hond/937
Mooie kop heeft ie trouwens.

Maar rustig de tijd er voor nemen is het beste en als je op Poolse herders kickt zou ik eerst daar kijken. Succes in ieder geval.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-12-2009 17:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah klopt, en herders kunnen erg makkelijk dingen aanleren, mn vorige kwam ook uit het asiel, maarja die had waarschijnlijk een stukje politiehonden training gehad. Zo hebben andere mensen hem allemaal rare commando's laten doen waar we niets vanaf wisten.

Daarom lijkt een asielhond me wel okee, maar daarvan weet je weinig van zn geschiedenis. En omdat ik geen auto heb is het lastig om verschillende asiels af te gaan.

Dankje

ik heb al een naam in gedachten


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-12-2009 17:16]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 12-12-2009 17:16 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Wij hebben een afstands hond en weten vrij veel over het dier en ook waarom die weg gedaan is. Dat geeft je toch een stuk meer zekerheid. Ook de verplichte 3 uur wandelen met de hond voor je hem mee krijgt is alleen maar positief.
Maar wel tof dat je een asielhond overweegt, er zitten genoeg gave honden in het asiel die prima opgevoed zijn maar door persoonlijke omstandigheden weggedaan worden.

Maar goed, dit is het reptielen topic.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2011 16:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

DAMN!!



signature


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 16-04-2011 21:03 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht


'lo


Subtiel kamerolifantje


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-04-2011 23:08 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2011 16:59 schreef Hypnos het volgende:
DAMN!!


Jezus, wat een beest.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-03-2012 15:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vanochtend 2 uurtjes op sjouw geweest om slangen te zoeken. Score: 7 ringslangen en 3 adders, ik ben een zeer tevreden mens!


spelfout weggehaald...


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 24-03-2012 20:38 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

Nog meer foto's dan die ene in het fototopic? Denk dat ik komend weekend nog even op pad ga maar het blijft hier meestal beperkt tot adders en wat zandhagedissen


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-03-2012 7:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2012 20:38 schreef SadistikFuk het volgende:
Nog meer foto's dan die ene in het fototopic? Denk dat ik komend weekend nog even op pad ga maar het blijft hier meestal beperkt tot adders en wat zandhagedissen


Ja, heb nog wel meer gemaakt, zal ik binnenkort ook wel es plaatsen. Nu aan de koffie en dan zo es richting Drenthe op een paar plekkies kijken waar ik eerder ook al het een en ander heb gevonden.


spelfout weggehaald...


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 25-03-2012 8:00 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2012 15:53 schreef varanus het volgende:
Vanochtend 2 uurtjes op sjouw geweest om slangen te zoeken. Score: 7 ringslangen en 3 adders, ik ben een zeer tevreden mens!

Wat doe je er vervolgens mee? Gooi je ze weer terug de natuur in zoals met vissen?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 25-03-2012 12:40 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 8:00 schreef Teneighty het volgende:
Wat doe je er vervolgens mee? Gooi je ze weer terug de natuur in zoals met vissen?


Ik denk niet dat hij het hier zou melden als hij ze niet terug zou gooien, iets met openbaarheid van een forum en de beschermde status van die beestjes


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-03-2012 13:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien hadden die slangen wel een cites bij zich.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-03-2012 15:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2012 8:00 schreef Teneighty het volgende:
Wat doe je er vervolgens mee? Gooi je ze weer terug de natuur in zoals met vissen?


Euh.. effe op de foto en weer terug natuurlijk...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-02-2013 16:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nu ik ga scheiden is er een hele grote kans dat ik mijn reptielenhobby weer op ga pakken....


spelfout weggehaald...


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-02-2013 17:39 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nooit hobby's opgeven voor een ander. Wel tof om naar zoiets weer uit te kunnen kijken.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-06-2013 10:47 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

http://www.nu.nl/binnenland/3497281/zoektocht-anaconda-in-asperen.html

Lijkt wel heel erg de poema van 2013 te worden, maar deze keer is er een foto:



Wat qua tekening best wel lijkt op:



Maar ik wist helemaal niet dat ringslangen tot twee meter (Wikipedia) kunnen worden. Bereiken ze die lengte vaak in NL?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-06-2013 12:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik heb jammer genoeg nog nooit een nederlandsche slang gezien. Maar ik vermoet dat de 1,5 m wel vaak gehaald wordt maar de 2 niet zo heel vaak.

Op deze foto zag de slang er ook vrij dik uit. Erg slank voor een anaconda maar wel pappig voor een ringslang. Zal wel een vrouwtje zijn klaar om te paren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-06-2013 12:04 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 juni 2013 12:00 schreef ElitE het volgende:
Ik heb jammer genoeg nog nooit een nederlandsche slang gezien. Maar ik vermoet dat de 1,5 m wel vaak gehaald wordt maar de 2 niet zo heel vaak.

Op deze foto zag de slang er ook vrij dik uit. Erg slank voor een anaconda maar wel pappig voor een ringslang. Zal wel een vrouwtje zijn klaar om te paren.
Is 1,5m voor een anaconda niet wat klein (gemiddeld mannetje (vanaf?)) 3m)? Oftewel niet volgroeid? Of een net volgevroten ringslang?
Gezien de overeenkomst in tekening gok ik, als totale leek, overigens op een flinke ringslang.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-06-2013 13:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ja dat zou een juveniel zijn. Maar zo koop je ze ook meestal. en zo ontsnappen ze ook meestal.

Anaconda's worden bij lange na niet zoveel gehouden als pythons en boa's. Moeilijker te verzorgen, erg agressief en de dwergsoort is al een beetje te groot voor een normale slangenhouder.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen