IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Slangen / Reptielen Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-05-2006 13:31 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht



Een van mn broers' nieuwe slangetjes.

Drukke Pinky:


*spinspinspin*


T schatje.


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 13:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mijn broertje zn beestjes:











Echt lief!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-05-2006 13:43 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

RAttenslangen?


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 13:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 13:43 schreef stigma het volgende:
Rattenslangen?





stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-05-2006 13:46 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

hier ook 4 rattenslangen. 2 ghosts, 1 black motley en 1 caramel.


Subtiel kamerolifantje


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 07-05-2006 13:47 by Krijst Wijzig reactieProfiel van KrijstQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 13:36 schreef MMayo het volgende:
Mijn broertje zn beestjes:
[plaatjes]
Echt lief!


Gaan alle meisjes nu laten zien wat voor een stoere broer met bijpassende hobby heeft?
Mooie bakken zeg.

En zeggen dat die beesten 'echt lief' zijn, slaat helemaal nergens op. De beesten geven geen moer om je. Ze hebben er geen fuck aan om in die bak te zitten, ze zouden er zelf nooit in kruipen, er is niets wat die beesten gaaf zouden kunnen vinden aan zo'n bak en aan mensen die naar ze zitten te loeren.
Dat je interesse voor die beesten moet leiden tot het opsluiten in een veel te kleine bak (in principe is iedere bak te klein) in een onnatuurlijke en hoogst waarschijnlijk niet al te prettige omgeving zegt veel over de richting van de liefde t.o.v. dat dier: een een-richtingsverkeer-situatie voortkomend uit de banale liefde voor jezelf.

En het maakt het allemaal nog erger als je leest dat mensen hier geen fuck verstand hebben van de beesten die ze in huis halen: 'moet ik hem dwingen te eten, hij eet al een tijd niet?'



[Dit bericht is gewijzigd door Krijst op 07-05-2006 13:47]


The Fist in the Face of god


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-05-2006 13:49 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 13:47 schreef Krijst het volgende:
Gaan alle meisjes nu laten zien wat voor een stoere broer met bijpassende hobby heeft?
Mooie bakken zeg.

En zeggen dat die beesten 'echt lief' zijn, slaat helemaal nergens op. De beesten geven geen moer om je. Ze hebben er geen fuck aan om in die bak te zitten, ze zouden er zelf nooit in kruipen, er is niets wat die beesten gaaf zouden kunnen vinden aan zo'n bak en aan mensen die naar ze zitten te loeren.
Dat je interesse voor die beesten moet leiden tot het opsluiten in een veel te kleine bak (in principe is iedere bak te klein) in een onnatuurlijke en hoogst waarschijnlijk niet al te prettige omgeving zegt veel over de richting van de liefde t.o.v. dat dier: een een-richtingsverkeer-situatie voortkomend uit de banale liefde voor jezelf.

En het maakt het allemaal nog erger als je leest dat mensen hier geen fuck verstand hebben van de beesten die ze in huis halen: 'moet ik hem dwingen te eten, hij eet al een tijd niet?'



Je weet er zelf gelukkig alles van. Ga een boom knuffelen.


Subtiel kamerolifantje


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 07-05-2006 13:51 by Krijst Wijzig reactieProfiel van KrijstQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 13:49 schreef stigma het volgende:
Je weet er zelf gelukkig alles van. Ga een boom knuffelen.


wat denk jij er meer van te weten dan mij?


The Fist in the Face of god


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2006 14:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

voor de liefhebbers van reptielen etc die in het vrij veld leven is de nieuwste amfibien en reptielen gids, uitgegeven door het KNNV, een waar meeesterwerk. Ik wist niet dat er bijv. in Spanje en Italië zoveel endmische soorten waren!!!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 14:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 13:47 schreef Krijst het volgende:
Gaan alle meisjes nu laten zien wat voor een stoere broer met bijpassende hobby heeft?
Mooie bakken zeg.

En zeggen dat die beesten 'echt lief' zijn, slaat helemaal nergens op. De beesten geven geen moer om je. Ze hebben er geen fuck aan om in die bak te zitten, ze zouden er zelf nooit in kruipen, er is niets wat die beesten gaaf zouden kunnen vinden aan zo'n bak en aan mensen die naar ze zitten te loeren.
Dat je interesse voor die beesten moet leiden tot het opsluiten in een veel te kleine bak (in principe is iedere bak te klein) in een onnatuurlijke en hoogst waarschijnlijk niet al te prettige omgeving zegt veel over de richting van de liefde t.o.v. dat dier: een een-richtingsverkeer-situatie voortkomend uit de banale liefde voor jezelf.

En het maakt het allemaal nog erger als je leest dat mensen hier geen fuck verstand hebben van de beesten die ze in huis halen: 'moet ik hem dwingen te eten, hij eet al een tijd niet?'




Krijst jongen, ik vind jou er toch ook lief uitzien terwijl ik geen moer om je geef. Dat kan best hoor.. enne die kleine baardagaampjes zijn echt ontzettend lief en schattig (ja schattig, OOK dat nog). Daarbij zijn dit natuurlijk niet de bakken waar ze in wonen. Dat jij als vegetarier zo nodig de hippie wil uithangen.. prima hoor, maar die discussie of diertjes wel of niet in hokken thuis horen.. is hier niet van toepassing.


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 07-05-2006 15:17 by Krijst Wijzig reactieProfiel van KrijstQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 14:21 schreef MMayo het volgende:
Krijst jongen, ik vind jou er toch ook lief uitzien terwijl ik geen moer om je geef. Dat kan best hoor.. enne die kleine baardagaampjes zijn echt ontzettend lief en schattig (ja schattig, OOK dat nog). Daarbij zijn dit natuurlijk niet de bakken waar ze in wonen. Dat jij als vegetarier zo nodig de hippie wil uithangen.. prima hoor, maar die discussie of diertjes wel of niet in hokken thuis horen.. is hier niet van toepassing.


Die is hier juist van toepassing. Als jij die beesten graag in een hokje wilt stoppen dan doe je dat puur en alleen om egoistische redenen. Er is niets waar zo'n beest je op de een of andere manier ook maar een heel klein beetje dankbaar voor zou kunnen zijn. En ik vind dat ik mensen die dingen gaan roepen als 'echt lief' etc. er best op mag wijzen dat ze barbaarse egoisten zijn, die onder het mom van een uitdrukking als 'echt lief' alleen maar blijk geven van de liefde voor hun zelf en verder geen fuck om die beesten geven.

En natuurlijk geef jij geen moer om mij. Dat hoort allemaal bij de houding die je hebt aangemeten op het internet.


The Fist in the Face of god


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-05-2006 17:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vandaag weer 5 uren over de hei en bos gesjouwd. Resultaat: 2 ringslangen, 2 adders, veel levendbarende hagedisjes, en een hazelworm. Geslaagde reptielenspot dagje dus.


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2006 18:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 17:00 schreef varanus het volgende:
Vandaag weer 5 uren over de hei en bos gesjouwd. Resultaat: 2 ringslangen, 2 adders, veel levendbarende hagedisjes, en een hazelworm. Geslaagde reptielenspot dagje dus.
inderdaad!!! ken je die gids die ik hier heb vermeld????


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 22:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 15:17 schreef Krijst het volgende:
Als jij die beesten graag in een hokje wilt stoppen dan doe je dat puur en alleen om egoistische redenen.

En natuurlijk geef jij geen moer om mij. Dat hoort allemaal bij de houding die je hebt aangemeten op het internet.


In je eerste reactie geef je al aan.. is het stoer als je broertje blablabla. Dussss, zoals jij hebt begrepen zijn het de dieren van mijn broertje. Ik heb geen beesten in hokjes thuis, dus hoe jij er dan bij komt dat ik dieren in een hokje wil stoppen om egoistische redenen is mij een raadsel. Verder heb jij katten toch? Laat jij je katten naar buiten of hou je ze binnen, in beide gevallen spreek je dan je eigen lesje tegen over dieren in "hokjes". Oftewel, als jij "huisdieren" hebt zit jij net zo "fout" volgens jouw denkwijze.

En nee ik geef niks om jou nee, waarom zou ik ook.. je bent maar een naam op het grote internet en dat heeft niks met houding te maken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 22:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 17:00 schreef varanus het volgende:
Vandaag weer 5 uren over de hei en bos gesjouwd. Resultaat: 2 ringslangen, 2 adders, veel levendbarende hagedisjes, en een hazelworm. Geslaagde reptielenspot dagje dus.



Ook foto's weten te maken?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-05-2006 23:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 15:17 schreef Krijst het volgende:
Die is hier juist van toepassing. Als jij die beesten graag in een hokje wilt stoppen dan doe je dat puur en alleen om egoistische redenen. Er is niets waar zo'n beest je op de een of andere manier ook maar een heel klein beetje dankbaar voor zou kunnen zijn. En ik vind dat ik mensen die dingen gaan roepen als 'echt lief' etc. er best op mag wijzen dat ze barbaarse egoisten zijn, die onder het mom van een uitdrukking als 'echt lief' alleen maar blijk geven van de liefde voor hun zelf en verder geen fuck om die beesten geven.

*kuch*



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 23:05 schreef M. het volgende:
*kuch*




Hee, dat was mijn tekst onder mijn plaatje gedoe.. wat lief! Eh schattig! Eh oh wacht.. jeetje, pas je wel op dat je er niemand pijn mee doet M.

Ps: Mag ik dat plaatje van je jatten?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-05-2006 23:13]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-05-2006 23:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 23:13 schreef MMayo het volgende:
Hee, dat was mijn tekst onder mijn plaatje gedoe.. wat lief! Eh schattig! Eh oh wacht.. jeetje, pas je wel op dat je er niemand pijn mee doet M.

Ps: Mag ik dat plaatje van je jatten?

Het is dan ook een goede tekst! Het plaatje is wat mij betreft helemaal van JOU. De rechthebbende van het lettertype, of van de kleur roze, ken ik verder niet .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-05-2006 23:17]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 23:16 schreef M. het volgende:
Het is dan ook een goede tekst! Het plaatje is wat mij betreft helemaal van JOU. De rechthebbende van het lettertype, of van de kleur roze, weet ik verder niet .


Woeii!


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 07-05-2006 23:37 by Krijst Wijzig reactieProfiel van KrijstQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 22:58 schreef MMayo het volgende:
In je eerste reactie geef je al aan.. is het stoer als je broertje blablabla. Dussss, zoals jij hebt begrepen zijn het de dieren van mijn broertje. Ik heb geen beesten in hokjes thuis, dus hoe jij er dan bij komt dat ik dieren in een hokje wil stoppen om egoistische redenen is mij een raadsel. Verder heb jij katten toch? Laat jij je katten naar buiten of hou je ze binnen, in beide gevallen spreek je dan je eigen lesje tegen over dieren in "hokjes". Oftewel, als jij "huisdieren" hebt zit jij net zo "fout" volgens jouw denkwijze.

En nee ik geef niks om jou nee, waarom zou ik ook.. je bent maar een naam op het grote internet en dat heeft niks met houding te maken.


1) ik sprak niet in de eerste plaats jou aan, maar mensen die dat soort dieren houden. Bijv. jouw broertje.

2) de dieren die ik houd (momenteel 2 katten)houd ik vooral om een klein beetje wat aan de toestand te doen die er is. Het zijn twee asielkatten en in de eerste plaats doe ik het voor die katten, en niet voor mezelf.

3) ik hou ook van jou


The Fist in the Face of god


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 23:37 schreef Krijst het volgende:
1) ik sprak niet in de eerste plaats jou aan, maar mensen die dat soort dieren houden. Bijv. jouw broertje.

2) de dieren die ik houd (momenteel 2 katten)houd ik vooral om een klein beetje wat aan de toestand te doen die er is. Het zijn twee asielkatten en in de eerste plaats doe ik het voor die katten, en niet voor mezelf.

3) ik hou ook van jou


1: Wat is denk je hun overlevingskans als moraalridders zoals jij ze zou gaan uitzetten voor vrijheid. Net zoals met die nertsen toendertijd.. free nertsen, freee! En vervolgens bijna allemaal dood terug worden gevonden, welliswaar in de natuur.. maar toch.

2: Nou nou, jij held hoor! Je doet het voor de katten? Je hebt nog geen antwoord gegeven, hou je ze binnen of laat je ze naar buiten..

3: Joepie.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 07-05-2006 23:52 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

gezellie hiero!!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 23:52 schreef ratje het volgende:
gezellie hiero!!



Overigens, Varanus.. waar zijn jouw beesten heen gegaan? Was dat nu Artis of Emmen?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2006 23:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 mei 2006 13:47 schreef Krijst het volgende:
Gaan alle meisjes nu laten zien wat voor een stoere broer met bijpassende hobby heeft?
Mooie bakken zeg.

En zeggen dat die beesten 'echt lief' zijn, slaat helemaal nergens op. De beesten geven geen moer om je. Ze hebben er geen fuck aan om in die bak te zitten, ze zouden er zelf nooit in kruipen, er is niets wat die beesten gaaf zouden kunnen vinden aan zo'n bak en aan mensen die naar ze zitten te loeren.
Dat je interesse voor die beesten moet leiden tot het opsluiten in een veel te kleine bak (in principe is iedere bak te klein) in een onnatuurlijke en hoogst waarschijnlijk niet al te prettige omgeving zegt veel over de richting van de liefde t.o.v. dat dier: een een-richtingsverkeer-situatie voortkomend uit de banale liefde voor jezelf.

En het maakt het allemaal nog erger als je leest dat mensen hier geen fuck verstand hebben van de beesten die ze in huis halen: 'moet ik hem dwingen te eten, hij eet al een tijd niet?'




dat geld voor alle dieren in gevangenschap, behalve negertjes die kleren naaien


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2006 0:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 23:13 schreef MMayo het volgende:
Hee, dat was mijn tekst onder mijn plaatje gedoe.. wat lief! Eh schattig! Eh oh wacht.. jeetje, pas je wel op dat je er niemand pijn mee doet M.

Ps: Mag ik dat plaatje van je jatten?

Hahaha, nu herinner ik me weer dat jij IJsthee op de Muur heet. Nice to meet you; ZTR


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen