IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part IV Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-04-2008 14:13 by Schaep Profiel van Schaep

Ah, zonde, maar misschien is hij dan tenminste normaal verkrijgbaar. Hij was gisteren binnen gekomen en ze waren er 's middags al zo goed als doorheen.

Het stuurtje werkt wel, maar ik vind de old school Gamecube-controller toch het best werken. Verder echt een erg gave game, leuke toevoegingen en die motoren hoefden van mij eerst niet zo nodig maar het werkt wel echt goed!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 16-04-2008 17:56 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Het ging mij om het geld, hehe. Maar ik krijg als het goed is nu eerder mijn zakgeld, dus dan kan ik hem over een week of zo al halen!

Trouwens, heb je per se dat stuurtje nodig? Wel gay als dat zo is en je wilt met z'n tweeën spelen.

EDIT: Ik lees trouwens ook in je post dat je de Cube-controller kunt gebruiken?

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 16-04-2008 17:57]



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-04-2008 18:05 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 16 april 2008 17:56 schreef Skyggesang het volgende:
Het ging mij om het geld, hehe. Maar ik krijg als het goed is nu eerder mijn zakgeld, dus dan kan ik hem over een week of zo al halen!

Trouwens, heb je per se dat stuurtje nodig? Wel gay als dat zo is en je wilt met z'n tweeën spelen.

EDIT: Ik lees trouwens ook in je post dat je de Cube-controller kunt gebruiken?


Ah, ik snap het!

Je kan de Gamecube-controller gebruiken, de Wii Classic Controller, de Wiimote, en de Wiimote met Nunchuck, dus wat dat betreft hebben ze het erg goed gedaan!

Ik vind zelf de Gamecube-controller nog steeds het prettigst werken, het stuur is meer een aardigheid, hoewel het wel goed is uitgewerkt.

Nieuwe gave powerups, heel veel oude banen (SNES, Gamecube, GBA, DS) en toffe nieuwe banen, gave muziek en je kan met je Mii racen.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 16-04-2008 18:37 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Vette shit allemaal inderdaad. Ik zal eerst de Wii-mote gebruiken denk ik; Wii-games speel je met de Wii-mote. Bovendien worden mijn Cube-controllers oud en ik wil ze wat ontzien, anders kan ik geen Cube-games meer spelen.

Maar zodra ik 'm heb, spelen wij tegen elkaar via internet!



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-04-2008 18:45 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 16 april 2008 18:37 schreef Skyggesang het volgende:
Vette shit allemaal inderdaad. Ik zal eerst de Wii-mote gebruiken denk ik; Wii-games speel je met de Wii-mote. Bovendien worden mijn Cube-controllers oud en ik wil ze wat ontzien, anders kan ik geen Cube-games meer spelen.

Maar zodra ik 'm heb, spelen wij tegen elkaar via internet!


Hehe, klinkt goed! Dan moet ik snel verder gaan met oefenen.

Je hebt ook weer die powerup waarbij er drie groene of rode schilden om je kart of bike draaien!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-04-2008 19:08 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ken je de truuk van de gekleurde rook?


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 16-04-2008 19:15 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 16 april 2008 18:45 schreef Schaep het volgende:
Je hebt ook weer die powerup waarbij er drie groene of rode schilden om je kart of bike draaien!

Die miste ik heel erg toen ik net Double Dash speelde.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-04-2008 20:19 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 16 april 2008 19:08 schreef Slechtheid het volgende:
Ken je de truuk van de gekleurde rook?


Nee, vertel erover!

quote:
Op 16 april 2008 19:15 schreef Skyggesang het volgende:
Die miste ik heel erg toen ik net Double Dash speelde.


Hehe, het is zeker goed dat ze er weer zijn ja!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-04-2008 20:36 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

In bv een bocht naar rechts stuur je de stick [waarmee je stuurt] 3x tegen de richting van de bocht in. Een kwartslag als ik het goed herinner. Je rook verkleurt 3 keer. Derde keer = boost.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-04-2008 20:49 by Schaep Profiel van Schaep

Ah, maar dat is helaas veranderd in Mario Kart Wii, daar kan je alleen een mini-turbo verdienen door een bocht door te driften, de super-mini-turbo kan je op die manier niet meer krijgen.

quote:
Snaking
-------
IS SNAKING POSSIBLE? Well, kinda. Yes, it is, but it is harder. As getting
mini-turbos takes longer than before, you cannot really snake from left to
right. On wide tracks you can, but most of the time you cannot. However as I
am a proficient semi-snaker, I can perform semi-snaking in Mario Kart Wii -
I can take a corner, exit it and do another boost before going straight proper.
I'm sure depending on the correct kart and character combination you can snake,
but for all intents and purposes, snaking is reduced, but possible.

ERM, WHAT IS SNAKING? A very advanced technique, you perform mini-turbo over
and over again in a snake like fashion. So say you are on a straight, and you
are on the left; drift to the right, and boost ahead so you're on the right.
Now drift to the left and boost so you end up on the left. Keep repeating this
to create a snake like movement down the track, giving you a huge advantage if
done correctly.

SHOULD I BOTHER PRACTISING? Yes. There is great debate since Mario Kart DS
on whether snaking is 'cheating', but personally I disagree, and consider
snaking is not as effective this time, it is worth trying. It makes single
player easier, and if you even considering to get winning in the long term
online, it is what the professionals use. Use Time Trial as a place of
practice!


[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-04-2008 20:54]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-04-2008 20:54 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ow. Naja de in de Mario Karts die ik speelde was het dé sleutel tot succes.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-04-2008 20:55 by Schaep Profiel van Schaep

Het scheelt zeker hoor! Maar wel minder dan eerst, het was wel erg wennen in het begin.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-04-2008 8:29 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Zo, uitgespeeld. Kort, maar wel heel erg gaaf:



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 18-04-2008 8:35 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Pff, ik heb nooit gesnaked. Dat is gay.

Hoewel ik het maar wel eens met F-Zero GX moet proberen.

En ik gebruik ook gaye trucjes in Super Smash.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-04-2008 13:13 by Schaep Profiel van Schaep

Hehe, ik kan niet eens snaken, maar driften probeer ik wel veel te doen.

Ik kwam er gisteren achter dat je ook kan stunten op sommige delen van de banen en wheelies kan maken om harder te rijden.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-04-2008 1:25 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 6 april 2008 1:03 schreef Lionheart het volgende:
Link van de trailer: http://www.tm-united.com/trailers/tmnf/



Is hier ook animo om met een paar lui van ZM tegen elkaar te gaan racen als het spel uitkomt?


Net even gespeeld en best leuk, tenminste uitgebreider dan het vorige deel.

Net ook wat rondes Red Orchestra gedaan, dat blijft toch echt goed. Lekker knokken met fascisten of communisten.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-04-2008 1:42 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 18 april 2008 8:35 schreef Skyggesang het volgende:Hoewel ik het maar wel eens met F-Zero GX moet proberen.

Die game is uber! Fuck WipeOut, F-Zero was er eerder en is beter. Moeilijk op hogere levels, dat wel.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 21-04-2008 1:43 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 18 april 2008 13:13 schreef Schaep het volgende:
Hehe, ik kan niet eens snaken, maar driften probeer ik wel veel te doen.


Ik ook; ik deed ook in Double Dash altijd en overal driftboostjes, ook op rechte stukken.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-04-2008 0:45 by Snaack Profiel van Snaack

Vandaag Assassins Creed gekocht, damn wat een schitterende game zeg!! Alleen al rondlopen en de omgeving bekijken kan ik uren doen haha


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-04-2008 0:47 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 22 april 2008 0:45 schreef Snaack het volgende:
Vandaag Assassins Creed gekocht, damn wat een schitterende game zeg!! Alleen al rondlopen en de omgeving bekijken kan ik uren doen haha

Gaaf spel ja, al moet ik eerlijk zeggen dat hij na een tijdje toch iets minder wordt. De missie's hebben allemaal dezelfde opbouw, jammer. Maar toch gaaf spel, binnekort maar weer mee verder gaan.

En nog maar 8 dagen tot GTA IV! Die lijkt me pas gaaf!


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 22-04-2008 0:55 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 22 april 2008 0:47 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Gaaf spel ja, al moet ik eerlijk zeggen dat hij na een tijdje toch iets minder wordt. De missie's hebben allemaal dezelfde opbouw, jammer. Maar toch gaaf spel, binnekort maar weer mee verder gaan.

En nog maar 8 dagen tot GTA IV! Die lijkt me pas gaaf!
Zeker! Alleen helaas geen PS3 of Xbox360


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-04-2008 0:56 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 22 april 2008 0:55 schreef Nargaroth het volgende:
Zeker! Alleen helaas geen PS3 of Xbox360

Bij mij is het meer dat ik geld nodig heb voor andere dingen en ik 60 euro voor een spel toch behoorlijk duur vind.

Maar wie weet haal ik hem volgende week, als ik in een goede bui ben.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 22-04-2008 1:02 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 22 april 2008 0:56 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Bij mij is het meer dat ik geld nodig heb voor andere dingen en ik 60 euro voor een spel toch behoorlijk duur vind.

Maar wie weet haal ik hem volgende week, als ik in een goede bui ben.
Ja is ook zo. Maar kom op, GTA


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-04-2008 1:21 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 april 2008 1:43 schreef Skyggesang het volgende:
Ik ook; ik deed ook in Double Dash altijd en overal driftboostjes, ook op rechte stukken.


Is dat niet het idee van snaken?

quote:
Op 22 april 2008 0:45 schreef Snaack het volgende:
Alleen al rondlopen en de omgeving bekijken kan ik uren doen haha


Dat scheelt.

Half-tuck is the new Mullett

I just finished Uncharted: Drake’s Fortune, and I will tell you this: I liked it a lot. It had beautiful environments, fun platforming, and the awesome phrase, “I’ll kick you to sleep!” You should all go play it right now. It was all super next-gen, but the most next-gen thing about it to me was Drake’s shirt. Check it out: Somehow it’s tucked in, and yet not tucked in, at the very same time. Of all the technical marvels contained in Uncharted, this was the one that really mystified me.

Yes, the shirt was dirty, like he had partied in it all night, passed out, threw up on himself repeatedly in his sleep, and was then left in a ditch outside of town by his mean friends. And by the time he walked home his shirt was dry, so he just said, “The hell with it. Let’s go find some treasure.”

So, on his left side, he tucked the shirt in, to show his trim figure and stylish belt buckle. “What a handsome young man,” you might say, “If he gets that shirt washed, he may date my daughter.” But his right side is untucked, like the shirt of a wild man, a renegade, a scoundrel. “What is that guy up to? Why is his shirt untucked? Does he not give a damn about me and my rules?”

At no time during the game does Drake stop and tuck in the loose part of his shirt. Nor does he ever just say, “The hell with it!” and untuck the whole thing. It remains in a state of half dress for the length of the game, through all sorts of climbing, jumping, and scampering. Jet skiing, swimming, and almost kissing--nothing can dislodge or fully tuck Drake’s half-casual shirt. It is draped in a purgatory state, half in, half out, never completely free. It’s like an unfinished symphony.

Then I realized what a clever invention the half-tuck is. How better to show off your rock-hard abs, but still create an air of nonchalance? Much like how a mullet shows the world your business side in the front, and your party side in the back, the half-tuck tells one story on the right side, but a completely different story on the left. In encapsulates the contradiction that you are: The shy extrovert, the organized slob, the guy who likes to shop at Banana Republic but also likes to fall into the Gap when he’s feeling a little crazy. The half-tuck reassures the ladies that you’re a man who cares about personal grooming, but who, at the same time, couldn’t give a f##k. Who doesn’t like that?

Of all the treasure I found on this quest, I think this little fashion tip is the one I will cherish the most.



Tim Schaeffer is de man, ik zweer het jullie.



[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-04-2008 1:37]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-04-2008 1:41 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Kirby heerscht! Niks vechten, gewoon jezelf opblazen en over de vijanden heen vliegen. XD


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen