IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part IV Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-01-2008 21:45 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl





Zenial


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 04-01-2008 0:45 by Pattie Profiel van Pattie

quote:
Op 24 december 2007 18:48 schreef Skyggesang het volgende:Ik heb verder zelfs alle 120 Shines gehaald met Super Mario Sunshine zonder walkthrough en dat is ook niet meer leuk op het laatst, die blauwe kutmuntjes zoeken!


haha, ziekelijk! Maar respect!

Zijn er verder nog cod4'ers hier? Dat is echt wel een game waar een fps'er in no-time verslaafd aan is


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 04-01-2008 0:46 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

quote:
Op 4 januari 2008 0:45 schreef Pattie het volgende:
haha, ziekelijk! Maar respect!

Zijn er verder nog cod4'ers hier? Dat is echt wel een game waar een fps'er in no-time verslaafd aan is


Had ik maar een betere pc



Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 04-01-2008 1:09 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 3 januari 2008 19:18 schreef Schaep het volgende:
Nu heeft mijn buurman zijn internet beveiligd en moet ik dus wachten tot ik mijn laptop weer in huis heb zodat ik mijn draadloze modem weer aan de praat krijg onder Windows XP

:')

quote:
Ik denk dat ik op minstens twee keer zoveel tijd zit met de game (toch zeker een uur of 30, denk ik) en ik moet nog 13 sterren halen, dus ik doe er toch wel wat langer over dan jij.

Maar jij speelde hem ook wel erg snel uit, man!


Ach, ik ken ook wel mensen die sommige sterren gewoon écht niet voor elkaar krijgen. Die kappen er ook al mee nadat ze Bowser hebben...
Misschien schop jij mij juist weer zodra Super Smash Bros. Brawl uit is, of zo.

quote:
Op 4 januari 2008 0:45 schreef Pattie het volgende:
haha, ziekelijk! Maar respect!

Kwestie van geluk.
Waar blijft jouw Wii-nummer, trouwens?

Ik ben nu bezig met Metroid Prime 2, ook een gaaf spel! Ik vind het alleen een beetje jammer van Twilight Princess nu; de verhaallijnen hebben teveel parallellen.

O, trouwens:



[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 04-01-2008 1:11]



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-01-2008 1:43 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 4 januari 2008 1:09 schreef Skyggesang het volgende:
Ach, ik ken ook wel mensen die sommige sterren gewoon écht niet voor elkaar krijgen. Die kappen er ook al mee nadat ze Bowser hebben...
Misschien schop jij mij juist weer zodra Super Smash Bros. Brawl uit is, of zo.


Haha, nou ik heb nu nog één ster echt niet kunnen ontdekken terwijl ik er best veel moeite voor heb gedaan (de verborgen ster in Deep Dark Galaxy) en verder moet ik vooral nog paarse muntjes verzamelen, maar ik zie daar altijd zo tegenop (maar als ik ze eenmaal allemaal heb gevonden ben ik meestal wel erg blij).

In de Super Smash Bros.-games ben ik echt slecht, ik denk wel dat ik hem zal kopen, maar ik wil hem eerst eens bij Pattie spelen voordat ik beslis.

Ik heb nu trouwens Link's Crossbow Training, Metroid Prime 3 Corruption, Super Mario Galaxy, WarioWare Smooth Moves en Wii Play (en natuurlijk Wii Sports, maar dat telt niet echt).

En wat een fucking lekkere Wii, ik wil hem!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-01-2008 1:44]


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 04-01-2008 2:11 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Dat alien-achtige, groene licht ook uit die mote bv., fantastisch!

Paarse muntjes zijn makkelijk, maar die geheime ster is inderdaad érg flauw. Hij zit in het enige gebied waar je niet echt komt als je die chapter speelt... (Ik zal je niet teveel hints geven; heb ik zelf een enorme hekel aan.)

Ik wil Metroid Prime 3 uiteraard ook erg graag, hehe. Verder Resident Evil 4 Wii in eigen bezit hebben en natuurlijk SSBB wanneer die uitkomt. Het kost alleen allemaal zoveel...

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 04-01-2008 2:13]



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-01-2008 3:51 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 4 januari 2008 2:11 schreef Skyggesang het volgende:
Dat alien-achtige, groene licht ook uit die mote bv., fantastisch!

Paarse muntjes zijn makkelijk, maar die geheime ster is inderdaad érg flauw. Hij zit in het enige gebied waar je niet echt komt als je die chapter speelt... (Ik zal je niet teveel hints geven; heb ik zelf een enorme hekel aan.)

Ik wil Metroid Prime 3 uiteraard ook erg graag, hehe. Verder Resident Evil 4 Wii in eigen bezit hebben en natuurlijk SSBB wanneer die uitkomt. Het kost alleen allemaal zoveel...


quote:
Op 4 januari 2008 2:11 schreef Skyggesang het volgende:
Paarse muntjes zijn makkelijk, maar die geheime ster is inderdaad érg flauw. Hij zit in het enige gebied waar je niet echt komt als je die chapter speelt... (Ik zal je niet teveel hints geven; heb ik zelf een enorme hekel aan.)


Die Wii ziet er echtwel enorm gaaf uit, hehe.

Deze hint is inderdaad voldoende (niet genoeg om de ster al gevonden te hebben), maar dankjewel!

Het kost allemaal wel veel inderdaad, maar ik heb op dit moment twee keer zoveel geld te besteden als dat ik eerder had, dus dat scheelt voor mij een hoop.

Metroid Prime 2 wil ik ook nog wel spelen! Alleen in het eerste deel zit ik nog vast in de mijnen, waarbij ik dat kleine licht moet verslaan, maar ik zal er echt een avond voor moeten gaan zitten om dat stuk te halen.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 04-01-2008 13:12 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 4 januari 2008 3:51 schreef Schaep het volgende:
Alleen in het eerste deel zit ik nog vast in de mijnen, waarbij ik dat kleine licht moet verslaan, maar ik zal er echt een avond voor moeten gaan zitten om dat stuk te halen.

Ik weet ook niet hoe dat zat; ik schoot er in het wilde weg op met verschillende wapens en op het gegeven moment had ik 'm dood... :') Lukte me ook verder in één keer.

EDIT: Ik bedenk me net dat er nog zo'n gebied is, maar daar kom je helemáál niet (als het goed is :')). Je komt wel echt lángs het stukje dat ik bedoel, in elk geval.

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 04-01-2008 13:15]



Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 04-01-2008 19:17 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Net Bioshock uitgespeeld. Best gave game. Geen standaard FPS, boeiende setting, gave Plasmids en nice graphics!
Wel jammer dat het nergens echt moeilijk werd, zelfs het eindgevecht met Fontaine niet (waar je toch wel een tijd naar toe leeft)


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-01-2008 19:27 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 4 januari 2008 0:45 schreef Pattie het volgende:
haha, ziekelijk! Maar respect!

Zijn er verder nog cod4'ers hier? Dat is echt wel een game waar een fps'er in no-time verslaafd aan is
Ik speel COD4 wel online op cracked servers, maar ik vind het na 60 uur ofzo toch wel een beetje saai worden..

Maar gaaf spel ja..


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-01-2008 19:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Moet je ook clanwars spelen! We spelen alleen 3on3 vanwege gebrek aan meer leden. Maar 't is wel leuk zo, met wat vrienden een avondje spelen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 04-01-2008 20:01 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 4 januari 2008 19:17 schreef Nargaroth het volgende:

Wel jammer dat het nergens echt moeilijk werd, zelfs het eindgevecht met Fontaine niet (waar je toch wel een tijd naar toe leeft)


Vandaar dat dit een game is die ik uitgespeeld kreeg, hehe. Dat eindgevecht vond ik erg vaag, zo gemakkelijk! Voor de zekerheid ben ik nog een keer het gevecht aangegaan. De scene daarna begreep ik niet echt.

Maar wel een van de gaafste games in de laatste paar jaar, kom maar op met deel 2.

Bioshock 2 lijkt een feit
Dat Bioshock het enorm goed doet, zal ik niemand meer moeten vertellen. Het spel weet de hoogste scores te behalen in tal van reviews en verkoopt als zoete broodjes voor zowel de Xbox 360 als voor PC. Dat vraagt om een vervolg ....

"Op een aandeelhoudersvergadering van Take Two was te horen dat Bioshock al meer dan 1,5 miljoen exemplaren verkocht heeft. Hiermee doet het beter dan zijn voorganger System Shock en dat vraagt natuurlijk om een vervolg. Take Two CEO Strauss Zelnick kwam met het nieuws dat er zo snel mogelijk aan een opvolger begonnen moet worden. Aangezien een game ontwikkelen een hele tijd duurt, zullen we Bioshock 2 niet binnen dit en 2 jaar moeten verwachten. Hopelijk kan deel 2 het eerste deel evenaren."

http://www.9lives.be/node/98561


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-01-2008 21:13 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 4 januari 2008 13:12 schreef Skyggesang het volgende:
Ik weet ook niet hoe dat zat; ik schoot er in het wilde weg op met verschillende wapens en op het gegeven moment had ik 'm dood... :') Lukte me ook verder in één keer.

EDIT: Ik bedenk me net dat er nog zo'n gebied is, maar daar kom je helemáál niet (als het goed is :')). Je komt wel echt lángs het stukje dat ik bedoel, in elk geval.


Haha, dat verhaal heb ik al vaker gehoord, maar het is me tot nu toe nog niet gelukt!

Ik ga mijn best doen om de gebieden te ontdekken!

Crysis draait hier lekker, vette game, zo lijkt het!

Edit: Ik heb de ster eindelijk! Ik zat al eerder op die plek te kloten, maar ik had de vereiste handeling nog niet uitgevoerd. Ik heb zelfs het schild aan de onderkant van de zeebodem meegenomen naar boven om het kistje open te maken waar een leven in zat, terwijl daar een schild naast lag, dus ik was wel echt wanhopig.

Nu nog 9 kometen, maar dat gaat wel lukken.

Woehoe!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-01-2008 13:47]


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 06-01-2008 23:50 by Dodo Profiel van Dodo

Bioshock was echt TE makkelijk, behalve de big daddy's.. Die waren op "medium" zelfs nog wel erg lastig dood te krijgen.

Wat ik trouwens wel heel erg gaaf vond was dat als je ze niet aanvalt, ze toch de little sister beschermen..
Ze drukken je weg, en gaan tegen je grommen enzo, best leuk.

Ik denk dat ik metroid corruption bijna uitgespeeld heb. Kwam op een punt waar de phazon mijn lichaam geheel overnam en ik niet meer mn schip in kon om te saven. Perongeluk had ik niet op save and enter gedaan ervoor, dus ik hoop dat ik niet teveel over moet doen, want ik moest weg op dat punt, en kon dus niet saven.
Kan iemand mij aangeven hoe lang het nog duurt ongeveer?

Ben nu ook bezig met Assasins creed op de ps3, erg gaaf spel, toch moeilijk om die vlaggetjes te vinden!
Rest is vrij makkelijk eigenlijk.. als je de counterattack eenmaal kunt, zijn de gevechten ook een eitje.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 07-01-2008 9:46 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 4 januari 2008 21:13 schreef Schaep het volgende:
Edit: Ik heb de ster eindelijk! Ik zat al eerder op die plek te kloten, maar ik had de vereiste handeling nog niet uitgevoerd. Ik heb zelfs het schild aan de onderkant van de zeebodem meegenomen naar boven om het kistje open te maken waar een leven in zat, terwijl daar een schild naast lag, dus ik was wel echt wanhopig.


Hehe, hij was best flauw, hè? Heb je de Daredevil-komeet ook al in Molty Molten Galaxy? Die vond ik de moeilijkste van alle 120 sterren.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-01-2008 9:54 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 7 januari 2008 9:46 schreef Skyggesang het volgende:
Hehe, hij was best flauw, hè? Heb je de Daredevil-komeet ook al in Molty Molten Galaxy? Die vond ik de moeilijkste van alle 120 sterren.


Die heb ik al wel ja, maar hij was behoorlijk lastig inderdaad!

En die in de Deep Dark Galaxy was inderdaad behoorlijk flauw, hehe.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2008 14:01 by Chelman Profiel van Chelman

Nog drie maandjes wachten en dan is Spore er eindelijk. De eerste game wat ik in de 21ste eeuw ga kopen.

Met de kerst heb ik een radioprijsvraag/loterij gewonnen in Polen waarbij ik een Witcher LE pakket kreeg. Ik zit het nu al een paar dagen te spelen. Tamelijk geniaal eigenlijk. Wel zwaar aan de specs.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-01-2008 14:28 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Van het weekend Wii Play en Wii Boogie gekocht. Erg lollig


Zenial


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-01-2008 14:35 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Wat is The Witcher? RPG?
Mijn broer zit verlegen om een Oblivion-kloon, op de 360 wel te verstaan, en Two Worlds valt al af, tips?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-01-2008 14:50 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 januari 2008 14:01 schreef Chelman het volgende:
Nog drie maandjes wachten en dan is Spore er eindelijk. De eerste game wat ik in de 21ste eeuw ga kopen.



Daar wachten we hier ook al eeuwen op.



Bruce Banner


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 07-01-2008 15:43 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Over een maandje Super Smash Bros. Brawl!



Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 07-01-2008 15:47 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 7 januari 2008 14:35 schreef Slechtheid het volgende:
Wat is The Witcher? RPG?
Mijn broer zit verlegen om een Oblivion-kloon, op de 360 wel te verstaan, en Two Worlds valt al af, tips?
The Witcher is een RPG ja. Alleen is deze game nog niet uitgegeven voor de 360 geloof ik, maar misschien dat dat alsnog gebeurt. Verder zou ik het ook niet weten.


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2008 16:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 januari 2008 14:35 schreef Slechtheid het volgende:
Wat is The Witcher? RPG?
Mijn broer zit verlegen om een Oblivion-kloon, op de 360 wel te verstaan, en Two Worlds valt al af, tips?


't is een action RPG, ja. Het leukste (speciaal voor Lain) daaraan is dat elvish freedom-fighters visueel als enorme homo's getoond worden. Het wordt waarschijnlijk naar de 360 geport want de developer heeft sinds kort 360 vacatures op hun site...

Een maat van mij die een 360 heeft had het over Mass Effect als zijnde een gave 360 game. Alleen wet ik niet of het uberhaupt al uit is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 07-01-2008 16:10 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 7 januari 2008 16:00 schreef Chelman het volgende:
Een maat van mij die een 360 heeft had het over Mass Effect als zijnde een gave 360 game. Alleen wet ik niet of het uberhaupt al uit is.
Ohjah, die was ik vergeten. Lijkt me wel een hele vette action-RPG. De game is al uit iig.

Check hier anders even voor een review.


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-01-2008 1:47 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Mass Effect is uit en verdomd vet. Ik begrijp nu het achterliggende verhaal [achtergrond voor delen 2 en 3] en dat is MASSIVE!!1one.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen