IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Borknagar / Vintersorg Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 21-02-2002 14:29 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Zoals je aan mijn naam kunt aflezen vind ik deze twee bands geweldig!!!!!
wat vinden jullie van deze bands??

Bv. Nieuwe borknagar album "Empiricism"



[hoofletter gebruik in topic titel aangepast]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 23-11-2002 14:03]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-02-2002 14:35 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Van Borknagar ken ik vrij weinig, die laatste vind ik juist vanwege Vintersorg's cleane zang minder. Alhoewel ik 'm ff kort 10 minuten in de CD zaak geluisterd, niet echt genoeg om goed te kunnen oordelen.

Van Vintersorg zelf vind ik alles SUPER gaaf totdat 'ie begon te trippen in Cosmic Genesis

Typisch Enslaved-syndroom..

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-02-2002 14:37]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 21-02-2002 14:38 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik vind die clean voice van vintersorg bij Borknagar juist top! Een zeer goede vervanger voor Vortex (dimmu)


[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 21-02-2002 14:38]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-02-2002 14:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Rulez....

Vintersorg gezien in 013 afgelopen keer:
Foto's:







En ook op wacken gezien:
Foto's:
shit..even zoeken..




[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-02-2002 14:39]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-02-2002 14:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Precies het soort metal waarbij ik van verveling in slaap val. Tja, Noorwegen he, daar komt echt helemaal nix tofs meer vandaan, al een paar jaar niet meer. Alleen de eerste twee Borknagar CD's vind ik te pruimen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-02-2002 14:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Eerste twee...

waren dat die met GARM nog op vocals??



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-02-2002 14:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik vind Borknagar echt een dodelijk saaie band...
De eerste twee waren idd goed, vooral die akoestische stukjes.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-02-2002 14:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat waren die met Garm. De 2e is me eigenlijk al te 'rocky' maar vind ik wel lekker wegluisteren. Ik draai hem bijna nooit meer, eigenlijk, misschien moet ik hem maar wegruilen ook.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 21-02-2002 14:53 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Inderdaad er komt niet echt veel soeps meer uit Norwegen de laatste tijd maar
de nieuwe Immortal is zeer bruut, ik vind die van Borknagar dus erg goed, de laatste DImmu borgir vind ik erg bruut.
En ik vind het juist cool dat (om even bij deze 3 te blijven) ze alle drie een totaal verschillende stijl van Black Metal hebben!

Niet weer de zoveelste Dark Funeral ripp off


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-02-2002 14:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

de laatste echt heel goeie CD uit Noorwegen is de cd van Thorns


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-02-2002 15:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind beide bands erg goed. Het concert van vintersorg onlangs als voorprogramma was ook erg boeiend.

hey vintersorg, hoe vind je "otyg"??? ander goede band met vintersorg.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 21-02-2002 15:08 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Wel aardig, maar niet beter!!! heb er wat mp3-tjes van, Rockt wel lekker weg


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-02-2002 15:16 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

beide bands boeien mij totaal niet


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 21-02-2002 17:22 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Ik heb een hekel aan black metal maar de laatste 2 cd's van Borknagar vind ik wel cool (is ook niet echt black metal (meer)).
De drummer (Asgeir) speelt ook in Spiral Architect ( http://www.spiralarchitect.com ) en die band is waanzinnig. Ik heb Asgeir ontmoet op het ProgPower festival (november 2000) waar ie met SA speelde. Ik deed daar een clinic en de beste man komplimenteerde me hevig na afloop. Daar snapte ik dus nix van want ik voel me bij hem echt een kleuter. Die man is gooooeeed . Hebbik 'm maar een paar biertjes gevoerd
Ik vind die ouwe bassist/zanger van Borknagar heel gaaf. Erg zonde dat ie naar Dimmu Borgir is gegaan. Dat vind ik dus echt een bak takke-herrie.

Een goeie vriend van me (woont een paar straten bij me vandaan) "doet" overigens http://www.borknagar.com

EDIT -> wederom een berg spelvauten!


[Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 21-02-2002 17:24]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-02-2002 17:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tijd voor een black metal tutorial, Herr Redelijk! Dimmu Borgir is echt ontzettend makkelijk te begrijpen (valt nix aan te begrijpen, kutband) en van daaraf wordt alles beter.

Tip: Vlad Tepes/Belketre 'March To The Black Holocaust'



Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 21-02-2002 18:08 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Thanks but no thanks :-) Ik heb een half jaar een vriendin gehad die helemaal blackmetal leip was. De hele dag die herrie op. Om helemaal koekie van te worden.
En al is het al is het alleen al om de "vervelende" herinneringen die ik aan die meid heb.. Geen blackmetal voor mij


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2002 21:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Redelijk, mag ik u den hand schudden ?
Ik ben dan denk ik iets gematigder, maar ik krijg steeds meer de schijt aan BM.
Een goeie pot death/grind/gothic/core doet mij veel meer plezier.
BM komt bij mij altijd over als een stel opgefokte mannetje die wel boos zijn op hun mammie.
Ik zal het dan volgens de kenners hier wel weer niet snappen, maar ik kan er weinig anders over zeggen


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 21-02-2002 21:16 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 21:07 schreef Jenje het volgende:
Redelijk, mag ik u den hand schudden ?
Ik ben dan denk ik iets gematigder, maar ik krijg steeds meer de schijt aan BM.
Een goeie pot death/grind/gothic/core doet mij veel meer plezier.
BM komt bij mij altijd over als een stel opgefokte mannetje die wel boos zijn op hun mammie.
Ik zal het dan volgens de kenners hier wel weer niet snappen, maar ik kan er weinig anders over zeggen


haat bij voorbaat..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2002 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ?
Dus ik mag van jou BM geen pokkeherrie vinden ?
Dan mag je jezelf scharen bij alle andere bekrompen mensen.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 21-02-2002 21:21 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 21 februari 2002 21:07 schreef Jenje het volgende:
BM komt bij mij altijd over als een stel opgefokte mannetje die wel boos zijn op hun mammie.



:D

Mja, ik kan black-metal zeer goed waarderen maar dit kwam toch wel humoristisch over

Iig, bm-lui zijn volgens mij boos op andere dingen dan hun mammie..


11.45: restate my assumptions


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-02-2002 21:21 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

borknagar heeft me nooit zoveel gezegd maar van vintersorg heb ik alles liggen op cd, alleen die laatse had ie van mij niet hoeven maken.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-02-2002 21:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ach joh, smaken verschillen nou eenmaal...waarom gaat je voorkeur uit naar bijv. negerinnen of juist niet?
Niet-uit-te-leggen toch?

Ik kan sinds 1993 geen hardcore meer verdragen, daar krijg ik ook zo'n beeld van overgegroeide tieners...majaah.
Smaken.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 21-02-2002 21:25 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 21 februari 2002 21:19 schreef Jenje het volgende:
Oh ?
Dus ik mag van jou BM geen pokkeherrie vinden ?
Dan mag je jezelf scharen bij alle andere bekrompen mensen.


Hmm, no offence Jenje, maar hoeveel bm-bands ken je? heb je het nu meer over Dimmu-achtige dingen (ja, W_o_O zal nu wel weer hardstikke pissed worden dat ik "BM" en "Dimmu" in 1 reply heb staan ), of ook over Darkthrone/burzum/underground-achtige dingen? Niet dat ik zoveel ken hoor, ik ben ook maar een newbie, maar ik hoor zovaak van mensen dat ze het niks vinden, dat ze het ruis vinden, dat ze het lui vinden die geen vriendin kunnen vinden ed... vind ik gewoon jammer af en toe


11.45: restate my assumptions


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 21-02-2002 21:29 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 17:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Tijd voor een black metal tutorial, Herr Redelijk! Dimmu Borgir is echt ontzettend makkelijk te begrijpen (valt nix aan te begrijpen, kutband) en van daaraf wordt alles beter.

Tip: Vlad Tepes/Belketre 'March To The Black Holocaust'




Mooie tip, maar helaas niet meer te krijgen


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-02-2002 21:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ikzelf ben trouwens nooit boos op mijn moeder (nooit geweest ook trouwens). Ik vraag me idd af hoe Jenje aan dit vooroordeel komt (afgezien van sommige forumleden die bv. ook het woord 'true' een ongenadige dood hebben laten sterven). Het klinkt eigenlijk als de boel gewoon ironiseren, een typisch Nederlandse kwaal die met wortel en tak uitgeroeid dient te worden.

Nu moet ik wel zeggen dat 'Black Metal ist Krieg' van Nargaroth (toch iets dat door veel mensen 'true' wordt genoemd) mij weinig mogelijkheden biedt om het serieus te nemen. Maar Judas Iscariot of zo toch echt wel!

Ai ai ai wat is dit weer grenzeloos off-topic... ehmz... het debuutalbum van Borknagar heerscht de pan uit!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2002 23:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 21 februari 2002 14:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Precies het soort metal waarbij ik van verveling in slaap val. Tja, Noorwegen he, daar komt echt helemaal nix tofs meer vandaan, al een paar jaar niet meer. Alleen de eerste twee Borknagar CD's vind ik te pruimen.
Zweden.

Borknagar heb ik nooit veel aan gevonden. Vintersorg was ik best wel weg van, maar ik betwijfel of ik er ooit nog iets van zou kopen. Ik moet bekenen dat mij smaak toch wel wegdrijft van metal. Althans, van het doorsnee popijopie spul. Echt goede shit zal ik altijd blijven luisteren.



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen