IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Triptykon Vorige pagina | Volgende pagina
meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 24-03-2010 14:45 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Boudisque al geprobeerd? of zit die ook al niet meer in Utrecht?


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-03-2010 14:48 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 14:36 schreef MR Klister het volgende:
2 keer geluisterd en geen reet aan, veel te sloom, niet catchy, jammer.



Niet catchy? Laat me niet lachen!

LORD, HAVE MERCY UP ON ME!


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-03-2010 14:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

sloom issie ook niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-03-2010 20:10 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 14:38 schreef attematic het volgende:
White Noise


Jezus, wat een klote joden zaak!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-03-2010 21:50 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Allang dicht. Boudisque in Utrecht is weer open, op een andere locatie.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-03-2010 23:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

White noise en Twist & shout zijn al tijden geleden overleden, maar Boudisque heeft het overleefd; ze zitten nu tegenover Vredenburg.

Nu de nieuwe plaat voor de eerste keer aan het luisteren.
Algemene luisterindruk tot nu toe is niet zozeer sloom, maar wel regelmatig een enorm lome sfeer, terwijl ik liever nummers hoor als Into the crypts of rays, Circle of the tyrants & The heart beneath. Hopelijk staan die er ook op. Sfeer is wel weer erg sterk


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Letselzwaerd
geen-tot-geen
Usericon van Letselzwaerd
Posted 25-03-2010 8:24 by Letselzwaerd Wijzig reactieProfiel van LetselzwaerdQuote dit bericht

Hulde !

De heer Tom G. Warrior flikt het weer !




Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-03-2010 9:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 23:24 schreef Mutilator het volgende:
terwijl ik liever nummers hoor als Into the crypts of rays, Circle of the tyrants & The heart beneath. Hopelijk staan die er ook op. Sfeer is wel weer erg sterk


Dat zijn nummers van Celtic Frost, dit is Triptykon.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-03-2010 9:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

in 1 luisterbeurt is dat ook onmogelijk meteen te vatten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-03-2010 23:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vette plaat.

Aparte dictie wel, "I Piss Within My Song". (dark waters consuming me.... brrrrr!)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-03-2010 23:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik krijg megahuivers (in de positieve zin) van die hellhammerriff het begin van de cd maar even goed van het "iets" lichtere "my pain". Echt een super cd. En ik wens diegene die ze live gaan zien binnenkort veel plezier


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-03-2010 9:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 23:06 schreef M. het volgende:
Aparte dictie wel, "I Piss Within My Song". (dark waters consuming me.... brrrrr!)

Bedoel je nou aparte dictie of aparte teksten?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-03-2010 10:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Weet ik niet man! Kan jij het horen?

Maar serieus, toffe plaat dit. Ik heb erg veel zin om dit op Roadburn te zien, wat een privilege. Dat begin van dat openingsnummer is inderdaad te gek! Het laatste nummer is trouwens ook geweldig, DOOM!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-03-2010 10:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 March 2010 10:44 schreef M. het volgende:
Weet ik niet man! Kan jij het horen?

Ja, hallo, wat bedoel je nou? Ik begrijp je echt niet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2010 11:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zellie, wat vind jij ervan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-03-2010 11:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Klinkt best gaaf! Is denk gewoon een uitermate goed in elkaar geklust album, alleen de stijl spreekt me niet volledig aan. Blijven luisteren nog even


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-03-2010 17:06 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Live spelen ze 50/50 Triptykon/Celtic Frost. Aldus Tom in wat interviews. Tof.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-03-2010 17:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik hoop toch echt dat die plaat binnenkort eens hier aankomt!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-03-2010 18:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 March 2010 17:06 schreef bokaj het volgende:
Live spelen ze 50/50 Triptykon/Celtic Frost. Aldus Tom in wat interviews. Tof.


Weer geen hellhammer nummers dus, jammer, zou er best bij passen. Gewoon alleen triumph of death ofzo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 31-03-2010 0:03 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 30 March 2010 18:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Weer geen hellhammer nummers dus, jammer, zou er best bij passen. Gewoon alleen triumph of death ofzo.


Het is tot nu toe 1 keer gebeurd, een Hellhammer nummer live gespeeld door Tom Warrior.
Alleen Messiah werdt eens gespeeld, Montreal 1985.
Triumph of Death op 33 rpm past er wel nu bij, maar live kan alleen de demoversie uitgevoerd worden.
Ben blij dat hij nog 50% Frost songs speelt, in mei 2006, first leg, comeback, hadden ze de beste setlist


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-03-2010 21:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wacken dus? Daar was ik toen wel bij, ja. Vette tracklist. Alleen wel minder dat ook de ouwe frost nummers op halve snelheid gespeeld werden. Deed Into The Crypt Of Rays geen goed. Procreation of the wicked zou het wel goed gedaan hebben.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-04-2010 16:28 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Afgelopen zaterdag Eparistera Daimones op dubbel l.p. met een paar posters erbij en nog de digi c.d. boek versie ontvangen.
Opener Goetia opent inderdaad met het ziekelijke openers gitaargeluid van Triumph of Death, Klasse!!!
Het is een plaat van een hoog kaliber geworden, en die muzikaal ontzettend zwaar naarbinnen dreunt!
Persoonlijk vind ik hem beter dan Monotheist. Bovendien mijn complimenten dat Triptykon een band is geworden met een echt eigen geluid .
Waardoor ze bij de bands horen die normaal gesproken een lange houdbaarheidsdatum hebben, volhouden dus!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-04-2010 18:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 March 2010 11:49 schreef ZelThoR het volgende:
Klinkt best gaaf! Is denk gewoon een uitermate goed in elkaar geklust album, alleen de stijl spreekt me niet volledig aan. Blijven luisteren nog even

*groei, groei*


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-04-2010 12:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik ben erg onder de indruk van Eparistera daimones. Het kan inderdaad beschouwd worden als een opvolger van Monotheist. Maar dit album is voor mij alles wat Monotheist had moeten zijn. Voor mij had dat Celtic frost album heel wat in z'n mars wat eigenlijk verpest werd door de vele ambient passages. Eparistera daimones is eigenlijk over de hele linie heerlijk heavy. Zonder saai te worden.

De walging, haat en afkeer walmen van het hele album af. Dit is een stinkend, rottend stukje muziek geworden.
Iets dat ik erg kan waarderen.

Voor mij is dit zeker een van de verrassingen van 2010.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sanguis
Usericon van Sanguis
Posted 11-04-2010 22:27 by Sanguis Wijzig reactieProfiel van SanguisQuote dit bericht

ik heb hem net ook voor de eerste keer helemaal beluisterd en wat ik tot nu toe gehoord klinkt erg goed. Inderdaad een opvolger van Monotheist, maar inderdaad zoals xnegx al zegt met minder ambient passages en wat heavier, dus wat mij betreft ook iets beter.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen