IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Triptykon Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2010 21:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2010 19:47 schreef Mutilator het volgende:
Ondertussen wacht ik nog steeds op Are you morbid? Kut bol.com


ik dacht dat die niet meer te verkrijgen was. er komt wel een nieuw druk als ik het goed heb begepen maar dat zal wel langetermijnwerk worden


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-06-2010 21:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb die plaat nu twee keer gehoord, beide keren deed het me niet veel, alhoewel ik het beter vond als de laatste CF. Niet mijn ding, staat me te ver af van de oude CF. Niet erg, blijkbaar zijn er genoeg anderen die er heel anders over denken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2010 22:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2010 21:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik heb die plaat nu twee keer gehoord, beide keren deed het me niet veel, alhoewel ik het beter vond als de laatste CF. Niet mijn ding, staat me te ver af van de oude CF. Niet erg, blijkbaar zijn er genoeg anderen die er heel anders over denken.


smaken verschillen. maar die eerste "hellhammer"-riff, daar krijg je toch wel een beetje kippevel van???


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-06-2010 22:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zeker! Had ik ook hier ergens gepost. En dan verwacht je wat. Maar dat wordt dan niet waar gemaakt.

Ik snap het wel, het is een andere tijd en die tijd van HH en ouwe frost ligt ver achter ons. Maar toch.

En ik blijf gewoon stug hopen op een hellhammer optreden. En ik ken nog wel iemand, den ik.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-06-2010 22:12 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2010 22:10 schreef De Tegenpartij het volgende:

En ik blijf gewoon stug hopen op een hellhammer optreden. En ik ken nog wel iemand, den ik.




Bareuh...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2010 22:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Als dat zou kunnen.

in 0-13 ofzo. vollebak. en dan... "Triumph of death..."

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-06-2010 22:14]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-06-2010 22:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ken er meerdere, hoor ik net.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2010 22:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind dan wel dat Steve Warrior en Bruce Day ook wat nummers mee moeten spelen


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-06-2010 22:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zeker! Doen die nog wat btw?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2010 22:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Voor zover ik weet niet. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit iets gehoord heb dat die in een andere band opdoken.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-06-2010 22:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 juni 2010 22:15 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vind dan wel dat Steve Warrior en Bruce Day ook wat nummers mee moeten spelen


Bruce Day schijnt in Moorhead gespeeld te hebben, nog nooit van gehoord.

http://www.metal-archives.com/


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-08-2010 19:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
TRIPTYKON To Release 'Shatter' EP - Aug. 10, 2010

TRIPTYKON, the group formed by former HELLHAMMER/CELTIC FROST singer, guitarist, and main songwriter Tom Gabriel Warrior, will follow its highly acclaimed debut album, "Eparistera Daimones", with the release of "Shatter", an all-new five-track EP, on October 25 (Europe) and October 26 (North America).

At a playing time of approximately 28 minutes, "Shatter" will consist almost entirely of previously unreleased music.

The EP's track listing is as follows:

01. Shatter
02. I Am The Twilight
03. Crucifixus

(Recorded during the "Eparistera Daimones" album sessions in 2009. "Crucifixus" appears in a newly mixed and mastered version.)

04. Circle Of The Tyrants (live)
05. Dethroned Emperor (live)

(Cover versions of CELTIC FROST songs, recorded live during TRIPTYKON's headliner performance at the Roadburn Festival in Tilburg, The Netherlands, on April 16, 2010. "Dethroned Emperor" features guest lead vocals by Nocturno Culto of DARKTHRONE/SARKE.)

TRIPTYKON's "Shatter" EP will be available through Century Media Records (under license from Prowling Death Records Ltd.) as CD, digital download, and 12" vinyl (at 33? rpm). The EP will further contain the lyrics to all songs as well as detailed liner notes and credits.


Faustian Spirit of the Earth


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-08-2010 19:45 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 19:16 schreef cataclysm child het volgende:
[...]

04. Circle Of The Tyrants (live)
05. Dethroned Emperor (live)

(Cover versions of CELTIC FROST songs, recorded live during TRIPTYKON's headliner performance at the Roadburn Festival in Tilburg, The Netherlands, on April 16, 2010. "Dethroned Emperor" features guest lead vocals by Nocturno Culto of DARKTHRONE/SARKE.)

[...]


Jeuj, dan kunnen we herinneringen ophalen aan Nocturno Culto's spiekbriefje (en andersoortige onhandigheid op het podium).


EpicAlastis
Usericon van EpicAlastis
Posted 13-08-2010 10:22 by EpicAlastis Wijzig reactieProfiel van EpicAlastisQuote dit bericht

Zelf ben ik wreed zot van Celtic Frost en dan vooral van de zwaardere dingen. Er werd mij dan ook beloofd dat ik door Triptykon compleet platgewalst zou worden.

Maar net daardoor was er wel wat teleurstelling. Een goed album is het wel maar het mist zo dat ietsje meer.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-10-2010 23:25 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht



Titelnummer van de nieuwe EP.

Ik vind het echt niks... zeker in vergelijking met de debuutplaat.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-10-2010 0:31 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 23:25 schreef cataclysm child het volgende:


Titelnummer van de nieuwe EP.

Ik vind het echt niks... zeker in vergelijking met de debuutplaat.

kvind deze eigenlijk wel nice
al moet ik zeggen dat de debuutplaat ook bij mij een sterkere indruk maakte (maar dat is dan ook een van de beste cd's van het jaar IMO)


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-10-2010 0:39 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Klinkt niet verkeerd. Nu de rest van de EP even luisteren.

edit: 1e nummer is ook gewoon goed, ik denk dat de verrassing er bij bovenstaande heren een beetje af is. 2e nummer is weer lekker lomp. Crucifixus blijft nog steeds niet echt hangen. Ik ben benieuwd wat de oudjes/die hard CF-fans van de 2 "covers" vinden. Ik vind ze goed, maar ik was erbij en het het optreden heeft nogal wat indruk gemaakt dus ik ben niet helemaal objectief.



[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-10-2010 1:52]


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 19-10-2010 5:26 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Het optreden heeft hier ook indruk gemaakt, maar dan op zo'n manier dat ik de CD nooit meer heb opgezet. Vond er live geen klap aan, terwijl CF wel altijd overweldigend was.


You have time. You are doing fine.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-10-2010 8:27 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 23:25 schreef cataclysm child het volgende:



Titelnummer van de nieuwe EP.

Ik vind het echt niks... zeker in vergelijking met de debuutplaat.

Wat een mooie videoclip!

Tof nummer ook, trouwens.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-10-2010 8:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Sjonge jonge, gaat het nu alweer over z'n scheiding, wat een zeurkous.

Ik krijg er verder een beetje Summer Darkness gevoel bij. Nou ja schade limonade.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-10-2010 10:28 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik vond het hele Triptykon live zwaar tegenvallen, zowel de nieuwe als oude nummers en die gastvocalen van Nocturno Culto waren echt een aanfluiting.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2010 21:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 oktober 2010 23:25 schreef cataclysm child het volgende:


Titelnummer van de nieuwe EP.

Ik vind het echt niks... zeker in vergelijking met de debuutplaat.


Hmm...aardig nummer, maar had beter gekund imo. Simpele, doch briljante clip though

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-10-2010 21:47]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-10-2010 22:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

dit nummer vind ik niet veel. Als het op het debuut had gestaan was het zeker het zwakste nummer geweest. Ik laat deze ep maar liggen denk ik (en zet het debuut nog maar eens op).


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 19-10-2010 23:52 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Sfeervolle clip en dat nummer vind ik ook best wel vet, past goed bij de beelden.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-10-2010 0:19 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zeeeeeeeeeeer mooie clip.

Nummer is ook lekker. En nee, niet het beste nummer maar gewoon lekker typisch Triptykon (Frost) zoals ze nu tegenwoordig klinken.

Toevallig nu deze EP opstaan. (MP3)
Het 2e nummer: I Am The Twilight is niks mis mee.

Zo even online deze EP bestellen.



bub


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen