IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Enslaved + Stonegard + Krakow Tour Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2008 17:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 17:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Enslaved was gisteren geweldig. De hele zaal ging plat! Veel ouder werk alsook nieuw materiaal welke live toch wel iets harder klinkt dan op plaat. Audrey Horne was ook geweldig en Krakow vond ik maar tegenvallen.
Vrijdag in Eindhoven wederom van de partij


Nice!

Zaterdag in Ljouwert! Ik heb er alvast enorm zin in. De vorige keer in Doornroosje was al briljant. Met de nieuwe plaat op zak moet het nog wel beter gaan worden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-11-2008 17:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik was ook erg verrast hoe goed de nieuwe nummers ontvangen werden door het publiek


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2008 17:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 17:29 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik was ook erg verrast hoe goed de nieuwe nummers ontvangen werden door het publiek


Ja? De algemene opinie die ik hoor is dat de nieuwe plaat na een aantal luisterbeurten toch echt betiteld mag worden als een meesterlijk goed product. Daar ben ik zelf ook ontzettend mee eens. Dus het verbaast me dan ook niet heel erg dat de nieuwe nummers live met open armen worden ontvangen.

Daarnaast speelt Enslaved ook bijna altijd een bloemlezing uit hun gehele oeuvre en wordt er ook nog eens per tour goed gesleuteld aand de setlist om het fris te houden. Dus de oudere fans weten dat hun favoriete nummers echt wel weer gespeeld worden en dat maakt het luisteren naar af en toe een nieuw nummer, dat wellicht nog niet zo goed in je hoofd zit, ook aantrekkelijker.

Da's mijn mening, maar ik vind dat Enslaved dat erg goed begrepen heeft.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-11-2008 17:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 17:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja? De algemene opinie die ik hoor is dat de nieuwe plaat na een aantal luisterbeurten toch echt betiteld mag worden als een meesterlijk goed product. Daar ben ik zelf ook ontzettend mee eens. Dus het verbaast me dan ook niet heel erg dat de nieuwe nummers live met open armen worden ontvangen.


Ben ik het wel mee eens ja. Moest eerst ook erg wennen aan de nieuwe plaat, maar inmiddels is ie gewoon uitgegroeid tot een van mijn favo Enslaved platen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-11-2008 18:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 14:19 schreef Regeer het volgende:

Dec. 18 - N Oslo Rockefeller


Aanwezig


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-11-2008 18:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 18:14 schreef Cadaveria het volgende:
Aanwezig
Ik misschien ook


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-11-2008 18:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 18:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik misschien ook
zou echt super gezellig zijn


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 10-11-2008 18:43 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Enslaved was in Essen bij Heidenfest ook erg goed !!!
Helaas veel te kort. dus zit toch wel te twijfelen om vrijdag ook te gaan, want zaterdag is Helheim

EDIT: Dortmund natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 10-11-2008 18:44]



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-11-2008 19:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Gewoon komen vrijdag, dat doe ik namelijk ook



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-11-2008 19:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik ga a.s. woensdag in Leeds Rios!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-11-2008 19:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 18:41 schreef Cadaveria het volgende:
zou echt super gezellig zijn


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-11-2008 19:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 19:44 schreef Hub de Gallier het volgende:

echt wel.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-11-2008 19:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Iemand woensdag in Leeds toevallig?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-11-2008 19:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Komende vrijdag word ook al een zuipfeestje hehehe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 10-11-2008 19:47 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Als ik het maar haal; ik begin behoorlijk ziek te worden


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-11-2008 19:51 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 17:29 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik was ook erg verrast hoe goed de nieuwe nummers ontvangen werden door het publiek
jij bent ook lekker objectief he :') maar erbij in deventer, als alles ok gaat hehe.


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-11-2008 19:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 19:47 schreef Vampire John het volgende:
Als ik het maar haal; ik begin behoorlijk ziek te worden
Tuurlijk ga je het redden


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-11-2008 19:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 19:51 schreef mental het volgende:
jij bent ook lekker objectief he :') maar erbij in deventer, als alles ok gaat hehe.
Ik kan objectief zijn ja

Ik weet dat veel mensen in mijn directe omgeving de nieuwe niet kunnen aanhoren en iedereen klaagt dat deze te soft is. Vandaar dat ik verrast was dat zovelen gisteren de nieuwe nummers wel gaaf vonden omdat ik alleen de meningen om mij heen heb gehoord.

Ook erbij in Deventer trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-11-2008 19:55]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-11-2008 19:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 19:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik weet dat veel mensen in mijn directe omgeving de nieuwe niet kunnen aanhoren en iedereen klaagt dat deze te soft is.


Dat is vreemd, ik vind het juist een natuurlijke voortzetting van de ontwikkeling die we al vanaf Monumension gezien hebben. Een fantastische plaat die met elke luisterbeurt beter blijft worden.

[edit]Alleen de zang is hier en daar een beetje geforceerd, en de cleane zang komt wel erg veelvuldig op de voorgrond vooral bij de eerste paar nummers, maar verder

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-11-2008 19:57]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-11-2008 19:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 19:47 schreef Vampire John het volgende:
Als ik het maar haal; ik begin behoorlijk ziek te worden
kom je 18 dec. toch ook gezellig naar Oslo
beterschap skatje!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-11-2008 20:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 19:56 schreef Mark het volgende:
Dat is vreemd, ik vind het juist een natuurlijke voortzetting van de ontwikkeling die we al vanaf Monumension gezien hebben. Een fantastische plaat die met elke luisterbeurt beter blijft worden.
Vind ik ook maar velen blijven in het verleden hangen en willen maar niet wennen aan het iets vernieuwde geluid. En nu Herbrand nog meer zang voor zijn rekening neemt kunnen velen dit niet meer aan.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-11-2008 20:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, als Pink Floyd liefhebber kun je dit simpelweg nooit een slechte ontwikkeling vinden natuurlijk En gelukkig blijven er ook nog lekker brute nummers aanwezig, zodat het niet tezeer de BM uit het oog verliest. Enslaved is gewoon een uitermate volwassen band en ik kan alleen maar in spanning afwachten waar deze groei gaat eindigen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-11-2008 20:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er staat op de nieuwe zelfs een nummer welke muzikaal zo op "Frost" had kunnen staan trouwens.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-11-2008 20:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind de oude beter. Nou ja, Ruun dan, de vorige dus.

Maar, Vertebrae is zeker zeer goed te pruimen. M'n top 3 is
1. Ruun
2. Isa
3. Vertebrae

Ik heb er zin in vrijdag!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-11-2008 20:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ben zondag aanwezig in Deventer


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen