IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Enslaved + Stonegard + Krakow Tour Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 13-11-2008 2:06 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

hmmm


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-11-2008 13:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 0:40 schreef Deathwish het volgende:
Zal overal wel wat beamerij hangen, maar hebben in Romein speciale projector ter waarde van zo'n 40.000(!!!!) ingehuurd.
Wordt mooi mooi mooi...


Klinkt


spelfout weggehaald...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-11-2008 17:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 0:40 schreef Deathwish het volgende:
Zal overal wel wat beamerij hangen, maar hebben in Romein speciale projector ter waarde van zo'n 40.000(!!!!) ingehuurd.
Wordt mooi mooi mooi...
Dan nog zullen de projecties hetzelfde blijven...die zijn gewoon voorgeprogrammeerd Al zet je er een projector van 1 miljoen euro neer


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-11-2008 17:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Aaaaargh gaaf concert gisteren!

Wel totaal andere support acts dan op mijn kaartje stond. Dus in plaats van de aangekondigde Cthonic en Secrets of the Moon stonden er ineens 3 support bands: The Belonging (nooit van gehoord, lokale band uit Leeds misschien? Wel erg bruut ), Krakow (best aardig, al mag het wel iets minder cleane zang wat mij betreft en die bassist probeerde iets te enthousiast om het publiek op te zwepen), en Audrey Horne. Nog nooit eerder iets van die mannen gehoord, maar het was een voor het merendeel zeer positieve verrassing.

Enslaved setlist (voor zover ik me kan herinneren):

Clouds
Fusion of Sense and Earth
New Dawn
As Fire Swept Clean the Earth
Ruun
Ground
Eld
To The Coast
Allfadr Odin
The Watcher

En als toegift Isa



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-11-2008 17:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 17:35 schreef Mark het volgende:
Aaaaargh gaaf concert gisteren!

Wel totaal andere support acts dan op mijn kaartje stond. Dus in plaats van de aangekondigde Cthonic en Secrets of the Moon stonden er ineens 3 support bands: The Belonging (nooit van gehoord, lokale band uit Leeds misschien? Wel erg bruut ), Krakow (best aardig, al mag het wel iets minder cleane zang wat mij betreft en die bassist probeerde iets te enthousiast om het publiek op te zwepen), en Audrey Horne. Nog nooit eerder iets van die mannen gehoord, maar het was een voor het merendeel zeer positieve verrassing.

Enslaved setlist (voor zover ik me kan herinneren):

Clouds
Fusion of Sense and Earth
New Dawn
As Fire Swept Clean the Earth
Ruun
Ground
Eld
To The Coast
Allfadr Odin
The Watcher

En als toegift Isa


Chtonic en Secrets of the Moon zijn al enkele maanden terug uit de package gehaald en vervangen door Krakow en Stonegard (welke weer is vervangen door Audrey Horne aangezien Stonegard vlak voor de tour uit elkaar is gevallen) en dat was ook bekend bij de zalen...dus ook in Leeds


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 13-11-2008 17:43 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 13 november 2008 17:35 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dan nog zullen de projecties hetzelfde blijven...die zijn gewoon voorgeprogrammeerd Al zet je er een projector van 1 miljoen euro neer


Haha natúúrlijk blijft de projectie hetzelfde, maar niet hoe het er uit ziet natuurlijk.
Hebben het over projectie over de gehele achterkant podium van Romein, van boven naar onder etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 13-11-2008 17:44]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-11-2008 17:50 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 17:43 schreef Deathwish het volgende:
Haha natúúrlijk blijft de projectie hetzelfde, maar niet hoe het er uit ziet natuurlijk.
Hebben het over projectie over de gehele achterkant podium van Romein, van boven naar onder etc.


uiteindelijk gaat het om de muziek. Ben nooit echt onder de indruk van die bomen die Enslaved altijd laat zien. Geef mij maar een vette kale lichtshow en een dijk van een optreden. Dat laatste zit bij Enslaed wel goed.


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 13-11-2008 17:58 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Ik vind dat juist erg vet, kan je mooi in die beelden blijven zinken, was bijvoorbeeld toen bij Roadburn ook érg vet.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-11-2008 18:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ieder z'n ding.

Krezip staat hier nu in de zaal, met exact zo'n beamer (1,5x1,5 m; oftewel joekel!) om het hele achterpodium te voorzien van beelden....vind het niet echt mooi als de hele band in een 'dia' staat te spelen. Is persoonlijk..


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-11-2008 18:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De projectie is overal over de volle breedte en hoogte van het podium
Ik moet Deathwish wel gelijk geven dat het wel iets toevoegd. Ze gebruiken niet slechts 1 saaie projectie die de hele tijd herhaald word maar er komen verschillende themas aan bod waarvan sommige echt iets psychedilisch aan zich hebben welke uitstekend past bij de meer progressieve nummers. Kortom: niet noodzakelijk maar een leuk extraatje voor het show-element


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Legion
Usericon van Legion
Posted 13-11-2008 18:28 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

quote:
Op 12 november 2008 16:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dan heb je niet goed opgelet want Slaget I skogen Bortenfor hebben ze helemaal niet gespeeld
was je bier halen? . Setlist van een forum gehaald. Ik ga morgen naar eindhoven en dacht misschien leuk voor anderen hier om te weten.


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-11-2008 18:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 17:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Chtonic en Secrets of the Moon zijn al enkele maanden terug uit de package gehaald en vervangen door Krakow en Stonegard (welke weer is vervangen door Audrey Horne aangezien Stonegard vlak voor de tour uit elkaar is gevallen) en dat was ook bekend bij de zalen...dus ook in Leeds


Tja, ik zeg alleen wat er op mijn ticket vermeld staat, heb verder niet naar de zaal gebeld of zo. Maakte mij verder ook niet uit, want ik ging voor Enslaved, maar Audrey Horne was wel een prettige verrassing. Die The Belonging is dus inderdaad een lokale toevoeging, begrijp ik uit jouw woorden?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-11-2008 18:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Audrey Horne ben ik ook wel benieuwd naar. Vandeweek es effe op myspace gezocht, goed te doen bandje wel.


spelfout weggehaald...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-11-2008 18:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 18:28 schreef Legion het volgende:
was je bier halen? . Setlist van een forum gehaald. Ik ga morgen naar eindhoven en dacht misschien leuk voor anderen hier om te weten.
Ik was geen bier halen, was deze hele avond nuchter hehe Ze hebben afgesloten met Isa en Slaget is niet meer gespeeld. Trust me


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-11-2008 18:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 18:37 schreef Mark het volgende:
Tja, ik zeg alleen wat er op mijn ticket vermeld staat, heb verder niet naar de zaal gebeld of zo. Maakte mij verder ook niet uit, want ik ging voor Enslaved, maar Audrey Horne was wel een prettige verrassing. Die The Belonging is dus inderdaad een lokale toevoeging, begrijp ik uit jouw woorden?
The Belonging is inderdaad een lokale toevoeging want de package bestaat naast Enslaved alleen uit Audrey Horne en Krakow.
Audrey Horne is inderdaad erg gaaf, heb alle drie de CD's en met name het laatste album "Le Fol" is gigantisch veel gedraaid hier in huis. Prachtplaat


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-11-2008 18:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heb nog geen kans gehad om de CD te beluisteren, maar ze hebben in elk geval wel een hele goede live uitstraling. Ze leken echt plezier te hebben in hun eigen set en dat straalden ze uit naar het publiek, wat het een zeer prettig optreden maakte. Hoewel ik normaliter niet zo van puur cleane zang in metal ben, was dit toch goed te doen en er zat bij tijd en wijle een heerlijke groove in. Ik hoorde er elementen in terug van Tool, NIN, en Alice In Chains, maar dan nog zwaarder aangezet. En heerlijke gitaarpartijen. Zag ik het goed dat Ice Dale ook bij hun rondloopt?

[edit]Le Fol inderdaad gisteren ook gekocht, ik ben benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-11-2008 18:51]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2008 19:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 18:49 schreef Mark het volgende:
Zag ik het goed dat Ice Dale ook bij hun rondloopt?

Jaoh, alleen noemt hij zich dan Arve Isdal


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-11-2008 19:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En Herbrand van Enslaved heeft ook nog bij Audrey Horne gespeeld ten tijde van de eerste mini en eerste full-length.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-11-2008 19:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Mooie dikke inteeltbende dus ghehe. Maakt niet uit, vette zooi allemaal.


spelfout weggehaald...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-11-2008 19:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, en live knalt het als een tiet


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ratton
Usericon van ratton
Posted 13-11-2008 20:15 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

quote:
Op 13 november 2008 19:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Yep, en live knalt het als een tiet

ik hoop op 2!?


You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 13-11-2008 20:21 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Kan men bij de romein nog kaarten aan de kassa krijgen?


Wil je muilperen?


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 13-11-2008 21:05 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 13 november 2008 20:15 schreef ratton het volgende:
ik hoop op 2!?


En remember; het gaat niet om de grootte maar om de mate van gewilligheid...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


ratton
Usericon van ratton
Posted 13-11-2008 21:27 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

quote:
Op 13 november 2008 20:21 schreef jelmer2 het volgende:
Kan men bij de romein nog kaarten aan de kassa krijgen?

er zijn voldoende tickets aan de zaal te krijgen


You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-11-2008 13:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 21:27 schreef ratton het volgende:
er zijn voldoende tickets aan de zaal te krijgen


Mooi zo. Heb ook nog niet gereserveerd namelijk. Doe ik dus ook niet als het niet nodig is.


spelfout weggehaald...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen