IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Enslaved + Stonegard + Krakow Tour Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2008 10:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2008 10:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zometeen maar richting Deventer


Lijkt me verstandig. Ik hoorde van klister dat er al rond de 50 kaarten verkocht zijn dus je kunt maar beter op tijd zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-11-2008 10:47]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-11-2008 10:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2008 10:46 schreef XXL het volgende:
Lijkt me verstandig. Ik hoorde van klister dat er al rond de 50 kaarten verkocht zijn dus je kunt maar beter op tijd zijn.
Gastenlijst bij Enslaved dus ik hoef me geen zorgen te maken over kaartjes


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-11-2008 10:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 november 2008 10:46 schreef XXL het volgende:
Lijkt me verstandig. Ik hoorde van klister dat er al rond de 50 kaarten verkocht zijn dus je kunt maar beter op tijd zijn.
Dat is niet best . In Dynamo vrijdag was er toch wel minstens 200 man..



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-11-2008 10:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vosselaar vorige week zondag was ook ruim 200 man.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2008 11:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik geloof dat de gastenlijst wel ongeveer 200 man groot is inderdaad.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2008 11:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Pffft, als het uitverkocht is loop ik wel weer naar de trein toe. Ik kom toch min of meer langs BWH op weg naar Enschede.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2008 11:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ga dan op zijn minst even wat bier drinken in Midtown.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2008 11:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat kan ook, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik alleen richting BWH en dan kom ik sneller meer gezelligheid tegen als ik gewoon naar Enske ga


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ratton
Usericon van ratton
Posted 16-11-2008 12:18 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl


Romein

[Dit bericht is gewijzigd door ratton op 16-11-2008 12:29]


You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 16-11-2008 12:34 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Vanavond alweer


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-11-2008 12:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

geil, twee kale homo's als backdrop. origineel ook wel.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-11-2008 13:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo, dat was me een partij vet!! Alleen het idee om op de fiets te gaan was iets minder. Pleurishard op m´n muil gegaan hehe...


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-11-2008 17:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2008 13:02 schreef varanus het volgende:
Zo, dat was me een partij vet!! Alleen het idee om op de fiets te gaan was iets minder. Pleurishard op m´n muil gegaan hehe...
Toch wel?

Maar wat was het weer geniaal gister.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-11-2008 17:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2008 17:36 schreef NecRobert het volgende:
Toch wel?

Maar wat was het weer geniaal gister.


Ja man, na Enslaved nog op een verjaardag verder zitten tanken. En dan wordt de motoriek toch iets minder hehe. En toen heb ik dus even kennis met het wegdek gemaakt


spelfout weggehaald...


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 17-11-2008 16:22 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 16 november 2008 17:41 schreef varanus het volgende:
Ja man, na Enslaved nog op een verjaardag verder zitten tanken. En dan wordt de motoriek toch iets minder hehe. En toen heb ik dus even kennis met het wegdek gemaakt


Jou kennende, en jou beschaafdheid in acht genomen, heb je waarschijnlijk met je zatte kloten nog wel "aangenaam kennis te maken' gemompeld (oude zatlap, hahaha)...

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 17-11-2008 16:23]


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-11-2008 16:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Supervet optreden van Enslaved gisteren!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-11-2008 17:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gisteren was inderdaad weer gaaf hoewel wel te merken was dat ze al 2 zware nachten achter de rug hadden
Wel een erg lauw publiek in Deventer vergeleken met andere optredens.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-11-2008 18:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Enslaved was wel aardig ja. vond vooral die shit die ze aankondigden alszijnde oudere numemrs cool, met die spacey nieuwe shit kan ik weinig.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-11-2008 22:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2008 16:22 schreef Vampire John het volgende:
Jou kennende, en jou beschaafdheid in acht genomen, heb je waarschijnlijk met je zatte kloten nog wel "aangenaam kennis te maken' gemompeld (oude zatlap, hahaha)...


Hehe, ik heb iets gemompeld idd, maar geen idee meer wat


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-11-2008 22:34 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 november 2008 17:49 schreef Hub de Gallier het volgende:

Wel een erg lauw publiek in Deventer vergeleken met andere optredens.


Ja mooi zo.

Ik heb toch een hekel aan pits bij BM concerten, of bedoel je dat niet?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-11-2008 22:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2008 22:34 schreef Burzum het volgende:
Ja mooi zo.

Ik heb toch een hekel aan pits bij BM concerten, of bedoel je dat niet?
Ik heb ook een hekel aan pits bij black metal concerten (ook al is Enslaved geen black metal meer trouwens). Ik bedoelde eigenlijk de reacties van het publiek tussen de nummers door waren nogal lauwtjes vergeleken met de andere optredens. Er was niet echt sfeer in Deventer helaas (wel een erg mooie zaal trouwens).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-11-2008 22:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik dacht dat het gebrek aan pits iets van Sheffield was, maar ik kan nu ook uit eerste hand zeggen dat Leeds evenmin aan pits doet. Zal wel iets Engels zijn of zo, geen metal-pits hier


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 17-11-2008 23:20 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 16 november 2008 10:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Gastenlijst bij Enslaved dus ik hoef me geen zorgen te maken over kaartjes
En wat betreft bier hoefde je je ook geen zorgen te maken



mrugly
Usericon van mrugly
Posted 18-11-2008 6:52 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht



De foto's van afgelopen zondag in Deventer staan online op www.metalshots.com



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-11-2008 0:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Vast een paar fotootjes..









Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen