IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Marilyn Manson Volgende pagina
Hippy Killer
Smell my breath and count my teeth....
Usericon van Hippy Killer
Posted 28-07-2002 20:22 by Hippy Killer Wijzig reactieProfiel van Hippy KillerQuote dit bericht

heeft iemand al wat geruchten gehoort of manson naar nederland komt?
zijn nieuwe tour schijnt heel wat te worden... maar ik hoop niet dattie weer nederland overslaat dankzij dat gestuntel van kok...

als iemand wt info heb over zijn tour plz post!


He man nice shot!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-07-2002 20:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik kan wel alvast vertellen dat ik niet kom


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-07-2002 20:25 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 20:22 schreef Hippy Killer het volgende:
heeft iemand al wat geruchten gehoort of manson naar nederland komt?
zijn nieuwe tour schijnt heel wat te worden... maar ik hoop niet dattie weer nederland overslaat dankzij dat gestuntel van kok...

als iemand wt info heb over zijn tour plz post!


En nu duidelijk? WTF heeft kok met manson te maken?

p.s. hippie's zijn kewl.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-07-2002 20:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik hoop alvast in stilte dat die freak gewoon gans Europa niet aandoet.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-07-2002 20:27 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ach hij mag best komen maar ik zal er niet heen gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 28-07-2002 20:27]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-07-2002 20:27 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

www.tmf.nl



daar weten ze t vast wel...

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-07-2002 20:28]


Suck my piss


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-07-2002 20:28 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 20:27 schreef skullfuck het volgende:
www.tmf.nl



das wel erg gemeen, doe is wat aardiger tegen de nieuwe ZM-ers.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-07-2002 20:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

MM? Een Eminem ripp?
Niet nog meer!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-07-2002 20:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dit is een metalforum

MM --> OVENS










Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-07-2002 20:29 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

On topic.


Hippy Killer
Smell my breath and count my teeth....
Usericon van Hippy Killer
Posted 28-07-2002 20:31 by Hippy Killer Wijzig reactieProfiel van Hippy KillerQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 20:25 schreef Dargull het volgende:
En nu duidelijk? WTF heeft kok met manson te maken?

p.s. hippie's zijn kewl.


ok...
kok heeft ooit een wet doorgevoert die vertelt dat alles wat ze hier verdienen met optreden 20% moeten afstaan. hierdoor zijn heel wat bands nederland gaan vermijden....
k vraag me af waarom dat klassike kattegejank wel word gesubsidieert en metal concerten niet...
tis gewoon discriminatie! *rant*


He man nice shot!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-07-2002 20:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh, 9 posts en niemand weet wat over die tour. misschien z'n website eens checken?


Oud Vuil.


Hippy Killer
Smell my breath and count my teeth....
Usericon van Hippy Killer
Posted 28-07-2002 20:34 by Hippy Killer Wijzig reactieProfiel van Hippy KillerQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 20:31 schreef webblaster wim het volgende:
hehheh, 9 posts en niemand weet wat over die tour. misschien z'n website eens checken?


under construction...


He man nice shot!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-07-2002 20:38 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 20:34 schreef Hippy Killer het volgende:
under construction...


volgens 'n stuk of wat duitse manson sites is er nog geen officiele tour geplant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2002 22:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 20:31 schreef Hippy Killer het volgende:
ok...
kok heeft ooit een wet doorgevoert die vertelt dat alles wat ze hier verdienen met optreden 20% moeten afstaan. hierdoor zijn heel wat bands nederland gaan vermijden....
k vraag me af waarom dat klassike kattegejank wel word gesubsidieert en metal concerten niet...
tis gewoon discriminatie! *rant*

Metal word wel gesubsidieert hoor ...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-07-2002 22:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik kan je met veel blijdschap meedelen dat ik er natuurlijk NIET zal zijn, MM zuigt, maakt goeie nummers kapot, is o zooo commercieel. Neen, voor mij geen MM


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-07-2002 0:01 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 22:41 schreef beli mawr het volgende:
ik kan je met veel blijdschap meedelen dat ik er natuurlijk NIET zal zijn, MM zuigt, maakt goeie nummers kapot, is o zooo commercieel. Neen, voor mij geen MM


idd ja

Maar kijk 'ns op de webside ofzo,tourschema zal er toch wel opstaan?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 29-07-2002 10:31 by Wolfshade Wijzig reactieProfiel van WolfshadeQuote dit bericht

Grrrrrrr! Wolf attack


I cut myself again and again to remind myself of you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-07-2002 17:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-07-2002 17:30 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

newby


Suck my piss


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 17:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

*Zucht*

on topic.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 29-07-2002 17:36 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

mm is echt zo'n gast die aandacht probeert te trekken door zich te schminken(htf schrijf je dat?!)en te doen alsof hij een coole metalhead is ofzo, terwijl die zo commercieel als de pest is. al zou die een concert geven zou ik no way naar toe gaan, het zou trouwens reteduur worden ook. vergeet het.
*on topic*
ik weet niet wanneer die in nl komt thoeft ook niet van mij hoor!!


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 17:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Het hoeft niet persé over de tour van MM te gaan, maar hou het n beetje ontopic voor de rest, ik denk dat het gewoon al veel verklaart dat het een AMERIKAAN is.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-07-2002 17:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Toch vind ik het werk voor Antichrist Superstar goed te pruimen. Donkere ambient of gewoon lekkere industrial.
Pas toen Trent Reznor ten tonele kwam [op Antichrist Superstar dus] ging het naar mijn mening de mist in.
Mechanikal Animals en Holywood zie ik niet eens meer als echte MM-albums.

Laatste roddel: MM staat er alleen voor, alle bandleden zijn Twiggy gevolgd en dus uit de band gestapt.


Hippy Killer
Smell my breath and count my teeth....
Usericon van Hippy Killer
Posted 29-07-2002 18:03 by Hippy Killer Wijzig reactieProfiel van Hippy KillerQuote dit bericht

Ben ik de enigge hier die manson goed vind??
commercieel hoeft niet per c slecht te te zijn. (voor je bankrekening mischien...)
kvind ze muziek gewoon goed en wil gvd gewoon een keer die show zien...

die hele hype tegen comercie is gewoon bullshit. je vind het goed en als je het niet goed vind: LUISTER ER DAN NIET NAAR!



He man nice shot!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 18:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik vind "Portrait of an American Family" nog te doen.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen