IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Wâldrock 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-06-2009 15:54 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Joyce, kijk es op Marktplaats lieverd. Voor een paar tientjes heb je een prima tentje.

http://link.marktplaats.nl/256568745


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-06-2009 16:00 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Thanx Sander.Ik sla gewoon Waldrock maar over,Klaar.


=)


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-06-2009 16:06 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ook een optie.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-06-2009 16:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 juni 2009 16:00 schreef NotYourBitch het volgende:
Thanx Sander.Ik sla gewoon Waldrock maar over,Klaar.


wijf


Je moeder.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 05-06-2009 16:13 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2009 16:00 schreef NotYourBitch het volgende:
....Ik sla gewoon Waldrock maar over,Klaar.


Jij bent ook geen doorzetter....

Houd ik weer ruimte over in de auto, scheelt weer in gewicht als ik over de Afsluitdijk rijd.

...Amsterdam lag op de route, maar ja als je niet wilt


10.10.1942 - 20.11.2011


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-06-2009 17:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-06-2009 17:53 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2009 16:13 schreef attematic het volgende:
Jij bent ook geen doorzetter....

Houd ik weer ruimte over in de auto, scheelt weer in gewicht als ik over de Afsluitdijk rijd.

...Amsterdam lag op de route, maar ja als je niet wilt

.Ja heel erg lief.Ik houd het nog ff in gedachten.Maar wil er vrijdag al zijn.Nog ff wijfelen.
En ik weeg maar 58kilo.
@JudgeM.Thanx.I know.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 05-06-2009 17:54]


=)


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 07-06-2009 16:04 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

@Attematic.Gaan jullie na het festival weer naar huis?Dan wil ik wel meerijden.Of gaan jullie de camping op?
Ik weet het ook niet meer...


=)


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-06-2009 16:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Niet miepen, gewoon gaan en lekker bij iemand in de tent of camper crashen.

Er heeft vast wel iemand een plekje over.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 07-06-2009 16:33 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2009 16:29 schreef XXL het volgende:
Niet miepen, gewoon gaan en lekker bij iemand in de tent of camper crashen.

Er heeft vast wel iemand een plekje over.



Tuurlijk,maar vraag niet wat voor iemand.hihi.


=)


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 07-06-2009 16:59 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik zit te denken aan alleen pre party en camping. Scheelt een hoop geld.



NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 07-06-2009 17:13 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2009 16:59 schreef blastmaster het volgende:
Ik zit te denken aan alleen pre party en camping. Scheelt een hoop geld.

ha dat is ook een optie,maar daarmee heb ik nog steeds geen plek om te crashen. .Ach nog een week om gte kniezen.


=)


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 07-06-2009 20:37 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2009 16:59 schreef blastmaster het volgende:
Ik zit te denken aan alleen pre party en camping. Scheelt een hoop geld.


Volgens mij mag je niet zonder festivalkaart de camping op. Dat zei iemand ergens in dit topic althans.


Wil je muilperen?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-06-2009 21:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2009 20:37 schreef jelmer2 het volgende:
Volgens mij mag je niet zonder festivalkaart de camping op. Dat zei iemand ergens in dit topic althans.


Dat was ik. Vorig jaar kon het niet ofzo.
Dit jaar staan hier regeltjes: http://www.waldrock.nl/information/camping

Als ik het zo lees mag je van vrijdag op zaterdag ook op camping als je de pre party bezoekt maar even verderop staat toegang camping alleen in combinatie met festivalticket en campingticket.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 08-06-2009 7:24 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2009 16:04 schreef NotYourBitch het volgende:
@Attematic.Gaan jullie na het festival weer naar huis?Dan wil ik wel meerijden.Of gaan jullie de camping op?
Ik weet het ook niet meer...


Ja, we gaan na het festival weer naar huis, je denkt toch niet dat ik een jaar in Burgum blijf?

De route is (mede) door je eerdere afwijzing echter omgegooid, want ik ga via 'olle met een maat meerijden, dus niet meer met de eigen voiture. Hopelijk vind je nog een andere vriendelijke dertiger met wie je mee kunt rijden.

Ik trakteer zaterdag wel op een fantaatje.



10.10.1942 - 20.11.2011


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-06-2009 9:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2009 16:59 schreef blastmaster het volgende:
Ik zit te denken aan alleen pre party en camping. Scheelt een hoop geld.
Zit te denken aan bijna hetzelfde. Houdt in geen camping dus bespaart me een tientje om op een drassig veld te staan én ik hoef geen bier.
Voor 15 pop Napalm Death en nog wat voorprogramma's zien is wel te doen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 08-06-2009 12:28 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 7 juni 2009 21:14 schreef MMayo het volgende:
Dat was ik. Vorig jaar kon het niet ofzo.
Dit jaar staan hier regeltjes: http://www.waldrock.nl/information/camping

Als ik het zo lees mag je van vrijdag op zaterdag ook op camping als je de pre party bezoekt maar even verderop staat toegang camping alleen in combinatie met festivalticket en campingticket.


Als ik vrijdag kom en er zaterdag niet meer vanaf kom zou het dus in principe moeten lukken.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-06-2009 13:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Whaha net op 3FM

Er waren twee kaarten voor Waldrock te winnen door een hit te raden n.a.v. een gruntpartij. Stenders vraagt aan winnaar: "Hou je wel een beetje van teringherrie?"
Winnaar: "Mjaa!"
Stenders: "weet je nog iemand waar je een hekel aan hebt, want je mag iemand meenemen huhuhu"
Winnaar cynisch terug: "Heb jij wat te doen?"

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 08-06-2009 13:38]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-06-2009 13:53 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2009 13:38 schreef NecRobert het volgende:
Whaha net op 3FM

Er waren twee kaarten voor Waldrock te winnen door een hit te raden n.a.v. een gruntpartij. Stenders vraagt aan winnaar: "Hou je wel een beetje van teringherrie?"
Winnaar: "Mjaa!"
Stenders: "weet je nog iemand waar je een hekel aan hebt, want je mag iemand meenemen huhuhu"
Winnaar cynisch terug: "Heb jij wat te doen?"


Hehehe, erg droge actie!
Nu maak je me wel nieuwsgierig naar de reactie of werd het weggedraaid?

Robert overigens zelf van de partij op WR?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-06-2009 13:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2009 13:53 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hehehe, erg droge actie!
Nu maak je me wel nieuwsgierig naar de reactie of werd het weggedraaid?

Robert overigens zelf van de partij op WR?
Neh ze konden er wel om lachen

Maar nee, ik heb me teruggetrokken voor Waldrock. Line-up is echt te matig Maar kan zijn dat ik me op het laatste moment bedenk en alsnog heenga..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 08-06-2009 15:10 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

LOL

"Heengaan" doe je maar 1 keer in je leven

@AOD: heb je nog hetzelfde telefoonnummer? Doen we een spaatje op de festivalweide


10.10.1942 - 20.11.2011


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 08-06-2009 22:33 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2009 7:24 schreef attematic het volgende:
Ja, we gaan na het festival weer naar huis, je denkt toch niet dat ik een jaar in Burgum blijf?

De route is (mede) door je eerdere afwijzing echter omgegooid, want ik ga via 'olle met een maat meerijden, dus niet meer met de eigen voiture. Hopelijk vind je nog een andere vriendelijke dertiger met wie je mee kunt rijden.

Ik trakteer zaterdag wel op een fantaatje.


Hoho geen afwijzing hoor.Maar toch nog steeds bedankt.Iig veel plezier daar!!


=)


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-06-2009 23:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Waarschijnlijk present vanaf begin middag tot een uur of 11. Moet volgende dag hardloopwedstrijd lopen (10 km) dus wil een beetje fit zijn volgende dag. Waarschijnlijk blijf ik nét lang genoeg om Heaven & Hell nog even goed op de foto te zetten, en pak ik daarna de auto weer richting randstad (Amersfoort of heel misschien Utrecht).

Wel jammer, had liever Motorhead als laatste band gezien, die had ik zonder problemen kunnen missen als kiespijn (namelijk al een keer of 6 kunnen zien op een festival (en overigens nog nooit langer dan een nummer of 2 aangezien). Nu mis ik waarschijnlijk het grootste deel van de enige band die ik echt gaaf vind die zaterdag


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-06-2009 8:59 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Dan ga je toch na Carcass gewoon weg. Je mag mijn foto's van Heaven & Hell wel kopen ;-)


10.10.1942 - 20.11.2011


Charmant
Usericon van Charmant
Posted 09-06-2009 9:54 by Charmant Wijzig reactieProfiel van CharmantQuote dit bericht

Allemaal wel leuk en aardig, Wâldrock.. Nu nog iemand om mee te gaan

Iemand nog een concertchick nodig?


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen