IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Wâldrock 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Eus
Usericon van Eus
Posted 14-06-2009 20:39 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend.

Legion Of The Damned


Dragonforce


Wolves in the Throne Room


Voi Vod


Trivium


Papa Roach


Motorhead


Carcass


Heaven and Hell


De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-06-2009 20:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 20:34 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Juist en hoe trek je volk naar een festival? Door bands te boeken die aan die smaak voldoen...




What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 14-06-2009 20:48 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Ja open deuren intrappen is een van mijn favoriete bezigheden


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2009 21:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 20:05 schreef htheripper het volgende:
Ook de oude Garde verkoopt bij lange na niet uit. Kijk eens naar Slayer in November, het was er gewoon rustig, en ik denk dat zeker bijna de helft toen voor Trivium kwam.


Nogmaals, het gaat hier om een festival niet om een clubshow.

quote:
Over de variatie van de Line up kunnen we ook lang blijven discussiëren.


Nee hoor, die variatie was gewoon minder met deze focus op moderne metal, daar hoeft verder niet over gediscussieerd te worden aangezien het gewoon een feit is.

quote:
Helaas zijn bij alle festivals de line ups wat minder. We werden de laatste jaren gewoon veel te veel verwend op de festivals, vanwge het feit dat er toevallig veel bands op tour waren. Nu zij er eens wat minder namen uit het geschiedenis boek, die zich aanbieden,


Wellicht een punt maareh waar heb jij deze informatie vandaan?

Overigens spreken de prima line-up van Fortarock en Absu en Immolation op Stonehenge dit wel behoorlijk tegen.

quote:
en doen de festival organisaties extra hun best om de evenementen overeind te houden, en dan klaagt men, eigenlijk een beetje niet eerlijk.


Wat een onzin, als de markt niet voldoet aan mijn vraag waar dat in het verleden wel het geval was dan ga ik klagen bij de aanbieder ja. De lage opkomst is namelijk een signaal naar de aanbieder dat ze hun aanbod moeten wijzigen. Lijkt me vrij logisch allemaal.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-06-2009 22:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ok, laat maar horen:

Met welke 15 bands en 4 voor op de preparty was Waldrock dit jaar gegarandeerd uitverkocht?
En wel graag bands waarvan het aannemelijk is dat die ooit op Waldrock zouden kunnen spelen en geen bands die niet zouden misstaan op Arrow Classic Rock.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 14-06-2009 22:13 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Die is er wsl niet, maar er zijn wel line ups die wsl beter zouden verkopen.


Wil je muilperen?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2009 22:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 22:01 schreef XXL het volgende:
Ok, laat maar horen:

Met welke 15 bands en 4 voor op de preparty was Waldrock dit jaar gegarandeerd uitverkocht?
En wel graag bands waarvan het aannemelijk is dat die ooit op Waldrock zouden kunnen spelen en geen bands die niet zouden misstaan op Arrow Classic Rock.




Ga zelf lekker op de Waldrock site kijken, daar staan vast de line-ups van de afgelopen jaren nog wel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 14-06-2009 22:46 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

De beste stuurlui staan aan wal.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-06-2009 22:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 22:46 schreef Deathwish het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal.
Die beste stuurlui zitten in geen geval in de festivalorganisatie van dit jaar, getuige de magere opkomst.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-06-2009 22:51]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


BVT
Usericon van BVT
Posted 14-06-2009 23:09 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Pfoe, wat een gezever om niets. Kan mij eigelijk van elke jaar wel bands voor de geest halen waar gezeur over was. ( bijvoorbeeld Urban dance squad)

Was een leuk dagje met een te grote hoeveelheid drank en drugs. BDM en Carcass waren voor mij het hoogtepunt. KSE kon mij he - le - maal niet bekoren iets dat ik voorheen niet verwacht had.

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 14-06-2009 23:10]



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-06-2009 9:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wat was het zaterdag trouwens loeiheet. Ik wist niet dat het kon, maar ik heb dus gewoon brandblaren bovenop m'n hoofd. Zitten korsten op en er komt vocht uit, is vast erg gezond.


spelfout weggehaald...


cynic
Usericon van cynic
Posted 15-06-2009 10:50 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Ik had een regenjas en laarzen meegenomen. Dat was achteraf ook niet helemaal nodig...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-06-2009 11:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 9:46 schreef varanus het volgende:
Wat was het zaterdag trouwens loeiheet. Ik wist niet dat het kon, maar ik heb dus gewoon brandblaren bovenop m'n hoofd. Zitten korsten op en er komt vocht uit, is vast erg gezond.
Ja, behoorlijk verbrand idd, maar wat wil je ook na een hele dag op het veld in de zon hangen biertjes achterover tikken . Maar gelukkig ook nog wat bandjes gezien:

* Wolves in the Throne Room: voor mij de derde keer dit jaar en opnieuw fantastisch. Elke keer wrd ik weer meegezogen met hun geweldig hypnotiserende riffs. Vroeg hoogtepunt van de dag.

* Blind Sight: Boring. Vooral de voorspelbare Slipknot meets Fear Factory refreintjes..bah.

* Black Dahlia Murder: strak, snel, heftig en overtuigend. Helaas stond de leadguitar veel te zacht en waren de zo belangrijke melodieën niet te onderscheiden. Na een dik half uur dus toch maar afgehaakt.

* Delain: JEZUS WAT EEN KUTBAND. Dat is eigenlijk alles wat ik er over kan en wil zeggen.

* Epica: idem, hoewel muzikaal een tikje interessanter dan het vreselijk saaie Delain.

* Trivium: STRAK! Maar vooral op de achtergrond gevolgd.

* Killswitch Engage: erg goed! Ik vind de zanglijnen van Howard Jones op een gegeven moment wel ietwat saai (net als op cd), maar gitarist/entertainer Dutkiewicz maakt dit ruimschoots goed. Man man wat een ouwehoer

* Voivod: ken de band niet zo goed, maar dit optreden heeft me niet echt doen besluiten het hele oeuvre van de band te gaan doorspitten. Eenzaam hoogtepunt was dan ook de Pink Floyd cover Astronomy Domine. Die was geweldig! Verder dus niet meer dan aardig.

* Bring Me the Horizon: laatste tien minuten meegepikt. En deze gasten weten wel hoe je een feestje moet bouwen. De ene breakdown na de andere en een lekker energieke uitstraling! Vet!

* Motorhead: wel erg op de automatische piloot dit optreden. Het kon mij iig niet boeien. En daar veranderde de lachwekkende drumsolo van Mikkey Dee natuurlijk ook niks aan.

* Carcass: van een afstandje bewonderd. Sterk optreden, hoewel ik het geluid niet geweldig vond. Oh en Amott heerscht natuurlijk!

* Heaven and Hell: niet mijn ding. Beetje langs de zijlijn de laatste muntjes omgezet in bier. Daarna met m'n dronken verbrande kop richting huis. Was gezellig


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2009 11:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tsja, ik ben ook een afhaker en dat terwijl ik toch een fanatieke festivalbezoekster ben. Dit jaar lag het voor mij aan de line-up in combinatie met de prijs van het kaartje. Ik ben toch wel vrij snel tevreden, als er 1 of 2 bands staan per dag die ik graag wil zien dan ga ik wel. Maar nu stond de score op 2 en beiden op alleen de pre party, voor het eerst sinds jaren niet gegaan. Hoop dat er volgend jaar wat meer leuke bands naar mijn smaak staan, dan maar weer gaan.

Jammer voor de organisatie van de matige opkomst. Waldrock blijft een superleuk festival met een eigen sfeer.


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 15-06-2009 15:13 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 14 juni 2009 15:09 schreef Aaargh het volgende:
Wat kan jou het nou verrotten dat ik thuis ben gebleven? Alleen maar minder mensen die je voor de voeten lopen, toch?

Het was prachtig weer, en als ik niet zo ontzettend zwanger was geweest dan was ik wel effe naar het Noorden getreind. Maar ruim drie uur enkele reis voor alleen Carcass (de rest heb ik allemaal al vaker gezien óf vind ik niet bijster interessant) vind ik toch net iets te veel van het goede. Keuzes, keuzes, keuzes...

Ja was wel raar om dit jaar niet naar waldrock te gaan en dat terwijl het dit jaar ook nog super mooi weer was!
Heb het wel gemist maar ja zag het niet zitten met dikke buik. Volgend jaar zijn we weer van de partij!


see you at occultfest!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-06-2009 15:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 23:09 schreef BVT het volgende:
Pfoe, wat een gezever om niets. Kan mij eigelijk van elke jaar wel bands voor de geest halen waar gezeur over was. ( bijvoorbeeld Urban dance squad)

Was een leuk dagje met een te grote hoeveelheid drank en drugs. BDM en Carcass waren voor mij het hoogtepunt. KSE kon mij he - le - maal niet bekoren iets dat ik voorheen niet verwacht had.


Is nog wel een verschil of de hele line-up goed is op 1 band na... Of dat de hele line-up kut is op 1 band na...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 15-06-2009 16:31 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 14 juni 2009 15:05 schreef MR. N het volgende:
Wel ben ik dit weekend 2 keer naar Waldrock geweest, hehe, om Kurk te brengen en te halen.


Fucking geweldig weekend gehad! Sfeer super, bier betaalbaar (had de Pinkpopprijzen nog in mijn hoofd) en fijne bands! (wat men hier dan ook bijna een pagina lang aan onzin discussie te voeren heeft )
Hoogtepunten: Napalm Death, Dragonforce, Voivod, Epica (echt super strakke show!) Trivium, Carcass en Heaven & Hell.
Beugelbar was ook wel erg puik trouwens


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 15-06-2009 16:34 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 15 juni 2009 11:23 schreef NecRobert het volgende:
Ja, behoorlijk verbrand idd, maar wat wil je ook na een hele dag op het veld in de zon hangen biertjes achterover tikken . Maar gelukkig ook nog wat bandjes gezien:

* Wolves in the Throne Room: voor mij de derde keer dit jaar en opnieuw fantastisch. Elke keer wrd ik weer meegezogen met hun geweldig hypnotiserende riffs. Vroeg hoogtepunt van de dag.

* Blind Sight: Boring. Vooral de voorspelbare Slipknot meets Fear Factory refreintjes..bah.

* Black Dahlia Murder: strak, snel, heftig en overtuigend. Helaas stond de leadguitar veel te zacht en waren de zo belangrijke melodieën niet te onderscheiden. Na een dik half uur dus toch maar afgehaakt.

* Delain: JEZUS WAT EEN KUTBAND. Dat is eigenlijk alles wat ik er over kan en wil zeggen.

* Epica: idem, hoewel muzikaal een tikje interessanter dan het vreselijk saaie Delain.

* Trivium: STRAK! Maar vooral op de achtergrond gevolgd.

* Killswitch Engage: erg goed! Ik vind de zanglijnen van Howard Jones op een gegeven moment wel ietwat saai (net als op cd), maar gitarist/entertainer Dutkiewicz maakt dit ruimschoots goed. Man man wat een ouwehoer

* Voivod: ken de band niet zo goed, maar dit optreden heeft me niet echt doen besluiten het hele oeuvre van de band te gaan doorspitten. Eenzaam hoogtepunt was dan ook de Pink Floyd cover Astronomy Domine. Die was geweldig! Verder dus niet meer dan aardig.

* Bring Me the Horizon: laatste tien minuten meegepikt. En deze gasten weten wel hoe je een feestje moet bouwen. De ene breakdown na de andere en een lekker energieke uitstraling! Vet!

* Motorhead: wel erg op de automatische piloot dit optreden. Het kon mij iig niet boeien. En daar veranderde de lachwekkende drumsolo van Mikkey Dee natuurlijk ook niks aan.

* Carcass: van een afstandje bewonderd. Sterk optreden, hoewel ik het geluid niet geweldig vond. Oh en Amott heerscht natuurlijk!

* Heaven and Hell: niet mijn ding. Beetje langs de zijlijn de laatste muntjes omgezet in bier. Daarna met m'n dronken verbrande kop richting huis. Was gezellig


Jezus, jij hebt echt bands gezien.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2009 16:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 16:31 schreef Kurk het volgende:
wat men hier dan ook bijna een pagina lang aan onzin discussie te voeren heeft


Misschien even beter lezen. De opkomst was laag, de vraag is wat dat veroorzaakt heeft. Het is dus geen onzin om die discussie te voeren.

De line-up lijkt mij de meest logische verklaring. Een andere heb ik in ieder geval nog niet gehoord.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-06-2009 16:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 16:34 schreef Deathwish het volgende:
Jezus, jij hebt echt bands gezien.
Hmm joa af en toe. Maar hoofdzakelijk in de zon gehangen en bier gedronken eigenlijk. Bands die ik in zijn geheel gezien heb zijn Voivod, Wolves in the Throne Room en Killswitch Engage. Plus het grootste gedeelte van TBDM en Carcass.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 15-06-2009 16:45 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 15 juni 2009 16:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Misschien even beter lezen. De opkomst was laag, de vraag is wat dat veroorzaakt heeft. Het is dus geen onzin om die discussie te voeren.

De line-up lijkt mij de meest logische verklaring. Een andere heb ik in ieder geval nog niet gehoord.
*hap*
overeen komede line-ups (dus niet per definitie slechte linuup), tegelijk met Deathfeast en velen doen het voorzichtiger aan met geld en pakken daarom dit jaar maar één of twee festivals


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 15-06-2009 16:46 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Het viel dit jaar ook vroeger. Als het wat later was geweest was ik ook wel gegaan, maar helaas zit ik nu in de tentamens.



cynic
Usericon van cynic
Posted 15-06-2009 16:53 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Nu ik erover nadenk had Delain wel het beste geluid van de optredens die ik heb gezien.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-06-2009 16:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 16:45 schreef Kurk het volgende:
*hap*
overeen komede line-ups (dus niet per definitie slechte linuup), tegelijk met Deathfeast en velen doen het voorzichtiger aan met geld en pakken daarom dit jaar maar één of twee festivals


Als ik m'n concert-/festivalagenda bekijk, is dat ik voorzichtig doe met geld, nu niet het eerste dat in me opkomt. Maar zelfs dan ga ik nog niet naar elk festival alleen maar omdat het zo gezellig is...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 15-06-2009 16:59 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 15 juni 2009 16:34 schreef Deathwish het volgende:
Jezus, jij hebt echt bands gezien.


En jij alleen de beugelbar



Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen