IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Wâldrock 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-06-2009 15:26 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 juni 2009 15:19 schreef Onweerwolf het volgende:
De meeste metalheads houden nou eenmaal niet van Trivium, Bring Me The Horizon, Papa Roach en vergelijkbare meuk.


Wat een onzin. De meeste trve blekkies zul je bedoelen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2009 15:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 15:22 schreef XXL het volgende:
Ik denk toch echt dat dit voor een groot deel van de jonge generatie niet opgaat en dat met name Trivium het daar prima doet.

En wees eerlijk, alleen op een steeds kleiner wordend handjevol ouwe lullen, waar ik inmiddels zelf ook al toe behoor, kan een beetje festival op termijn niet overleven.


De lage opkomst bewijst dat je het dus niet bij het rechte eind hebt.

Bovendien weet jij net zo goed als ik dat in de metalscene juist de oudere bands vaak het meeste publiek trekken. Zowel die nostalgische oude lullen als jonger volk dat graag de oude meesters gezien wil hebben.

Dit jaar lag de focus gewoon te veel op moderne metal. Prima als ze er zoiets tussen zetten maar het moet geen overkill zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2009 15:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 15:26 schreef XnegativeX het volgende:
Wat een onzin. De meeste trve blekkies zul je bedoelen.




Verklaar die lage opkomst dan eens?




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-06-2009 15:33 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat heb ik al gedaan. 1 pagina terug.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 14-06-2009 15:40 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Ik, een van de thuisblijvers, moest prioriteiten stellen wegens school. Ik vind het heel jammer en had er graag bij willen zijn, maar deze toets leren is even belangrijker, plus het feit dat bijna alle bands ook op Graspop spelen, waar ik wel heen ga.

Had graag Killswitch weer eens gezien bijvoorbeeld. Achja, volgend jaar waarschijnlijk wel weer aanwezig!



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 14-06-2009 15:41 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 14 juni 2009 15:19 schreef XXL het volgende:
En vergeet Isaac Delahaye niet, Blastmaster.


Nee maar een drummer bepaald toch een heel groot gedeelte van de sound van de band. Anders dan een gitarist.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2009 15:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2009 14:54 schreef XXL het volgende:
...
En Epica uiteraard. De tering voor iedereen die het nogsteeds matige sprookjesrock vindt maar die gasten zetten gewoon een strakke set neer waar menig band een puntje aan kan zuigen. ...


Die band speelt gewoon over hun eigen cd heen hoor..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2009 15:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 15:33 schreef XnegativeX het volgende:
Dat heb ik al gedaan. 1 pagina terug.


Dat is geen verklaring maar een bevestiging van het feit dat er een lage opkomst is.

Kijk je kunt het lekker met me oneens zijn maar feit blijft dat die moderne metal die jij blijkbaar wel leuk vindt bij de meeste liefhebbers gewoon niet in de kast staat. Vergelijk de populairiteit van topics over dat soort bands maar met de populairiteit van topics over bands in andere genres hier op ZM.

Volgens mij is dat soort muziek vooral in de VS populair.

En voor de duidelijkheid dat heeft niks te maken met mijn eigen smaak. Ik hou zelf van bijvoorbeeld van Doom maar snap ook heus wel dat als er 4-5 doombands zouden staan op Waldrock de opkomst nog steeds matig zou zijn. Van de andere kant hoeft er voor mij geen thrash te staan maar een Slayer/Testament/Exodus/etc. zorgt wel voor een betere opkomst.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-06-2009 15:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 juni 2009 15:22 schreef XXL het volgende:


En wees eerlijk, alleen op een steeds kleiner wordend handjevol ouwe lullen, waar ik inmiddels zelf ook al toe behoor, kan een beetje festival op termijn niet overleven.


Die geven wel het meeste geld uit, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-06-2009 15:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 15:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die geven wel het meeste geld uit, hehe.


Hou maar op, Waldrock heeft ons in totaal ongeveer 400 pleuro gekost...


spelfout weggehaald...


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 14-06-2009 15:53 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 15:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is geen verklaring maar een bevestiging van het feit dat er een lage opkomst is.

Kijk je kunt het lekker met me oneens zijn maar feit blijft dat die moderne metal die jij blijkbaar wel leuk vindt bij de meeste liefhebbers gewoon niet in de kast staat.
Volgens mij is dat soort muziek vooral in de VS populair.



Praat voor jezelf! Ik heb zo'n 2 jaar geleden nog een Killswitch Engage in een uitverkocht Tivoli gezien, hoezo moderne metal is hier niet populair?
En wat weet jij over "de meeste liefhebbers"?





Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 14-06-2009 15:59 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:

Wij kwamen precies op tijd binnen om Wolves in the throne room te aanschouwen. Ik heb 3 kwartier met open mond staan kijken. Wat een geweldige band is dat toch. Ik was bang dat ze weinig sfeer zouden weten te scheppen op klaarlichte dag in een tent, maar dat was dus echt geen enkel probleem. Ik het de ervaring gewoon over me heen laten denderen met kippenvel op m'n armen.



Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Heersend weekend!


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 14-06-2009 16:00 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Mwoah..begin langzamerhand toch tot de lichtelijk oudere garde te horen, maar ik kan moderne metal prima aanhoren. Bands als Chimaira en God Forbid vind ik te gek!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-06-2009 16:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 15:53 schreef varanus het volgende:
Hou maar op, Waldrock heeft ons in totaal ongeveer 400 pleuro gekost...


Voor 1 of 2 dagen?

Hier 250 voor alleen de zaterdag.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-06-2009 16:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 juni 2009 15:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is geen verklaring maar een bevestiging van het feit dat er een lage opkomst is.

Kijk je kunt het lekker met me oneens zijn maar feit blijft dat die moderne metal die jij blijkbaar wel leuk vindt bij de meeste liefhebbers gewoon niet in de kast staat. Vergelijk de populairiteit van topics over dat soort bands maar met de populairiteit van topics over bands in andere genres hier op ZM.

Volgens mij is dat soort muziek vooral in de VS populair.

En voor de duidelijkheid dat heeft niks te maken met mijn eigen smaak. Ik hou zelf van bijvoorbeeld van Doom maar snap ook heus wel dat als er 4-5 doombands zouden staan op Waldrock de opkomst nog steeds matig zou zijn. Van de andere kant hoeft er voor mij geen thrash te staan maar een Slayer/Testament/Exodus/etc. zorgt wel voor een betere opkomst.


En toch verkopen de albums van Trivium en Killswitch engage beter dan die van bijvoorbeeld Testament en Exodus. Heel gek...


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-06-2009 16:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 16:01 schreef XXL het volgende:
Voor 1 of 2 dagen?

Hier 250 voor alleen de zaterdag.


Voor 2 dagen.


spelfout weggehaald...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2009 16:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 15:53 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Praat voor jezelf! Ik heb zo'n 2 jaar geleden nog een Killswitch Engage in een uitverkocht Tivoli gezien, hoezo moderne metal is hier niet populair?
En wat weet jij over "de meeste liefhebbers"?





Dat is geen festival, muts.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-06-2009 16:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 16:05 schreef XnegativeX het volgende:
En toch verkopen de albums van Trivium en Killswitch engage beter dan die van bijvoorbeeld Testament en Exodus. Heel gek...


Tsja, albums van ABBA en Michael Jackson verkopen nog beter, wat is je punt?

Het gaat erom dat dit soort bands gewoon niet interessant zijn voor de doelgroep.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


cynic
Usericon van cynic
Posted 14-06-2009 16:34 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Ik was aangenaam verast door Papa Roach. Ik had er helemaal niks van verwacht maar was voor mij toch de band van de dag.

Verder was bijna overal waar ik stond het geluid niet al te best en in sommige gevallen onbenullig hard (ik kon er bij Epica en Trivium echt niks meer van maken zodra de dubbelbass stukjes begonnen).


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-06-2009 16:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 juni 2009 15:53 schreef varanus het volgende:
Hou maar op, Waldrock heeft ons in totaal ongeveer 400 pleuro gekost...


Holy hell... Is dat met of zonder kaartjes?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 14-06-2009 16:45 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Heb al met al zo'n 100 euro uitgegeven, inclusief kaartjes (die gratis waren, woohoo!)

Maar het eten was zo verschrikkelijk duur.. Maar de saté was wel dik in orde.
Als je op een festival bent moet je niet moeilijk gaan lopen doen maar het er gewoon van nemen.

Heb me trouwens beter vermaakt op de camping dan op het festivalterrein, maar dat kan daardoor komen dat het overdag superwarm was en je elkaar toch bijna niet kon verstaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 14-06-2009 16:45]


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 14-06-2009 16:45 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Leuk dagje gehad.
Met Garden Of Exile/Codex4 merch lopen verkopen op de metalmarket.
Wolves in the throne room gezien en die waren weer es erg goed!
Verder veel gezien maar weinig wat me echt wat deed.
Regeer eindelijk es ontmoet en veel gehangen met maten.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-06-2009 16:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 juni 2009 16:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja, albums van ABBA en Michael Jackson verkopen nog beter, wat is je punt?


Die verkopen/verkochten toch ook completen zalen uit? Daar komen toch duizenden mensen op af?

Maar goed, jij hebt gewoon gelijk. Volgend jaar gewoon weer Slayer en dan komt alles weer goed.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-06-2009 16:57 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 15:44 schreef Mutilator het volgende:
Die band speelt gewoon over hun eigen cd heen hoor..


Hoe weet jij dat zo zeker?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-06-2009 17:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2009 16:39 schreef De Tegenpartij het volgende:
Holy hell... Is dat met of zonder kaartjes?


Met kaartjes. Gelukkig maar ghehe...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen