IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Amenra (niet Amen Ra) Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-07-2008 11:50 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Vettige sludgy post-hardcore uit Belgenland.

Drie releases tot nu toe:

Mass I: Prayer I - VI (2003)
Mass III (2006)
Mass IIII (2008)

Ook punten voor de mooie website.
http://www.churchofra.com/

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-11-2012 22:31]


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 20-07-2008 12:00 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

Ik heb een hekel aan sites waar je niet weet waar je moet klikken.


dus


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-07-2008 12:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

minpunten voor die website zal je bedoelen, helemaal niks. Als je flash gebruikt, doe het dan goed.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-07-2008 12:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Prima band! Inmiddels 2 keer live aan het werk gezien en het staat als een huis.



Northward
Usericon van Northward
Posted 20-07-2008 13:29 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Mass III en Mass IIII zijn erg goed. Loodzware sound en erg vette riffs.


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 20-07-2008 14:16 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2008 12:04 schreef Judge M. het volgende:
Prima band! Inmiddels 2 keer live aan het werk gezien en het staat als een huis.


Heel juist! Heel intense optredens!



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 21-07-2008 9:16 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

En supervette hypnotiserende beelden die ze d'r bij projecteren. Errug vettig! Heb ze gezien samen met Heavy Lord en Battlefields. Was een mooi space-avondje!



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-07-2008 11:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

[spam modus aan]

[/spam modus uit]


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-07-2008 13:17 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Heb deze band ook een keer op Rumoer fest gezien. Apart, maar toch wel gaaf bandje.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 21-07-2008 14:09 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Cool bandje, ook alleen maar beter geworden elke keer dat ik ze zag.


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 22-07-2008 11:11 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

Ik blijf het een beetje klote vinden dat Colin steeds weer met zn rug naar het publiek blijft staan...



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-07-2008 12:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Collin draagt een bril zonder sterkte als mode-item. Echt


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 28-07-2008 2:15 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2008 11:11 schreef kingofinsania het volgende:
Ik blijf het een beetje klote vinden dat Colin steeds weer met zn rug naar het publiek blijft staan...
Niet erg, hij is meestal veel intenser met zijn rug naar het publiek. Alhoewel hij soms gericht naar het publiek is (laatste keer dat ik ze zag deed hij dat bij Razoreater).

Mass IIII is mijn plaat van het jaar = perfectie


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 31-10-2008 17:35 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Church Of Ra - Ltd. Book !

Limited Edition, 160-pages BOOK by and on AMEN RA.

Contains photos, lyrics, writings, art, the band's influences and what not.

Only 300 copies were made, collectible
as hell ! We expect these to go real fast, so don't delay !

Collaborators on this book include Dwid Hellion of INTEGRITY fame.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 04-11-2008 13:05 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

De nieuwe gaat hoge ogen gooien op mijn jaarlijst. Geweldige schijf, dat Mass IIII


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 05-11-2008 10:51 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 17:35 schreef Iscariah het volgende:



Gisteren gekocht, heel mooi boekje in de gekende, obscure, maar prachtige Amen Ra stijl



Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 06-11-2008 20:57 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Fantastisch boek inderdaad!


Wat is Ritual II op de rerelease van Mass II toch gaaf!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 14-11-2009 15:23 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Gisteren speelden in de db-studio's in Utrecht. Derde keer dat ik ze heb zien spelen en elke keer een erg intense live-show. Op cd voel ik het wat minder, moet ik eerlijk zeggen. Maar live is het erg indrukwekkend, bijna hypnotiserend.
Schijnbaar maakten ze wat fouten tijdens het spelen, maar daar heb ik eigenlijk niet veel van gemerkt.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


50cent
Usericon van 50cent
Posted 16-11-2009 23:52 by 50cent Wijzig reactieProfiel van 50centQuote dit bericht

Hey Biggie, Komt omdat ik je er altijd op moet wijzen
Was wel de minste keer dat ik ze gezien heb. Wel visuals die ik nog niet kende en die voegen iedere keer weer extra sfeer toe aan de show.

Vette band die (bijna) iedere keer zwaar weet te overtuigen!

"The Pain It Is Shapeless" en "Die Strafe. Am Kreuz. Ich Schreibe eine Bibel in Blut"....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2010 0:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik dacht even dat ik wat DnB had gedownload dus het was even schrikken. Maar voor de rest wel een lekker muziekje


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 08-04-2010 7:24 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Echt wel een harde band. Iets wat hier ook zeker op aansluit is de Japanse Envy en City of Catharpillar.

Natuurlijk ook Neurosis, maar dat is een verhaal apart.


Evil Dick


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-04-2010 8:37 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Leuke band.


Northward
Usericon van Northward
Posted 08-04-2010 19:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

GENIALE BAND


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-07-2010 3:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

http://www.myspace.com/kingdomcomes

Met mensen van AmenRa en dat hoor je ook.


Northward
Usericon van Northward
Posted 08-07-2010 10:44 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Kingdom is erg goed. Maar wel een stuk rustiger. De cd die laatst is uitgebracht bestaat voor een groot gedeelte uit rustige ambient (of wat de naam daarvoor ook is). De hardere stukken zijn daardoor extra intens.


xX-C-Xx
Miss Kaasschaaf 1934
Usericon van xX-C-Xx
Posted 09-07-2010 12:16 by xX-C-Xx Wijzig reactieProfiel van xX-C-XxQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/chantal.lansbergen

23 Jun heb ik ze nog gezien, tering wat een show zeg (Amen Ra dus)
Ik vind dit wel het meest intense optreden wat ik ooit heb bijgewoond.

[Dit bericht is gewijzigd door xX-C-Xx op 09-07-2010 12:17]


Het doet maar even pijn!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen