IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Amenra (niet Amen Ra) Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-11-2017 15:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Afknapper.

Op 7 januari 2018 11:16 schreef Natural Disaster het volgende: Racisme is het eerste woord wat dat soort lijkt te leren.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-11-2017 18:21 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit berichthttp://www.avenoctum.com/

Hoeft voor mij ook niet, doe dat lekker in je eigen kelder of zo...

iPim
He had spoken himself into boldness.
Usericon van iPim
Posted 02-11-2017 20:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Of zoek psychologische hulp. Als je zin hebt om dergelijke dingen op een podium te doen, zit er ergens iets niet goed in je hoofd. Ik snap niet helemaal waarom veel fans hierover praten alsof het een geweldige actie was.

'Bang was ik, bang ben ik gebleven. Zo is het.'

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 02-11-2017 21:55 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 2 november 2017 20:34 schreef iPim het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom veel fans hierover praten alsof het een geweldige actie was.

Het wordt vaak beredeneerd als "het lijden als kunstvorm". Ik denk toch dat het lijden al meer dan duidelijk genoeg in de muziek tot uiting komt, het puur fysieke aspect hoeft voor mij ook niet. Er zijn toch wel gemengde reacties over, een gedeelte toeschouwers voelde zich er heel ongemakkelijk bij, kan ik heel goed begrijpen. Het zou meer iets zijn voor extreme "performance art" waarbij de toeschouwer van te voren al weet dat er zulke dingen kunnen gebeuren. Al zou ik er dan nog steeds niks van hoeven te weten.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 02-11-2017 21:57]

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-11-2017 23:10 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Naast mij een dame flauwgevallen,...

Verder:
- Goede show.
- Goede nieuwe plaat. Een tikje anders: dieper, slepender, trager, meer melodie,...
- Goede productie.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-11-2017 1:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit berichthttp://https://chrome.google.com/webstore/detail/userblocker-for-zwaremeta/adhfebdkhddooaabncpodcgacepeeohg?utm_source=chrome-app-launcher-info-dialog

@Haters @ vleeshaken: wat zijn jullie een stel nichten zeg.

Juist dat onaangename maakt zo'n show nog 100 keer zo intens.

Zogenaamde metalheads, maar als er echt echt onaangename emoties worden teweeggebracht tijdens een show gaan ze huilen.

Ga voortaan lekker naar de toppers.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-11-2017 2:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Kvarforth kan er in ieder geval nog een puntje aan zuigen

Faustian Spirit of the Earth

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-11-2017 5:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2017 1:00 schreef Snaack het volgende:
Zogenaamde metalheads, maar als er echt echt onaangename emoties worden teweeggebracht tijdens een show gaan ze huilen

Hey, ho, stoere jongen. Ik ben een hardcore kid. Van mij wordt verwacht dat ik om de drie stappen huil omdat iets niet correct is volgens het kleine hardcore-boekje.

Op 7 januari 2018 11:16 schreef Natural Disaster het volgende: Racisme is het eerste woord wat dat soort lijkt te leren.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-11-2017 20:37 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nieuwe plaat is echt een groeier gebleken. Vooral "A Solitary Reign" (en dan met name de gitaarmelodie) hadden tijd nodig. Maar nu knalt hij des te harder hier. Gaaf hoor.

Wat betreft dat hele gedoe rond die "vleeshaken" tijdens hun release show. Ik vond het gaaf en zeer indrukwekkend. Misschien ook omdat ik anders tegenover de band sta dan anderen, maar dan nog. Het is aan hun om die keuze te maken om dit zo live te doen. Als zij hun muziek op deze manier kracht bij willen zetten moeten ze dat vooral doen.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-11-2017 20:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

De scheidingslijn tussen kunst, levenswijze en vragen om aandacht is dun. Ik hoef het niet te zien. Maar me er druk over maken zit er ook niet in.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-07-2018 11:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Op 3 en 4 juli speelde Amenra in Saint Vitus, New York. Hierboven de live registraties hiervan. Bij de bovenste show mist het eerste nummer helaas.

Heel gaaf gebracht dit. Doet me echt denken aan de eerste keer dat ik Amenra zag op Roadburn in 2013. Zo'n grote intensiteit in zo'n relatief klein zaaltje. Heerlijk.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-10-2018 16:14 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

https://leidseschouwburg-stadsgehoorzaal.nl/voorstelling/amenra-akoestisch

"Bij de akoestische set ligt er meer focus op de zang en teksten van zanger Colin H van Eeckhout en subtiele arrangementen van (dan) zevenkoppige band. De aanzet voor de akoestische set werd ingegeven door de Afterlife EP, die werd geschreven als ‘testament’ aan de kinderen van de band. Wat voor de versterkte shows van Amenra geldt, geldt ook voor de niet-versterkte shows: alles doet mee, ook de stilte. "

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com