IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : kernwapens Vorige pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2004 13:17 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Haha, zoiets ja.

Als zou ik het denk ik ook wel interessant vinden: een nieuwe oorlog tussen het kapitalisme en het communisme (even afgezien van de hoogstwaarschijnlijk gigantische gevolgen)...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-09-2004 13:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 13:17 schreef Hexegot het volgende:
Haha, zoiets ja.

Als zou ik het denk ik ook wel interessant vinden: een nieuwe oorlog tussen het kapitalisme en het communisme (even afgezien van de hoogstwaarschijnlijk gigantische gevolgen)...
Volgens mij zou die oorlog gauw voorbij zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-09-2004 13:37 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 13:17 schreef Hexegot het volgende:
Haha, zoiets ja.

Als zou ik het denk ik ook wel interessant vinden: een nieuwe oorlog tussen het kapitalisme en het communisme (even afgezien van de hoogstwaarschijnlijk gigantische gevolgen)...
Hoezo?


F*ck hippies


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2004 14:17 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik weet dat ik nu nogal sensatiebelust overkom, maar: alle informatie over eerdere conflicten tussen die twee richtingen heb ik uit boekjes, dus iets dergelijks van dag tot dag meemaken zou ik best interessant vinden.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 12-09-2004 14:52 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Heb je nog een paar snipperdagen over?


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2004 15:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Mwoah...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-09-2004 17:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 14:17 schreef Hexegot het volgende:
Ik weet dat ik nu nogal sensatiebelust overkom, maar: alle informatie over eerdere conflicten tussen die twee richtingen heb ik uit boekjes, dus iets dergelijks van dag tot dag meemaken zou ik best interessant vinden.
Vet cool als je familie doodgaat! Kun je meteen kijken of de plaats van het hart enz., wat in het biologieboekje staat ook klopt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-09-2004 17:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa ik denk eerder dat je eerder op stralingsziekte moet letten zoals haaruitval opgezwollen huid en groene kots


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-09-2004 23:16 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Tjah, sommige mensen...


F*ck hippies


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 12-09-2004 23:17 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

het lijkt me toch weleens leuk...

stel je voor: je mag een kernwapen richten waar je maar wil en je wordt niet aansprakelijk gesteld voor de gevolgen



Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-09-2004 23:18 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Geweldig zeg


F*ck hippies


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-09-2004 23:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Er is niets, maar dan ook niets "leuk" aan een kernwapen.


Tsjongejonge...


Oud Vuil.


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 12-09-2004 23:20 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht



Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 12-09-2004 23:21 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

alsof niemand welleens fantasieen heeft

tis toch ook niet serieus bedoeld zeg, kom op


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-09-2004 23:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 september 2004 23:21 schreef Gieteraar het volgende:
alsof niemand welleens fantasieen heeft




Over kernwapens?

Rare gedachten heeft U.


Oud Vuil.


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 12-09-2004 23:23 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

sorry, het zal mn kinderachtigheid zijn die zo af en toe opspeelt


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 13-09-2004 10:04 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Noord-Korea: paddestoelwolk door sloop hele berg

Uitgegeven: 13 september 2004 08:01
Laatst gewijzigd: 13 september 2004 09:17

PYONGYANG - Noord-Korea heeft maandag een verklaring gegeven voor de enorme explosie en de paddestoelwolk die de wereld gedurende het weekeinde hebben verontrust en beziggehouden. Het was geen kernproef, zoals sommigen vreesden, maar een ontploffing die nodig was voor de aanleg van een energiewinningsproject. Dat heeft de Noord-Koreaanse minister van Buitenlandse Zaken, Paek Nam Sun, gezegd.

Pas ruim vier dagen nadat een satelliet de grote paddestoelwolk had waargenomen, zei Peak volgens de BBC dat de ontploffing gepland was. Het ging volgens hem om het slopen van een hele berg. Dat was volgens hem nodig voor een waterkrachtproject. De Noord-Koreaanse minister kwam met zijn verklaring, nadat de Britse onderminister van Buitenlandse Zaken - toevallig net op bezoek in Pyongyang - om opheldering had gevraagd. Onderminister Bill Rammell heeft er bij Noord-Korea op aangedrongen een Britse diplomaat de plaats van de ontploffing te laten inspecteren.


Zuid-Korea

De Zuid-Koreaanse regering heeft de verklaring voor kennisgeving aangenomen. Een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken in Seoel zei dat er aanwijzingen zijn dat er meer explosies geweest zijn. Hij zei dat de regering ervan uitgaat dat er geen sprake is geweest van een kernproef, maar dat zij nog niets met zekerheid kan zeggen over de oorzaak van de explosie.

Betrouwbare bron

De explosie heeft zich volgens het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap voorgedaan op donderdag 9 september, de Noord-Koreaanse nationale feestdag, in de provincie Yanggang bij de grens met China. Op satellietbeelden was een zeer grote paddestoelvormige wolk te zien met een doorsnee van 3,4 tot vier kilometer, meldde Yonhap zondag onder aanhaling van een "betrouwbare bron in China".

Kernproef

Kort nadat het nieuws was gepubliceerd, deden tal van berichten de ronde als zou Noord-Korea een kernproef hebben gehouden. Die hielden op toen zowel Zuid-Korea als de Verenigde Staten hadden laten weten ervan overtuigd te zijn dat het niet om een kernproef ging. Het incident en de eerste reacties erop illusteren de enorme spanning tussen het regime van Noord-Korea en de internationale gemeenschap. Dat wordt nog eens onderstreept door het feit dat Noord-Korea niet eerder dan maandag en pas na een verzoek met een verklaring kwam om de geruchten te ontzenuwen.

Speculeren

Behalve over een kernproef werd zondag ook gespeculeerd over een ongeluk in de ondergrondse raketbasis in Taepodong, die vlak bij de plaats van de wolk ligt. Andere bronnen vroegen zich af of het misschien ging om een ontploffing in een munitiefabriek of in een wapenopslagplaats.

De explosie leek veel krachtiger dan die van 22 april, die werd veroorzaakt door een treinramp in Ryonchon. Toen kwamen ruim 170 Noord-Koreanen om.

Het bericht over de geheimzinnige explosie komt in een periode waarin Zuid-Korea, Japan, China, Rusland en de Verenigde Staten proberen Noord-Korea terug te krijgen voor een vierde ronde aan de onderhandelingstafel. Daaraan wordt over de nucleaire ambities van het regime in Pyongyang gesproken. Noord-Korea staat onder grote druk om een eind te maken aan zijn kernwapenprogramma. Maar tot dusver heeft het tijdens de internationale besprekingen slechts geringe concessies gedaan.



F*ck hippies


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 13-09-2004 10:40 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2002 0:29 schreef Nuclearbastard het volgende:
Kernwapens......prachtig! Inzetten die handel. Laat de holocaust beginnen. Laat de duisternis overwinnen!
Heil Satan


idem


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-09-2004 10:48 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 12 september 2004 23:23 schreef Gieteraar het volgende:
sorry, het zal mn kinderachtigheid zijn die zo af en toe opspeelt


# Surfing on a rocket, surfing on a rocket #

or: how he learned to stop worrying and love the bomb



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 13-09-2004 14:48 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Misschien was het wel een afleidingsmanoeuvre om de aandacht te vestigen op de ene hand, terwijl de andere de andere hand ergens anders een ondergrondse proef hield. Wie weet, misschien heeft Kim een goocheldoos gekregen en de handleiding eens goed doorgelezen.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 13-09-2004 21:28 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

De zware explosie in Noord-Korea, gevolgd door een paddestoelachtige wolk die werd gesignaleerd, is niet afkomstig van een nucleaire proef. Dat zeggen Noord-Koreaanse autoriteiten in een verklaring. Voor de bouw van een nieuwe waterkrachtcentrale moest een stuk berg opgeblazen worden, waarvoor een krachtige explosie nodig was, aldus minister Sun.

De explosie deed zich voor in het noorden van het land, nabij de grens met China, in een gebied waar zich ook een legerbasis bevindt waar ballistische raketten staan opgesteld. De paddestoelwolk werd op negen september gesignaleerd, de dag dat Noord-Korea zijn 56-jarig bestaan vierde.

De verklaring van Sun is een reactie op de vraag van de Britse onderminister Rammell, die om opheldering vroeg. Afgelopen weekeinde maakte Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap melding ervan. Vervolgens werd er gespeculeerd in de media over de toedracht van de explosie en de paddestoelwolk. Zowel de Verenigde Staten als Zuid-Korea achtten het toen niet al waarschijnlijk dat het zou gaan om een kernproef.


Aldus fok.nl.


Jullie zijn allemaal negers!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-09-2004 21:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Heb het gelezen ja. Dat is een flinke berg geweest dan. Of ze hebben hem met een A-bom opgelazen.


Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen