IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Duidelijke interesses levensstijl Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-03-2002 11:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 13 maart 2002 21:50 schreef Snagger het volgende:
...
En nog een ding valt me op, en dat klinkt misschien volslagen idioot, maar ik zie er toch wel wat waarheid in: Metalheads kiezen vaak voor Grolsch of Hertog Jan bier, terwijl de 'trendy' (of menigte) áltijd voor Heineken kiest! Toch duidelijk dat 'wij' écht smaak hebben....


Damn, ik ben trendy..



Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 14-03-2002 12:11 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Hm, het gemiddelde top 40 volk wordt hier lekker afgekraakt. Ik heb aardig wat vrienden die naar top 40 luisteren (zelf heb ik er een godvergeten hekel aan) maar ze zijn niet dom en ik kan net zo makkelijk met hun als met een metalhead over filosofie (om maar iets te noemen) praten.
Het enige waar ik niet goed met ze over kan praten is muziek.


MuayThaigerrr!!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 14-03-2002 12:37 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Nou ik vind niet dat alle niet-metalheads een IQ van 0,0 hebben, maar dat er een paar idioten op de aardbodem lopen!!tjonge jonge!! Nou had ik laatst een gesprek met een gast die ik had leren kennen (en die toen nog interessant leek), en toen vroeg ik hem of hij wel eens wat had gelezen van Rambeau, zijn antwoord was "Nee, gelezen nog nooit, maar ik heb wel alle films gezien! Ik vind Stallone geweldig!" Hoe bedoel je afknapper!!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 14-03-2002 12:40 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

LOL


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-03-2002 12:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Hebben ze ook Boeken van Rambo?? kewl!!



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 14-03-2002 12:54 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Wie is Rambeau ?



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-03-2002 13:04 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

-Death metal,af en toe een snuifje black
-Gothic
-Industrial
-New Wave
-Goeie griezel-en cultfilms
-Gothic Novels
-Romans
-Gedichten
-Vriendschap
-Naar optredens,toneel,e.d.
-Een heel lieve en toffe gast die bereid is zijn leven met me te delen,dat zijn m'n interesses


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-03-2002 13:26 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Om misverstanden te voorkomen, ik heb nog geen 'top40' persoon afgekraakt! Trendy klinkt voor de metalhead nogal negatief, maar voor hun is dat juist een compliment.


Ik, Wil Schuurman


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-03-2002 13:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


hm

om iemand te beoordelen op zn muzieksmaak, vind ik vrij kortzichtig.

En de term 'top40'ers' is een niet erg relevante naam,

mn levensstijl is gewoon zoals alle anderen, alleen ik luister naar Metal en draag andere kleren. Ik leef toch ook gewoon mee met de andere mensen? en om die mensen dan af te schilderen als top40ers, het leven draait niet alleen om muziek! ( mwa, bij mij lijkt het er wel veel op )





Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-03-2002 14:00 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Idd, het leven draait niet alleen om muziek (dat ik dit nog mag zeggen...). Maar omgaan met mensen die naar dezelfde muziek luisteren gaat toch makkelijker. Je bent wat opener, zij zijn wat opener... dit geldt voor mij althans.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-03-2002 14:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat is idd waar.

Het is makkelijker om te praten, en bij een concert voel ik me toch wat meer op me gemak, dan in een disco (?).
Bij een concert is lekker ontspannen sfeer,
in een disco is (vaak) een dreigende sfeer.

en je hoeft tenminste niet de hele tijd uit te leggen wat er zo leuk is aan 'die ongelooflijke teringherrie'.



Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 14-03-2002 14:23 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2002 14:00

en je hoeft tenminste niet de hele tijd uit te leggen wat er zo leuk is aan 'die ongelooflijke teringherrie'.




Daar ben ik het nou helemaal mee eens! Ik zat Vrijdag in een café op het Leidseplein en ik kwam net van een vergadering dus ik had niet bepaalt mijn Doc. Martins en m'n leren broek, maar wat ik wel bij me had was m'n walkman en ik zat lekker Soundgarden te luisteren toen een gastje met een geweldige openings/versier zin naar mij toe kwam "Hé schatje, wat luister je?" Dus ik zeg "Soundgarden", kreeg ik opeens een hele vrage lijst naar me toe geslingert van wat is er zo leuk aan al die herrie, en die langharige mannen bla bla bla. Daar wordt je toch niet goeg van??!!! Ik heb zoiets van m'n moeder vind Metal goed! Dus waarom stellen mensen van mijn leeftijd zulke domme vragen?? Ik vraag toch ook niet aan een R&B-er wat hij zo leuk vind aan al die (altijd dezelfde klinkende) beats!!!!!!!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-03-2002 14:47 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Soundgarden, ben ik een tijdlang fan van geweest. Eeuwig zonde dat ik ze nooit meer live kan zien.



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-03-2002 15:59 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 14 maart 2002 14:00 schreef Vargen666 het volgende:
Idd, het leven draait niet alleen om muziek (dat ik dit nog mag zeggen...). Maar omgaan met mensen die naar dezelfde muziek luisteren gaat toch makkelijker. Je bent wat opener, zij zijn wat opener... dit geldt voor mij althans.


En je hebt iig een ding waarin je met die persoon overeenkomt.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 14-03-2002 16:37 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Ik vind het altijd prettiger als er mensen zij die de zelfde levensstijl hebben, daar is prettiger mee om te gaan.
En dan kan je kleden en gedragen zonder dat ze het raar vinden.....


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-03-2002 16:45 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Over het algemeen heb ik meer zg "top40" vrienden dan metal liefhebbende vrienden. Ik vind het ook een beetje zielig als je een "metal criteria" hebt als het gaat om vrienden.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-03-2002 16:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmm. Ik heb nul 'top 40'-vrienden. Wel allemaal uiteenlopende muzieksmaken.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 14-03-2002 16:50 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik ken maar weinig metalheads persoonlijk, als vrienden uit de buurt zeg maar, rest is andere muziekliefhebbers. En ik moet zeggen dat het heel goed gaat hoor


MuayThaigerrr!!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-03-2002 20:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2002 16:45 schreef Azagthoth het volgende:
Over het algemeen heb ik meer zg "top40" vrienden dan metal liefhebbende vrienden. Ik vind het ook een beetje zielig als je een "metal criteria" hebt als het gaat om vrienden.


"Metal criteriUM"

Ik heb een erg aanwezige "metal voorkeur" (is nog net geen criterium).

Ik denk dat muziek voor een metalfan een heel stuk belangrijker is als voor een "top40er" (om eens een term over te nemen). Daarom vinden metalfans het een stuk prettiger om met mensen rond te hangen met eenzelfde muzieksmaak, belangrijke overeenkomst in referentiekader (jep, ik generaliseer ff. Of zijn er metalfans die een voorkeur hebben voor non-metalfans of die het ECHT niet uitmaakt?).

Daarbij komt ook dat ik het echt niet nodig vind om god weet hoeveel onnodige sociale contacten te hebben. Maar eenieder heeft wel sociale contacten nodig, ik ook (goh), maak dus een selectie wat "nieuwe" mensen betreft, metalfans zijn meestal wel welkom, tenzij ik bepaalde achtergronden of zo over personen ken...


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-03-2002 20:43 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 14 maart 2002 20:20 schreef TNightmare het volgende:
"Metal criteriUM"

Ik heb een erg aanwezige "metal voorkeur" (is nog net geen criterium).

Ik denk dat muziek voor een metalfan een heel stuk belangrijker is als voor een "top40er" (om eens een term over te nemen). Daarom vinden metalfans het een stuk prettiger om met mensen rond te hangen met eenzelfde muzieksmaak, belangrijke overeenkomst in referentiekader (jep, ik generaliseer ff. Of zijn er metalfans die een voorkeur hebben voor non-metalfans of die het ECHT niet uitmaakt?).

Daarbij komt ook dat ik het echt niet nodig vind om god weet hoeveel onnodige sociale contacten te hebben. Maar eenieder heeft wel sociale contacten nodig, ik ook (goh), maak dus een selectie wat "nieuwe" mensen betreft, metalfans zijn meestal wel welkom, tenzij ik bepaalde achtergronden of zo over personen ken...


Het zal me echt aan mijn reet roesten naar wat voor muziek iemand luistert, ik luister naar metal en punk, zij naar iets anders. SO? Ik zie echt het probleem niet hoor. Wel help ik iemand die absoluut niet van metal houdt (nou ja, AAF dan ) met het organiseren van een feest, en daar wordt voor mij af en toe ook een metalnummertje gedraaid. Mooi toch? Ik tevreden, de rest tevreden, goede sfeer en lang leve de lol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2002 20:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hail, that's the spirit !


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 15-03-2002 10:25 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 14 maart 2002 14:23 schreef Shadowlands het volgende:
al die (altijd dezelfde klinkende) beats!!!!!!!

Dat zeggen 'zij' dus ook van metal!


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Zenitha
Who am I ?
Usericon van Zenitha
Posted 23-06-2002 13:15 by Zenitha Wijzig reactieProfiel van ZenithaQuote dit bericht

Ach mijn vrienden hoeven niet van metal te houden, maar het is nu eenmaal zo dat het prettig is als je dingen met elkaar gemeen hebt. Ik ben nog maar een half jaar metal. Ik was op zoek naar iets anders voelde me thuis en op school niet prettig. Toen ben ik bij metal uitgekomen heb sinds kort een vriend ook metal en mijn leven is gewoon in eens vet cool. Ik voel me thuis op metal concerten. Je kunt er als vrouw ook gewoon rondlopen zonder steeds in je kont genknepen te worden zonders steeds aangestaard en aangeraakt en aangesproken te worden door van die geile mannetjes die het gewoon enkel en alleen om het scoren gaat. Tuurlijk wanneer ik naar een metal concert ga lopen daar ook poser/wannabees rond, maar ik heb in dit half jaar dat ik toch heel regelmatig concerten heb bezocht niks vervelends meegemaakt. Terwijl er op een disco avond veel gevechten zijn en je als vrouw constant wordt lastig gevallen


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 23-06-2002 13:22 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 23 juni 2002 13:15 schreef Zenitha het volgende:
Ik ben nog maar een half jaar metal.


Wat schattig!

Hou je nu opeens van andere dingen dan voordat je "metal" was dan eigenlijk?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-06-2002 13:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 13:15 schreef Zenitha het volgende:
Ik ben nog maar een half jaar metal. Ik was op zoek naar iets anders voelde me thuis en op school niet prettig.

metal concerten. Je kunt er als vrouw ook gewoon rondlopen zonder steeds in je kont genknepen te worden


ehm is dat net zoiest als ineens homo worden ofzo???? zo van ik voel me nu niet fijn laat ik eens wat anders proberen. je bent niet metal ofzo, je luistert gewoon graag naar die soort muziek. misschien is het beter om gewoon je zelf te zijn in plaats van zo afhanlijk te zijn van een bepaald label dat je wilt hebben.

en ik wordt vaak in mijn kontgeknepen door metalmennekes hoor, bedoel leuk droombeeld dat je hebt hoor, maar misschien is het tijd om de ogen te openen. Moet je voor de gein eens naar limburg gaan omdaar een concert bij te wonen, wordt alles gesloopt, welleens van de band lomp gehoord?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen