IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Duidelijke interesses levensstijl Vorige pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-06-2002 20:27 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 13 maart 2002 21:50 schreef Snagger het volgende:
- Zwart (als kledingkleur o.a.)
- Fantasy-stijl (Vrij populair onder de metalheads)
- Lezen, filosoferen e.d.
- Afzetten tegen de 'grote menigte'



Als metalfan kan ik mij op zich wel vinden in bovenstaand, maar wat dat aangaat kan ik dan ook meteen weer zeggen: "da's ook een soort meelopen". Maar toch wel minder dan wat andere groeperingen doen. Een doorsnee metalfan heeft zijn/haar eigen stijl qua kleding; zal zich niets aantrekken van wat een ander tegen hem/haar zegt.

Bij gothic types is het al weer een beetje anders; die "moeten" persé die jurk en dat kledingstuk/accessoires. En inderdaad, disco types en van die straatrace mutsen (dat zijn van die nietszeggende blonde tutjes in zogenaamd dure kleren die alleen maar lief kunnen lachen) die lopen er allemaal hetzelfde bij.

Qua biermerk kan ik melden: Devoraz (ikzelf drink geen bier) koopt qua normale pils alleen maar Hertog Jan. Heineken kan je geen normaal bier noemen.

Wat ik ook merk is dat iemand langer metalfan blijft als zijn/haar partner ook van metal houdt. Ook schijnt de komst van kinderen vaak de voortzetting van het metalfan zijn te belemmeren. Ik zie dat in mijn vriendenkring ook. Devoraz en ik zijn samen met 2 goede vrienden van ons, de enigen nog die boven de 30 zijn en nog altijd van metal houden (en zij en wij hebben ook geen kinderen); Soms komt het wel eens ter spraken tijdens verjaardagsfeesten; dan hoor ik als excuus van anderen: "ja, we hebben geen tijd om muziek te luisteren"... en nog steeds ontwikkelen wij mee met de nieuwe muziekstijlen die ontstaan.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-06-2002 20:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


je loop ongewild met iets mee, iedereen die claimt een eigen stijl te hebben is dus niet echt op de hoogte. ergens heb je het vandaan, anders zie je er niet zo uit.

Op het moment dat ik een gast spreek in zwarte kleding, een burzumshirt, patronenriem en kisten, die zegt: 'Waagh! ik wil nergens bij horen' denk ik ook wel van, nou, die gast weet waar hij het over heeft




Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-06-2002 20:40 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 23 juni 2002 20:33 schreef aerodis het volgende:
je loop ongewild met iets mee, iedereen die claimt een eigen stijl te hebben is dus niet echt op de hoogte. ergens heb je het vandaan, anders zie je er niet zo uit.

Op het moment dat ik een gast spreek in zwarte kleding, een burzumshirt, patronenriem en kisten, die zegt: 'Waagh! ik wil nergens bij horen' denk ik ook wel van, nou, die gast weet waar hij het over heeft





ik denk dat als iemand die er "gewoon" bijloopt, dus met een normale broek en shirt en een metalconcert bezoekt, dat die persoon dus juist een eigen stijl heeft


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-06-2002 20:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 18:54 schreef winters rage het volgende:
waar luister je naar???
metal...(en dan voel je de bui al hangen)
ooooh!!! limbiskit enzo he... die zijn goed man!!!

eeh nee.., das geen metal.

*stilte*

he ik ga weereens he


Ja.. tijden veranderen he.. vroeger vond je het erg als je voor kissfan werd aangezien als je zei naar metal te luisteren, en nu verlang je terug naar DIE tijd... argh.. nufuckedupmetal zuigt


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-06-2002 21:04 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 19:01 schreef ghoulliette het volgende:
of van die meisjes die gothic zijn omdat ze af en toe een jurkje dragen en hun gezicht ondersmeren met eyeliner. en daar btw heel erg trots op zijn en erg stoer ook natuurlijk. zal wel bij de leeftijd horen


Ik draag niet "gothic jurkjes" en overdreven veel eyeliner heb ik ook niet op. En toch word er telkens weer GOT-TIK naar mij geschreeuwd


(* het woordje Gothic is bij mij op school bijna verandert tot het woordje kotic = K-otic = *)


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-06-2002 22:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 18:39 schreef Valorian666 het volgende:
Ik zeg ook nooit iets tegen dat soort lui.. Als iemand wilt weten wat voor muziek ik luister dan vertel ik dat (ik ga tegenwoordig zelden in op de specifieke metal-stijl omdat zij daar toch niet wijzer uit worden , uitzonderingen daargelaten)


welke lui??. ik bedoelde het meer van als het ter sprake komt zeg je toch ook ik ben een metalhead?
of ben ik nu van lotje


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen