IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part VI: Waar Playstation-bezitters anaal worden vernederd Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 23-01-2009 8:41 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 22 januari 2009 23:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
En nog steeds, hehe. Gewldige game, hoewel ik wel moet wennen aan dat rpg gedoe ofzo, daar ben ik helemaal niet in thuis. Ik heb gta 4 hier en nog geen tijd/zin gehad om daaraan te beginnen.

Eigenlijk lijkt het spel best wel een klein beetje op bioshock. Vind ik dan.

Told you so

Dat RPG heb ik ook erg aan moeten wennen, ik speelde het eerst als shooter, maar dat werkt toch niet zo goed, hehe

Bioshock ken ik nog niet, morgen maar ff de demo downloaden.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-01-2009 8:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 22 januari 2009 21:39 schreef Willlem het volgende:
Is ie al uit dan? Of een demo of iets dergelijks? *checkt even de rest van de internet-wereld


Als je Dawn of War Soulstorm hebt mag je vervroegd in de Open Beta. Vanaf de 28e kan iedereen de Beta via steam downloaden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Willlem
Crimson King
Usericon van Willlem
Posted 23-01-2009 18:11 by Willlem Profiel van Willlemhttp://www.xboxworld.nl/

Pf, ik wacht wel even. Heb zelfs geen enkel deel van Dawn of Meer thuisliggen, maar wel grijsgespeeld bij vrienden van me.

Necrons en Blood Marines voor de win.

[Dit bericht is gewijzigd door Willlem op 23-01-2009 18:12]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-01-2009 18:46 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 23 januari 2009 1:04 schreef Snaack het volgende:
Vandaag (pas) begonnen met Fallout 3, hooked!!



Vastloperts zijn dan weer wat minder positief voor de spelervaring.

Ik ga maar wat patches zoeken en de laatste drivers voor me videokaart installeren.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 23-01-2009 19:05 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Gebeurt wel vaker bij de pc versie van fallout.


Wil je muilperen?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-01-2009 19:32 by Snaack Profiel van Snaack

Ik merk het, laatste patch en gfx drivers geïnstalleerd, crasht net weer.

Fokking irritant..


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-01-2009 19:33 by Schaep Profiel van Schaep

De nieuwe patch voor Gears of War 2 is fijn, ik ben overgestapt op de Hammerburst.

De prestaties wisselen nogal.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-01-2009 19:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 januari 2009 19:32 schreef Snaack het volgende:
Ik merk het, laatste patch en gfx drivers geïnstalleerd, crasht net weer.

Fokking irritant..

Illegale versie? Die schijnen beduidend meer last van crashes te hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 23-01-2009 20:32 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ik heb 'em ook van het i'net gepluk maar nooit geen crashes gehad gelukkig; en nu met die laatste patch kan ik ook eindelijk goed gebruik maken van VATS

Ik speel de laatste tijd weer niks anders, geniaal

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 23-01-2009 20:32]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-01-2009 21:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Wat is VATS nou weer?

Geen last van vastlopers ofzo, niets geupdate. Werkt prima Nee, dan left4dead. Die speel ik altijd totdat hij crashed. En dan hou ik dus op, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-01-2009 21:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 januari 2009 21:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wat is VATS nou weer?

Vault-Tec Assisted Targeting System. De turn-based interventie van het spel die optreedt als je op V drukt tijdens combat. Heb je dat niet meegekregen in de intro van het spel?

http://fallout.wikia.com/wiki/V.A.T.S.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-01-2009 22:49 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Als dat in een filmpje zat, dan niet, die laat ik altijd aan me voorbij gaan. Hup, escape. En anders ben ik het gewoon vergeten.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-01-2009 22:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Nee, niet in een filmpje, gewoon in de Vault als je aan het opgroeien bent. Tenminste, volgens mij zit het er in. En anders is het een keer op zo'n groen tip-schermpje opgeworpen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-01-2009 23:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ow, ok. Dat is dan ook waarom ik liever gewoon een fps heb, ik heb weinig geduld voor allerlei uitleg en enzo, ik wil gewoon aan de gang en m'n ding doen.

Maar dat is dan ook het enige waar ik me qua deze game aan stoor, voor de rest zit ik er zooo in, dit is wat ik in s.t.a.l.k.e.r. zo mis. Ziet er geweldig uit, maar ik werd totaal niet meegezogen door het verhaal. Bij fallout 3 neem ik dat "gedoe" op de koop toe.

Wat wel een beetje weird is, btw. Ik had alles qua graphics enzo niet te hoog ingesteld, want mijn videokaart is niet echt super. Maar op de één of andere manier kan ik nu niets meer veranderen aan de resolutie enzo, zit gewoon niet in het options scherm. En om alleen daarom weer opnieuw te gaan beginnen, daar heb ik niet zoveel zin in.

En nog steeds niet gta 4 geinstalled, hehe. Geen tijd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-01-2009 23:02 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Wim, maar effe in dit topic: de gameshop hier in de straat is ermee genokt maar ze hebben nu nog wat reclamemeuk staan die ze verkopen. Zoals lichtgevende PS2 zuilen, zon Gameboy displaystandaard, etc...

Iets voor jou wellicht? Ze hebben een telefoonnummer staan waar je naar kunt bellen. Kan ik evt. wel voor je opschrijven indien interesse



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-01-2009 23:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 januari 2009 23:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ow, ok. Dat is dan ook waarom ik liever gewoon een fps heb, ik heb weinig geduld voor allerlei uitleg en enzo, ik wil gewoon aan de gang en m'n ding doen.

Hehehe, maar die fps speel jij toch op een hele rustige langzame manier? In principe de RPG-instelling, dus! Dan kun je die uitleg toch ook wel even lezen
quote:
Maar dat is dan ook het enige waar ik me qua deze game aan stoor, voor de rest zit ik er zooo in, dit is wat ik in s.t.a.l.k.e.r. zo mis. Ziet er geweldig uit, maar ik werd totaal niet meegezogen door het verhaal. Bij fallout 3 neem ik dat "gedoe" op de koop toe.

S.T.A.L.K.E.R. heb ik ook gebrobeerd maar dat klikte bij mij volledig niet. Speelde niet lekker, KUTverhaal, stomme missies, nee dank je.
quote:
Wat wel een beetje weird is, btw. Ik had alles qua graphics enzo niet te hoog ingesteld, want mijn videokaart is niet echt super. Maar op de één of andere manier kan ik nu niets meer veranderen aan de resolutie enzo, zit gewoon niet in het options scherm. En om alleen daarom weer opnieuw te gaan beginnen, daar heb ik niet zoveel zin in.

hmm, da's weird. Zit het niet buiten het spel, de resolutie instelling? Ik zou het graag even voor je controleren maar ik heb de CD uitgeleend
quote:
En nog steeds niet gta 4 geinstalled, hehe. Geen tijd.

Daar ben ik nu een heel stuk doorheen, gaaf weer Alleen dat schieten blijft zo debiel slecht geregeld. Als je je aan de regeltjes van het spel houdt (cover zoeken enz.) kun je zo'n beetje niet dood gaan maar als je een beetje door wil stomen in FPS-style moet je toch echt op een gegeven moment rustig aan gaan doen. Of dat moet het 'realisme' van vechten zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-01-2009 23:05 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 januari 2009 23:02 schreef Judge M. het volgende:
Wim, maar effe in dit topic: de gameshop hier in de straat is ermee genokt maar ze hebben nu nog wat reclamemeuk staan die ze verkopen. Zoals lichtgevende PS2 zuilen, zon Gameboy displaystandaard, etc...

Iets voor jou wellicht? Ze hebben een telefoonnummer staan waar je naar kunt bellen. Kan ik evt. wel voor je opschrijven indien interesse



Gaaf!

Als je dat wilt doen, dat zou vet zijn.

wvb kringelding judgementday.nl

heu...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-01-2009 23:08 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 januari 2009 23:04 schreef ZelThoR het volgende:
verhaal


Ja, ik ben een heel voorzichtige fps'er, ja. Duidelijk geen multiplayerman, hehe.

Hoe bedoel je buiten de game om? Als je het spel opstart, dan kun je naar options en daar staat qua beeld wel wat geneuzel, maar niet de de mogelijkheid om de 'echte" instellingen te veranderen.

Of ik kijk weer eens niet goed, hehehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 23-01-2009 23:10 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 23 januari 2009 23:02 schreef Judge M. het volgende:
Wim, maar effe in dit topic: de gameshop hier in de straat is ermee genokt maar ze hebben nu nog wat reclamemeuk staan die ze verkopen. Zoals lichtgevende PS2 zuilen, zon Gameboy displaystandaard, etc...

Iets voor jou wellicht? Ze hebben een telefoonnummer staan waar je naar kunt bellen. Kan ik evt. wel voor je opschrijven indien interesse


O jee, dat gaat geld kosten.

quote:
Op 23 januari 2009 23:05 schreef De Tegenpartij het volgende:
Gaaf!

Als je dat wilt doen, dat zou vet zijn.

wvb kringelding judgementday.nl

heu...



Zie je wel...


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-01-2009 23:12 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dat gaat niet allen geld kosten, maar ook ruimte in de woonkamer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-01-2009 23:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 januari 2009 23:08 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, ik ben een heel voorzichtige fps'er, ja. Duidelijk geen multiplayerman, hehe.

Hoe bedoel je buiten de game om? Als je het spel opstart, dan kun je naar options en daar staat qua beeld wel wat geneuzel, maar niet de de mogelijkheid om de 'echte" instellingen te veranderen.

Of ik kijk weer eens niet goed, hehehe.

Mogelijk is er een "advanced" knop of is er onderscheid tussen Video en Graphics, dat zie je wel bij meer spellen.

Buiten de game om bedoel ik mee dat je een apart instellingen menu hebt buiten de game Dat doen ze om je een extra 'escape' te geven als jij iets in spel zo instelt dat je er niet meer in komt. Ik geloof dat het splash-screen wat opgeworpen wordt als je de CD (of ISO...) erin gooit een options knop heeft. Anders via het start-menu vast ook wel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-01-2009 23:22 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Aaaah, zo, ja. Ik snap waar je op doelt. Morgenmiddag eens even loeren, thanks!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 24-01-2009 12:27 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

ik kreeg vandaag een envelop binnen met daarin een oude sigarendoos met allemaal rare artikelen... en helemala onderin zaten 2 schijfjes... ik was helemaal vergeten dat ik mee had gedaan aan een wedstrijdje bij gamekings.. resistance 2 gewonnen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-01-2009 12:55 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 23 januari 2009 19:43 schreef ZelThoR het volgende:
Illegale versie? Die schijnen beduidend meer last van crashes te hebben.


Nope, games koop ik.

Erg vervelend iig. Begin van het spel nergens last van, nu na een paar uur begint hij ineens te crashen.

@ Wim: VATS is geniaal man, bijvoorbeeld voor 3 epische headshots op rij, sit back, relax and enjoy the show


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-01-2009 13:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 januari 2009 12:55 schreef Snaack het volgende:
Nope, games koop ik.

Erg vervelend iig. Begin van het spel nergens last van, nu na een paar uur begint hij ineens te crashen.

Hmm, het spel is (zoals alle Bethesda spellen en eigenlijk bijna alle spellen) redelijk instabiel. Ik heb ook wel last van crashes gehad, maar dat viel eigenlijk wel mee; het was niet dat daardoor m'n plezier verpest werd (bij jou (deels) wel, zo te horen).

Omdat veel lui grotere issues met het spel hebben/hadden is er ook veel op fora en dergelijke te vinden over tweaks om het spel wat stabieler te krijgen. Happy hunting


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen