IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part VI: Waar Playstation-bezitters anaal worden vernederd Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-02-2009 20:11 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Hehe, wij hebben ook zo'n ding ja.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-02-2009 2:50 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 27 februari 2009 20:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
R4 is zo'n beetje het beste vriendje van elk minder bedeeld jochie dat dezelfde spellen als z'n rijke vriendjes wil spelen. Kaartje in je DS, gamepje downloaden en spelen maar. Snel, simpel en - belangrijker nog - goedkoop. Iedereen blij? Nee, spellenmakers natuurlijk niet, want waarom knaken betalen voor doosjes en boekjes als elke huis-, tuin- en keukennerd jouw speelvoer gratis in huis haalt? Ontwikkelaars lopen geld mis en dus spande Nintendo een rechtszaak aan, oh ja, zo'n 54 andere ontwikkelaars deden ook even mee met aanklagen. Vandaag het resultaat, hoezee voor gerechtigheid, de ontwikkelaars en verkopers van de R4 kunnen opdoeken. Dingetje mag niet meer verkocht worden, niet meer gemaakt worden. Nintendo en Friends heeft de Japanse rechtspraak een officieel stokje laten steken tussen de spaken van piraten. Vandaag Japan, morgen de wereld!, morgen de wereld! Dus lieve arme vrienden, goed op je R4-vriendje passen, als-ie kapot gaat heb je niet zomaar een nieuwe in huis...


Netjes, maar misschien toch maar één aanschaffen voor de indie-games.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 01-03-2009 14:49 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ik ga maar weer eens beginnen met San Andreas


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-03-2009 16:19 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 1 maart 2009 14:49 schreef Metalhead22 het volgende:
Ik ga maar weer eens beginnen met San Andreas

Wat mij betreft qua inhoud beter dan z'n opvolger, maar dit is toch wel off-topic.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-03-2009 17:08 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

Ik ben weer lekker bezig met de Wii. Via het winkelkanaal Super Metroid (SNES) aangeschaft, een van de beste spellen allertijden IMO en al bijna 15 jaar niet meer gespeeld.

Daarnaast ook nog de gloednieuwe 8-bitter Megaman 9 gekocht en poverdorie. Ik mis in de games van tegenwoordig vaak die bikkelharde 8-bit uitdaging (puur omdat je maar twee knoppen had). Maar zo moeilijk had ik het niet verwacht. na een dag spelen heb ik nog geen level uitgespeeld.

In tegenstelling tot de nieuwe House Of The Dead: Overkill. Die speelde ik in een middag helemaal uit (de story mode en de moeilijkere Directors Cut). Maar het halen van combo's (elk navolgende schot raak zonder schade op te lopen) werkt erg verslavend. En de gun die je er bij krijgt is altijd mooi meegenomen.

trailert:



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 02-03-2009 8:03 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 1 maart 2009 17:08 schreef Tormented soul het volgende:
In tegenstelling tot de nieuwe House Of The Dead: Overkill. Die speelde ik in een middag helemaal uit (de story mode en de moeilijkere Directors Cut). Maar het halen van combo's (elk navolgende schot raak zonder schade op te lopen) werkt erg verslavend. En de gun die je er bij krijgt is altijd mooi meegenomen.



Super vette game en die gun is heerlijk! Ik speel blijkbaar niet genoeg, want ik had in een middag slechts de eerste twee levels in story mode volledig gespeeld. En combo's maken is er al helemaal niet bij, gewoon blijven maaien!


Op je knie en pijp voor genade!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-03-2009 22:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Gisteren kreeg ik een tip van rajackar. Dead Space.

Die besturin is effe wennen. Soort van 3rd person shooter, ben ik best slecht in. Maar als dat onder de knie is, VETTE GAME!!!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-03-2009 22:40 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

GTA IV uitgespeeld, die valt vanaf nu in de categorie 'leuk om een uurtje vrije tijd mee te doden'. Wel veel plezier aan beleefd.

Vandaag begonnen aan F.E.A.R., ook zeer tof.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2009 22:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Inderdaad F.E.A.R. of bedoel je F.E.A.R. 2: Project Origin (omdat die net uit is)?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-03-2009 22:46 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Nee, het eerste deel, vandaag gekocht onder het mom van 'een nieuwe PC, daar horen wél vette games bij'. Ik had begrepen dat dit een aanrader was, en ik vind het vooralsnog erg vet. Grote kans dat ik me na het uitspelen van dit deel ook aan Project Origin waag.

Heb ook nog Fallout 3, zéér mooi spel, alleen is het genre niet echt mijn ding. Toch wil ik ook daar nog even goed in zien te komen, en even doorkrijgen wat precies de juiste aanpak van zo'n spel is.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2009 22:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 maart 2009 22:46 schreef nuclearwarfare het volgende:
Nee, het eerste deel, vandaag gekocht onder het mom van 'een nieuwe PC, daar horen wél vette games bij'. Ik had begrepen dat dit een aanrader was, en ik vind het vooralsnog erg vet. Grote kans dat ik me na het uitspelen van dit deel ook aan Project Origin waag.

F.E.A.R. is supervet ja, ik ben nog nooit zo gespannen geraakt van een game als van F.E.A.R. Project Origin is zeker ook de moeite waard, moet ik snel maar weer mee verder (nog maar een paar uurtjes gespeeld). Wel een beetje meer van hetzelfde, maar aangezien dat hetzelfde erg vet is Maar verwacht dus niet dat het zo'n grote impact heeft als F.E.A.R.

Ik zou me helemaal niet wagen aan de uitbreidingen die voor F.E.A.R. gemaakt zijn. Die zijn niet door hetzelfde bedrijf gemaakt en bieden misschien ook wel meer van hetzelfde maar dan op een vervelende manier
quote:

Heb ook nog Fallout 3, zéér mooi spel, alleen is het genre niet echt mijn ding. Toch wil ik ook daar nog even goed in zien te komen, en even doorkrijgen wat precies de juiste aanpak van zo'n spel is.

Da's lastig uitleggen ook Je went er vanzelf aan, en veel opzoeken en niet te bang zijn om gewoon dingen te proberen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 08-03-2009 22:54 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 8 maart 2009 22:51 schreef ZelThoR het volgende:
Ik zou me helemaal niet wagen aan de uitbreidingen die voor F.E.A.R. gemaakt zijn. Die zijn niet door hetzelfde bedrijf gemaakt en bieden misschien ook wel meer van hetzelfde maar dan op een vervelende manier



Niks mis mee.
Jij doelt nu op Perseus Mandate en dergelijke?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2009 23:01 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 maart 2009 22:54 schreef Metalhead22 het volgende:
Niks mis mee.
Jij doelt nu op Perseus Mandate en dergelijke?

Yup. Ik vond het verschrikkelijk saai worden na een paar uur spelen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 08-03-2009 23:43 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Het origineel ook
Zo heel veel verschillen ze niet, vindt ik.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2009 23:50 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 maart 2009 23:43 schreef Metalhead22 het volgende:
Het origineel ook

Nee, hoor

Ik bedoelde na een paar uur totale speeltijd, niet na een paar uur achter elkaar spelen. Dat trok ik sowieso niet, uren achter dat spel spelen
quote:
Zo heel veel verschillen ze niet, vindt ik.

Ik vind van wel. Nou ja, de verschillen zijn in principe minimaal, alleen de uitwerking van het origineel is naar mijn idee gewoon veel beter. Beter verloop van het spel qua actie, verhaal et cetera.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 09-03-2009 0:00 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 8 maart 2009 23:50 schreef ZelThoR het volgende:
Ik vind




NEEEE


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-03-2009 1:06 by Schaep Profiel van Schaep

En ondertussen wel gewoon uren achter dat spel spelen hè.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-03-2009 1:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dat dan weer wel, ja


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-03-2009 2:30 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Pas op dat je niet verslaafd raakt.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 10-03-2009 9:44 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Misschien kan ik de vraag beter hier stellen...
Hoe krijg ik de ouderwetse FPS spellen op windows XP zonder dos, zoals doom, heretic en quake etc...?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-03-2009 9:48 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-03-2009 16:20 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

Wat Ralph zei


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-03-2009 18:59 by Smoochy Profiel van Smoochy

Bezig om bij de 1% onlinerankings te komen bij Killzone 2. Dan kan ik het afsluiten en heb ik Killzone op platina uitgespeeld. Sta nu 3015, en tot zondag volhouden, dus nog een paar uurtjes knallen.

Fallout 3 mee bezig, RE5 in aantocht.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 20-03-2009 19:05]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-03-2009 5:19 by Schaep Profiel van Schaep

Op de helft van Resident Evil 5, vette game!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-03-2009 17:48 by Lionheart Profiel van Lionheart

Dit jaar komt als het goed is Max Payne 3 uit, hopelijk heeft het net zoveel sfeer als de eerste twee delen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen