IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part VI: Waar Playstation-bezitters anaal worden vernederd Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-02-2009 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

1. Bon is niet verplicht
2. Servicewcenters van ene bedrijf zijn er ook niet voor de klanten, dat denken is naïef.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-02-2009 15:26 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 17 februari 2009 22:57 schreef Argh het volgende:
Ja, en bedankt inmiddels alweer een uurtje aan dit spelletje verprutst hehe NES nostalgie Leuk maar die verhaallijn had van mij niet gehoeven.. ik wil actie niet dat gelul steeds


Hehe, later is er ook meer actie!

quote:
Op 18 februari 2009 11:13 schreef drdennuz het volgende:
mijn neefjes hadden een kapotte xbox360 zonder bon maar wel met originele doos en serienr etc. 1,5 jaar oud, een of andere hardware error...

Zij dus naar microsoft bellen, maar zonder bon konden ze niks doen want 'die xbox kon natuurlijk ook maarzo een paar jaar oud zijn' en dat soort blabla....

Nu heb ik het even van hen overgenomen en dat ding wordt nu alsnog kosteloos gerepareerd.. wat een naaierij is dat bedrijf zeg, die mensen bij dat supportcenter weten donders goed dat ze uit hun nek lullen want ten eerste kunnen ze aan de hand van het serienummer natrekken uit welk jaar de console komt, en ten tweede en dat heeft mijn neefje er nota bene bijgezegd ging het om een Xbox360 halo3 bundel... De release van die game was in september 2007, nee dan zal het vast om een oude xbox360 gaan...

Dat supportcenter is er volgens mij niet voor om de consument te helpen maar om dat bedrijf zo min mogelijk verlies te bezorgen door te zeggen dat garantie verlopen is e.d. veel consumenten trappen daar wel in en gaan verbitterd toch een nieuwe console kopen want die spellen zijn immers al aangeschaft


Ik kon mijn Xbox gewoon online registreren, het systeem zag dat het serienummer klopte, ik kreeg een e-mail met het label dat ik op de doos moet plakken en nu moet ik even bellen over wanneer hij wordt opgehaald. Geen probleem allemaal.


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-02-2009 16:41 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 18 februari 2009 15:26 schreef Schaep het volgende:
Hehe, later is er ook meer actie!



Ik merk het ja, mn linkerhand doet pijn van het schieten hahaha... die eindbazen zijn soms wel erg lastig, en het kutte is dat je dan een heel stuk weer overnieuw moet doen en weer een verhaal aan moet horen, maar verder erg verslavend!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 18-02-2009 16:43 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 18 februari 2009 16:41 schreef Argh het volgende:
overnieuw

opnieuw


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-02-2009 16:47 by Argh Profiel van Argh

boeien
frank
boeien


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-02-2009 16:56 by Lionheart Profiel van Lionheart

Frank Boeijen.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 18-02-2009 17:02 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Streetfighter IV schijnt door oa. Bol.com al verstuurd te worden. Iemand hier hem al in huis en gespeeld?


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-02-2009 17:15 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 18 februari 2009 16:56 schreef Lionheart het volgende:
Frank Boeijen.


en nu weer ontopic


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-02-2009 21:19 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 18 februari 2009 16:41 schreef Argh het volgende:
Ik merk het ja, mn linkerhand doet pijn van het schieten hahaha... die eindbazen zijn soms wel erg lastig, en het kutte is dat je dan een heel stuk weer overnieuw moet doen en weer een verhaal aan moet horen, maar verder erg verslavend!


Stukken opnieuw doen en steeds weer die gesprekken voeren is inderdaad wel frustrerend.

Ik heb hem nu uitgespeeld met het slechte eind en het goede eind, maar voldeed niet aan de eisen voor het beste eind (dat is ook niet erg waarschijnlijk als je geen walkthrough gebruikt).

Edit: Hey Rajackar, als je I Wanna Be The Guy hebt uitgespeeld kan je beginnen met La-Mulana.

http://agtp.romhack.net/project.php?id=lamulana

Succes!



Mushihimesama.

Daarna kan je beginnen aan Dungeon Crawl en Dwarf Fortress.

Inmiddels ben ik weer bezig met Barkley's Shut Up And Jam: Gaiden.





The game takes place in a post-apocalyptic New York called "Neo New York", after a "chaos dunk" causes the death of millions.

Twelve years prior to the game, Charles Barkley, in an attempt to impress his son Hoopz Barkley, performs a Chaos Dunk -- and inadvertently kills almost everyone present. As a result, basketball was made illegal and nearly all great players were killed in "The Great B-Ball Purge of 2041" (a.k.a "B-Ballnacht").

In 2053, another Chaos Dunk rocks Manhattan, killing fifteen million, and the blame falls on Charles, who is believed to be the only human capable of performing the Chaos Dunk. With the help of the Ultimate Hellbane, Charles escapes his pursuers: the B-Ball Removal Department, led by ex-NBA all-star Michael Jordan. Charles follows Ultimate Hellbane through the B-Ball Catacombs to the tomb of Lebron James, discovering that the Ultimate Hellbane is actually Balthios - the Octoroon great grandson of Lebron James. James contacts Charles from the B-ball dimension, offering him a warning which tells him to "seek the Cyberdwarf."



Braid wordt 31 maart gereleased voor de pc.

http://www.impulsedriven.com/braid

Dikke aanrader, misschien wel de beste game die ik op de Xbox 360 heb gespeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-02-2009 5:50]


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 19-02-2009 11:45 by Mr.Nobody Profiel van Mr.Nobody

quote:
Op 18 februari 2009 17:02 schreef Sjaakie het volgende:
Streetfighter IV schijnt door oa. Bol.com al verstuurd te worden. Iemand hier hem al in huis en gespeeld?


Sinds zaterdag in huis. Blijft ouderwets leuk

Minpuntje is het feit dat soms als je bezig bent met Arcade Mode je ongevraagd in een online potje word getrokken...(optie is vast uit te zetten)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-02-2009 17:13 by Schaep Profiel van Schaep



Hahahahahaha. :')


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-02-2009 3:14 by Argh Profiel van Argh

Huh schaep ik snap er niks meer van, ik kan met die gast meevliegen op zo'n draak en dan heb ik het uitgespeeld (in egg corridor?), maar ik kan ook zeggen dat ik niet mee wil vliegen en dan kan ik nog terug... maar kan alleen maar naar 3 gedeeltes toe en al die konijntjes etc zijn ook allemaal verdwenen, en die ene die mij hielp is doodgegaan tijdens die bossfight met die huge oesters, wat moet ik nu doen dan? heb op youtube al veel meer levels gezien dan de 4 die ik nu gehad heb? .. vage shit... dit is toch niet alles ofzo?

EDIT: Huh wat dom, je kan daar dus helemaal nog omhoog of omlaag... debiel dat je het op die manier kunt uitspelen eignelijk al, zeker voor de mensen die dit als Wiiware straks gaan kopen en dan wellicht denken dat ze het hebben uitgespeeld...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-02-2009 3:31]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-02-2009 3:35 by Schaep Profiel van Schaep

Haha, dat is inderdaad het slechte einde, gewoon naar boven klimmen!

Er zullen inderdaad mensen zijn die denken dat ze de game hebben uitgespeeld, maar ik heb ook nog een gedeelte gemist doordat ik niet aan de eisen voldeed om het beste eind te krijgen. Dat maakt de game ook wel weer gaaf, vind ik. Er is veel mogelijk.


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-02-2009 3:50 by Argh Profiel van Argh


Ja je moet er maar achter komen, of je moet het maar weten haha... vandaag ook een potje metriod prime 2 bij een maat van me gespeeld, op de cube.. maar sommige dingen zijn echt te belachelijk voor woorden hoe wil je dat ooit ontdekken?... hulde voor walkthroughs! Al zou ik zelf aan dat soort spellen niet echt geld aan uit willen geven... Doet me wat denken aan al die onmogelijke puzzels in oude adventure games zoals Kings Quest etc.. waar je zonder hulp van een 1 of andere hotline vroegah ook totaal niet uitkwam.

BTW! Afgelopen week behoorlijk wat tijd gestoken in een oldschool FPS/RPG hybrid game genaamd "Deus Ex" (al zal dat bij veel PC gamers vast wel bekend klinken en ik deze game pas veel te laat ontdek) wat een geniale game! Ben nu bijna bij het eind... even door de oude graphics/gameplay heenprikken en je hebt een unieke maar vooral ultra LANGE game (ben er al zo'n 15u mee bezig geweest) met een geniale verhaallijn! Wat gaaf, een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb! Ga dat downloaden/spelen! Het toffe is dat je de map altijd op allerlei verschillende manieren kunt halen/spelen, OF je knalt iedereen neer, of je gaat voor de stealth (ala splinter cell) en knalt niemand neer, OF je kraakt deuren met je lockpick, OF je kraakt computers en keypads en vind zo je weg door het level.. Of je doet de alles in 1 methode zoals ik het gedaan heb hehe. Een leuk voorbeeld is bijvoorbeeld dat je in bepaalde maps ook zwemmend een heel gedeelte kunt behalen, moet je echter wel je swimming skills hoog hebben anders verdrink je... als je dat niet wilt, dan kun je ook computer hacken zodat je weer deuren kunt openen waar je anders langs gezwommen zou hebben, of je knalt gewoon vijanden af die weer een sleutel voor een bepaalde deur hebben en ga zo maar door... geniale game! Morgen ga ik em ff uitspelen denk ik zo... zit in het laatste level en er zijn iets van 4 eindes las ik, ben benieuwd welk einde ik voor mn kiezen krijg want dat is totaal afhankelijk van je speelstijl (wie je wel of niet dood hebt gemaakt / of gered hebt / wat je wel of niet gedaan hebt) daarnaast zijn sommige stukken (bv in kroegen etc gewoon ontzettend sfeervol en zitten er heel wat plottwists in het verhaal waarbij je zelf natuurlijk ook invloed op hebt!)



[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-02-2009 4:12]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-02-2009 4:11 by Argh Profiel van Argh

. dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-02-2009 4:12]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-02-2009 15:28 by Schaep Profiel van Schaep

Hehe, ik ben zelf niet zo van de walkthroughs, maar een game als Grim Fandango uitspelen zonder walkthrough is voor mij gewoon niet te doen.

Deus Ex is inderdaad gaaf! Ik kwam er destijds niet erg ver mee omdat ik het te ingewikkeld vond, maar ik zou het eigenlijk nog eens moeten proberen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-02-2009 15:46 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Deus Ex, één van de beste rpg's ooit. Uniek ivm de zogenaamde augmentations. Erg gaaf. Je kunt het meerdere keren spelen op andere manieren. Deus Ex 2 was verschrikkelijk, maar er is er weer een in de maak die weer op deel 1 moet gaan lijken. Ben erg benieuwd. www.deusex3.com


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-02-2009 15:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

Nieuwe trailer op Gamer.nl ( http://www.gamer.nl/doc/50207/Ontwikkelaars-over-bijzonderheden-Operation-Flashpoint-2 ) van Operation Flashpoint 2. Wat gaat dat een gaaf spel worden.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-02-2009 2:25 by Schaep Profiel van Schaep

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/266319.html?playlist=featured

Net weer verder gegaan met Final Fantasy VII, het wordt steeds vetter!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-02-2009 3:13]


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-02-2009 0:22 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Meer mensen die echt véél te veel tijd in GTA IV steken, of ben ik de enige?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-02-2009 0:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Uitgespeeld al.

En al die extra dingen die je kunt doen, doe ik niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-02-2009 0:24 by Schaep Profiel van Schaep

Ik heb alleen veel tijd besteed aan het verhaal.

Die extra missies vond ik vrij saai, net als het onderhouden van vriendschappen.

Volgens mij heb ik een uur of 40 gespeeld.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-02-2009 0:26 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Dat onderhouden van vriendschappen kost soms écht teveel moeite, ja. Ook jammer dat je in dit deel geen fietsjes hebt, of parachutes. Verder is 'ie wel rétevet..


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 27-02-2009 9:19 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Nog een aantal dagen en dan verschijnt Empire, de nieuwste telg in de Total War serie!!!

http://www.totalwar.com/empire/


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-02-2009 20:10 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

R4 is zo'n beetje het beste vriendje van elk minder bedeeld jochie dat dezelfde spellen als z'n rijke vriendjes wil spelen. Kaartje in je DS, gamepje downloaden en spelen maar. Snel, simpel en - belangrijker nog - goedkoop. Iedereen blij? Nee, spellenmakers natuurlijk niet, want waarom knaken betalen voor doosjes en boekjes als elke huis-, tuin- en keukennerd jouw speelvoer gratis in huis haalt? Ontwikkelaars lopen geld mis en dus spande Nintendo een rechtszaak aan, oh ja, zo'n 54 andere ontwikkelaars deden ook even mee met aanklagen. Vandaag het resultaat, hoezee voor gerechtigheid, de ontwikkelaars en verkopers van de R4 kunnen opdoeken. Dingetje mag niet meer verkocht worden, niet meer gemaakt worden. Nintendo en Friends heeft de Japanse rechtspraak een officieel stokje laten steken tussen de spaken van piraten. Vandaag Japan, morgen de wereld!, morgen de wereld! Dus lieve arme vrienden, goed op je R4-vriendje passen, als-ie kapot gaat heb je niet zomaar een nieuwe in huis...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen