IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Metal winkels in Nederland (en Belgie Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-12-2008 12:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2008 22:01 schreef Merlin het volgende:
Op 7 december 2008 20:48 schreef herre het volgende:
leeuwarden quote]

Trouwens, in Leeuwarden zit nog een interessant winkeltje: Big Bad Wolf Records op Noordvliet 227. Beetje rommelig, maar redelijk wat 2e hands metal-cd's en ook het nodige (ook nieuwe) vinyl. Behoorlijk betaalbaar ook.
http://www.bigbadwolfrecords.nl


Dit zijn de tips waar ik nou wat aan heb... Top


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 30-12-2008 10:10 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Metalmania in Nijverdal bestaat trouwens niet meer .
In Zuidwolde (Drenthe) is ook een metal winkel (Metal Attack), daar verkopen ze geen cd,s maar wel veel kleding, beeldjes, sieraden, gitaren, accessoires etc voor de liefhebber.


see you at occultfest!


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 27-01-2009 10:29 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Weet niet of het al gemeld is, maar zag hem niet in de lijst,
Almere - 't Oor, bescheiden Collectie Metaal, maar enige wat enigszins de moeite is in Almere. Wel is alles hier bestelbaar !


Vind ik ook niet


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 23-09-2009 19:01 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

De Dollhouse in Arnhem kapt er ook mee. Ik geloof dat ze tot eind september of tot eind oktober open zijn... Weer minder 'metal' in Arnhem... Ik had geloof ik beter in Nijmegen kunnen blijven wonen op dat gebied.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-09-2009 19:13 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Afstand Arnhem - Nijmegen... Poeh Poeh...


 


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-09-2009 19:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Metalzone in Dordrecht is er onlangs ook mee gekapt helaas


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 23-09-2009 19:20 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En de Sounds in Rotterdam (bij de Koopgoot) is ook alweer een tijdje weg...



DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 24-09-2009 14:17 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2009 19:13 schreef Forever After het volgende:
Afstand Arnhem - Nijmegen... Poeh Poeh...


Bedenk wel even dat de laatste trein vanuit Nijmegen om 0.15u naar Arnhem vertrekt en dat je o.a. concerten in Doornroosja vaak net niet helemaal kunt meemaken, of meteen na afloop als een gek naar het station moet lopen...
En ja, ik drink graag een drankje bij een concert, dus altijd maar rijden is ook geen optie.
Plus even naar Nijmegen schieten voor cds door de week zit er vaak ook niet in... Een paar minuten op de fiets is toch net iets gemakkelijker.

Edit: Typoos

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 24-09-2009 14:17]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-09-2009 14:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Boudisque in Utrecht is echt helemaal niks meer...
Was er vorige week weer eens maar het aanbod is nu echt 3x niks vroegah hadden ze nog wel eens wat leuks.
Leuk zo'n herstart maar van mij hadden ze dicht mogen blijven.


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-09-2009 14:33 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Collectie is nog steeds niet compleet he? Ze vullen voorraad nog aan.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-09-2009 14:35 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nog steeds? nouja misschien nog maar eens kijken dan.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-09-2009 14:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Plato in Utrecht is trouwens wel zeer relaxed maar voor de metal hoef je er niet heen, wel heel veel ander gaaf spul daar en vaak leuke prijzen. Zo had ik laatst Druqs en Selected Ambient Works II van Aphex Twin samen voor 14 euro.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-09-2009 14:38]


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-09-2009 14:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Mhm, duurt lang. Die vent in Boudisque had er hele uitleg over, maar ben 't vergeten


Northward
Usericon van Northward
Posted 24-09-2009 15:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2009 19:15 schreef MetalJan het volgende:
Metalzone in Dordrecht is er onlangs ook mee gekapt helaas

Damn, dat is snel. Ik ben er een paar maanden terug eens geweest om wat cd'tjes te kopen, was best een toffe zaak.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-09-2009 18:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

- Tilburg: Aad's platenzaak
- Tilburg: Metalzone

Deze twee zijn allebei weg. De Metalzone heeft er helemaal niet lang gezeten zeg.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 24-09-2009 19:48 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Aad's plaatzaak is volgens mij alleen verhuisd.
Die zit nu op de Korvelseweg.


Never have so many sacrificed so much for so few


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-09-2009 20:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben in Eindhoven nog steeds heel erg blij met de CD Theek aan de Kleine Berg. Uren snuffelplezier

En uiteraard de Metalzone/We Music aan de Toneglresestraat



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-09-2009 20:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Prachtig zaakje in Leeuwarden. Veel tweedehands, veel vinyl en het nodige nieuwe spul. En de eigenaar is een supergast ook nog eens!

http://www.bigbadwolfrecords.com/


spelfout weggehaald...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-09-2009 20:40 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2009 20:09 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben in Eindhoven nog steeds heel erg blij met de CD Theek aan de Kleine Berg. Uren snuffelplezier

En uiteraard de Metalzone/We Music aan de Toneglresestraat


CD Theek is geweldig idd. En ondanks de naam van de winkel heel veel vinyl.


Bareuh...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-09-2009 21:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2009 19:48 schreef jeroen83 het volgende:
Aad's plaatzaak is volgens mij alleen verhuisd.
Die zit nu op de Korvelseweg.


Ja technisch gezien heb je gelijk, maar zijn winkel is ongeveer 10x kleiner geworden en hij is maar 1x keer in de week open ofzo... Niet meer de moeite waard dus.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2010 9:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 20:09 schreef invictis het volgende:
supertip;


was vandaag in Utrecht en ging ff langs bij Ear & Eye (in zijstraatje van de gracht tussen free record shop en de Slechte)
zag tot mijn blijde en grote verbazing Boudisque vlaggen hangen ipv Ear & Eye en jawel we gingen naar binnen en de hoeveelheid metal die men daar had was serieus niet te versmaden (echt van alles en veel!!! heel veel!!! ), dus ga een keer langs, ze hebben verdomd veel net als in boudisque in Amsterdam en ze gaan uitbreiden, succes verzekerd


is er nog steeds een Boudisque in Utrecht

wat een vreemde naam


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-01-2010 11:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2010 9:39 schreef Hypnos het volgende:
is er nog steeds een Boudisque in Utrecht

wat een vreemde naam


Doe es googlen..


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-01-2010 11:30 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-07-2011 18:18 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Voor mensen die wel's in Deventer komen: Koning Willem Elpee's & Spellen (niet mijn spelfout) heeft zijn aanbod uitgebreid met o.a. BlacktoBlack-vinyl: Burzum, Hate Forest, Skyforger, Aborym, Earth, Satyricon, Marduk. Ver ander wazig spul, ouwe lullen rock&metal, redelijk wat bootleg's (o.a, King Crimson). Niet echt goedkoop, 13 - 26 Euro, maar dat kan duurder in de winkel. Burzum e.a. ongeveer 19 PlEuro.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-06-2014 22:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ga woensdag naar Gent. Aangezien veel mensen op ZM daar wonen: waar kan ik het beste LPtjes scoren aldaar?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen