IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Metal winkels in Nederland (en Belgie Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-05-2004 11:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 mei 2004 11:52 schreef Filthgrinderr het volgende:
En Cupido n mega klein winkeltje heeft ook wel wat bandshirtjes..
Damn, bestaat dat nog?! Dat was vroeger wel anders zeg, toen hing het helemaal vol met bandshirts van de meest vreemde dingen. Heb er nog een erg gaaf NIN shirt vandaan!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-05-2004 12:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 11:56 schreef helmet het volgende:
Damn, bestaat dat nog?! Dat was vroeger wel anders zeg, toen hing het helemaal vol met bandshirts van de meest vreemde dingen. Heb er nog een erg gaaf NIN shirt vandaan!


Cupido... afzetters.

Alle longsleeves 35 euro (met het smoesje dat het Duitste import is) terwijl dezelfde shirts voor 22.00 bij Displeased te krijgen zijn.


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 25-05-2004 12:08 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

i know

30 euro voor n girlie..


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-05-2004 12:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

hey ik was enkele maanden terug in die kledingwinkel in Eindhoven waar je het net overhad, was jij niet dat vrouwke achter de toonbank met een Gorerotted shirt aan?


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 25-05-2004 12:11 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

eindhoven heb niet zoveel, maar er is 1 straat namelijk ''de kleine berg'' die heeft 3 zaken die platen verkopen.

bullit = duur en veel troep, je moet mazzel hebben
cdtheek = 2e hands rommel, je moet mazzel hebben
nog 1 in die straat tegenover de display electronics shop, hebben ze ook wel wat vinyl maar ook ander spul.

jakes = troep, maar zit ook vlakbij.

kleine bleekstraat = ray elpee, heeft 2 bakken metal vinyl, wel redelijk en kisten andere rotzooi.

ow ja en nog 2 zaken inderdaad
yankies oid? vlakbij het station, alternatief spul, ook enkele metal shirts e.d.

switch ook op de kleine berg, gothic kelding spul etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 25-05-2004 12:14]



Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 25-05-2004 16:14 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 12:10 schreef Tormented soul het volgende:
hey ik was enkele maanden terug in die kledingwinkel in Eindhoven waar je het net overhad, was jij niet dat vrouwke achter de toonbank met een Gorerotted shirt aan?

Yep that's me..

zoals ik al zei.. ik hoop dat er binnen 2 eindelijk echt metal!
komt via engeland.. dus geen idee wanneer percies..
ik zal wat in de etalage hangen.. dan zie je het meteen haha


EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 26-05-2004 21:55 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

ik vraag mij altijd af waar er in heeeel twente een metalzaak zit :S
Ik kan werkelijk nooit eens een winkel vinden waar ze een beetje onbekende cd's verkopen.
Neem nou moonsorrow.. Waar the hell vind je dat??


Bassist


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-05-2004 21:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Moonsorrow is nou niet bepaald een obscuur bandje dat moeilijk te vinden is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 26-05-2004 21:57 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

quote:
Op 26 mei 2004 21:56 schreef Chelman het volgende:
Moonsorrow is nou niet bepaald een obscuur bandje dat moeilijk te vinden is.


Wel als je in twente woont..
Volgensmij zijn wij gewoon totaal geisoleerd van de buitenwereld


Bassist


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2004 21:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 21:57 schreef EcthelionBandmember het volgende:
Wel als je in twente woont..
Volgensmij zijn wij gewoon totaal geisoleerd van de buitenwereld
displeased?


EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 26-05-2004 22:02 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

quote:
Op 26 mei 2004 21:59 schreef Jenje het volgende:
displeased?


Soms wel soms niet.. In dit geval dus wel


Bassist


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 29-05-2004 12:27 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

kheb horen zeggen dat de enige onafhankelijke cdwinkel in Brugge , de Dr Vinyl er ook mee stopt!

klut


:p


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-05-2004 12:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 22:02 schreef EcthelionBandmember het volgende:
Soms wel soms niet.. In dit geval dus wel
http://www.displeasedrecords.com/


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


DeaconImp
Usericon van DeaconImp
Posted 29-05-2004 23:12 by DeaconImp Wijzig reactieProfiel van DeaconImpQuote dit bericht

degene die de boudisque in utrecht hier gemeld heeft: bedankt


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-01-2007 18:24 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 24 januari 2007 18:13 schreef frogie in een nu gesloten topic het volgende:
weet er iemand een winkel in west-vlaanderen waar je metalstuf kunt kopen NIET aleen muziek maar ook bandkledij, kettings, patches, kazakken enz


Wel, dan kan ik je Metalzone in Brugge aanraden in de Langestraat (de straat van de Crash en de Kelk is dat) Verder weet ik niet zo meteen een gepaste winkel daarvoor. Voor zo'n zaken ga je beter naar Gent, winkeltjes zat daarvoor. Ben zelf een Westfluut en heb hier nog niet zo veel dergelijke winkels tegen gekomen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Ed
Usericon van Ed
Posted 24-01-2007 21:50 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 19:37 schreef Mutilator het volgende:
Hoe is Sounds in Rotterdam?


Nu heel goed, ze hebben een metal kelder waar ze alles hebben voor leuke prijzen (15 euro enzo)


Windir
Usericon van Windir
Posted 26-01-2007 0:21 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2007 18:24 schreef Beli Mawr het volgende:
Wel, dan kan ik je Metalzone in Brugge aanraden in de Langestraat (de straat van de Crash en de Kelk is dat) Verder weet ik niet zo meteen een gepaste winkel daarvoor. Voor zo'n zaken ga je beter naar Gent, winkeltjes zat daarvoor. Ben zelf een Westfluut en heb hier nog niet zo veel dergelijke winkels tegen gekomen.


Bijvoorbeeld de metal zone in Gent. Zeer ruim aanbod aan cd's (en ja zelfs moonsorrow ). Ook was het enkel daar waar ik windir-cd's gevonden heb. Tenslotte allemaal aan zeer democratische prijzen (vergeleken met music mania, free record shop, fnac, ...).


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-01-2007 7:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2007 21:50 schreef Ed het volgende:
Nu heel goed, ze hebben een metal kelder waar ze alles hebben voor leuke prijzen (15 euro enzo)


De Sounds in Rotterdam is inderdaad een stuk verbeterd! Lekker veel ruimte ook daar



Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-01-2007 10:17 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2007 0:21 schreef Windir het volgende:
Bijvoorbeeld de metal zone in Gent. Zeer ruim aanbod aan cd's (en ja zelfs moonsorrow ). Ook was het enkel daar waar ik windir-cd's gevonden heb. Tenslotte allemaal aan zeer democratische prijzen (vergeleken met music mania, free record shop, fnac, ...).


Mister Moonlight aan de Verloren kost is ook erg goed! Veel meer underground stuff te verkrijgen... is echter wel op z'n laatste adem... Alain zet er een punt achter dus is het nu ideale moment om in te kopen (grote uitverkoop aan verlaagde prijzen ).

En ginds om de hoek heb je ook nog De Kaft... tweedehands cd's te vinden voor leuke prijzen. Vooral handig vindk zelf om aan wat moeilijk te vinden grind en dergelijke te raken


Member of the iso-betawuste crew!!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-01-2007 14:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 24 januari 2007 21:50 schreef Ed het volgende:
Nu heel goed, ze hebben een metal kelder waar ze alles hebben voor leuke prijzen (15 euro enzo)

Hehe dan heb ik een andere definitie van leuke prijzen


Zenial


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-01-2007 15:05 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2007 14:39 schreef Zenial het volgende:
Hehe dan heb ik een andere definitie van leuke prijzen

+1


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 26-01-2007 16:52 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

http://www.metalplaza.nl <--- een grote metalwinkel




Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-01-2007 20:35 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 januari 2007 16:52 schreef Bonnie het volgende:
http://www.metalplaza.nl <--- een grote metalwinkel

<--- spam


Zenial


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-05-2007 14:55 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Oke heeft iemand hier een ideee waar ik gorguts - obscura vandaan zou kunnen gaan halen?

Op zijn best heb je alleen een paar oudere albums van gorguts. De album maakt zijn naam waar.

heb al gekeken op displeased records en veel alle pagina's die je ook op de metal startpagina ding vind.

[Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 10-05-2007 14:56]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-05-2007 14:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen