IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : ZM Jaarlijst 2008 Vorige pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-01-2009 1:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2009 0:39 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik verbaas me een beetje over Cavalera Conspiracy. Had ze hoger verwacht.


Die staan goed waar ze nu staan in de lijst

Mooi werk NecRo


Faustian Spirit of the Earth


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-01-2009 7:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Even bukken Robert. Diep bukken en ontspannen. Er moeten nog wat pluimen in je reet


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-01-2009 10:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2009 23:44 schreef Legion het volgende:
Goed werk NECRobert
Ik had Enslaved nog net even van 5 naar 3 gezet. Dat zijn vast die 2 puntjes
Oh bedankt nog dan. Anders hadden we een gedeelde nr 1..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-01-2009 10:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

en @ iedereen: is ff wat werk, maar doe het elke keer graag


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-01-2009 10:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Volgens mij is Portishead vrij hoog voor non-metal in deze lijst


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-01-2009 10:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja erg hoog inderdaad. Is opvallend genoeg zo'n 20 keer genoemd! Moet 'm zelf ook maar ff checken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-01-2009 10:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Kun je ook een gemiddelde notering per album uitrekenen? Dus het aantal punten gedeeld door het aantal keer genoemd (en eventueel weer omgedraaid van punten naar notering).

Ik wil het ook wel voor je doen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-01-2009 11:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dat zou ik kunnen doen ja, maar wat heb je eraan?

(dan staan de albums die 1x genoemd zijn als nr.1 bovenaan.. )


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-01-2009 11:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2009 11:05 schreef NecRobert het volgende:
Dat zou ik kunnen doen ja, maar wat heb je eraan?

(dan staan de albums die 1x genoemd zijn als nr.1 bovenaan.. )

Jaoh, het heeft ook geen directe onderling vergelijkbare waarde (dus duidelijk niet ter vervanging van hoe het nu berekend is), maar voor albums die wat vaker genoemd zijn kan het wel interessant zijn wat dan de gemiddelde waardering is.

En nogmaals, je mag mij de bende ook opsturen, dan doe ik het zelf wel


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Legion
Usericon van Legion
Posted 08-01-2009 11:35 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Hoe werkt nu eigenlijk de puntentelling. Maakt het wat uit of je 20 of 10 platen aangeeft?


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-01-2009 11:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2009 11:35 schreef Legion het volgende:
Hoe werkt nu eigenlijk de puntentelling. Maakt het wat uit of je 20 of 10 platen aangeeft?

De eerste twee edities gaf ik de punten als volgt: 1 pt voor de nr 20, 2 voor nr 19, etc.

Maar omdat hierdoor de verhoudingen nogal scheef kwamen te liggen (19 x op nr. 20 genoemd worden is minder punten dan 1 x een nr. 1), heb ik de puntenverdeling veranderd: 11 pt voor de nr 20, 12 voor nr 19, ..., 30 pt voor de nr 1.

Dus op zich maakt het niet uit. De nummer 10 krijgt altijd 21 punten.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-01-2009 12:47 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2009 10:33 schreef spectre het volgende:
Volgens mij is Portishead vrij hoog voor non-metal in deze lijst


En daar is helemaal niets mis mee


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-01-2009 19:53 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 21:41 schreef Tenderstrike het volgende:
01) Textures – Silhouettes
02) Gojira - The Way Of All Flesh
03) Bleeding Through – Declaration
04) Walls Of Jericho - The American Dream
05) Protest The Hero – Fortress
06) Terror - The Damned, The Shamed
07) H2O - Nothing To Prove
08) Blessed By A Broken Heart - Pedal To The Metal
09) Becoming The Archetype – Dichotomy
10) Meshuggah – obZen
11) Pro-Pain - No End In Sight
12) Mercenary - Architect Of Lies
13) Backfire! - In Harm's Way
14) Winds Of Plague - Decimate The Weak
15) 36 Crazyfists - The Tide And It’s Takers
16) Jaya The Cat - More Late Night Transmission With …
17) Ultra Vomit - Objectif Thunes
18) Disturbed - Indestructible


En op de uiteindelijke lijst:
10) Textures - Silhouettes
09) Gojira - The Way Of All Flesh
74) Bleeding Through - Declaration
153) Walls Of Jericho - The American Dream
79) Protest The Hero - Fortress
132) Terror - The Damned, The Shamed
91) H2O - Nothing To Prove
372) Blessed By A Broken Heart - Pedal To The Metal
396) Becoming The Archetype - Dichotomy
12) Meshuggah - ObZen
453) Pro-Pain - No End In Sight
60) Mercenary - Architect Of Lies
197) Backfire! - In Harm's Way
61) Winds Of Plague - Decimate The Weak
209) 36 Crazyfists - The Tide And It’s Takers
517) Jaya The Cat - More Late Night Transmission With …
230) Ultra Vomit - Objectif Thunes
176) Disturbed - Indestructible

Bedankt voor de moeite Robert!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-01-2009 20:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Prima werk weer, Robert

Mooie lijst, zeer verdiende nummer 1 (dank je MMayo! ), en op naar een mooi nieuw metal-jaar


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-01-2009 16:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nalopen van de top 50 heeft toch weer een mooie verrijking van m'n muzikale kennis over 2008 gezorgd.

Platen van Rotten Sound, Elite, Dark Fortress, Leviathan, Septic Flesh en Mogwai bevallen goed


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-01-2009 20:50 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik ben trots op je.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-01-2009 17:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik ook op jou!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2009 23:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 januari 2009 1:08 schreef Myth of Fury het volgende:
@Pest-fanboy MUTI : Verdomme, Hour of Penance niet erin gekregen hè? Jammer. Vind ze zelf heel wat releases op DM gebied eruit rossen en kijk erg uit naar Fleshgod Apocalypse. Hopelijk wordt die ook zo sterk


Hehe tsja geeft niet; het blijft een verslavende plaat, die er echt uitspringt tussen de vele stijlgenoten. CC's Alex Webster plugt deze plaat ook; als zo'n muzikant dat doet weet dat je dat er iig íets goed aan moet zijn

Welke DM releases vind je er nog meer uit rossen?

Fleshgod apocalypse heeft nu een deal getekend met Willowtip dacht ik dus dat gaat ook goedkomen! Vette band iig!

Verder een nette jaarlijst met veel voorspelbare platen en enkele verrassingen. Leuk om die alsnog in te halen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Abnoba
Usericon van Abnoba
Posted 26-04-2009 16:17 by Abnoba Wijzig reactieProfiel van AbnobaQuote dit bericht


4. Dornenreich - In Luft Geritzt

Aha, een vraagsken:
Ik heb recentelijk ook deze cd in huis gehaald...het gaat hier om een dubbel met de gewone cd en een instrumentale versie.

Bij het afspelen van deze instrumentale cd blijkt die toch niet zo instrumentaal te zijn... tis namelijk gewoon dezelfde als de gewone.
En tis niet de fout van de verkoper want het staat erop gedrukt: Instrumental

Enfin.. zijn er nog mensen die hetzelfde hebben of zit ik hier met een unicum van een fabrieksfout?

danke


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-04-2009 16:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hier kun je geld voor krijgen.


Abnoba
Usericon van Abnoba
Posted 26-04-2009 16:18 by Abnoba Wijzig reactieProfiel van AbnobaQuote dit bericht


4. Dornenreich - In Luft Geritzt

Aha, een vraagsken:
Ik heb recentelijk ook deze cd in huis gehaald...het gaat hier om een dubbel met de gewone cd en een instrumentale versie.

Bij het afspelen van deze instrumentale cd blijkt die toch niet zo instrumentaal te zijn... tis namelijk gewoon dezelfde als de gewone.
En tis niet de fout van de verkoper want het staat erop gedrukt: Instrumental

Enfin.. zijn er nog mensen die hetzelfde hebben of zit ik hier met een unicum van een fabrieksfout?

danke


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-04-2009 16:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hier kun je geld voor krijgen.


Abnoba
Usericon van Abnoba
Posted 26-04-2009 16:20 by Abnoba Wijzig reactieProfiel van AbnobaQuote dit bericht

Ale tof


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2009 19:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ruikeluismanneke


signature


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen