IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dood en begraven Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-08-2002 16:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hoe moet jouw begrafenis/crematie eruit zien en belangrijker nog welke muziek/nummers moeten er gedraaid worden?

Ik wil gecremeerd worden, maar zo dat iedereen de kist kan zien branden. en dan nog liefst wat explosieven in de kist zodat ik met een flinke knal in het niets verdwijn.
De muziek: Motorhead - Dead men tell no tales (denk ik).


Bazzio Attacks!!!


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-08-2002 17:01 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

markam ---> ovens!

muziek: iig nothing else mathers(originele versie!!!!!) (beetje afgezaagt, maar ik wilde het al voor de NEM hype)



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-08-2002 17:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat m'n nabestaanden willen; het is mij om het even.

Maar eigenlijk wil ik met een 747 op het Vrijheidsbeeld invliegen. Lukt dat niet, dan mag m'n familie het helemaal zelf weten.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-08-2002 17:13 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Het liefst gewoon via een destructiebedrijf, want dat doen ze ook met MKZ koeien... en die zijn niets minder dan ikzelf...

Maar dat mag niet van de wet op de lijkbezorging. Dan maar gewoon in een andere oven. Ik wil persé in een kartonnen doos (gerecycled karton), omdat ik het zonde van het hout als ze dat in een oven pleuren. Geen poespas; dood is dood en dus ook geen bloemen, want dat is gewoon zonde van het geld; stort dan liever het bedrag voor de bloemen naar Greenpeace of Natuurmonumenten of Stichting AAP o.i.d.

Muziek moet er uiteraard wel worden gedraaid en mijn lijstje wordt deze (in willekeurige volgorde):

- Bing Crosby - Swinging on a Star
- Malignant Eternal - Stained Sculptures
- Type O Negative - Everything dies
- Deep Purple - Child in Time
- Flotsam & Jetsam - Escape from Within
- Candlemass - Solitude
- Death - Pull the Plug
- The Doors - Waiting for the sun
- Nevermore - The Sanity Assasin
- Led Zeppelin - Stairway to heaven

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 10-08-2002 17:13]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 10-08-2002 17:15 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Hm ik vind wel dat er Darkthrone gedraaid moet worden.



Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-08-2002 17:21 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 10 augustus 2002 17:13 schreef Sarjenka het volgende:
Muziek moet er uiteraard wel worden gedraaid en mijn lijstje wordt deze (in willekeurige volgorde):

- Bing Crosby - Swinging on a Star
- Malignant Eternal - Stained Sculptures
- Type O Negative - Everything dies
- Deep Purple - Child in Time
- Flotsam & Jetsam - Escape from Within
- Candlemass - Solitude
- Death - Pull the Plug
- The Doors - Waiting for the sun
- Nevermore - The Sanity Assasin
- Led Zeppelin - Stairway to heaven

hmmmm is dat niet een beetje veel?!



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-08-2002 17:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2002 17:21 schreef Markam het volgende:
hmmmm is dat niet een beetje veel?!




dat wordt een lange zit lange zit ja


No meat is sweater


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-08-2002 17:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zoals Dwaallicht ook al zei is het mij om het even.
Des noods smijten ze me op de composthoop.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-08-2002 17:24 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

"Megadeth - A tout le monde" draaien als de kist naar beneden gaat en verder zoeken m'n nabestanden het maar uit.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-08-2002 17:25 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 10 augustus 2002 17:21 schreef Markam het volgende:
hmmmm is dat niet een beetje veel?!


Neej... ik wil geen slap geouwehoer namelijk...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 10-08-2002 17:28 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Ze mogen me gerust offeren ofzo is weer eens wat anders dan een begrafenis of crematie


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-08-2002 17:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2002 17:28 schreef LordJohn_2 het volgende:
Ze mogen me gerust offeren ofzo is weer eens wat anders dan een begrafenis of crematie


Offeren? Waaraan?
Toch niet aan boze stoute satan! Ik bedoel, dan kom je in de hel!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-08-2002 17:31 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 10 augustus 2002 17:28 schreef LordJohn_2 het volgende:
Ze mogen me gerust offeren ofzo is weer eens wat anders dan een begrafenis of crematie


Of opzetten


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-08-2002 17:32 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik wil mijn lichaam ter beschikking stellen aan onderzoekers voor veiligere auto's

kzag gisteravond een docu op national geographic , over mensen die auto's testen met lijken


No meat is sweater


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 10-08-2002 17:35 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2002 17:31 schreef Sarjenka het volgende:
Of opzetten


Doen ze dat wel met mensen, zo ja, opzetten mag ook. Leuk collecters item


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-08-2002 17:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Niet in de Kerk,in elk geval-
Verder bloemen noch kransen.

Nummers die ze mogen draaien :
-Goodbye cruel world(Pink Floyd)
-No quarter(versie van Crowbar)
-As I die(Paradise Lost)
-Close watch(John Cale)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 10-08-2002 17:45 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

cremeren op ne brandstapel op de markt in Gent (da vind'k een schoon stad) of Brugge of Geel of gelijk waar met live muziek van Savage Grace , Medieval Steel , Artch ouwe Fates Warning en top of the bill Warlord... en nog 'n extra podium vr Belgische en Nederlandse groepen !
en met veel, héél veel bier en gratis eh !!!


joeri
Usericon van joeri
Posted 10-08-2002 17:48 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik wil gecremeerd worden, en de muzeik weet ik niet, misschien als ik tegen die tijd in een band zit iets van dei band ofzo


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 10-08-2002 17:48 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

dood?... ik ga niet dood


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-08-2002 17:56 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik word verbrand,............................

en als ik dood ben maakt het mij niet uit wat voor muziek er word gedraaid.

Van mij part draaien ze BZN !!! (lekker boeiend als je in die kist leg )

Ik wil wel dat er sterke drank word geserveerd, dat breek het ijs een beetje tussen al die janken de mensen.

Dan kunnen ze aan de leuke dingen denken, die ik met hun beleefd heb.

Maar ja,................... dood gaan we allemaal een keer. maar me er nu al druk over maken,... neen. Ik zie wel waar mijn schip strand. Ik heb wel een levens verzekering, ik vraag me wel eens af waarom.Zolang ik geen vaste relatie heb, vind ik het ergens niet nodig. Maar je weet maar nooit


Wiegen Meister !


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 10-08-2002 17:59 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ze moeten maar een gezellig potje brute shit draaien, weet iedereen welke muziek ik luisterde...



DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 10-08-2002 18:17 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Als ze maar niet gebruiken als orgaandonor vind ik alles best.
En niet begraven, want dat is zonde van de ruimte.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 10-08-2002 18:22 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik wil begraven worden.

En ik wil dat ze Moonsorrow - Sankirahauta draaien (Sankirahauta betekent Warrior's Grave).


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2002 18:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik wil branden!!!! een graf is toch alleen maar onzin. Ik ben toch dood dan...kom op. Ik wil wel iets heel bruuts (muziek). Lompe death! me ouders zoeken dan maar uit wat voor band....Heb genoeg in de kast staan dus....


Suck my piss


Ares
Usericon van Ares
Posted 10-08-2002 18:43 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ik wil gecremeerd worden.. ik ben er nog altijd niet uit welke muziek er gedraaid moet worden (verschilt per dag) maar als ik over enkele seconden dood neer mocht vallen wil ik det som en gang var op mijn crematie gedraaid hebben.
verder geen bloemen of ander sentimentele onzin.
en mijn laatste wens zal zijn dat met mij de rest van de wereld in vlammen opgaat..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-08-2002 18:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Oja, de muziek!
Myrkskog - deathfare to the devil


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen