IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dood en begraven Vorige pagina | Volgende pagina
Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 10-08-2002 18:48 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 10 augustus 2002 16:59 schreef bazzio het volgende:

Ik wil gecremeerd worden, maar zo dat iedereen de kist kan zien branden. en dan nog liefst wat explosieven in de kist zodat ik met een flinke knal in het niets verdwijn.



Daar kun je misschien van dromen maar is wettelijk niet toegestaan.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 10-08-2002 19:00 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 10 augustus 2002 18:26 schreef skullfuck het volgende:
ik wil branden!!!! een graf is toch alleen maar onzin. Ik ben toch dood dan...kom op. Ik wil wel iets heel bruuts (muziek). Lompe death! me ouders zoeken dan maar uit wat voor band....Heb genoeg in de kast staan dus....


hu-uh dus je denkt dat je ouders dan nog leven als jij dood gaat? Nou positieve instelling zeg

Ik denk nog niet aan dood gaan...ook al weet ik goed dat ik morgen net zo goed al dood kan zijn als over 80 jaar....wat er dan gedaan wordt of gedraaid maakt me geen fuck uit...ik leg niets vast, en ik zie over een tig tal jaren wel (als ik dan nog leef) wat ik na laat aan wie...ik probeer toch zoveel mogelijk op te maken



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 10-08-2002 19:03 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

laat mezelf wel in de fik steken tijdens 1776 van iced earth (lekker vrolijk deuntje


My madness, my sadness


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 10-08-2002 19:07 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

Ik wil zeker weten gecremeerd worden. De muziek kunnen die nabestaanden wel uitzoeken (die weten als het goed is waar ik van houd)
En ik wil absoluut niet dat de mensen nadat ik verbrand ben nog ff een plakje cake gaan lopen vreten met een bakkie koffie. Daar kan ik dus niet tegen. Ze mogen best wel even om me rouwen en niet meteen weer als een stel zwijnen gaan schranzen en gore moppen vertellen (want dat gebeurd altijd in die ruimtes )


zo, dat was mijn beurt dan weer


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 10-08-2002 19:15 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 10 augustus 2002 19:07 schreef sickheaddread het volgende:
Ik wil zeker weten gecremeerd worden. De muziek kunnen die nabestaanden wel uitzoeken (die weten als het goed is waar ik van houd)
En ik wil absoluut niet dat de mensen nadat ik verbrand ben nog ff een plakje cake gaan lopen vreten met een bakkie koffie. Daar kan ik dus niet tegen. Ze mogen best wel even om me rouwen en niet meteen weer als een stel zwijnen gaan schranzen en gore moppen vertellen (want dat gebeurd altijd in die ruimtes )


dat is juist het leuke



sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 10-08-2002 19:18 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2002 19:15 schreef Kramy het volgende:
dat is juist het leuke


zo, dat was mijn beurt dan weer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-08-2002 19:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik wil worden begraven, ik wil graag onderdeel worden van een mooie begraafplaats.
de muziek enzo dat mogen de nabestaande uitzoeken, die zullen daar toch meer waarde aan hechten dan ik.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-08-2002 22:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Begraven graag!De nummers die ik graag gedraaid zou willen hebben..hmm..iig Pitty the sadness van Paradise Lost en For you van Wolfsheim,de rest..weet nog niet.Ik wil wel graag zelf een draaiboekje maken nog voor ik ga.(geen klotemuziek,chrysanten of een walgelijke kleur steen)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-08-2002 10:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmmm... als ik doodga terwijl ik nog niet erg oud ben wil ik dat mijn organen voor mensen worden gebruikt die er nog wel iets aan hebben. Als ik wel erg oud ben maakt t me niet zo uit wat ze met me doen. Wegrotten of verbranden, wat maakt het uit?

K wil wel dat ze Cries on the Wind van Anathema draaien

"Don't dwell on the forthcoming
As I know it won't be happening
And you know, when I'm gone
You'll hear my cries on the wind"


[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 12-08-2002 10:11]


Zenial


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 12-08-2002 10:22 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

muziek: As I Die van Paradise Lost of iets van My Dying Bride.

Verder moeten mijn vriendin en familie maar bepalen wat er met mijn lichaam moet gebeuren. Boeit mij niet, ben dan namelijk toch dood.....



Pritt kills the Brazilian glue-scene


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 12-08-2002 10:38 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Als ik dood ga laten ze mij voor mn part ter plekke liggen en rotten. Wat er dan met mn lijf gebeurd intresseert me eigenlijk geen fuck want je beseft het toch niet.
Aan de andere kant zie ik een Electric Funeral wel zitten, een knallende Heavy Metal Party waar iedereen zich te pletter zuipt met wat ik nog had gespaard van geld.

daarstraks vroeg de meneer op mijn solicitatiegesprek hoe ik mezelf zie binnen hier en vijf jaar, ik had er bijna uitgeflapt "mja wie weet leef ik nog", dat was wsl wel een fout antwoord geweest...


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 12-08-2002 10:42 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

op een houten kruis gekruisigd en dan eromheen een groot metal zuip feest en op einde explosieven aan het kruis en opblazen die zooi


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 12-08-2002 10:46 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

hmm..eigenlijk wil ik op zon vlot de zee in worden gedreven en dat er dan vlammende pijlen geschoten worden en dat ik zo gecremeerd word. Ik weet alleen niet of dit mogelijk is.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 12-08-2002 14:06 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

ik wil begraven worden want dan hebben den uiterst truee goths nog wat aan me: ene graf om des nachts te bezoeken

wat er gedraaid moet worden:

the sins of thy beloved-all alone
osdorp posse-echte pijn
tupac-changes

die laatste klinkt vastwel stupid voor een meisje emt een hanekam en een neit heel vriendelijk gezichtje, maar het is een goede tekst, en het werd op alledrie de begravenissen van vrienden van mij gedraaid, wat voor mij belangrijk wuZ.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-08-2002 15:04 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Mijn begravenis en alles dat daarbij hoort mogen de nabestaanden zelf regelen. Misschien dat ik later nog van gedachten verander, ik ben nog niet van plan dood te gaan.

...Maar gekatapulteerd worden tegen een muur vol stalen punten terwijl Vader - The Final Massacre te horen is en daar tot in de eeuwigheid rottend aan die punten blijven hangen vind ik ook wel wat hebben.

Zoiets blijft de mensen toch bij en het is fijn om te weten dat ze na je dood aan je zullen blijven denken


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-08-2002 15:09 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

cremeren maar, en geen poppekast


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-08-2002 15:19 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Mij interesseert het geen zak wat ze met me doen. Mijn naasten moeten doen waar ze zelf het beste gevoel bij hebben. Muziek idem. Zelf vind ik heel toepasselijk My Grave van Psychotic Waltz een waanzinnig mooi nummer, luister het wel vaker als ik me rot voel.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 12-08-2002 15:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

als ik dood ben mogen ze mijn lichaam de dahmer-treatment geven: alles lichaamsdelen eraf zagen en dat een vat met zuur stoppen tot m'n hele lichaam is opgelost, en dan door de plee spoelen ,met macabre-into the toilet with you op de achtergrond


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 15:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2002 18:48 schreef Mortanius het volgende:
Daar kun je misschien van dromen maar is wettelijk niet toegestaan.


misschien in enschede


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 15:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 10:46 schreef Morgil het volgende:
hmm..eigenlijk wil ik op zon vlot de zee in worden gedreven en dat er dan vlammende pijlen geschoten worden en dat ik zo gecremeerd word. Ik weet alleen niet of dit mogelijk is.

naar india emigreren dus.
(of naar avalon, maar denk niet dat die in die 10.000 steden gids staat )


Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 12-08-2002 17:48 by Wolfshade Wijzig reactieProfiel van WolfshadeQuote dit bericht

Ashes 2 ashes, dust 2 dust!


I cut myself again and again to remind myself of you


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 12-08-2002 18:19 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

in the end you will rock with us


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 12-08-2002 18:31 by Wolfshade Wijzig reactieProfiel van WolfshadeQuote dit bericht



I cut myself again and again to remind myself of you


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 12-08-2002 18:35 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

ik weet het nog niet maar mij lijkt leuk
om in de wiet begraven te worden !


fear me! why?..just do it!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-08-2002 18:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 18:35 schreef Count het volgende:
ik weet het nog niet maar mij lijkt leuk
om in de wiet begraven te worden !

een begrafenis is al ontzettend duur, maar zo krik je de prijs helemaal bizar op (maak er dan een crematie met wiet van , hebben de mensen die komen er ook nog wat aan)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen